Skocz do zawartości

Polecane posty

Ostatnio mam z poczta problemy...nie dochodza do mnie wogole zadne maile...:/ pisalem na forum, pisalem maila co jest grane i zero odzewu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro ktoś odświeżył temat to i ja napiszę. Na Jor.pl mam konto od czerwca. Na początku trzymałem tam jakieś mało istotne stronki, typu katalogi, jednak od tamtego miesiąca mam tam całkiem sporą stronę (nie dla botów, a dla użytkowników ) i muszę przyznać, ze zaskakująco dobrze działa. O obsłudze mało mogę powiedzieć, bo tylko 2 razy pisałem do nich maila, ale wtedy otrzymywałem odpowiedź w ciągu 45 minut - godziny. Mam też serwer dedykowany w ich bliźniaczej marce serwerydedykowane.eu, ale o tej usłudze na razie nie piszę, gdyż serwer kupiłem z początkiem października, więc miesiąc użytkowania nie obliguje mnie do wystawiania opinii. Z tego co mogę powiedzieć to na razie ok, mimo, że na serwer czekałem dzień dłużej niż planowo. Ogólnie mogę polecić, mam nadzieję, że za jakiś czas będę mógł to samo napisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam konto od dzisiaj. Chodzi bardzo sprawnie i szybko. Słyszałem że mieli właśnie problemy ale w marcu i dlatego taki uptime niski był. Teraz od kwietnia podobno jest ok. Mam konto testowe. Zobaczymy co będzie dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Totalnie nie polecam, porażka utrzymuje na koncie 6 domen bardzo czesto zdarza sie ze serwer nie odpowiada domyslam sie ze lacze juz nie wydala. Poniewaz musialem juz przeniesc swoje strony na jakas platforme wybralem jor.pl bo nie mieli ograniczen na pojedyncze parametry a jedynie ogranicza mnie wielkosc limitu przestrzeni to wybralem jor.pl drugi raz juz bym nie wybral naszczescie niedlugo konczy sie okres rozrachunkowy i przenosze sie gdzie indziej. Piszac do panow z jor.pl na gg nie dostalem zadnej odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie co się dzieje z firmą jor? Od tygodnia nie odpowiadają na emaile, tickety z DA i na PW z forum :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takich przypadkach człowiek szuka kontaktu bezpośrednio z właścicielem:

Intravel.pl s.c

Plac Wojska Polskiego 14

43-300 Bielsko-Biała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnimoj post byl z dnia 31 stycznia tego raku dzisiaj mamy 2 czerwca i dalej widze ze sytuacja "wisi" z jor ... z tego co wiem ludzie zaczynaja uciekac z tamtąd ... miedzy innymi przez brak kontaktu, pady itp. Jak tak dalej pojdzie o jor bedzie mialo problemy z odzyskaniem jakies tam pozycji .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do firmy jor.pl na telefony, które podali na stronie, ale wszystkie są wyłączone:(

 

Dodzwoniłem się natomiast do firmy Intravel (właściciela Jor.pl) i tam Pani z infolinii poinformowała mnie, że przekaże zgłoszenie do admina jor. Ciekawe czy sie do mnie odezwą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dziś mielismy 2, albo 3 dziwne telefony - po odebraniu słychać było tylko ciszę, może to Pan dzwonił?

Wszystkie telefony (2 komórkowe i infolinia) były przez cały dzień włączone, zresztą mieliśmy dziś sporo telefonów, przez co również mógł Pan się nie dodzwonić.

Już piszę na PW, aby dowiedzieć się o co chodzi.

Jeżeli z jakiś przyczyn nie mógł się Pan skotakować z oddziałem Jor.pl, to nie ma sensu dzwonić do głównego oddziału spółki, bo pracują tam inne osoby, nie zajmujące się hostingiem.

 

Ps: Problemy z NC nie dają się "we znaki" ponieważ praktycznie ich nie ma, a co więcej ich plany na bliską przyszłość, są co najmniej obiecujące.

 

Pozdrawiam,

Jor.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemów z kontaktem z reguły nie ma, ale jak widać kolega z forum je miał, więc zgłosił to na forum. Odnośnie planów na przyszłość NC, to było w post scriptum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Problemów z kontaktem z reguły nie ma, ale jak widać kolega z forum je miał, więc zgłosił to na forum. Odnośnie planów na przyszłość NC, to było w post scriptum.

 

Nie ukrywam, że trochę problemów jednak miałem.

 

1. Ticketa w panelu DA wyslalem 22 maja i nie dostalem odpowiedzi.

2. Cztery dni temu wyslalem emaila - nie dostalem odpowiedzi

3. PW na forum wyslalem tez kilka dni temu i na szczescie dostalem na nią przed chwila odpowiedz :P

 

Mam nadzieje, że teraz kontakt będzie już odbywał się na bieżąco :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nikt nie pisze, to znaczy, że nie ma na co narzekać ;-).

Mam tam prawie nie używane konto, chyba działa prawidłowo, ale za rzadko to sprawdzam, aby coś obiektywynie napisać - kiedyś było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że temat odświeżany co pól roku.

Napiszę tylko tyle, że od stycznia planujemy kilka mniejszych i większych zmian, które powinny ucieszyć zarówno obecnych, jak i przyszłym klientów.

 

Pozdrawiam,

Jor.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem u nich w grudniu dedyka (serwerydedykowane.eu). Liczyłem na to, że mała w miarę firma będzie bardziej zajmować się klientem, bo bardziej im będzie zależeć na nim. Ale wygląda na to, że to był błąd.

Jako, że nie znam się za dobrze na konfiguracji serwera, postanowiłem dodatkowo zapłacić im za opiekę nad sprzętem. Mieli updaty różne robić itp.

Konfiguracja reverse-dns trawała ok. 3 tygodni. Przez ten czas np. maile do o2 nie docierały odbijane z tego właśnie powodu. Wymiana maili z firmą była dość utrudniona (rzadko odpowiadają częściej, niż raz dziennie), więc pewnie rozwiązanie jakiegokolwiek innego, najdrobniejszego problemu trwało conajmniej kilka godzin.

 

Od połowy stycznia zaczęło wszystko działać i już się cieszyłem, że będzie OK, kiedy zabrali się wreszcie za prace nad aktualizacjami (chyba). Tyle, że coś skopali i serwer co ok. godzinę się resetuje, a dokładniej co ok. godzinę i troszkę, czyli mniejwięcej godzinę po uruchomieniu. Napisałem w czwartek maila, ale brak reakcji. W piątek nie szło się dodzwonić. W sobotę wreszcie się dodzwoniłem rano i poinformowano mnie, że wczoraj (w piątek) wszyscy pracownicy byli na szkoleniu i dla tego nikt nie odbierał telefonu. Jak rozumiem, choćby świat się walił, nie było komu usuwać awarii. Ale obiecał mi pan w słuchawce, że zaraz ktoś się tym zajmie. I na obietnicy się skończyło. W chwili obecnej zastanawiam się nad 2 żeczami : czy jutro (w niedzielę) pracują, a jeśli nie, to kiedy wreszcie ktoś coś zrobi, oraz gdzie się z serwerem przenieść.

 

Generalnie wygląda na to, że mają klientów gdzieś, więc szczerze nie polecam.

 

a z ciekawostek : ich forum, do którego linkują ze strony głównej, forum.jor.pl wygląda tak:

0wn3d by -=M.o.B=-

contact me: C3m3T3rY@Gmail.com

To cała strona. Ciekawe, od jak dawna tak mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niektóre rzeczy nigdy się nie zmienią.

Napisz czy udało Ci się rozwiązać problem i czy skoro nie pracują w niedzielę to czy chociaż pracują w poniedziałek ... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przypomnieli sobie o mnie w niedzielę wieczorem wysyłając maila, że postarają się poprawić.

W chwili obecnej problem jest już rozwiązany, dostałem 7 dni serwera gratis (naprawa trwała 5).

Nie będę cytował maila, którego dostałem, bo uważam, że jednak co jest prywatne, to takie powinno zostać, ale mam dziwne wrażenie, że nie mieli zielonego pojęcia, co namieszali i zwalili wszystko na niezwykłe problemy sprzętowe.

Ważne jednak, że już działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Usterki zdarzają się najlepszym.

Ważne że problem jest rozwiązany i firma jest ok wobec Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja od dwóch miesięcy nie dostałem fv. Pierwszą dostałem po kilku upomnieniach. Zastanawiam się czy kontynuować współpracę, skoro nikt mi na maile nie odpisuje i dodzwonić na biuro się nie mogłem ostatnio. Tam w ogóle ktoś pracuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@camikazee: wiesz ile roboty z wypisaniem takiej faktury? Toż ciesz się, że w 2 miesiące się wyrobili ;)

 

A co do tematu- moich problemów z tą firmą ciąg dalszy.

Jakiś miesiąc temu padł serwer. Po ok. 3 dniach ktoś łaskawie odpowiedział, że padł dysk twardy. Trudno, bywa. Poprosiłem więc o przywrócenie kopii bezpieczeństwa, która była wykupiona i którą ponoć regularnie robili. Jak się okazało, backupu też poprawnie nie potrafią sporządzić, bo, jak mi to wyjaśniono, backup zrobił się po uszkodzeniu dysku nadpisując poprzedni, przez co nie udało się go odzyskać. To po ch*.* robić backup, skoro po uszkodzeniu dysku nie można go odzyskać? Później wersja się ciut zmieniła. Okazało się, że dysk się uszkodził z powodu wirusa i że ów wirus wlazł też na backup, co uniemożliwia jego odtworzenie. I znów, skoro płaciłem za administrowanie serwerem, skoro u mnie NOD niczego nie wykrył na jednym kompie ani kaspersky na drugim, a jestem jedyną osobą poza firmą JOR mającą dostęp do serwera, to zakładam, że virus dostał się albo przez firmę JOR, albo przez poważny błąd w zabezpieczeniach, w obu przypadkach odpowiada firma JOR, która miała m.in. aktualizować oprogramowanie na serwerze oraz konfigurować je.

 

Tak oto moja współpraca z tą firmą zakończyła się. Jeśli ktoś ma zamiar korzystać z ich usług lub to już robi, to nie liczył bym na to, że serwer jest poprawnie zabezpieczony czy że robią w ogóle backup, pewnie ani jedno, ani drugie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
I znów, skoro płaciłem za administrowanie serwerem, skoro u mnie NOD niczego nie wykrył na jednym kompie ani kaspersky na drugim, a jestem jedyną osobą poza firmą JOR mającą dostęp do serwera, to zakładam, że virus dostał się albo przez firmę JOR, albo przez poważny błąd w zabezpieczeniach, w obu przypadkach odpowiada firma JOR, która miała m.in. aktualizować oprogramowanie na serwerze oraz konfigurować je.

 

Jakim zapewne było zapisanie hasła i loginu w kliencie ftp... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie możliwe, skoro ma NOD to NOD wykrywa tego wirusa od total commandera - sprawdzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×