Skocz do zawartości

Polecane posty

@Mruczek system ten powinien być już dostępny do instalacji.

 

 

Pozdrawiam,

Kamil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pozytywny feedback - staramy się tak jak tylko potrafimy ;-)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

na niektórych usługach odnotowaliśmy problemy związane z działaniem sieci. Problem ten jest przez nas sukcesywnie rozwiązywany i za chwilkę 100% usług będzie online.

 

 

Pozdrawiam,
Kamil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mieliśmy chwilowy problem z atakiem ddos na tą usługę. Problem został rozwiązany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też macie problemy z VPS'ami KVM?

Od wczoraj ciekawe rzeczy się dzieją, 3 razy na dzień przerwy od dostępu do łącza, które trwają po pół godziny, dzisiaj to samo...

Wygląda to na problem ze stykiem z netią bo konsola zdalna działa podobnie jak dostęp przez epixa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Adresacja ta sama, póki co support milczy

 

Podejrzewam, że obrywasz DDoS'em, jak miałem u nich serwer publiczny TS3 to też się tak zdarzało i też przerwy wyglądały w taki sposób ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na to wyszło po odpowiedzi z supportu, chociaż zdziwiła mnie taka reakcja sieci, tzn całkowite zablokowanie dostępu do serwera z jednego łącza, i całkowita dostępność przez epix, ale to już zostało wyjaśnione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

Zazwyczaj chwaliłem, a tym razem jestem nieco zniesmaczony Cloud Hostingiem.

Postanowiłem tam przerzucić swoją stronę na Wordpressie - malutka, nic specjalnego.. ale za Cloudflare, od dawna po ich SSL itp.

 

Na początku było ok, a przynajmniej tak mi się wydawało. Wczoraj chciałem się logować, pętla redirectów, po kilku zabiegach i próbie wyłączania z ISP pewnych opcji wywaliło też CSS i JS'y. Hm... dobra, zgłosiłem. Dowiedziałem się, że musi to wynikać z błędnego ustawienia adresu w konfiguracji mojego wordpressa.

 

Nie. Przecież wcześniej działał też po HTTPS i to od dawna, bez problemów.

Zrobiłem większe rozeznanie i okazało się, że na 90% coś jest nie tak po stronie serwera, bo z poziomu PHP po prostu nie widać że jest HTTPS (nie będę szczegółowo opisywał, ale że na VPSie nieco mam poustawiane, to jestem niemalże pewien). Zgłosiłem i podałem możliwe problemy z konfiguracją.. ticket leży od rana, strona w rozsypce była od rana.

 

Nie, nie będę się przypominał, tym bardziej że podałem supportowi na tacy możliwe błędy w konfiguracji usługi - oczywiście mogę się mylić, niemniej nie wydaje mi się, aby cały dzień to było za mało, aby to zweryfikować.

W panelu cloudflare przełączyłem IP na wcześniejszy, konkurencyjny hosting. Działa.

Edytowano przez Łukasz Tkacz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zrobiłem większe rozeznanie i okazało się, że na 90% coś jest nie tak po stronie serwera, bo z poziomu PHP po prostu nie widać że jest HTTPS

Po stronie serwera nie widać SSL, bo... połączenie w warstwie SSL jest tylko między użytkownikiem końcowym a CloudFlare - do serwera backendowego połączenie nie jest nawiązywane przez SSL, tylko przez zwykłe HTTP. Urok trybu flexible w CloudFlare i pretensje o to można mieć tak właściwie to do CloudFlare ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Łukasz Tkacz problem jest w trakcie weryfikacji przez naszych administratorów. Jak słusznie zauważyłeś, dotyczy on połączenie Cloudflare + Twoja strona. Poprawna konfiguracja usługi dodatkowej, jaką jest cloudflare nie należy do obowiązków naszego wsparcia, a jednak mimo wszystko nie odmówiliśmy Ci pomocy w tym zakresie. Jednak weryfikacja niestandardowego problemu wymaga dodatkowego czasu.

Faktycznie podesłałeś nam rozwiązanie które u Ciebie zadziałało, ale nasz hosting ma mocno niestandardową konfigurację i problem nie leży w tym co podesłałeś. Pisanie, że dałeś nam na tacy rozwiązanie jest mocnym nadużyciem. Jako osoba która zajmuje się konfiguracją serwerów musisz zdawać sobie sprawę z tego, że to co działa na jednym serwerze nie musi działać dokładnie tak samo na drugim na co też została zwrócona Ci uwaga.

 

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

@kafi, @webh

Użycie cloudflare nie ma tu nic do rzeczy. Nie sprecyzowałem, ale po odpowiedzi na ticket przełączyłem się na Let's Encrypt w ramach hostingu i z CF zostawiłem samo DNS (bez ruchu przez nich). Flexible nie stosuję już natomiast od dawien dawna - na full natomiast powinien bez problemu działać self-signed po stronie serwera + do użytkownika ten ze strony CF.

 

Problem polega na tym, że w nagłówkach PHP nie ma info o https.

Nie ma ustawionego https, scheme jest niepoprawny, tak samo port jest na 80 (choć sama przeglądarka robi połączenie na 443, to spawner php dostaje już info o 80) - jak dla mnie niekompletny config zmiennych jakie idą na fcgi. Stąd brak CSS/JS: adres jest ok, ale taki np. WP czy Jetpack nie rozpoznają, dopasowują się do schema i próbują serwować po http zamiast po https.

Serio, nie pisałbym tego nie sprawdzając sprawy, a nieco się pobawiłem zanim poszedł ticket.

Edytowano przez Łukasz Tkacz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś się dzieje w ostatnich dniach: "502 Bad Gateway" albo problemy z bazą, potem okazuje się, że znkają ostatnie wpisy z error_log dla php... A było tak pięknie...

Edytowano przez tarpan2 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś się dzieje w ostatnich dniach: "502 Bad Gateway" albo problemy z bazą, potem okazuje się, że znkają ostatnie wpisy z error_log dla php... A było tak pięknie...

 

Właśnie to samo pisałem wyżej ale usunąłem, ponieważ ten błąd był chwilowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę o informację jak długo mieliście komunikat "502 Bad Gateway" ewentualnie proszę o zrobienie zgłoszeń, zweryfikujemy to.

 

My ze swojej strony takiego problemu nie odnotowaliśmy jak i nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia w tym temacie. Trudno jest mi się ustostunkować do sytuacji które nie są przez was nam zgłaszane.

 

Pozdrawiam,

Kamil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To trwało zaledwie chwilę, ale w ostatnich dniach takich chwil było więcej (najwięcej bodajże w czwartek). Wiem, to nie dramat, ale w dzisiejszych czasach (i przy obecnej konkurencji) każdy pad jest odnotowywany (niestety również przez Google).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tarpan2 czy zrobiłeś w tej sprawie zgłoszenie? Jeżeli nie to zrób je jak najszybciej, a zweryfikujemy co dokładnie dzieje się na Twoim koncie. Doprecyzuj proszę co oznacza dla Ciebie określenie "zaledwie chwilę".

 

 

Pozdrawiam,

Kamil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, tak samo ze stronami na ich Cloud Hostingu, wczytują się bardzo wolno lub wcale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja parę vps miałem (z tych "tańszych") i jakoś najbardziej odpowiada mi webh i ich kvm. Bezawaryjny VPS, kontakt z BOK na dobrym poziomie, zgłoszenie o wpis revdns błyskawiczne, dostałem zniżkę bez problemów. Szkoda tylko, że nie można samemu poprzez panel ustawiać revdns a ich serwery DNS nie obsługują DNSSEC. Dobrze, że można poratować się Aru 4zl i postawić własny serwer DNS :) Podsumowując polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja z kolei nie polecam webh.pl - a konkretnie ich usługi Linux VPS - PRO

wydajność dyskowa tragicznie słaba mimo krzyczących haseł SSD, PCIe itd...

 

kolega wyżej wspomina arubę za 4 zł - mam tam serwerek statystyk i wierzcie lub nie, ale w arubie za 4 zł mam wynik na poziomie powyżej 800 MB/s, gdzie w webh.pl ok 50 MB/s

 

### edit

żeby nie było, że tylko narzekam - kontakt z supportem w webh.pl jest ok, problemy (o ile proste) rozwiązują szybko, choć zdarzyło się mi czekać kilka miesięcy na rozwiązanie problemu z backupami

poza tym ceny w webh.pl mają ok

Edytowano przez goa (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×