Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość Łukasz Tkacz

Cóż.. mogę się wypowiadać tylko w superlatywach o tej firmie :)
Od jakiegoś czasu współpracuję z Ultimahost, teraz poprzez zwiększenie się potrzeb polskiego supportu MyBB nawiązaliśmy współpracę także z Webh.pl. Serwer VPS działa niesamowicie szybko, można było przenieść na jedną maszynę wszystkie usługi, gdzie wcześniej musiały być rozbite na kilka hostingów. Przestojów nie ma żadnych, w razie potrzeby odblokowania czegoś (np. instalacja CSF, TUN/TAP) support działa szybko i pomocnie.

 

Zdecydowanie polecam :)

I na pohybel każdemu kto sądzi, że to jakaś "kryptoreklama". Support MyBB jest dostępny i można sobie samemu zobaczyć, jak to leci (ofc. kwestia konfiguracji usług to już po naszej stronie leży, więc jak coś, to nas bić :D).

Edytowano przez lukasamd (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam webh.pl/ultimahost.pl, jest to banda złodziei i oszustów.

Mój serwer został bezpodstawnie zablokowany po kilku godzinach.

Twardo piszą że nie odblokują serwera ani nie oddadzą pieniędzy...

 

Firma webh.pl twierdzi, że głównym powodem było przekroczenie 250mln pakietów/30min.

Według moich obliczeń nie było więcej niż 114mln/30min (~50-60Mb).

 

Dodatkowo nie otrzymałem żadnych dowodów potwierdzających ich słowa.

 

Całość rozmowy z supportem.

http://pastebin.com/00cwr6bw

 

Dodatkowo dodam, że nie złamałem Polskiego prawa ani regulaminu tej serwerowni...

 

Nie polecam tego syfu...

Edytowano przez DefconPRO (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę sądzisz, że firma nie miała prawa Cię zablokować?

 

Tak, w takim wypadku firma powinna zaproponować mi zwrot pieniędzy, jeśli ich wspaniała infrastruktura nie wytrzyma 7k pakietów/sec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@DefconPRO prosta matematyka: 250 mln / 30 min = 139 tyś pakietów na sekundę.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Przepraszam bardzo ale po co skanowałeś ich infrastrukturę? Ludzie są coraz głupsi.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki - niech pójdzie wyżej to zapłaci za koszta i się opamięta. Skanowanie infrastruktury to działanie na szkodę operatora, a kupno serwera przez internet to umowa. Wszystko zgodnie z regulaminem i prawem, się chłopak zdziwi i tyle.

 

Ja w webh.pl mam VPSa i tylko ostatnio coś dysk się obrażał i spadał transfer, a tak to narzekać nie mogę. Wciąż polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanowne Grono zanim do samego webh.pl

takie pytanie na początek jeżeli usługa jest ważna do 12 stycznia 2016 to ma dziłać

do 12 do 23:59:59 ? czy tylko np pierwsze 5 min po północy tego dnia ?

 

Jeżeli płatność jest DO 12 to może być zapłacone i zaksięgowane 12 np o 18:00

czy musi być już 5 min po północy tego dnia a najlepiej 11 stycznia zaksięgowane?

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

roznie bywa z definicjami
- "do" co oznacza do rozpoczęcia tego dnia i koniec
- "do" oznaczające do końca tego dnia
- "do włącznie" j.w.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak jest do 50km/h to nie mogę jechać 50 ? gdzie spotkaliście się z tym ze DO nie znaczy włącznie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem ich BOK-iem więc nie mam 100% pewności jak to u nich działa, ale zasady są raczej te same we wszystkich firmach.

Jeśli zamówiłeś usługę o godzinie powiedzmy 20:00 to Twoja usługa jest ważna do kolejnego okresu rozliczeniowego do godziny 19:59, nie do północy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dziś się dowiedziałem od pana Sebastian z webh.pl ze do 12 stycznia oznacza ze pieniądze muszą być u nich 11 bo jak sie przekonałem 12 stycznia o godzinie 00:16 w nocy, usługa została zawieszona przez system i to jest ok i taka jest polityka firmy :)ni to bez znaczenia kiedy się dostało usługę godzina min itp po prostu wybija północ czar pryska i wszystko wisi ;)

 

Dobrze ze rata kredytu płatna do 12 dnia bank daje więcej niż 16 min po północy na jego opłacenie ;)

 

Co do samej usługi (vps) działa, kilka restartów przez 2 miesiące łącze z iwacom.net.pl lokalizacja Łódź niestety nie atm grochów

 

Natomiast ten system naliczania płatności to ewenement chyba światowy :)

 

Edytowano przez cdcd (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@cdcd zapomniałeś wspomnieć, iż po zgłoszeniu problemu usługa została natychmiastowo odblokowana, a jej ważność przedłużona.

 

Każda firma ma prawo do własnej polityki i nie ma w tym nic złego czy nagannego.

 

Trochę dziwnie wygląda oczernianie firmy, tylko z powodu iż pewne rzeczy robi się na ostatnia chwilę.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@cdcd zapomniałeś wspomnieć, iż po zgłoszeniu problemu usługa została natychmiastowo odblokowana, a jej ważność przedłużona.

 

Każda firma ma prawo do własnej polityki i nie ma w tym nic złego czy nagannego.

 

Trochę dziwnie wygląda oczernianie firmy, tylko z powodu iż pewne rzeczy robi się na ostatnia chwilę.

 

 

Tak została odblokowana

 

"Przedłużyłem Pana usługę do 13 stycznia. Proszę mieć na uwadze w przyszłości że usługi są blokowane w nocy. Pana usługa była ważną do 12."

 

Napiszcie w reg co to znaczy DO bo to co teraz macie to jakaś nowa definicja koła

 

Do 12 nadal trwa :) i nic nie trzeba było przedłużać wystarczy przestrzegać tego co piszecie

wygasa: 2016-01-12 nic tu nie było o tym ze 12 trwa tylko 16 min :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@cdcd zaczynasz trolować... Support Cię wyraźnie poinformował o tym iż usługi są blokowane w nocy, odblokował Ci ją, więc o co Ci jeszcze chodzi? Jeśli zostawiasz płatności na ostatnią chwilę, to nie dziw się później, że masz takie konsekwencje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@cdcd zaczynasz trolować... Support Cię wyraźnie poinformował o tym iż usługi są blokowane w nocy, odblokował Ci ją, więc o co Ci jeszcze chodzi? Jeśli zostawiasz płatności na ostatnią chwilę, to nie dziw się później, że masz takie konsekwencje...

 

 

Tak poinformował mnie po tym jak zablokował vps i do nich napisałem i teraz wiem ze do 12 znaczy do 11 :)

cale życie żyłem w błędzie i jaką ostatnia chwile ? 24h to mało na opłacenie?

Edytowano przez cdcd (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nigdy i nigdzie nie spotkałem się z sytuacją, że "do dnia 12-ego" oznacza "do godz. 00:16 w dniu 12-tym", zazwyczaj zaliczany jest CAŁY ten dzień (lub do końca godzin urzędowania w przypadku firm nie pracujących 24 na dobę). Jeśli nie jest zaliczany cały wymieniony dzień, wówczas osobiście domagałbym się wyraźnego uściślenia konkretnej godziny i minuty wygaśnięcia usługi, tak jak jest to np. w przypadku rejestracji domen.

 

Na obronę firmy może działać użycie sformułowania "wygasa YYYY-MM-DD", ale z czysto praktycznego punktu widzenia chyba żaden klient nie spodziewa się, że oznaczać to będzie wygaśnięcie YYYY-MM-DD 00:16... Więc na miejscu firmy dodałbym dokładną godzinę, jeśli tak ma się sprawa odnośnie terminów ważności, aby żaden klient w przyszłości nie był zaskoczony.

Edytowano przez Piotr GRD (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Piotr GRD w mailach przypominających o terminie ważności usługi nigdzie nie posługujemy się informacja iż usługa jest ważna "do dnia 12-ego", tylko wyraźnie piszemy iż usługa "wygasa 12-ego". Nasz panel standardowo blokuje wygasające usługi w godzinach 0-1, stąd też i w tym przypadku usługa ta została zablokowana w tym terminie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na obronę firmy może działać użycie sformułowania "wygasa YYYY-MM-DD", ale z czysto praktycznego punktu widzenia chyba żaden klient nie spodziewa się, że oznaczać to będzie wygaśnięcie YYYY-MM-DD 00:16... Więc na miejscu firmy dodałbym dokładną godzinę, jeśli tak ma się sprawa odnośnie terminów ważności, aby żaden klient w przyszłości nie był zaskoczony.

@Piotr GRD nasza polityka blokad, jest podyktowana sposobem działania panelu billingowego. Od wprowadzenia nowej wersji (listopad 2015), żaden z klientów nie skarżył się na ten aspekt. Zwłaszcza, że dzień przed wygaśnięciem usługi, dzwonimy do klientów z przypomnieniem o tym, iż ich usługa zostanie zablokowana(o ile klient podał poprawny numer).

 

Wobec powyższego uważaliśmy, że sytem blokad nie budzi żadnych zastrzeżeń i wątpliwości. Oczywiście nie zależy nam na blokowaniu usług. Dlatego z tej incydentalnej sytuacji wyciągniemy wnioski. Przekazałem do naszego programisty prośbę o napisanie odpowiedniego pluginu który spowoduje, iż usługa będzie blokowana z końcem dnia.

Edytowano przez UltimaHost.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×