Skocz do zawartości

Polecane posty

@Up -.- Tak to jest jak się nie czyta regulaminu.Oni mają 24 na zrobienie ci tego hostingu,czasem do 0:00 i po północy już na pewno powinieneś dostać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proszę o zwrot pieniędzy.

 

Od kogo administracji forum moderatorów ? lol co za żale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie

 

Ktoś się doczytał ile webh.pl ma czasu na odpowiedź na tickety?

O ile pamietam to w regulaminie jest napisane do 48H

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie

 

O ile pamietam to w regulaminie jest napisane do 48H

 

No właśnie tego nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od skomplikowania zgłoszenia i od kolejki zgłoszeń

 

 

Witam,

W webh jestem od niedawna. Do tej pory nie mogłem narzekać na support. Poza faktem, że nigdzie nie było napisane, że wiadomości wysyłane z panelu DA idą w kosmos, nie mogę powiedzieć złego słowa. Pan Alex w mgnieniu oka uruchomił na panelu to o co prosiłem i to mimo, iż wykupiłem jedną z podstawowych i najtańszych usług.

Wykupując usługę najtańszego hostingu chcę po prostu zobaczyć, ile wart jest ten operator a potem, jak mi się spodoba, zrobić upgrade.

Ostatnio jednak mam problem opisywany powyżej. Zgłoszenie dotało, bo dostałem potwierdzenie. Nawet Pan Kamil zaoferował, że zadzwoni. Pomyślałem, że suuuper, dzwonią do klienta. No bajka... i podałem numer na komórkę. A że mieszkam w Norwegii to podałem numer swojego numeru tutaj, bo o to zostałem poproszony. I od 29.01 od popołudnia, tak sobie czekam. Wiem, że można mieć sporo pracy itp, więc wysłałem zapytanie, kiedy Pańswo do mnie zadzwonią, ale bez echa. Napisałem nawet zgłoszenie ponownie, bo myślałem, że może zagineło albo co... Mail potwierdzający dotarł i tyle. Spróbowałem smsa. Znowu nic. Dzwonić nie, będę, bo wybrałem e-mail jako formę komunikacji i myślałem, że wszystko będzie tak jak poprzednim razem... myliłem się. 2.02, wieczór i dalej cisza. Pytanie do Pana Kamila, czy mógłby mi Pan powiedzieć, czy nagle doszło Państu tyle biletów, że mój ktoś przesunął na "za tydzień" czy po prostu nie chcecie płacić za połączenie do Norwegii i nie chcecie mi o tym powiedzieć?

 

Pozdrawiam webh

Sebastian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam z webh.pl nigdy nie miałem problemu rzadko kiedy korzystam z e-mail jako formę kontaktu, ale telefon zawsze jest odbierany i sprawa załatwiana od razu. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chce zmienić ofertę i jak nie zapłacę do jutra to co się wtedy stanie? Hymm.... niby przechowują dane przez 5 dni po zakończeniu okresu rozliczeniowego, ale wtedy serwer jest off a nie on.

 

Czy mam na szybko szukać nowej firmy czy jak? Bo przeniesienie zajmie mi 24-48h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chce zmienić ofertę i jak nie zapłacę do jutra to co się wtedy stanie? Hymm.... niby przechowują dane przez 5 dni po zakończeniu okresu rozliczeniowego, ale wtedy serwer jest off a nie on.

 

Czy mam na szybko szukać nowej firmy czy jak? Bo przeniesienie zajmie mi 24-48h

 

 

Serwer nadal pozostanie aktywny... proszę oczekiwać na rozpatrzenie zgłoszenia.

 

 

Pytanie do Pana Kamila, czy mógłby mi Pan powiedzieć, czy nagle doszło Państu tyle biletów, że mój ktoś przesunął na "za tydzień" czy po prostu nie chcecie płacić za połączenie do Norwegii i nie chcecie mi o tym powiedzieć?

 

Tak jak mówiłem tak też będzie ;-). Przy każdym tickecie mamy informacje z jakiego kraju została wysłana wiadomość więc z góry zostało założone to, że znajduje się Pan za granicą kraju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówiłem tak też będzie ;-). Przy każdym tickecie mamy informacje z jakiego kraju została wysłana wiadomość więc z góry zostało założone to, że znajduje się Pan za granicą kraju.

 

 

A ja trzymam za słowo.

Ale ... Czy na moje pytanie, "kiedy" wysłane na następny dzień, nie mógł mi Pan tak od razu odpowiedzieć? Tylko zmusza mnie Pan do szukania for internetowych o podobnym temacie, i zmusza mnie Pan wywlekać mój wątek na publikę? Czemu w Polsce człowiek człowieka po prostu ignoruje? Za dużo pisania?

Wszytko jest OK. Ja w Skandynawii nauczyłem się czekać, tylko co myśleć, jeśli nie otrzymuje się żadnej odpowiedzi... Proszę, poprawcie to. :| Krótkie info, "zadzwonimy do Pana w przeciągu tygodnia, albo za miesiąca" albo wcale :-) i wiedziałbym, że coś się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomości związane z sponsoringiem ( a coś mi się wydaje ze to o to chodzi) mają najmniejszy z możliwych priorytet. Proszę oczekiwać odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, ma ktoś z klientów lub innych osób z wysłaniem wiadomości na poczta@webh.pl, ja wysłałem 2x razy i zero odezwu.

Nie zaważyłem posta mam problem jak os 2 posty 1 post wyżej.. Nie dochodzą maile z Onetu.

Edytowano przez N0Name (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

ps. jak można przetłumaczyć dosłownie 'ticket' na bilet? Nowy bilet? Bez jaj.

 

Na tym forum to normalne, niemal każdy bawi się w konduktora. :/ Poproś dwa bilety dookoła hostingu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otwórz sobie zgłoszenie w panelu klienta - http://www.moje.webh.pl/submitticket.php

ps. jak można przetłumaczyć dosłownie 'ticket' na bilet? Nowy bilet? Bez jaj.

No właśnie nie działa wysyłanie emaili przez tickety w ich panelu tylko poczta.

Pan Kamil twierdzi iż to wina mojej poczty (onet) której używam kilka lat, nie miałem z nią nigdy problemu. Wysłałem 3 maila i system dalej nie przypisał mi nr zgłoszenia, a na wcześniejsze emaile nie nie ma odpowiedźi bo zapewne nie dotarły. Od razu napisze napinaczom tak wysłałam email na dobrego maila. Może ktoś napisać na poczta@webh.pl sprawdzić czy system przypisze mu ID zgłoszenia?

EDIT: gmail dostał id zgloszenia, ale o2 i onet już nie..

Edytowano przez N0Name (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W czwartek 7 lutego napisałem do nich proste zapytanie. Dziś mamy 11, ciągle brak odpowiedzi poza oczywiście ID zgłoszenia, które doszło prawidłowo.

Wg mnie takie postępowanie całkowicie dyskwalifikuje tą firmę. Czy w przypadku problemów również musiał bym czekać kilka dni?

 

Wiadomości związane z sponsoringiem ( a coś mi się wydaje ze to o to chodzi) mają najmniejszy z możliwych priorytet. Proszę oczekiwać odpowiedzi.

 

Z ciekawości, jaki priorytet mają zapytania potencjalnych nowych klientów, ludzi zainteresowanych ofertą? Rozumiem, że jak ktoś nie chce wam dać pieniędzy to ma niski priorytet, ale ja chciałem wam płacic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich!


W dniu 04.02.2013 wysłałem do firmy Webh.pl zapytanie o VPSa, w którym sprecyzowałem dokładnie czego potrzebuję i jakich usług chciałbym używać. Zanim wystawię opinię firmie chciałbym przedstawić historię korespondencji:


04.02.2013:

- godz. ~ 13:40: Wyżej wspomniane zapytanie.

- godz. ~ 13:40: Automatyczna odpowiedź, przypisanie ticketa.

- godz. ~ 14:00: Odpowiedź Pana z supportu (potwierdzająca, że VPS, który wybrałem spełniałby moje wymagania).

- godz. ~ 14:00 - 15:00: Dodatkowa korespondencja z pytaniami o dostępne dystrubucje Linux'a i kilka innych technicznych spraw.


05.02.2013:

- godz. ~ 16:00: Złożenie zamówienia na wybrany VPS.

- godz. ~ 16:00: Automatyczne odpowiedzi z hasłami, dostępami, potwierdzeniem zamówienia, rachunkiem itp.

- godz. ~ 16:30: Przesłanie numeru zamówienia mailowo w wyżej wspomnianym ticket'cie (zostałem o to poproszony wcześniej).


06.02.2013:

- godz. ~ 12:30: Zapytanie kiedy mniej-więcej mogę spodziewać sie serwera testowego (umówiliśmy się na 2-3 dniowy test przed dokonaniem zapłaty).

- godz. ~ 15:30: Automatyczna odpowiedź z informacjami o uruchomieniu usługi VPS oraz dostępami.

- godz. ~ 15:30: Mail od Pana z supportu (inna osoba niż poprzednio) potwierdzający uruchomienie usługi.

- godz. ~ 15:40: Podziękowanie z mojej strony, informacja, że rozpoczynam testy i że jeśli wszystko będzie OK, to jeszcze w ten sam dzień dokonam przelewu.

- godz. ~ 17:00: Odpowiedź "Udanego testowania". Tutaj warto zaznaczyć, że jest to ostatni email, jaki otrzymałem od firmy Webh.pl.

- godz. ~ 22:10: Potwierdzenie z mojej strony, że po instalacji potrzebnych mi usług wszystko działa jak należy. Informacja, że do skonfigurowania pozostał serwer DNS (ponieważ mam zamiar wydelegować na VPSa kilka domen). Informacja, że dokonałem przelewu.

- godz. ~ 22:30: Pytania dotyczące delegowania domeny na VPS - przy rejestracji podałem nazwę hosta (host lokalny) oraz prefix'y DNS, na serwerze skonfigurowałem Bind9. Poprosiłem mailowo o informację jaką dokładnie nazwą hosta (na zewnątrz) mam się posługiwać i na jakie serwery DNS mogę wydelegować moje domeny - nie znalazłem tych informacji ani w paneli klienta, ani w panelu VPS, ani też w automatycznie wysłanych mailach.


07.02.2013:

- godz. ~ 14:50: Pytanie czy mogę liczyć na pomoc w sprawie opisanej w poprzednim mailu. Przy okazji informacja, że chciałem założyć ticket'a, ale system ticket'owy w panelu nie działa.

- godz. ~ 17:40: Przesłanie potwierdzenia przelewu w PDF w załączniku.


08.02.2013:

- godz. ~ 14:20: Kolejny mail z przypomnieniem i prośbą o odpowiedź (jeszcze raz dokładnie opisałem w czym rzecz) - tym razem napisany bezpośrednio na adres korespondencyjny podany na stronie firmy - pomyślałem, że może mój poprzedni ticket został zamknięty i z jakichś powodów maile nie dochodzą. Zaznaczyłem, że bez dostępu do informacji, o które proszę nie mogę przystąpić do pracy nad uruchamianiem portali i że jest to dla mnie bardzo ważne.

- godz. ~ 14:20: Automatyczna odpowiedź, przypisanie ticketa.


09.02.2013:

- godz. ~ 16:30: Automatyczna odpowiedź, potwierdzenie o otrzymaniu mojej płatności.


09.02.2013 - 10.02.2013:

Dalsze oczekiwanie na odpowiedź na moje zapytanie - brak odpowiedzi.


11.02.2013:

- godz. ~ 11:00: Próba konktaku telefonicznego na numer podany na stronie firmy - nikt nie odbiera.

- godz. ~ 11:50: Ostatni mail z mojej strony z przypomnieniem i prośbą o kontakt.



Szczerze mówiąc nie spodziewałem sie takiego obrotu sprawy... nie chcę pochopnie wystawiać opinii, bo rozumiem, że firma może mieć aktualnie jakiś problemy, z których wynika brak kontaktu. Piszę jednak tego posta, bo... to chyba jedyny sposób na skontaktowanie się z Państwem i jedyna nadzieja na reakcję.


Jeszcze raz zaznaczam, że jeśli sprawa się wyjaśni, to nic nie stoi na przeszkodzie żebym wystawił pozytywną opinię, bo w kwestiach technicznych jestem bardzo zadowolony (VPS Premium).


Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

do Pana wykonywany był telefon zwrotny jednak dzwonił Pan z telefonu urzędowego dlatego też kontakt nie doszedł do skutku.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

do Pana wykonywany był telefon zwrotny jednak dzwonił Pan z telefonu urzędowego dlatego też kontakt nie doszedł do skutku.

 

Pozdrawiam

 

 

Zamówił podając tel urzędowy? jak śmiał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę Pana,

 

Nie odrzucam żadnych połączeń, ani też nie mam w nieodebranych żadnych informacji - na takowe zawsze oddzwaniam.

 

Dzwoniłem do Państwa z tego samego numeru, który podałem przy rejestracji i jest to mój numer prywatny, w żaden sposób nieukrywany.

 

Cokolwiek miał Pan na myśli pisząc, że dzwoniłem z "telefonu urzędowego"... chyba pomylił mnie Pan z kimś innym. Poza tym skoro kontakt nie doszedł do skutku, to na jakiej podstawie zakłada Pan, że to ja dzwoniłem?

 

Podsumowując - Pana odpowiedź nadal w żaden sposób nie wyjaśnia braku kontaktu, a jej forma skłania mnie ku przekonaniu, że to jednak nie chodzi o jakieś problemy wewnętrzna, a po prostu o fakt, że zostałem - brzydko mówiąc - "olany".

 

Jeśli Webh.pl mnie z kimś pomyliło, to dodam, że chodzi o VPS'a, przy którym host lokalny jaki wprowadziłem to: wraco

 

Edit:

@tgx:

 

Nie zamówił. W każdym razie nie ja.

Edytowano przez gipson (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniąc na podany przez Pana numer zgłasza się urząd skarbowy w Bytomiu ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moge jakies wyjasnienie, czemu moje maile nie dochodza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×