Skocz do zawartości

Polecane posty

odpowiedzi udzielane sa na bierzaco +12h, skoro o godzinie 13 i 15 we firmie nie pracuje nikt to moze jakies godziny tego BOK-a kiedy pracuje można prosić? Ja juz wiem ze zostalem wrzuconydo worka z klientami ktorzy narzekaja ale jakos nie jestem happy do tego ze moje uslugi leza od ponad 24h... także przepraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem, opłaciłem czekam na aktywację i zobaczymy jak się sprawuje serwer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miał znajomy konto w tej firmie. Niestety kiepskie wrażenia : / przy instalacji kilku modów do IPB wyskakiwał error , iż za dużo połączeń LOL

Mimo wszystko serwer dosyć szybko działał do czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Webh mnie zniechęciło. Po opłaceniu serwera VPS, jego skonfigurowaniu postanowiłem postawić serwer TS-a, a tu zonk, IP serwera znajduje się na czrnej liście. Oczywiście sprawa zgłoszona do BOK, lecz już pare ładnych dni od zgłoszenia mineło i zero odpowiedzi, a server stoi bezużyteczny i pieniążki się marnują. Pytanie moje teraz czy w tym wypadku zmiana IP servera wchodzi w gre? i czy przewidziana bedzie jakaś rekompesata za bezużyteczny server?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory czekam na aktywację usługi. Email poszedł ale bez odzewu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Webh mnie zniechęciło. Po opłaceniu serwera VPS, jego skonfigurowaniu postanowiłem postawić serwer TS-a, a tu zonk, IP serwera znajduje się na czrnej liście. Oczywiście sprawa zgłoszona do BOK, lecz już pare ładnych dni od zgłoszenia mineło i zero odpowiedzi, a server stoi bezużyteczny i pieniążki się marnują. Pytanie moje teraz czy w tym wypadku zmiana IP servera wchodzi w gre? i czy przewidziana bedzie jakaś rekompesata za bezużyteczny server?

 

 

Do tej pory czekam na aktywację usługi. Email poszedł ale bez odzewu.

 

Powodzenia w czekaniu ja już czekam ponad 2 tygodnie na odpowiedź na maile.

 

PS. działa wam panel ticketów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Powodzenia w czekaniu ja już czekam ponad 2 tygodnie na odpowiedź na maile.

 

Proszę o numer zgłoszenia na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem email ale na razie czekam, zaraz 24h będzie i takie moje pytania:

 

1. Czy jedyną drogą kontaktową jest poczta@webh.pl & telefon: 792 838 869 ??

- czemu nie działa możliwość tworzenia zgłoszeń (biletów) w moje.webh.pl

- przydała by się możliwość kasowania, nie opłaconych zamówień

2. Przydała by się w panelu (SolusVM) lista, i możliwość zamykania aplikacji, coś ala "top/ps -aux" (ultimahost ma takie coś <3 )

3. Włączenie widoczności drugiego rdzenia - da rade? Czytałem że da...

 

Jak mi coś jeszcze wpadnie do głowy do edytuje.

Edytowano przez sbk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wysłałem email ale na razie czekam, zaraz 24h będzie i takie moje pytania:

 

1. Czy jedyną drogą kontaktową jest poczta@webh.pl & telefon: 792 838 869 ??

- czemu nie działa możliwość tworzenia zgłoszeń (biletów) w moje.webh.pl

- przydała by się możliwość kasowania, nie opłaconych zamówień

2. Przydała by się w panelu (SolusVM) lista, i możliwość zamykania aplikacji, coś ala "top/ps -aux" (ultimahost ma takie coś

3. Włączenie widoczności drugiego rdzenia - da rade? Czytałem że da...

 

Jak mi coś jeszcze wpadnie do głowy do edytuje.

 

 

Zgłoszenie zrobił Pan dzisiaj o godzinie 2:30 nad ranem... zostało ono zamknięte o 16... do 24 godzin jeszcze sporo brakowało ;-)

 

Jedyną drogą kontaktu jest poczta@webh.pl oraz telefon który zawsze jest odbierany i dodatkowo udzielane są też odpowiedzi na wiadomości sms.

 

Bilety tworzone są po wysłaniu maila na poczta@webh.pl

 

2. Może Pan samodzielnie zamykać aplikacje po zalogowaniu się na ssh. To jedna z podstawowych komend linux'a.

 

3. Po Pana zgłoszeniu 2 rdzeń został włączony ;-)

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ad. 2 Tak, dobrze wiem o tym, aczkolwiek to byla moja propozycja.

 

Dziękuje bardzo, wszystko pięknie działa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, mam pytanie czy webh.pl ktoś w ogóle pracuje ?? Chodzi mi o support według mnie powinien odpisywać szybko lecz tutaj to graniczy z cudem jak dostaniemy odpowiedź w ten sam dzień :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witajcie, mam pytanie czy webh.pl ktoś w ogóle pracuje ?? Chodzi mi o support według mnie powinien odpisywać szybko lecz tutaj to graniczy z cudem jak dostaniemy odpowiedź w ten sam dzień :)

 

 

 

Tak, ktoś pracuje ;-) Wystarczy to łatwo sprawdzić telefon w rękę ... i można dzwonić i sprawdzać...

Edytowano przez webh.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez
Proszę o zgłoszenie do BOK. Odpowiedzi udzielane są na bierzaco.

 

 

odpowiedzi udzielane sa na bierzaco +12h, skoro o godzinie 13 i 15 we firmie nie pracuje nikt to moze jakies godziny tego BOK-a kiedy pracuje można prosić? Ja juz wiem ze zostalem wrzuconydo worka z klientami ktorzy narzekaja ale jakos nie jestem happy do tego ze moje uslugi leza od ponad 24h... także przepraszam

ż! BieŻąco!

Nie mogę na takie błędy patrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

W moim przypadku czas oczekiwania wynosił 4 dni, miałem serwer w webh kilka miesięcy temu. Podobno dla zweryfikowanych kont serwery przydzielane są automatycznie, okazało się inaczej. Wychodzi na to, że skrzynka pocztowa sprawdzana jest co 4 dni. Jak już Pan pracownik odczytał wiadomość to serwer zadziałał w kilka minut. Potem prośba do BOKu zrealizowana po 2 dniach fachowo i szybko. Szkoda tylko tego niecałego tygodnia, który najzwyczajniej przepadł. Co do jakości serwera nie mam zastrzeżeń, narazie wszystko jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nadal jest opornie z tymi mailami, bo teraz nawet nie przychodzi numer głoszenia, a mail czeka już drugi dzień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na jaki adres była wysyłana wiadomość? Helpdesk dostępny jest pod adresem poczta@webh.pl i zawsze odsylany jest numer ticketa :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wysłane na sprzedaz@webh.pl

 

 

 

Na jaki adres była wysyłana wiadomość? Helpdesk dostępny jest pod adresem poczta@webh.pl i zawsze odsylany jest numer ticketa :-)

 

Widzisz subtelną różnicę?

Edytowano przez pedro84 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie nie moge zarzucic co do jakosci usług jako ze sprawuja sie dobrze, lecz support lezy, 2 tygodnie temu wyslany email na poczta@wehb.pl i brak odpowiedzi, 2 dni temu takze wyslalem mail-a i probowalem sie do dzwonic i nic...

 

Jako ze nie pisze tego bez zadnych podstaw, mail wyslany 12 stycznia dostalem nr biletu QEU-26134-923 ale nikt nie odpisal

2 dni temu wyslalem mail-a i rozumiem ze to byl piatek i pisalem o 21:00 i nie żadam odpowiedzi od razu bo wiem ze weekend ale chodzi o to ze w tym wypadku nie dostalem nawet nr zgloszenia z automatu....

 

Ale musze pochwalic ze z poczty faktury@webh.pl odpisuja szybko, tylko ten kontakt prosze poprawcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Support leży? Wysłałem sms-a a po mniej niż 30 sekund widzę odpowiedź.Dzwonię od razu administrator odbiera.

Nie wiem jak tam z e-mailem,ale kontakt telefoniczny 5/5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Support leży? Wysłałem sms-a a po mniej niż 30 sekund widzę odpowiedź.Dzwonię od razu administrator odbiera.

Nie wiem jak tam z e-mailem,ale kontakt telefoniczny 5/5

 

Widocznie chłopaki sobie wymyślają z e-mailami ;) No albo trzeba pisać smsy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem wczoraj VPS Premium i po kilkunastu minutach zapłaciłem za usługę. Wchodzę dzisiaj do panelu, patrzę a tu dalej jest "Status: Oczekuje". Wysłałem 2 wiadomości na maila (poczta@webh.pl) ale 0 odzewu, to samo jest z telefonem jak i PW na forum. Czy ktoś tam w ogóle zarządza ?

 

Proszę o zwrot pieniędzy.

Wszystko zostało wyjaśnione

Edytowano przez Chorazy (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×