Skocz do zawartości

Polecane posty

Dostałem info reklamowe na e-mail:

 

Nowe centrum danych w Wielkiej Brytanii

Po centrach danych w Polsce i Niemczech, przyszedł czas na Wielką Brytanię. Z tej okazji przygotowaliśmy specjalną ofertę serwerów Discover-LDN.
Serwery są dostępne w 120 sekund!

 

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę zero zalet hostowania się na Wyspach. Może jakaś bukmacherka? Ogólnie lepiej być w centrum Europy (NL czy w przypadku OVH Strasburg) albo w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

To jest stricte pod projekty wycelowane w dany rynek.

 

OVH ma bardzo dobrą lokalizacje w Francji do większości usług które muszą być widoczne dobrze w Europie.

Mimo CDN'ów i różnych kombinacji to ta lokalizacja jest naprawdę kluczowa.

 

Cały czas liczę tylko na normalny support 24/7 w OVH Polska ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Cały czas liczę tylko na normalny support 24/7 w OVH Polska

 

 

Ostatnim czasem miałem okazję przetestować BOK z problemem z serwerem z windą i o dziwo support [support 24/7 w OVH Polska] odpisał po kilku minutach i przystąpił do działania .... byłem w szoku :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

Było to po 18 ?

Dotyczyło serwera dedykowanego / cloud ?

 

Wiem, że w planach mieli support 24/7, jednak na początek przeprowadzali "restrukturyzacje" obecnego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nadal chyba nie ma supportu 24/7 - "incydent" z failoverami na dedyku ze statusem pilne zgłoszony po angielsku w managerze wczoraj o 22, odpowiedź z PL oddziału dziś o 8 rano, po próbie rozwiązania lokalnie (część IP poszła przez ich API zamiast manager, cześć nie) przekazany "wyżej" i został załatwiony ;). Czas załatwienia sprawy nie jest zły, ale pewnie gdyby to było w piątek o 18 to by niestety temat ogarnęli w poniedziałek rano.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@systemy.internetowe masz support VIP ? bo z tego co wiem to w Polsce OVH nie ma jeszcze odpowiedzi 24h. Z kont masz tę informacje. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Było to po 18 ?

Dotyczyło serwera dedykowanego / cloud ?

 

W godzinach popołudniowych w tygodniu interwencja BOK tyczyła restartu zawieszonego

Windows Server 2012 R2 Standard Edition (64 bits) Gravelines GRA1

który nie reagował nawet na tryb rescue.

 

Przepraszam Ech moja wina niepotrzebnie dołączyłem i wprowadzam w błąd cytatem "[support 24/7 w OVH Polska]" nie mam takiego suportu <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konturując temat BOK OVH, to dziś rano o 25.08.2017 07:18 wysłałem ticket:

 

 

Pomoc techniczna Zapytanie ogólne Zmiana rewers DNS Ty 25.08.2017 07:18

 

Jest godzina: 15 i nikt nie raczył odpowiedzieć :angry: :angry: :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O dziwo przed chwilą < po 17> BOK się uaktywnił, ale

 

Po wstępnej weryfikacji nie zarejestrowaliśmy nieprawidłowości związanych ze zmianą rewersu DNS dla serwera

 

jednak cały czas przy zmianie rewersu DNS wali komunikatem:

 

 

Wystąpił błąd podczas modyfikacji rewersu DNS. (145.239.xxx.xxx : Cannot find 'A' DNS record type for the specified reverse. Bear in mind the propagation time.)

 

choć rekord A jest dodany jako rekord A w DNS już wczoraj przed południem i subdomena działa dig też wskasuje na rekrd A i dany IP :blink:

 


Dobrze liczę, bo jestem w szoku 07:18 wysłałem ticket .... o 17:25 odpowiedz to jest ile 10 godzin oczekiwania na odpowiedz w normalny dzień pracy. Czy to można nazwać BOK :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Co do ovh mam pewne pytanie, a bardziej do rejestrowanych tam domen.

Rejestrując pewną domenę, w panelu utrzymuje mi się operacja z nią związana a dokładniej:

rcMnrOw.png

Na forum ovh, znalazłem odpowiedź w stylu:

 

You should have received verification emails from the domain owner's contact information.

If you ignore these messages, or if the contact data is false, the domain name registry requires you to block the domain.

Tylko problem jest taki, że nie dostałem żadnego maila oraz w panelu nie mam żadnej informacji o tym oprócz tej operacji, ktoś wie o co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia: 29.07.2017 chciałem zarejestrować domenę w *.link kasę pobrało, domenę zablokowało i rejestracja utknęła w punkcie:

 

 

error while doing registry domain creation

po zgłoszeniu problemu pierwszy raz BOK raczył odpowiedzieć: 31.07.2017 21:19

 

Dziękuję za kontakt. Uprzejmie informuję, że przesyłam zgłoszenie w Państwa
imieniu do działu obsługi domen. Proszę o odrobinę cierpliwości w oczekiwaniu
na kontakt.

I kolejne: 14.08.2017 11:58 po 14 dniach

 

Przepaszam najmocniej za wydłużony czas oczekiwania oraz zaistniałą sytuację.

Z uwagi na problemy związane z dokonaniem rejestracji m.in. po stronie
rejestru nadrzędnego, wykonany zostanie zwrot.

 

 

Myślałem, że skoro zgłoszone, to porblem usunęli, więc ponownie chciałem zarejestrować u nich tą domenę i znowu to samo .

 

OVH może ma tanie usługi, ale dziwną awaryjność i jakość BOK fatalną

 

NP komunikat

 

Wystąpił błąd podczas pobierania informacji z monitoringu.

Mają to w (|) ,ze to nie działa i inne smaczki też

 

:angry: :angry: :angry:

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież to wszyscy wiedzą od dawna jak jest w ovh. Ja to się i tak dziwie że płacimy tak mało cena/jakość sprzętu i jeszcze ktoś odpisuje. Są serwerownie gdzie problemy zdarzają się dosłownie sporadycznie, ale za to trzeba już zapłacić za serwer odpowiednią ilość $$. Od nas zależy co wybieramy.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to się i tak dziwie że płacimy tak mało cena/jakość sprzętu i jeszcze ktoś odpisuje.

Może, że nie wypowiadaj się w imieniu "wszystkich".

 

Ja ma wiele VPS'ow do tego z Windows i łącznie wcale im tak mało nie płace,.... więc nie tędy droga.

Rejestracja domeny jest usługą, którą świadczą ... Jeśli cena wydaje niska, to jednak nie zwalnia ich z BOK'owania świadczonych usług.

 

---------

W końcu dziś rano udało się mi zmienić rewers DNS ... ciekawe czy BOK coś zrobił czy jednak wymagało maksymalnego czasu propagacji rekordu A ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

No jak masz kilka usług to płacisz więcej, ale po rozbiciu cena per usługa zapewne i twoich to wyjdzie tanio. OVH ma bardzo niskie ceny wszystkich usług, więc mając kilka tak czy siak płacisz mało. Po prostu suma twoich kosztów jest większa, ale i masz więcej usług.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991

Dlaczego dziś główna strona tylko w barwach biało-czarnych? Znowu jakiś zamach był we Francji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ovh.ie normalnie - może coś się stało w polskim oddziale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991

Dzisiaj wysłałem zgłoszenie do BOK i odpowiedz była już po kilku minutach > jak miło :wub:

 

W Totolotka też czasem się coś ustrzeli co nie znaczy że jest tak codziennie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×