Skocz do zawartości

Polecane posty

Orientuje się ktoś czy w soyoustart dostępna jest cesja serwera na inną osobę?

 

Mam u nich dwa dedyki i jeden będzie mi się w połowie miesiąca "zwalniał" i zastanawiam się czy można by go było ew wydzielić z mojego konta i komuś odstąpić ;)

 

Z tego co czytałem kimsufi nie można przenosić pomiędzy kontami a jak to jest z soyoustart i ew jaka jest procedura ;)?

 

Z góry dzięki za pomoc ;)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam.

 

Należy wykonać procedurę cesji z poniższego linka:

https://www.ovh.pl/cgi-bin/pl/procedure/procedureChangeOwner.cgi

 

Aby utworzyć nowe konto prosze zamówić dowolny serwer jako nowy klient - zamówienie zignorować (nie będziemy upominać się o zapłatę), na konto email podane przy rejestracji zostanie wysłany identyfikator klienta - nickhandle.

 

Po zatwierdzeniu i wygenerowaniu pliku pdf należy go podpisać (dotychczasowy i nowy właściciel) a następnie skan przesłac na procedury@ovh.pl

Cesja wymaga podania skanów dowodów osobistych (zobu stron) lub dokumentów firmowych, np. nadania NIP.

 

 

Tak dla potomnych ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ciekawostka - w nowym panelu można samodzielnie wygenerować kod authinfo :-)

 

 

Równocześnie informuję, iż kod authinfo można pobrać z panelu klienta - po zalogowaniu do managera proszę kliknąć na nazwę domeny, następnie w środkowej części ekranu: ochrona - wyłącz -> po kilku minutach obok pojawi się kod authinfo.

 

  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Może nie down,ale nie wiedziałem gdzie to napisać.
C:\Users\SanKen>tracert 213.186.33.13
Śledzenie trasy do ping.ovh.net [213.186.33.13]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:
1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1
2 12 ms 11 ms 12 ms 83.238.252.35
3 16 ms 14 ms 15 ms 83.238.249.18
4 16 ms 15 ms 15 ms 83.238.250.96
5 21 ms 19 ms 19 ms WarsC001RT06-WarsH002RT22.inetia.pl [83.238.251.98]
6 * * * Upłynął limit czasu żądania.
7 268 ms 261 ms 263 ms fra-1-a9.de.eu [178.33.100.161]
8 164 ms 159 ms 160 ms sbg-g1-a9.fr.eu [37.187.232.86]
9 253 ms 273 ms 269 ms th2-1-a9.fr.eu [94.23.122.119]
10 260 ms 254 ms 266 ms p19-7-6k.fr.eu [213.186.32.133]
11 279 ms 279 ms 271 ms p19-55-6k.fr.eu [94.23.122.197]
12 274 ms 272 ms 272 ms ping.ovh.net [213.186.33.13]
C:\Users\SanKen>tracert sanken.tk
Śledzenie trasy do sanken.tk [5.39.92.191]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:
1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1
2 37 ms 14 ms 12 ms 83.238.252.35
3 16 ms 15 ms 15 ms 83.238.248.242
4 13 ms 15 ms 15 ms 83.238.248.110
5 21 ms 19 ms 19 ms JawoH001RT09-WarsH002RT22.inetia.pl [83.238.251.46]
6 * * * Upłynął limit czasu żądania.
7 247 ms 255 ms 253 ms fra-5-a9.de.eu [91.121.131.69]
8 291 ms 289 ms 281 ms rbx-g2-a9.fr.eu [37.187.232.97]
9 262 ms 271 ms 265 ms vss-9b-6k.routers.ovh.net [178.33.100.74]
10 160 ms 162 ms 168 ms ns3279288.ip-5-39-92.eu [5.39.92.191]

 

 

 

Co się dzieje wie ktoś? Cała netia ma problem z dostępem do OVH? Opolskie oraz woj.wielkopolskie.

Edytowano przez SanKen (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z Zachodniopomorskiego też mam podobnie. Wczoraj to się dało we znaki u mnie na TSie, założyłem ticket. Czekam na odpowiedź.

 

 

Tracing route to 168.ip-37-187-37.eu [37.187.37.168]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms     1 ms     1 ms  192.168.0.1
  2     *        *        *     Request timed out.
  3    16 ms    13 ms    15 ms  CMPC031-081.CNet.Gawex.PL [84.205.31.81]
  4    18 ms    36 ms    20 ms  88-199-12-181.tktelekom.pl [88.199.12.181]
  5    42 ms    35 ms    36 ms  94-40-199-94.tktelekom.pl [94.40.199.94]
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    61 ms    66 ms    60 ms  fra-1-a9.de.eu [213.251.128.113]
  8   150 ms   148 ms   160 ms  sbg-g1-a9.fr.eu [37.187.232.86]
  9    59 ms    72 ms    76 ms  vac2-0-a9.fr.eu [178.33.100.155]
 10   180 ms   166 ms   145 ms  vac2-1-n7.fr.eu.firewall [178.33.100.98]
 11   160 ms   160 ms   166 ms  vac2-2-n7.fr.eu [91.121.215.109]
 12   157 ms   140 ms   138 ms  vac2-3-n7.fr.eu [91.121.215.111]
 13     *        *        *     Request timed out.
 14   160 ms   158 ms   163 ms  193.ip-37-187-37.eu [37.187.37.193]
 15   156 ms   153 ms   171 ms  168.ip-37-187-37.eu [37.187.37.168]

Trace complete.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też widzę jakieś opóźnienie na linii.

 

# traceroute hostingblog.ovh
traceroute to hostingblog.ovh (51.254.195.213), 30 hops max, 60 byte packets
 ...
4  pl-waw04a-rc1-ae20-1493.aorta.net (84.116.192.253)  14.263 ms  16.744 ms  14.282 ms
 5  * * *
 6  * * *
 7  fra-5-a9.de.eu (178.33.100.157)  270.303 ms  262.802 ms  266.372 ms
 8  rbx-g2-a9.fr.eu (37.187.232.97)  257.876 ms  257.547 ms  256.229 ms
 9  rbx-g2-a75.fr.eu (188.165.9.95)  255.323 ms  252.586 ms  256.422 ms
10  hz-4b-4m.fr.eu (213.251.128.6)  260.010 ms  258.477 ms  259.659 ms
11  hz-z1b1-a70.fr.eu (188.165.9.69)  265.732 ms  264.793 ms  270.994 ms
12  * * *
13  11.ip-92-222-54.eu (92.222.54.11)  272.148 ms  271.455 ms  271.009 ms

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śledzenie trasy do ping.ovh.net [213.186.33.13]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

1 17 ms <1 ms <1 ms DD-WRT [192.168.0.1]
2 4 ms 4 ms 4 ms 192.168.12.1
3 78 ms 87 ms 85 ms 192.168.1.1
4 8 ms 8 ms 8 ms 78-131-159-113.tktelekom.pl [78.131.159.113]
5 13 ms 15 ms 11 ms 94-40-199-126.tktelekom.pl [94.40.199.126]
6 * 29 ms * ovh.plix.pl [195.182.218.147]
7 189 ms 200 ms 208 ms fra-1-a9.de.eu [213.251.128.113]
8 131 ms 114 ms 118 ms sbg-g1-a9.fr.eu [37.187.232.86]
9 71 ms 87 ms 83 ms th2-1-a9.fr.eu [94.23.122.119]
10 211 ms 225 ms 233 ms p19-2-6k.fr.eu [213.186.32.150]
11 195 ms 177 ms 184 ms p19-55-6k.fr.eu [94.23.122.194]
12 222 ms 219 ms 222 ms ping.ovh.net [213.186.33.13]

Śledzenie zakończone.

 

na moim to samo

Edytowano przez metrowy (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli coś na wyjściu z PL jest nie tak bo z Niemiec (DC Aruba Cloud) już w miarę znośnie.

 

 

traceroute to 37.187.37.168 (37.187.37.168), 30 hops max, 60 byte packets
1 host2-216-36-89.static.arubacloud.de (89.36.216.2) 0.433 ms 0.419 ms 0.486 ms
2 * * *
3 ae-33-3102.ebr1.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.77) 0.485 ms 0.494 ms *
4 ae-86-86.csw3.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.54) 0.313 ms ae-85-85.csw3.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.50) 0.360 ms ae-65-65.csw1.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.34) 0.326 ms
5 ae-3-80.edge5.Frankfurt1.Level3.net (4.69.154.137) 0.748 ms 0.726 ms ae-1-60.edge5.Frankfurt1.Level3.net (4.69.154.9) 0.344 ms
6 fra-5-a9.de.eu (91.121.131.5) 11.390 ms 11.271 ms 11.261 ms
7 sbg-g2-a9.fr.eu (37.187.232.94) 13.989 ms 13.938 ms 14.070 ms
8 vac2-0-a9.fr.eu (178.33.100.97) 14.393 ms 14.903 ms 14.619 ms
9 vac2-1-n7.fr.eu.firewall (178.33.100.98) 3.563 ms 3.569 ms 3.829 ms
10 vac2-2-n7.fr.eu (91.121.215.109) 3.620 ms 3.576 ms 3.638 ms
11 vac2-3-n7.fr.eu (91.121.215.111) 14.264 ms 14.140 ms 13.865 ms
12 * * *
13 193.ip-37-187-37.eu (37.187.37.193) 44.412 ms 44.587 ms 44.528 ms
14 168.ip-37-187-37.eu (37.187.37.168) 44.887 ms 44.626 ms 44.373 ms

 

Edytowano przez Rolej (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to raczy mawiać klasyk - "jesteśmy w trakcie wyjaśniania, poinformujemy jak coś znajdziemy". Pewnie jutro będzie coś wiadomo dlaczego to miało miejsce ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Odpowiadając na wiadomość uprzejmie informuję, że wydłużone czasy odpowiedzi serwera występują poza infrastrukturą operatora Netia S.A. i są niezależne od dostawcy usługi. Wszelkie zastrzeżenia związane z przedstawionym problemem proszę kierować do administratora serwera, na którym występują opóźnienia."

 

Fajnie, podałem WinMTR z do dwóch serwerów w FR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczekamy do jutra do wieczora (zwykli mi teraz o tej porze odpowiadać). Myślę, że coś już będą wiedzieli w tej sprawie. Albo na ticket albo na prace.ovh.pl

 

@up

Fajnie jest do godziny 18/19. Później są schody zauważyłem.

Edytowano przez Rolej (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W końcu. Praca na serwerze w tych godzinach była mega upierdliwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj problem z Netią zauważyliśmy również na naszych serwerach w HosTeam.

Po testach MTR wykazywało problem po stronie Netii.

 

Podobny problem zawsze był zauważalny w okresach, kiedy jest zwiększony ruch IP. Co może wskazywać na wysycenie ich łączy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kubah

OVH coś kombinuje od 20 grudnia.

 

Niestety oni się czują jak bóstwo internetu i nie są łaskawi wszystkich powiadamiać o swoich zmianach ;-)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie ile czeka się na vps'a? Zamówienie opłacone "18:28 (17 godzin temu)" i nadal nic.

 

Powinien pojawić się w kilkanaście minut od momentu zaksięgowania przez nich wpłaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×