Skocz do zawartości

Polecane posty

Mam u nich 2 strony, w sumie jestem zadowolony, ale czasami zdarzają się przerwy. Zostaję tam, bo jak na razie nie potrzebuję niczego lepszego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do małych, niewymagających stron jest wprost idealny, no i przede wszystkim tani.

 

Mam postawione u nich kilka niewielkich stron i w zasadzie nie było żadnych problemów do teraz. Nie przypominam sobie, żeby coś padło na dłuższy czas.

 

Dodatkowo mają u siebie nawet "ciekawe" zabezpieczenie pod wordpressa:

przy logowaniu pod /wp-admin/ pojawia się okienko, przy którym trzeba wpisać dwukrotnie jeden wyraz. Dla mnie akurat na plus(nie trzeba bawić się z pluginami zmieniającymi przekierowania adresu logowania do panelu).

 

Support szybki, konkretny i pomocny. Przez większość dnia też wiele spraw można załatwić przez livechat - czuć, że rozmawiamy z żywym człowiekiem, a nie z botem lub praktykantem trzymającym podręcznik w ręku :)

 

Jeśli chodzi o ich ofertę VPSów/dedyków, to raczej są średnio atrakcyjne.

 

W zasadzie jeden minus z linuxpl, to ich niewielka elastyczność na zmianę oferty - najczęściej po prostu musimy wybrać inny pakiet(lub po prostu wybór większego pakietu wychodzi o wiele taniej) lub zastanowić się nad zmianą oferty.

 

Generalnie polecam.

Edytowano przez Nikodemsky (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jestem niezadowolony czekam juz kilka dni na odpowiedz tiketa. Dziś napisałem następnego jeśli nic sie nie ruszy do połnocy wystawie obszerna negatywna opinie. Rozumiem że mogą byc zapracowani ale ktoś mogłby sie zainteresować klientem ktory siedzi u nich 3 rok i w zasadzie nie wykorzystuje wszystkich zasobow serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadają dość szybko, czasem nawet pare minut.

Niestety ostatnio coś się dzieje z serwerem 69
Pingi idą do serwera ale http muli, strony ładują się ok. 10sekund,

 

wczoraj pół godziny, dzisiaj godzinę, a odpowiedź:
"serwer działa poprawnie.Chwilowa przerwa była spowodowana koniecznością przeładowania ustawień serwera www. Wszystko jest w normie"

"Serwer nie pada, Ostatni restet serwera był 3misiace temu od tego czas maszyna działa non stop. Przeładowanie konfiguracji serwera jest rzeczą normalną i ewentalna przerwa wynikająca z tego trwa maksymalnie 2-3minuty (na ogół przeładowanie ustawień jest bez przerw w działaniu serwera)."

 

post-12601-0-50662400-1432464152_thumb.jpg

post-12601-0-78438300-1432475121_thumb.jpg

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A zgłosiłeś to do supportu?

 

Raczej zgłaszał:

 

a odpowiedź tylko jedna, nic się nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.Prosiłem o restart serwera.

2.Pytałem dlaczego są problemy z logowaniem na ftp bo nie mogę się dobić od kilku dni!? tylko u nich

i włala dostałem wyczerpującą odpowiedz po kilku dniach. Stawiam Wordpresy i żegnam się z tym pseudo hostingiem szkoda ze po 3 latach.

 

 

 

Pomoc do panelu administracyjnego w postaci tutoriali (filmikow) :

- http://pomoc.linuxpl.comlub http://linuxpl.com/?id=faq&i=1&d=2

Status swoich platnosci za konto mozna zobaczyc w panelu klienta znadujacym sie pod adresem :

- http://panel.linuxpl.com

Login i haslo do tego panelu przyjda w drugim e-mailu.

W razie problemow lub pytan prosimy o kontakt z naszymi administratorami :

- Infolinia 0801 000 391
- e-pomoc http://support.linuxpl.comlub admin@linuxpl.com

Ksiegowosc :
- platnosc@serveradmin.pl
Konto zalozone jest na nowym, szybkim serwerze. Zapraszam do testow ( Bazy danych mysql i postgresql uruchomione sa na najszybszych dyskach flashowych SSD w raid10 )

Domeny rejestrujemy po zaksiegowaniu przelewu.

Odnosnie platnosci i faktur VAT za konto prosimy o kontakt
na adres email platnosc@serveradmin.pl

Adres email do wlasciciela firmy biuro@serveradmin.pl

Pozdrawiam
Administrator serwera www.linuxpl.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pioklo

1.Prosiłem o restart serwera.

2.Pytałem dlaczego są problemy z logowaniem na ftp bo nie mogę się dobić od kilku dni!? tylko u nich

i włala dostałem wyczerpującą odpowiedz po kilku dniach. Stawiam Wordpresy i żegnam się z tym pseudo hostingiem szkoda ze po 3 latach.

 

 

Z jakiego maila pisales?

Odpisujemy na kazdego tiketa jak najszybciej nie ma mozliwosci ,zeby tiket wisial dluzej niz 1h.

Prosze wiec podaj maila to sprawdze jak to wyglada w systemie

 

pozdr

Piotr

Odpowiadają dość szybko, czasem nawet pare minut.

 

Niestety ostatnio coś się dzieje z serwerem 69

Pingi idą do serwera ale http muli, strony ładują się ok. 10sekund,

 

wczoraj pół godziny, dzisiaj godzinę, a odpowiedź:

"serwer działa poprawnie.Chwilowa przerwa była spowodowana koniecznością przeładowania ustawień serwera www. Wszystko jest w normie"

 

 

 

Na s69 byly ataki spamowe na rozne dziurawe i niezabezpieczone fora internetowe.Roboty masowo dodawaly posty co powodowalo co jakis czas wolniejsze odpowiedzi www

Poblokowalismy ten ruch sieciowy i z tym serwerem nie widze juz problemow

Jak cos prosze zglaszac to na admin@linuxpl.com

 

pozdr,

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Awaria na łączach polskich operatorów ( głównie Netii ). Wszystkie serwery działają."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok. 10tej wystąpienie błędu, oczekiwanie być może samo przejdzie (przeciążenie, ddos, itp)

ok. 11:13 rozmowa na chat, w efekcie sugestia: kontakt z admin@

sprawność działania suportu:
11:17 wysłanie zgłoszenia

11:44 szeroka informacja o problemie występującym przez kontakt z zewnętrzną stroną

11:45 strona działa poprawnie, informacja o odblokowaniu IP zewnętrznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie polacem tej firmy hostignowej. Hostuje od 15 lat w róznych firmach i ta jest najgorszą. Domeny bardzo często są niedostępne. Ostatno przez problemy techniczne mieli wyłączone przez 1,5 tygodnia. W odpowiedzi na maile: obiecywali dostępność na drugi dzień (co oczywiście nie było prawdą) obsługa telefoniczna rozłaczała się w trakcie rozmowy. Pirerwszy raz dostałem zawiadomienie na maila od automatu googla, że strona nie może być przez nich zindeksowana z uwagi na niedostępność serwera. Ta firma nie zasługuje nawet na w ocenie na 1 za jakość usługi, jakość obsługi klienta i chęć pomocy. Przenoszę w trybie natychmiastowym usługi od nich do innych firmy hostingowych bo szkodza czasu i nerwów. Komentarze, która tutaj zachwalają to są wykupione....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pioklo

 

 

Mysle ,ze Twoj komentarz moze byc rowniez wykupiony przez konkurencje.Domyslam sie ,ze piszesz o serwerze seo i jestes pozycjonerem..

Przez 2 dni serwer seo3 dzialal wolniej bo mial uszkodzone kilka dyskow z macierzy raid i nalezalo je pokolei wymieniac.Wszystko obecnie na tym serwerze dziala poprawnie.O gratyfikacjach za te problemy wysylalismy maile informacyjne . To co piszesz o kontakcie to juz naprawde same klamstwa ,jestesmy dostepni 24h na dobe pod telefonem ,czatem,gg i mailami i napewno byles informowany odnosnie problemow bardzo dokladnie.

 

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie reprezentuje właścicieli ale sam działam na ich hostingu od paru dobrych lat i mogę polecić. Są jednak mało elastyczni, prosiłem kiedyś o przeniesienie mojego konta na inny serwer, chodziło o php czy coś tam w nowszej wersji. Powiedzieli, że nie ma problemu, tylko przeniesienie danych we własnym zakresie albo trzeba płacić $. Załatwiłem im niejednego klienta i nawet napisałem im to w mailu że trochę chwyt poniżej pasa był..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

 

 

Powiedzieli, że nie ma problemu, tylko przeniesienie danych we własnym zakresie albo trzeba płacić

 

Jak dla mnie zdrowe podejście - na to trzeba poświęcić czas a jak to w hostingu bywa często podczas przenosin wychodzą jakieś kwiaty ze stronami które działały i nagle przestały i support musi z tym walczyć

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z usług linuxpl od ponad dwóch lat i jestem bardzo zadowolony. Hosting posiada bardzo wysoki uptime, przez cały okres użytkowania być może raz była awaria, która trwała bardzo krótko.

 

Ocena według mnie:

Plusy:

- szybki, wręcz błyskawiczny kontakt z obsługą,

- wysoka kultura i fachowa pomoc BO,

- wysoki uptime,

- bardzo wysoka jakość

 

Ogółem jestem bardzo zadowolony z hostingu i mogę go śmiało każdemu polecić. Wcześniej korzystałem z innych usługodawców jak pr*er, h*ko czy w*d - ale te firmy się po prostu kryją :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podsumuję kolejny rok: suport ok, hosting ok, ssh jak nigdzie w tej cenie,

brak catchall dla maili, pingi trochę słabsze bo lokalizacja DE

Chciałem się przenieść do innej firmy, głównie szukając niższej ceny, ale też z powodu wyłączenia mailowego catchall,

zmiany bez zgody w trakcie trwania umowy, bez żadnego powiadomienia = uokik czy tam uke

Chciałem dać szansę młodej firmie hopsi 8zł/rok za konto, dostałem konto testowe na rok na poczatku działania ich
a gdy już się w miarę przekonałem do nich i chciałem opłacić (2 tickety w miarę szybko), to teraz na jeden

nadal nie doczekałem się odpowiedzi (2 tygodne) supportu na ticket: "niedziela, 03 styczeń 2015 ...nie mogę znaleźć opcji wildcard...",

no wow, nawet rok się im zawiesił

 

od teraz odrazu odrzucam hostingi droższe niż 50zł i bez: directadmina, wildcard w panelu i mail catchall
jako że nie miałem już czasu szukać tańszej alternatywy, linuxpl opłacony na kolejny rok, mimo wszystko całokształ pozytywnie

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta oferta według mnie stanęła w miejscu teraz w tej cenie można mieć dużo mocniejsze serwery a nawet VPS'y .

To jest Moje zdanie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

@Lindsey uważaj bo kori zaraz na Ciebie wszystkie swoje armatki wytoczy. "To jest jedyny hosting godny uwagi" bo widocznie support jeszcze nie poznał tego człowieka i mu odpowiada szybko ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×