Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[dyskusje] Logout.pl / biznes-host.pl

Polecane posty

Gość Web-Support

Mintshost i Bizneshost - obecnie to praktycznie to samo.

Hekko tak naprawdę też to samo ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dalej kicha z biznes-host

kontakt mailowy ZEROWY - pomimo kilkukrotnych prób kontaktu - zero powtarzam ZERO!!!!! reakacji

 

Nawet automat nie odpowiada

Może ktoś to czyta z ww firmy i zareaguje

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... nie notujemy żadnej usterki systemu ticketowego, nasz zespół codziennie przetwarza dziesiątki zgłoszeń i telefonów, więc sytuacja należy do nietypowych.

@pakarob - prosimy, podaj nam adres z którego dokonujesz zgłoszeń i jak dokładnie to robisz: Czy wypełniasz formularz na stronie (pod jakim ulrem?) , czy piszesz maila - na jaki adres? Jeśli otrzymałeś numer zgłoszenia, to podaj nam ten numer i zbadamy, co się stało - może coś jest po prostu filtrowane, to czasami się zdarza. Ten numer pojawia się automatycznie zaraz po wykonaniu zgłoszenia na stronie, przychodzi także mailem. Prosimy o szczegóły na priv, na pewno uda się to rozwikłać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie można by połączyć tematy wszystkich hostingów należących do H88.pl (+Mintshost.pl, którego nie wymienili na stronie, a również do nich należy).

 

Mam prawie 3 letnie doświadczenie z Mintshost.pl, żeby się nie powtarzać, moje opinie są tu: http://www.webhostingtalk.pl/topic/42368-opinie-mintshostpl/?p=486457 oraz tu: http://www.webhostingtalk.pl/topic/42368-opinie-mintshostpl/?p=486804

Miałem też telefon w sprawie opinii (negatywnej), którą wyraziłem w przesłanej jakiś czas temu ankiecie. Decyzję podjąłem już jakiś czas temu i postanowiłem zrezygnować z ich usług i przenieść się na inny hosting.

 

W każdym razie ja tej firmy nie polecam.

Edytowano przez WielkiSzu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Otrzymałem nową ofertę VPSów od Was.

Co oznacza "Rozszerzona ochrona Anty DDOS?"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

Cześć,

 

Otrzymałem nową ofertę VPSów od Was.

Co oznacza "Rozszerzona ochrona Anty DDOS?"

 

Tak jak wszędzie, jak będzie duży ruch w stronę twojego serwera to wtedy go zablokują by cię ochronić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jak to jest w końcu z tym 50% przy płatności rocznej? Jeśli się korzystało z takiej oferty, to przy przedłużaniu dalej to obowiązuje?

 

Jeśli tak, to posiedzę na Mintshost jeszcze trochę, bo ostatnio o dziwo nie mam problemów z nimi. A jeśli nie, to oferta nie jest w żaden sposób już atrakcyjna.

 

Chociaż testowo postawiłem serwer Teamspeaka na VPS od nich i przy 5-6 osobach i zwykłym bocie muzycznym na jednym kanale, ścinało po chwili niemiłosiernie. Procesor i ram w normie, czyli nie wyrabiało na łączu. To możliwe? Port 50 mbit może być przyczyną?

 

//EDIT: Jak tam w ogóle się opłaca teraz serwery? Kiedyś była opcja wygenerowania faktury na za wybraną ilość miesięcy. Teraz nic takiego nie widzę, mam tylko automatycznie generowane faktury miesięczne. Jak można opłacić za rok z góry?

 

//EDIT2 - właśnie dostałem maila z BH, że otwierają mi zgłoszenie po rozmowie telefonicznej. No szkoda tylko, że ja do nich nie dzwoniłem ;)

Edytowano przez Postman (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiana cyklu rozliczeniowego jest możliwa poprzez kontakt z BOK.

Teraz najbardziej opłaca się przejść na nową ofertę, widoczną na stronie, bo wprawdzie rabaty za płatność roczną są niższe, ale za to cena miesięczna dla nowych pakietów jest o wiele, wiele lepsza.

 

Zapraszamy do kontaktu z BOK - nasz pracownik pomoże w zmianie pakietu na nowy lub zmianie cyklu rozliczeniowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

 

Tak jak wszędzie, jak będzie duży ruch w stronę twojego serwera to wtedy go zablokują by cię ochronić.

 

Zablokują ruch czy serwer ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiana cyklu rozliczeniowego jest możliwa poprzez kontakt z BOK.

Teraz najbardziej opłaca się przejść na nową ofertę, widoczną na stronie, bo wprawdzie rabaty za płatność roczną są niższe, ale za to cena miesięczna dla nowych pakietów jest o wiele, wiele lepsza.

 

Zapraszamy do kontaktu z BOK - nasz pracownik pomoże w zmianie pakietu na nowy lub zmianie cyklu rozliczeniowego.

 

 

No to bardzo ciekawe, bo za 25 zł / mc oferowaliście:

 

Limit transferu (1 miesiąc) Bez limitu

vCPU 2

Przestrzeń dyskowa 1GB 50

Czas procesora 2500

Pamięć RAM (MB) 3072

 

 

Obecnie w tej cenie dajecie :

 

CPU: 2.4 GHz

RAM: 1 GB

SSD: 20 GB

 

23,37/mc

 

 

To ja się pytam, gdzie jest ta "wiele, wiele lepsza." cena? Przy zniżce 50% za rok Wasz oferta była praktycznie nie do przebicia. Teraz jest natomiast kiepska, a przy obciętym do połowy porcie bardzo kiepska. Bo w tych samych pieniądzach choćby OVH oferuje więcej, o KVM nie wspominając.

 

Napisałem na Wasz BOK, dostałem odpowiedź, że mam serwer do listopada, także w tym momencie nie jest możliwe wystawienie faktury za cały rok. Nie dostałem również odpowiedzi, czy te 50% będzie uwzględnione przy przedłużaniu, czy też nie.

 

już pomijam fakt, że w biznest-host te same oferty są taniej, niż w mints-host nawet o 10 zł na miesiąc.

 

CPU: 4x2.4 GHz

RAM: 8 GB

SSD: 160 GB

rozszerzony backup 30 dni

rozszerzony antyDDoS

dedykowana infolinia

licencja DirectAdmin

 

99 zł w biznes, 109 zł w mints....

 

EDIT: dostałem odpowiedź, że rabat będzie uwzględniony. Skoro tak, to u Was zostaję. Chyba że będzie kolejne jakieś tąpnięcie, bo kolejnego nie znisę ;)

 

Edytowano przez Postman (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie - ile może trwać migracja VPS-a z jednej maszyny na drugą? w ww firmie?

 

165.48 GB

 

u mnie to już 1,5 miesiąca i otrzymuje komunikat:

cyt:

Staramy się jak najszybciej to wykonać jednak tak jak wspomniałem ma Pan bardzo dużo danych.
Proces z tego powodu jest długotrwały.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie - ile może trwać migracja VPS-a z jednej maszyny na drugą? w ww firmie?

 

165.48 GB

 

u mnie to już 1,5 miesiąca i otrzymuje komunikat:

cyt:

Staramy się jak najszybciej to wykonać jednak tak jak wspomniałem ma Pan bardzo dużo danych.

Proces z tego powodu jest długotrwały.

 

 

Wyszedł mi transfer na poziomie 21,79 KB / s, co może być całkiem prawdopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

 

Wyszedł mi transfer na poziomie 21,79 KB / s, co może być całkiem prawdopodobne.

 

No i weryfikacja jeszcze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie po przejęciu przez H88 firmy BH dzieją się jaja.

 

1) Miałem na 100% doładowanie za wpłatę 25%, po migracji otrzymałem tylko 15%

2) Kody rabatowe - usunięte (co akurat mnie bardzo wku~~~)

3) Brak informacji o osobach które poleciłem (ilość) przez co na BH dokładnie nie wiem ile mam poleconych osób (nicki/ ilość?)

4) Na MH po przenosinach do H88 straciłem wszystkich polecających. Miałem około 20 zł / miesiąc lekko teraz nic nie dostaję ponieważ zostali mi wszyscy usunięci. Przykład bym nie był gołosłowny:

https://image.prntscr.com/image/J_Y9r0wQTi6VL-8RHSXjKQ.png

To dokadny bilans na dzień 1 luty 2016 - przenosiny były w kwietniu/maju więc jeszcze wiecej osób miałem.

H88 to rzewne jaja...

 

Nie szanujecie stałych klientów - to się na Was odbije.

Edytowano przez Westbam (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy miał na tym serwer ts3 ciągle go atakowali. Ale on miał w to wywalone bo taniej płacił, jak teraz zwiększyli cene to powiedział że to pier*oli i przeszedł na ten który mu poleciłem :D

 

Kupiłem ten vps ale wam już powiem tak prosto z serca. Kasa wydane na marne + czekałem 4 dni na serwer bo mieli jakiś problem. No co tu więcej mówić biłbym się nawet o to że aruba ta za 5 złoty jest lepsza stabilnie i jakościowo niż ten hosting przykre ale prawdziwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakość serwerów VPS w H88 wg mnie uległa znaczącej poprawie i uważam, że oferują lepszą wydajność niż te z webh. Mówię tutaj o OpenVZ, bo KVM wypada zdecydowanie na korzyść webh.

 

Co do supportu, wzrostu cen i usunięcia programów lojalnościowych to jak najbardziej się zgadzam, były to plusy które przyciągały klientów, aktualnie nie wiem po co ktoś miałby tam kupować serwery...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam w biznes-host serwer VPS od kilku lat i 2-3 razy zdarzały się problemy, ale po zgłoszeniu były dość szybko rozwiązywane. Poważnie podchodzą do klienta, szybko odpisują na wiadomości, więc sumarycznie jestem w miarę zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wiadomo komuś coś o tym że zmieniły się ceny na przedłużenia usług już posiadanych takich jak VPS?

Dostaję różne informacje od klientów i w zasadzie nie wiem co o tym myśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz to BH jaja sobie robi...

Domeny + 10-15% wyżej? To skandal.

 

Skończy mi się wirtualna gotówka i zabieram się stąd ze wszystkimi usługami oraz domenami.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drugi raz w tym roku BH bez ostrzeżenia zmienił mi adres IP mojego VPSa i głupa udają, że wszystko działa poprawnie. Szczyt. Po 5 latach pora zmienić firmę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z racji braku odzewu na zgłoszenie mailowe wykonałem do BH telefon. Pani Natalia poinformowała mnie, że na chwilę obecną nie ma możliwości przywrócenia dotychczasowego adresu IP. SZCZYT. Propagowanie nowych DNSów trwa do 48h, kilkanaście domen. Ja rozgłoszę nowe IP a oni mi po kilku dniach przywrócą stare, ot tak dla widzimisie i zabawa będzie od nowa.

 

125 dni do końca ważności VPSa = idealny czas by rozejrzeć się za innym usługodawcą i zacząć powoli przenosić swoje usługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie nie polecam, zamówiłem serwer dedykowany Optimum SSD Intel Xeon 4x3.4 GHz, 16 GB RAM, 2x240 GB SSD za 367,77/mc
- Uruchomienie serwera trwało tydzień po czym po zalogowaniu przez ssh i sprawdzeniu czy dostałem to co zamówiłem okazało się, że mam serwer z oferty start SSD (Intel i3 2x3.6 GHz za 244,77 zł). Mają straszny bajzel. Minął miesiąc czasu odkąd zamówiłem serwer, bujam się o zwrot kosztów, odpisują raz na 3 - 4 dni, zbywają. Na stronie mają bajzel, bo jak zamawiasz serwer Optimum to dostajesz gorszy Start. Jeśli ktoś zamawiał serwer w tej firmie polecam sprawdzić czy dostaliście to co powinniście, czy też zostaliście wyrolowani tak jak ja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedna z najsłabszych firm hostingowych na polskim rynku, którą oceniam na 1/5

W dniu dzisiejszym mamy kolejne zdechnięcie serwera (hostingu VPS) utrzymywanego przez Biznes-Host.pl (firma H88)
W związku z jakąś migracją (kolejną w ostatnim czasie) serwer miał nie działać w godzinach 21:50 28.05 do 7:00 29.05. Minęło już prawie 6 godziny od momentu kiedy powinien działać hosting i końca naprawy nie widać. O godzinie 7 nie działała również strona biznas-host.pl, no ale swoją stronę ogarnęli w miarę szybko i teraz już działa. Szlag ze stronami klientów, niech frajerzy tracą pieniądze, nasza strona jest ważniejsza...

Nie działa ani strona internetowa naszej firmy, ani poczta. Jest to kolejny brak możliwości odbioru poczty i zamówień od naszych klientów spowodowany przez problemy speców z Biznes_host (H88).
W związku z czym z całego serca odradzam Wam używanie hostingu Biznes-Host (H88). Lepiej wydać 1500 zł netto/rok za dobrej jakości hosting, niż trochę mniej na niedziałającą usługę, która przysporzy tylko strat Waszej firmie.

Błędem z całą pewnością było pozostanie w tej firmie po ostatnich kilkudniowych problemach z pocztą. Dodatkowo nasze skrzynki pocztowe, z których komunikujemy się wyłącznie z klientami kilkukrotnie trafiały do filtrów spamowych innych firm, będąc skażonymi syfem znajdującym się na serwerach Biznes-Host.

Jeżeli ktoś decyduje się na zabawę w świadczenie usług hostingowych to taki hosting powinien działać bez problemowo. Wysokość wydanej na hosting kwoty powinna decydować o parametrach hostingu, a nie o tym, czy hosting jest dziadostwem i nie działa, czy działa dobrze.

Już w 2006 roku roku jakość usług takich firm jak Home.pl czy Nazwa.pl stała na wyższym poziomie niż w tej firmie. Niestety człowiek uczy się na własnych błędach. My z usług całego "kombajnu" H88 już podziękujemy.

 

---
opinie o biznes-host

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aż musiałem się zarejestrować i wyrazić swoją opinie o tej pseudo firmie hostingowej...

Kolejna awaria w tym roku. Od 7:00 kiedy miała zakończyć się migracja, wszytko do teraz (15:30) dalej leży. 
Prawie 2500 zł rocznie za VPS i po raz kolejny awaria. Infolinia albo nie odbiera, albo zbywa tym, że trwają prace.

Z utęsknieniem odliczam dni do końca opłaconego okresu i przenoszę się gdzie indziej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×