Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[dyskusje] Logout.pl / biznes-host.pl

Polecane posty

Przed przejęciem biznes-host był dla mnie wzorowym hostingiem - świetna jakość i do tego rewelacyjna cena. Dobry, szybki, kulturalny support a co do padów, to nie miałem takiego słowa w słowniku bo po prostu nie występowały. Od kilku miesięcy niestety jest co raz większy dramat. A od kilku tygodni nie pamiętam dnia, w którym nie byłoby jakiegoś kilku-kilkunasto minutowego zamulenia czy problemów z www/pocztą (brak połączenia nawet przez pop3). Ja rozumiem że migracja może się wiązać z różnymi chwilowymi problemami, ale nie trwającymi tak długo. Teraz mam wrażenie, że z naprawdę dobrych serwerów przeniesiono nas na stare ledwo zipiące Atari... Biznes-host proszę o powrót do dawnej formy i jakości usług!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

16 grudnia (dokładnie tydzień temu) otrzymałem maila w treści którego było napisane:

"środki zostaną do Państwa wysłane najpóźniej w poniedziałek."

Zapomnieli tylko dodać o który poniedziałek chodzi, bo po dziś dzień nie zaksięgowano na moim koncie żadnej wpłaty od nich.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do zgłoszeń, o których tu piszecie - no tak, obecnie zgłoszenia to trochę horror - wydaje mi się, że powinni dać jakiś priorytet dla awarii, a leci standardowym zgłoszeniem i... no klapa, bo nawet samodzielnie nie mogę się połączyć z serwerem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A od kilku tygodni nie pamiętam dnia, w którym nie byłoby jakiegoś kilku-kilkunasto minutowego zamulenia czy problemów z www/pocztą (brak połączenia nawet przez pop3). Ja rozumiem że migracja może się wiązać z różnymi chwilowymi problemami, ale nie trwającymi tak długo. Teraz mam wrażenie, że z naprawdę dobrych serwerów przeniesiono nas na stare ledwo zipiące Atari...

 

Potwierdzam w 100%, mam takie samo odczucie. Jest jak na bardzo słabym atarii, a było lepiej. Niewiele ale jednak. A dlaczego było lepiej a jest gorzej, odpowiedział mi konsultant: "Fakt że przed migracją to działało lepiej jest przyczyną tego, iż bezpłatnie miał Pan parametry i limity 3x razy mocniejszego pakietu."

- to jeśli to co miałem (a nie byłem z tego zadowolony, po prostu nie chciało mi się szukać innej firmy) to było 3 razy lepiej to ja dziękuję...

 

I support..

- pytam o rejestrowanie błędów na moich (ich) VPS, odpisują mi "sami nie podejmujemy żadnych działań ponieważ nie świadczymy w tak niskiej cenie opcji monitorowania vpsów. " ... płacę 500 zł rocznie, nie wiem czy to dużo czy mało, ale jeśli dla nich to mało, to mówienie o tym w taki sposób jest żałosne.

 

Do tego wywalanie licencji na DA, którą mam w cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I support..

- pytam o rejestrowanie błędów na moich (ich) VPS, odpisują mi "sami nie podejmujemy żadnych działań ponieważ nie świadczymy w tak niskiej cenie opcji monitorowania vpsów. " ... płacę 500 zł rocznie, nie wiem czy to dużo czy mało, ale jeśli dla nich to mało, to mówienie o tym w taki sposób jest żałosne.

 

Do tego wywalanie licencji na DA, którą mam w cenie.

 

Ja mam VPS DA managed za 1500zł rocznie, który po tych ostatnich zmianach już nie jest "managed" :)

 

Po prostu zmienili mi opcję z managed na root bez pytania mnie o zdanie i bez zwrotu różnicy w cenie. Musiałem drugi raz zapłacić zewnętrznej firmie za administrację serwerem.

 

Ciekawe ile jest takich osób, które wykupiły serwer z administracją i żyją w nieświadomości.. aż do pierwszej awarii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Ja mam VPS DA managed za 1500zł rocznie, który po tych ostatnich zmianach już nie jest "managed" :)

 

Po prostu zmienili mi opcję z managed na root bez pytania mnie o zdanie i bez zwrotu różnicy w cenie. Musiałem drugi raz zapłacić zewnętrznej firmie za administrację serwerem.

 

Ciekawe ile jest takich osób, które wykupiły serwer z administracją i żyją w nieświadomości.. aż do pierwszej awarii :)

 

1500 zł rocznie to konkretny pieniądz. Jeśli takie osoby jak Ty (którzy płacą 1500 zł rocznie) też tak traktują (jak słabeuszy płacących 500 zł na rok), to nie wiem co ta firma robi na rynku...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znow to samo lezy i kwiczy moj vps. Czekam na reakacje na napisany ticket. Kiedys i support byl szybki i sprawny i niezawodnosc duza, nie pamietam kiedy mialem jakiegos offa a teraz? Chyba jest gorzej, nie siedze w temacie ale biznes host ktos przejal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też macie wrażenie że po migracji jakoś gorzej to działa? Mam VPS, wcześniej przez dość długi czas wszystko ładnie działało, downtime bardzo rzadko. A po migracji czuję się jak w mints-host (które usprawiedliwiałem niską ceną, bodajże 4zł/mc z kuponami), gdzie przez większość czasu był packet loss, timeouty, te sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zamiast jęczeć, że PADŁO NIE DZIAŁA OMG wrzuciłby ktoś jakieś mtry z czasu downtime. bo to takie troche pitolenie bez żadnej argumentacji technicznej

 

 

Edytowano przez JakubC (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam juz ich dosyc. Od 4 dni dzien w dzien pad w nocy rano znow pisanie tiketa i odpowiedz po godzinie ze naprawione a na nastepny dzien znow to samo i tak w kolo macieju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Ta co ty nie powiesz krzosiuniu

Widzę, żarty się Ciebie trzymają jak skrzydła polskich samolotów rządowych. Nie dajesz żadnych wykresów potwierdzających pady więc w tym wypadku Twoje wypociny o tym, że B-H jest złe są niepotrzebne. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam juz ich dosyc. Od 4 dni dzien w dzien pad w nocy rano znow pisanie tiketa i odpowiedz po godzinie ze naprawione a na nastepny dzien znow to samo i tak w kolo macieju.

 

Napisałeś że VPS lezy jak się możesz zalogować pokaż komendę uptime

 

co tam masz

 

bo błednie zakładacie że jak nie macie połaczenia z wasza maszyną to to znak że ona lezy i kwiczy ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

 

Napisałeś że VPS lezy jak się możesz zalogować pokaż komendę uptime

 

co tam masz

 

bo błednie zakładacie że jak nie macie połaczenia z wasza maszyną to to znak że ona lezy i kwiczy ...

 

Podejrzewam że "leży" to skrót myślowy tego że usługa jest niedostępna :)

 

To tak samo jak każdy problem z łączem (np. duży ping) każdy mówi że ddos leci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Napisałeś że VPS lezy jak się możesz zalogować pokaż komendę uptime

 

co tam masz

 

bo błednie zakładacie że jak nie macie połaczenia z wasza maszyną to to znak że ona lezy i kwiczy ...

 

Uptime o niczym nie świadczy, liczy się dostępność usługi, a nie to czy dedyk stoi już 2 lata czy dopiero trzeci dzień. Co więcej, wysoki uptime to raczej przeciwieństwo zainteresowania serwerem-matką - u mnie dwa tygodnie uptime'u oznaczają, że zaniedbałem mojego kernela i nic od 2 tygodni nie zrobiłem.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

1500 zł rocznie to konkretny pieniądz. Jeśli takie osoby jak Ty (którzy płacą 1500 zł rocznie) też tak traktują (jak słabeuszy płacących 500 zł na rok), to nie wiem co ta firma robi na rynku...

 

 

No jak to co, kombinują jak tu wydusić od klientów jak najwięcej kasy jednocześnie oszczędzając na czym się tylko da.

Zawsze można przecież upchnąć klientów z dwóch serwerów na jednym.

 

Nie zdziwiłbym się jakby te pady o których tak wszyscy piszą były spowodowane losowym wyłączaniem serwerów dla oszczędności prądu :D

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up nie przesadzaj z tym wyłączaniem. Zaczęli egzekwować parametry, które są w ofercie. Sam pewnie byś nie chciał, żeby strona klienta X na tym samym serwerze, powodowała niedostępność lub ślamazarne działanie Twoich stron.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Nie zdziwiłbym się jakby te pady o których tak wszyscy piszą były spowodowane losowym wyłączaniem serwerów dla oszczędności prądu :D

 

Głupszej rzeczy nie słyszałem... widać po Twoich postach że próbujesz szukać dowolnej rzeczy by "dołożyć", no i wymyśliłeś... ciekawe co następne będzie

 

 

 

No jak to co, kombinują jak tu wydusić od klientów jak najwięcej kasy jednocześnie oszczędzając na czym się tylko da.

Zawsze można przecież upchnąć klientów z dwóch serwerów na jednym.

 

Oszczędzamy?

 

90% klientów na vpsy po migracji mają vpsy z portem 1GE, zamiast 100M, a dodatkowo odczyty dyskowe na "obciążonych" maszynach wzrosły kilkukrotnie, co klienci mogą sami sprawdzić

 

 

dd if=/dev/zero of=test bs=16k count=16k conv=fdatasync

16384+0 records in

16384+0 records out

268435456 bytes (268 MB) copied, 0.532752 s, 504 MB/s

 

 

Do tego serwery dwuprocesorowe - wsumie 40 wątków do dyzpozycji

 

processor : 39

vendor_id : GenuineIntel

cpu family : 6

model : 79

model name : Intel® Xeon® CPU E5-2640 v4 @ 2.40GHz

stepping : 1

microcode : 184549406

cpu MHz : 2397.227

cache size : 25600 KB

physical id : 1

siblings : 20

core id : 12

cpu cores : 10

apicid : 57

initial apicid : 57

fpu : yes

fpu_exception : yes

cpuid level : 20

wp : yes

flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca cmov pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe syscall nx pdpe1gb rdtscp lm constant_tsc arch_perfmon pebs bts rep_good xtopology nonstop_tsc aperfmperf cpuid_faulting pni pclmulqdq dtes64 monitor ds_cpl vmx smx est tm2 ssse3 fma cx16 xtpr pdcm pcid dca sse4_1 sse4_2 x2apic movbe popcnt tsc_deadline_timer aes xsave avx f16c rdrand lahf_lm abm 3dnowprefetch ida arat epb pln pts dtherm tpr_shadow vnmi flexpriority ept vpid fsgsbase bmi1 hle avx2 smep bmi2 erms invpcid rtm cqm rdseed adx xsaveopt cqm_llc cqm_occup_llc

bogomips : 4793.92

clflush size : 64

cache_alignment : 64

address sizes : 46 bits physical, 48 bits virtual

power management:

[root@ovz-33 ~]#

 

Także możecie porównać sobie to co było i to co jest. Klasa sprzętu bez porównania. Takich rzeczy nie robi się dla oszczędności, ale by podnieść jakość usług.

 

 

Także jak ktoś ma u nas vpsa ovz i jest po migracji to może sobie przetestować dostępne zasoby i wydajność obecnej infrastruktury.

 

Nie ma tutaj mowy o oszczędnościach. Eliminujemy sukcesywnie wąskie gardła jakie pojawiały się, wymieniliśmy znaczną część infrastruktury i pracujemy dalej by proces modernizacji sprzętu zakończyć.

 

 

 

 

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Głupszej rzeczy nie słyszałem... widać po Twoich postach że próbujesz szukać dowolnej rzeczy by "dołożyć", no i wymyśliłeś... ciekawe co następne będzie

 

 

 

Oszczędzamy?

 

90% klientów na vpsy po migracji mają vpsy z portem 1GE, zamiast 100M, a dodatkowo odczyty dyskowe na "obciążonych" maszynach wzrosły kilkukrotnie, co klienci mogą sami sprawdzić

 

 

Także jak ktoś ma u nas vpsa ovz i jest po migracji to może sobie przetestować dostępne zasoby i wydajność obecnej infrastruktury.

 

Nie ma tutaj mowy o oszczędnościach. Eliminujemy sukcesywnie wąskie gardła jakie pojawiały się, wymieniliśmy znaczną część infrastruktury i pracujemy dalej by proces modernizacji sprzętu zakończyć.

 

 

 

 

 

tgx, jesteś osobą pracującą i po stronie BH, i po stronie MH - czy w tym, i tym przypadku wystąpiła taka sama modernizacja usług?

 

Czym różnią się od siebie usługi vps root w obu przypadkach?

Czy vps'y BH i MH stoją obecnie na tych samych maszynach, tzn. są wymieszane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Modernizacja dotyczyła również Mints-a. Współdzieli on tą samą infrastrukturę i te same serwery.

 

Od strony sprzętu vps root nie różnią się niczym, jedna różnica to support.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×