Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[dyskusje] Logout.pl / biznes-host.pl

Polecane posty

Ok gwarantują 99,9 w skali roku ale jak przez miesiąc spadł do 93 to nie bój się wyrówna się do 99,9 a ja już do nich piszę o dodatkowy miesiąc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacja która pojawiła się po wejściu na stronę jest kompletnie nietrafiona, z racji tego że wyświetla się wszystkim którzy tą stronę odwiedzą w danym momencie. Ja bym się mocno wkurzył gdyby takie coś pojawiło mi się na stronie. Jakim prawem wyświetlacie w ogóle swoje treści na domenach klientów? Jak pojawia się taka awaria to macie swoją stronę od tego żeby poinformować klientów o awarii. Każdy kto zauważy że strona mu nie działa wejdzie przecież do was żeby wysłać zapytanie lub zgłoszenie. Ale lepiej na stronach klientów walnąć informacje o awarii, żeby wszyscy klienci waszych klientów widzieli, bo na stronie firmy nieładnie to wygląda? Kompletnie nie rozumiem takiego postępowania i z profesjonalizmem to nie wiele ono ma wspólnego. Sama awaria może się zdarzyć jak ze wszystkim i tu nie ma co płakać, ale sposób informowania klientów o tej awarii jest karygodny.

Edytowano przez Causen (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacja która pojawiła się po wejściu na stronę jest kompletnie nietrafiona, z racji tego że wyświetla się wszystkim którzy tą stronę odwiedzą w danym momencie. Ja bym się mocno wkurzył gdyby takie coś pojawiło mi się na stronie. Jakim prawem wyświetlacie w ogóle swoje treści na domenach klientów? Jak pojawia się taka awaria to macie swoją stronę od tego żeby poinformować klientów o awarii. Każdy kto zauważy że strona mu nie działa wejdzie przecież do was żeby wysłać zapytanie lub zgłoszenie. Ale lepiej na stronach klientów walnąć informacje o awarii, żeby wszyscy klienci waszych klientów widzieli, bo na stronie firmy nieładnie to wygląda? Kompletnie nie rozumiem takiego postępowania i z profesjonalizmem to nie wiele ono ma wspólnego. Sama awaria może się zdarzyć jak ze wszystkim i tu nie ma co płakać, ale sposób informowania klientów o tej awarii jest karygodny.

 

Kazdy klient został poinformowany na bieżąco co się dzieje, dodatkowo umieściliśmy krótką notatkę zamiast komunikatu "Apache......." - była ona widoczna góra godzinę i miała na celu poinformowanie że to nie błąd klienta a awaria serwera.

Ne chowamy glowy w piasek - nawet ten komunikat to swoisty strzał w stopę bo jak sam zauważyłeś robił on nam antyreklamę - jednak cenimy jasne zasady i szanujemy klienta więc nie widzę powodu dla którego miałby się zastanawiać co oznacza owy komunikat apache i czy to czasami nie błąd z jego winy.

 

Jeżeli jesteś naszym klientem i poniosłeś z tytułu tego komunikatu/awarii straty zapraszam do kontaktu z nami.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Kazdy klient został poinformowany na bieżąco co się dzieje, dodatkowo umieściliśmy krótką notatkę zamiast komunikatu "Apache......." - była ona widoczna góra godzinę i miała na celu poinformowanie że to nie błąd klienta a awaria serwera.

Ne chowamy glowy w piasek - nawet ten komunikat to swoisty strzał w stopę bo jak sam zauważyłeś robił on nam antyreklamę - jednak cenimy jasne zasady i szanujemy klienta więc nie widzę powodu dla którego miałby się zastanawiać co oznacza owy komunikat apache i czy to czasami nie błąd z jego winy.

 

Jeżeli jesteś naszym klientem i poniosłeś z tytułu tego komunikatu/awarii straty zapraszam do kontaktu z nami.

 

Tak czy inaczej, informacja skierowana była do waszych klientów, a zobaczyć mogli ją wszyscy i jednocześnie informujecie wszystkich o tym z jakiego kto korzysta i że posiada je u was. Postwcie się w sytuacji osoby, która przed zawarciem umowy z waszym klientem po raz ostatni chce zerknąć jego stronę i zamiast jego strony, widzi komunikat że ma się kontaktować z biznes-host? Co sobie pomyśli taka osoba? Co to jest biznes-host? O co tu chodzi? Co to za "wał"? W dalszym ciągu nie widzę żadnych logicznych przesłanek za tym, żeby umieszczać taką informację na stronach klientów, zwłaszcza że "Kazdy klient został poinformowany na bieżąco co się dzieje"..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakim prawem wyświetlacie w ogóle swoje treści na domenach klientów? Jak pojawia się taka awaria to macie swoją stronę od tego żeby poinformować klientów o awarii. Każdy kto zauważy że strona mu nie działa wejdzie przecież do was żeby wysłać zapytanie lub zgłoszenie. Ale lepiej na stronach klientów walnąć informacje o awarii,

 

Po części wypada się zgodzić jednakże w sytuacjach, awaryjnych, które nie zdarzają się przecież codziennie nie ma wypracowanych procedur - nie często macierz nie zdąży się odbudować zanim nie "padnie" kolejny dysk. W takich sytuacjach staramy się jak najszybciej usunąć awarię nie dokładając sobie dodatkowo pracy.

 

Jeżeli chodzi o informację, którą podaliśmy - mogliśmy wyświetlić białą stronę, odpowiedzieć na 200 ticketów więcej jednakże nie skróciłoby to czasu przestoju. Mogliśmy nic nie robić, "na domenach klienta", mogliśmy pozwolić by eksponowały swoje "errory", ale to również nie podniosłoby "wizerunku" awarii.

 

Zdecydowaliśmy zrobić to co pozwoliło na szybszą obsługę awarii, jeżeli ktoś się poczuł tą informacją urażony to przepraszam.

 

Wypada mi jeszcze ustosunkować się do feralnej odpowiedzi - niestety nic jej nie tłumaczy, nie tłumaczy jej ani liczba telefonów użytkowników, którzy wymagali "naprawy przez telefon", ani telefony użytkowników, którzy nie mogli chłodno przyjąć informacji o "kolejnej awarii" tylko w momencie jej trwania chcieli "załatwić" rekompensaty, omówić sposób rozwiązania awarii itp. Takie zwroty nie powinny paść, jednakże tak się stało za co w imieniu pracownika przepraszam.

 

Niestety w momencie awarii czas biegnie inaczej dla klienta i inaczej dla usuwającego przyczynę. Inne są też oczekiwania dwóch stron.

 

Awaria niestety się wydarzyła, w wielu przypadkach nie udało się dotrzymać SLA, użytkownicy otrzymali regulaminowe rekompensaty. Dane klientów zostały przywrócone z kopii bezpieczeństwa - robimy co możemy by wywiązać się z umów. Jak widać po kilku negatywnych opiniach niestety nie wystarczająco dużo, albo źle ich poinformowaliśmy.

 

Niemniej wyciągnęliśmy z dzisiejszej awarii wnioski i pracujemy by błędy nie powtórzyły się w przyszłości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli chodzi o informację, którą podaliśmy - mogliśmy wyświetlić białą stronę, odpowiedzieć na 200 ticketów więcej jednakże nie skróciłoby to czasu przestoju. Mogliśmy nic nie robić, "na domenach klienta", mogliśmy pozwolić by eksponowały swoje "errory", ale to również nie podniosłoby "wizerunku" awarii.

Mogło się też wyświetlić uniwersalny kod błędu HTTP/500 Internal Server Error, przez co różne roboty (czy to jakieś spidery, czy też aplikacje łączące się z jakimiś "webserwisami") komunikowały by o błędzie transmisji i nie próbowały parsować tych śmieci ;)

 

Bo nie oszukujmy się, że chyba głównym waszym celem było to, żeby jakieś monitory dostępności nie alarmowały, że dostępność HTTP spada ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bo nie oszukujmy się, że chyba głównym waszym celem było to, żeby jakieś monitory dostępności nie alarmowały, że dostępność HTTP spada ;)

Raczej żeby kiejenty tiketami nie zarzucały ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogło się też wyświetlić uniwersalny kod błędu HTTP/500 Internal Server Error, przez co różne roboty (czy to jakieś spidery, czy też aplikacje łączące się z jakimiś "webserwisami") komunikowały by o błędzie transmisji i nie próbowały parsować tych śmieci ;)

 

Wiele rzeczy "mogło", niestety presja czasu i stres nie jest najlepszym doradcą, niemniej wyciągniemy z tego wnioski

 

Bo nie oszukujmy się, że chyba głównym waszym celem było to, żeby jakieś monitory dostępności nie alarmowały, że dostępność HTTP spada ;)

 

Głównym celem było jak najszybsze i sprawne przywrócenie usług - nikt nawet nie pomyślał by "bawić się" w poprawianie wizerunku wśród skryptów monitorujących ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Grunt to umiejętność przyznania się do wizy i napisanie słowa które wielu nie przechodzi zarówno przez klawiaturę jak i przez gardło - przepraszam :) Szacun za takie podejście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Porównuje tą firmę z linuxcom.pl tam gdy co kolwiek nie działało i monitoring miałem widziałem to na nim u nich wszystko działało zawsze. Co z tego że uptime wyniósł przez 10 miesięcy 98,2% ale u nich wszystko zdziałało a jak wysyłałem, screeny to zawsze była moja wina. W końcu się przeniosłem, bo serwer potem w szczycie godzin więcej nie działał niż działał. A tu zawsze mam pomoc, nawet w przypadku konfiguracji skryptu, którego nie widziałem jak zrobić to oni mi pomogli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam odnośnie linuxpl, support szybki, ale faktycznie o wiele za często się przytyka, a oni twierdzą że wszystko działa

ostatnio dostałem: Wszystko dziala prosze nie zglaszac nam awarii ktorych nie ma, niestety lokalizacja de robi swoje

 

biznes-host ma dla mnie jedną ogromną wadę, nie daje dostepu ssh

który w sumie wykorzystuję tylko do robienia dowiązań, no ale bez tego nic bym nie zrobił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biznes-host ma dla mnie jedną ogromną wadę, nie daje dostepu ssh

który w sumie wykorzystuję tylko do robienia dowiązań, no ale bez tego nic bym nie zrobił

 

Nie będzie dostępu ssh dla kont współdzielonych, ale zawsze można do Nas napisać prośbę o utworzenie dowiązania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zablokowali cale konto klienta bo ktoś sie poskarżył na to że w domeny mogą być też nazwami firm...... i to nie jakoś perfidnie microsoft czy cos tylko np windowsftpinstall. Nosz kur... słyszałem takiego numery ze na zachodzie robia bo ktoś napisał maila ze mu sie coś nie podoba ale u nas?

Edytowano przez cezary188 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zablokowali cale konto klienta bo ktoś sie poskarżył na to że w domeny mogą być też nazwami firm...... i to nie jakoś perfidnie microsoft czy cos tylko np windowsftpinstall

śmiech na sali

 

przerwałem robić kawę żeby napisać tego posta :D

na początku firma najbardziej polecana teraz klientów zdobyła i zaczyna szaleć ...

taki ot maile też im się posypały bo przy wysyłce walą krzaczorami nie ma pl znaków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zablokowali cale konto klienta bo ktoś sie poskarżył na to że w domeny mogą być też nazwami firm...... i to nie jakoś perfidnie microsoft czy cos tylko np windowsftpinstall. Nosz kur... słyszałem takiego numery ze na zachodzie robia bo ktoś napisał maila ze mu sie coś nie podoba ale u nas?

 

A teraz przypomnij sobie podstawowe zasady języka polskiego i napisz to tak, żeby można było zrozumieć o co Ci chodzi...

 

 

/EDIT

 

Dzięki za repa cezary, miło widzieć że się zgadzasz.

Edytowano przez Causen (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zablokowali cale konto klienta bo ktoś sie poskarżył na to że w domeny mogą być też nazwami firm...... i to nie jakoś perfidnie microsoft czy cos tylko np windowsftpinstall. Nosz kur... słyszałem takiego numery ze na zachodzie robia bo ktoś napisał maila ze mu sie coś nie podoba ale u nas?

 

Polecam zapoznać się z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a w szczególności art 14

 

W obecnym stanie prawnym hostingodawca nie odpowiada za dane, jeśli nie wie o ich bezprawnym charakterze, a w razie uzyskania „urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności” ma obowiązek niezwłocznie uniemożliwić dostęp do tych danych (art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną).

 

Nie możemy ignorować obowiązującego w Polsce prawa.

Edytowano przez www.biznes-host.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I jak mam to zrozumiec? Pod tym adresem byly instrukcje jak zaintalowac server ftp. Jakie to sa bezprawde dane? To co podałes jakoś nijak się ma do sytuacji. Bo równie dobrze powinniscie zablokować swoja domene bo przeciez np firma host sp. z o.o. z poznania może napisać do was skarge ?

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie prowadzimy publicznie dyskusji.

 

W przypadku wątpliwości można się kontaktować przez kanały obsługi klienta, można napisać skargę, reklamację itp. Jeżeli nasze postępowanie narusza prawo lub obowiązujące zasady proszę o skierowanie do nas pismo, nasza kancelaria prawna ustosunkuje się do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up

http://msp.money.pl/...znak,11660.html

 

natoamiast nie widzę nigdzie znaku towarowego "host" ani "biznes - host"

http://msp.money.pl/...ost&send=Szukaj

 

Nie ma co się pienić, prawda jest taka że nie masz racji i tyle.

 

edit, gafa;

http://msp.money.pl/zakladam_firme/znaki-towarowe/host,znak,146619.html

Edytowano przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie prowadzimy publicznie dyskusji.

 

W przypadku wątpliwości można się kontaktować przez kanały obsługi klienta, można napisać skargę, reklamację itp. Jeżeli nasze postępowanie narusza prawo lub obowiązujące zasady proszę o skierowanie do nas pismo, nasza kancelaria prawna ustosunkuje się do niego.

Wy nie prowadzicie żadnej dyskusji jak wam coś nie pasuje to zakańczacie temat be odpowiedzi ...

tak jak było z moimi domenami nie chcieliście pisać uważliście temat za zakońcony a ja nie . Pomimo moich dalsych maili mieliście mnie w tyłku i nawet nei racyliście odpisać. Tak zapewne będzie i w tym przypadku jak wam się coś nie spodoba co Cezary188 napisze będziecie olewali maile od niego :)

Edytowano przez RafoX (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up

http://msp.money.pl/...znak,11660.html

 

natoamiast nie widzę nigdzie znaku towarowego "host" ani "biznes - host"

http://msp.money.pl/...ost&send=Szukaj

 

Nie ma co się pienić, prawda jest taka że nie masz racji i tyle.

Czyli co zgodnie z tym strony:

www.windows2000.com.pl/

www.oknawindows.com/

www.best-windows.pl

www.window-lomza.pl/

http://www.starmarkwindows.com/

 

One wszystkie łamia prawo? Ze zwgledu na wyraz windows w nazwie domeny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli co zgodnie z tym strony:

www.windows2000.com.pl/

www.oknawindows.com/

www.best-windows.pl

www.window-lomza.pl/

http://www.starmarkwindows.com/

 

One wszystkie łamia prawo? Ze zwgledu na wyraz windows w nazwie domeny ?

Wiesz jeśli ktoś zastrzega sobie znak towarowy to ma prawo oczekiwać, by ten znak nie był używany,

natomiast tu już prawnicy powinni robić swoje bo można dyskutować (ale z drugiej strony super windows to nei to samo co install cośtam w windows gdzie jedno odnosi sie do właściwego znaku towarowego a drugie do przedmiotu) , że przecież "best-windows" to nie ten sam znak towarowy. Prawnikiem nie jestem, daję tylko znać, że zapewne dostali "newsa" od oddziału właściciela znaku towarowego i dlatego blokada, masz prawo oczywiscie dochodzić swoich racji formalnie.

Edytowano przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znak towarowy – prawnie chroniony, niepowtarzalny element produktu, skutecznie odróżniający go od produktów konkurencyjnych.

Jakim cudem nazwa domeny to znak towarowy ?

domena to nie produkt nie towar nie byla pod ta nazwa promowany zaden produkt czy marka konkurencyjna.

Edytowano przez cezary188 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×