Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[dyskusje] Logout.pl / biznes-host.pl

Polecane posty

Zacznijmy od tego , że korespondencje via ticket prowadziles ze mna , a nie z Tomkiem.

 

Sztywnych limitów nie mamy, bo każdemu się zdaży mieć większą oglądalność i nie chcemy by w takiej sytuacji konto było blokowane bo ktoś ma obciażenie 6 %, a wykupil 5%.

 

Poprosiłes o logi to ci je zaraz podesłałem.

 

Jeszcze jedno: jeśli uważa Pan, że "duże" portale (jak mój) powinny być umieszczone na serwerze dedykowanym/VPS'ie to po co chciał mnie Pan przenosić na nową maszynę skoro to tylko "mały shared" ? Mógł mi Pan to napisać od razu, jak dyskutowaliśmy poprzez e-mail. Przyjąłbym to do wiadomości.

 

Bo poprosiłem szefa by po znajomości przymknąl oko na Ciebie i obciążenie jakie generujesz - chciałem Cię przenieśc na nową nieobciążoną matkę i temat by sie skończył.

No ale tak to jest jak człowiek chce dobrze dla drugiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego , że korespondencje via ticket prowadziles ze mna , a nie z Tomkiem.

 

Sztywnych limitów nie mamy, bo każdemu się zdaży mieć większą oglądalność i nie chcemy by w takiej sytuacji konto było blokowane bo ktoś ma obciażenie 6 %, a wykupil 5%.

 

Poprosiłes o logi to ci je zaraz podesłałem.

 

 

 

Bo poprosiłem szefa by po znajomości przymknąl oko na Ciebie i obciążenie jakie generujesz - chciałem Cię przenieśc na nową nieobciążoną matkę i temat by sie skończył.

No ale tak to jest jak człowiek chce dobrze dla drugiego.

Miło mi bardzo, ale w przyszłości nie sprawdziłoby się to, ponieważ tak czy siak przekraczam swój limit procesora, działam na niekorzyść firmy (jej klientów). Serdecznie dziękuję, że wstawiłeś się za mną, ale jednak to nie jest rozwiązanie, o które nam chodziło. Nowa maszyna prędzej czy później by się zapełniła.

 

Do samej firmy nic nie mam, ani do żadnego z pracowników. chodziło mi tylko o tą Waszą politykę co do wykorzystania CPU. Lepiej jednak wprowadzić jakieś limity, bo kiedyś może się to dla Was źle skończyć, prawda ?

 

Ja zwyczajnie nie chciałem ciągle martwić się czy to może już dziś uwalę nową maszynę i mnie wyrzucicie. Wolałem przejść do innej firmy i na razie spać spokojnie.

 

Mimo wszystko firmę polecam w w 80%, bo z tym limitem to przesadziliście według mnie ;)

 

Sukcesów!

 

 

 

aaa! no i polecam jednak dać dostęp użytkownikom do statystyk CPU, bo zawsze może sam się kontrolować. W konkurencyjnej firmie wykorzystuję 2-3% procesora, a dozwolone mam 6%, czyli nie jest źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolopik daje Ci maks 2 miesiące i znowu będzie płacz bo Cie wyrzucili wink.png

Jak będzie wypluwała 500 -setka to przeniosę się na VPS'a ewentualnie zamknę serwis, bo już mi się znudził wink.png

 

Widzę, ze dobrze mi życzysz :D

Edytowano przez Kolopik (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie to ja nie chce nic tutaj krytykować, ani psuć opinii publicznej, ale mam wątpliwości co do zabezpieczeń tego serwera. Zgłosiłem to (tak po przyjacielsku), ale, że tak powiem, zostałem "olany".

 

Jeśli moja opinia jest nieodpowiednia na publiczne forum, proszę moderatorów o usunięcie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam od kilku dni i póki co jestem zadowolony i mogę polecić :)

Serwer jest ciągle żywy, a nie jak to miało miejsce w poprzedniej firmie gdzie zgony były kilka razy dziennie.

Wszystko jest stabilne. Trochę ciężko mi się przestawić z cPanel na DA, ale obsługa klienta w Biznes-Host jest bardzo dobra. Zawsze odpowiadają na ticket, są pomocni i wszyskto można załatwić.

Także polecam !

 

Jedno mam tylko pytanie do BH albo może sugestię. Czy planujecie zmiany w płatnościach on-line? Jak dobrze widzę korzystacie z platnosci.pl (teraz PayU), a do wyboru macie tylko kilka banków w płatnościach online. Czy nie moglibyście poszerzyć nieco zakresu płatnośći ? Na przykład o Deutsche Bank albo nowy Alior Sync ? Z tego co wiem PayU oferuje takie możliwości, a ja mam problem z płatnością :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedno mam tylko pytanie do BH albo może sugestię. Czy planujecie zmiany w płatnościach on-line? Jak dobrze widzę korzystacie z platnosci.pl (teraz PayU), a do wyboru macie tylko kilka banków w płatnościach online. Czy nie moglibyście poszerzyć nieco zakresu płatnośći ? Na przykład o Deutsche Bank albo nowy Alior Sync ? Z tego co wiem PayU oferuje takie możliwości, a ja mam problem z płatnością :)

 

Obecnie jeśli chodzi o strone to spędzam nad nią dosyć dużo czasu, więc przekaże programiście tą sprawę - niestety na obecna chwilę nie jestem w stanie podać terminu wykonania.

 

Jeśli jest pilna potrzeba ( kończy sie ważność usługi a pieniądze nie doszły) to wystarczy podesłać potwierdzenie wykonania przelewu lub nawet samą informacje na bok że pieniądze wyszły lub wpłacisz za x dni - zawsze mozna się z nami dogadać i staramy sie iść na rękę klientowi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście dla mnie byłoby fajnie gdyby poszerzyć liczbę banków (tak jak to oferuje PayU, które przejęło Wasze platnosci.pl).

Osobiście mam konto w Deutsche Banku i Alior Sync, więc fajnie by było gdybyście udostępnili płatności online z tymi dwoma bankami (szczególnie Sync - cashback jest przy płatnosciach online).

To tylko taka uwaga - myślę, że wielu klientów byłoby zadowolonych, a chyba nie jest to dużo roboty :)

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałbym podzielić się z wami moimi wrażeniami odnośnie hostingu STARTER w ofercie Biznes-Host.pl. Długo się zastanawiałem czy warto, ale biorąc pod uwagę moje doświadczenie z wieloma innymi hostingami to B-H jednak potrafi zaskoczyć.

 

Rozpocznę od tego, że to firma Biznes-Host zaproponowała mi przeniesienie swoich zasobów na ich hosting. Konwersja z cPanel do DA była bezpłatna. Niestety okazało się, że nie przeniesiono znacznej plików i niektóre subdomeny nie działały. Myślałem, że to wina kopii zapasowej, ale okazało się, że ta sama kopia w innym hostingu przekopiowała się prawidłowo. Pierwszy minus.

 

Stan serwera. Biorąc pod uwagę wcześniejszy hosting w Netmark w podobnej cenie, ale mniejszym transferem spodziewałem się dość solidnych parametrów ograniczonych właśnie transferem i liczbą wolnego miejsca. Do tego limit użycia procesora "do 5%" brzmiał conajmniej zachęcająco. Jak się okazało nic bardziej mylnego na wstępie serwer posiadał obciążenie od 5(w godzinach późnonocnych do ponad 57 sekund w ciągu dnia. W efekcie skrypt nie mógł się nawet uruchomić nie mówiąc o fakcie użycia limitu tak wydojonego procesora. Użytkownicy zamiast wchodząc na forum otrzymywali różnej maści errory. Lista jest pokaźna:

  • serwer nie jest wstanie wykonać skryptu(zapewne limit wykorzystania procesora już obciążonego do granic wytrzymałości)
  • MySQL server has gone away
  • Lost connection to MySQL server during query
  • dość dziwne logi z Apache: "client denied by server configuration:" i nie chodzi tu o htaccess bo numery IP były polskie

Napisałem prośbę o zmianę parametrów serwera, w końcu 60zł, a 100zł to nie żadna różnica dzieląc kwotę przez rok użytkowanika. Z obsługi handlowej przekazano mi, że mam się skontaktować z administracyjną, a w administracyjnej że to problem działu handlowego, bo serwer jest nieopłacony(testowy). Na pytanie odnośnie poprawy parametrów na wyższym koncie otrzymałem odpowiedź, że forum generujące ruch rzędu 200 osób dziennie powinno zaopatrzyć się w VPS, jeśli chce mieć gwarancję działania.. powoli ręce opadają.

 

Następnego dnia poprawy parametrów nie zauważyłem. Chcę wykonać kopię zapasową i założyć nowe konto standard i tam przenieść zasoby, aby móc te 7 dni przetestować tą firmę. W DA otrzymuję komunikat, że opcja tworzenia kopii zapasowej jest wyłączona dla użytkownika i pod spodem późnonocne godziny wykonywanej kopii zapasowej. Napisałem do działu, dlaczego nie mogę wykonać kopii zapaswej(cały czas jest to jeden ticket - odnośnie knta testowego). Mam poczekać do nocy. Został już jeden dzień do opłacenia rachunku, a ja jestem z serwisem bez kopii zapasowej. W nocy okazuje się, że tej kopii i tak nie mogę zrobić. Rano otrzymuję odpowiedź z supportu - rachunek jest nieopłacony i nie będzie działać ta usługa. Obsługa ticketów - profesjonalna przez duże P.

 

Pozostaje mi podziękować B-H za możliwość przetestowania tak słabego hostingu i do tego braku kopii zapasowej czy możliwości upgrade konta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To, że kopia zapasowa nocą to bardzo ważna rzecz. NIkt w ciągu dnia nie będzie nie potrzebnie zamulać serwera. Jak by 20 osób w szczycie godzin walnęło kopie zapasową to by był dopiero płacz i lament

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale problemu z kopią zapasową nie rozumiem - do FTP dostępu nie masz? Zrzutu bazy danych wykonać nie możesz?

 

 

Może też za pomocą DA, spakować wszystkie pliki w zipa i pobrać go bezpośrednio przez www...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak ciężko ręcznie pobrać wszystko z FTP? No nie rozumiem waszego toku myślenia. Dostajesz coś za free na test a jeszcze płaczesz że z poziomu panelu nie możesz sobie zrobić backupu? Ogarnij się i jeszcze raz przemyśl o co tak naprawdę się żalisz.

Edytowano przez kaszub1136 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak właściwie to co dostałem za free? Spadek odwiedzin o 50%, dwa dni przeznaczone na przenosiny dogrywanie plików, zmiany nazw baz danych i użytkowników. Do tego support, który doprawdził do tego że w 12h miałem wynaleźć kopie zapasową i przegrać wszystko od nowa samemu, bo inaczej moje dane przepadną? Pls. nie odpowiadajcie jak nie macie nic do powiedzenia. To są moje wrażenia potwierdzone liczbami, logami etc.

 

ps. gdzie jest moderator?

 

ps2. hosting to nie tylko pliki no chyba że jesteś na etapie pajączka HTML.

Edytowano przez centrumweb (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem pretensji. Oferujemy usługę testową tak by każdy mógł zapoznać się z hostingiem. Jeżeli usługa nie spełnia oczekiwań to wystarczy jej nie opłacać.

 

Oczywiście każdy ma prawo do swoich odczuć i własnej oceny usługi, co więcej, każdy może założyć konto i ją samodzielnie przetestować.

 

Proszę wybaczyć ale staramy się nie komentować publicznie zarzutów klienta - obowiązuje nas zachowanie poufności w zakresie całego przebiegu umowy.

Edytowano przez www.biznes-host.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem zadowolony z ich usług trułem jakiemuś pracownikowi od nich od w godzinach po 11 wieczorem i potem od 6 nad radem od 8 była reakcja jakaś i wspólnie naprawili mi to co nawet ja powinienem zrobić a oni nie muszą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy istnieje szansa włączenia w DirectAdmin obsługi plików skompresowanych zip ?

Wygrwanie skryptu, który ma np. 10 mb plik po pliku, jest niesamowicie czasochłonne i żmudne ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy istnieje szansa włączenia w DirectAdmin obsługi plików skompresowanych zip ?

Wygrwanie skryptu, który ma np. 10 mb plik po pliku, jest niesamowicie czasochłonne i żmudne ...

Czemu nie zapytasz oto na BOK? Możesz także użyć ftp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to opcja domyślna - jak są jakiekolwiek problemy zapraszam na bok, sprawdzimy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biznes-host.pl - niepolecam!

 

Po przeczytaniu opini na forum - nie powiem zachęciłem się nimi - wybrałem Konto Osobiste na start z opcją zrobienia go jako konta Resellerskiego. Mam na nim parę stron :), wszystko chodziło dobrze do czasu....

 

W ostatnich dniach był problem z bazą danych - siadał dysk 2 dni z rzędu o tej samej porze - po kontaktach z BOKiem dysk został wymieniony na nowy SSD.

 

2 - 3 dni później siadł znów ale nim napisałem do BOKu +- 30 min. znów ruszył cały serwer.

 

Ale to co stało się dziś przeszło me oczekiwanie... - serwer znów padł około godziny 10 jak zwykle napisałem do BOKu niestety nie podając innego maila a obecny nie chodził gdyż serwer padł. Ale liczyłem, że szybko uporają się z problemem ale cóż po 2 h nic więc zadzwoniłem na infolinię :) tam odebrał jakże miły Pan, poinformowałem go o serwerze jednocześnie informując o tym, że dany problem się powtarza już któryś raz i jestem nie zadowolony z danego faktu i w odpowiedzi usłyszałem uwaga: "Żebym nie wymagał za wiele za serwer za 61 ZŁ na rok". Ja nie wymagam za wiele - czy chęć tego, aby serwer chodził 365 DNI w roku to za wiele?!

 

Opowiedź Pana tak mnie zagięła że niewiedziałem co odpowiedzieć. Można powiedzieć, że od danej chwili czuję się jak klient drugiego sortu . . .

 

 

Po moim telefonie na stronie pojawiła się piękna informacja dla klientów z drugiego sortu, u których serwery nie muszą chodzić:

 

dznjb2.png

Edytowano przez Piotr Szymański (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja nie wymagam za wiele - czy chęć tego, aby serwer chodził 365 DNI w roku to za wiele?!

 

Masz prawo oczekiwać tego za co zapłaciłeś, 365 to 100% sla, z tego co widzę b-h takowego SLA nie oferuje;

 

 

SLA - dostępność usługi

 

1. Biznes-Host.pl gwarantuje dostępność usługi wykupionej serwisie Biznes-Host.pl na poziomie 99,9% w skali roku. Serwery www oraz serwery pocztowe usług Biznes-Host.pl są monitorowane w trybie 24h/7/365.

 

2. Firma Biznes-Host.pl zobowiązuje się do utworzenia kopi bezpieczeństwa, w sposób umożliwiający odtworzenie stanu poczty lub serwera WWW z dnia poprzedzającego.

 

3. W przypadku niedotrzymania dostępności usługi, dostawca zobowiązuje się do wydłużenia okresu usługi o okres 14 dni.

 

Zawsze musisz brać pod uwagę fakt, iż nawet najdroższe konto w świecie ma prawo nie działać ileś tam minut w skali roku / miesiąca czy innego umownego okresu gwarancyjnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ale tutaj już nie chodzi o chodzenie całego serwera :) tylko o to jak się jest w takiej sytuacji traktowanym.

 

Ja także mam swoich klientów na serwerze i od nich też muszę wysłuchiwać, nie mam potrzeby kupowania VPS czy DEDYKA - może był bym wtedy lepiej traktowany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ale tutaj już nie chodzi o chodzenie całego serwera :) tylko o to jak się jest w takiej sytuacji traktowanym.

 

Ja także mam swoich klientów na serwerze i od nich też muszę wysłuchiwać, nie mam potrzeby kupowania VPS czy DEDYKA - może był bym wtedy lepiej traktowany?

 

Myślę że to nie jest kwestia podejścia akurat strikte do serwera www,

należy powiedzieć sobie szczerze, nie można dostać lamborghini w cenie renault clio ;)

Wiem, wiem warto zwrócić uwagę na to że to nie Twój problem ile płacisz skoro firma ma takie ceny.

 

Nie ujmując powadze Twojego problemu bo każdy klient jest ważny, należy spojrzeć sobie na to wszystko uczciwie i powiedzieć, są duże firmy które zaliczają awarie i wszyscy piszą "każdemu się mogło zdarzyć",

ale jak mniejsza firma zalicza "wtopę" to nagle znajdują się Klienci którzy w ciagu 30 minut awarii założą konto na 3 portalach branżowych by tę małą firmę objechać (ja tu piszę o zjawisku nie akurat o Twojej osobie bo z tego co widzę piszesz o 3 awariach). No moze nie małą a "mniejszą" niż home czy nazwa etc.

 

Myślę, że nie należy klasyfikować tego jako opinia o firmie (czego pan oczekuje za 60 zł) a jako "tupet" pracownika który akurat odebrał od Ciebie telefonj, pewnie się zestresował i go poniosło, bo to średnio biznesowy "tekst" ;)

Edytowano przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mieliśmy ostatnio problemy z tym serwerem, dodatkowo dzisiejsza awaria macierzy zmusiła nas do podjęcia konkretnych kroków w celu ostatecznego wyelminowania tych problemów.

 

Obecnie większość stron działa już bez problemów, kończymy jeszcze przywracanie kilkunastu kont.

SLA zostalo zachowane, ale wiedząc jaka to strata dla klienta jak nie działa jego stron postanowilismy że każdy klient na tym serwerze otrzyma miesiąc gratis ważności usługi - wystarczy tylko napisać do Nas zgłoszenie.

Na bieżąco informowaliśmy każdą osobę zarówno mailowo jak i telefonicznie co sie dzieje jednoczesnie starając się szybko i stabilnie przwrócić działanie stron.

 

Jeżeli ktoś ma jeszcze do Nas zażalenia to prosze o maila/telefon - wszystkie sprawy związane z dzisiejsza usterka rozwiażemy tak , by każdy klient był zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz prawo oczekiwać tego za co zapłaciłeś, 365 to 100% sla, z tego co widzę b-h takowego SLA nie oferuje;

 

Na stronie usługodawcy jest zapis 99,9% uptime. Ja od 22 lipca br. mam uruchomiony monitor serwera i w chwili obecnej uptime ratio wychodzi 93,75%. Głównie jest to za sprawą dzisiejszej awarii (ja już 11h jestem bez działającego hostingu). Przed awarią uptime był na poziomie ponad 97%. Mi osobiście pady zdarzają się rzadko (prócz dzisiejszej awarii ale dostałem na tickecie info, że to coś poważnego), a jak już się zdarzają to głównie późnym wieczorem (między 1 a 3 w nocy) i trwają nie dłużej niż godzinę.

 

Wiadomo, ze nie ma co oczekiwać 100% (nawet na to 99,9% trzeba przymknąć oko). Mimo tego ja jestem póki co zadowolony. Wiadomo, że są jakieś drobnostki które czasami przeszkadzają, ale nie ma hostingu idealnego. Ja jestem zadowolony. Jak przedtem byłem na innym serwerze to w zasadzie codziennie serwer zaliczał awari (choć po moim odejściu stamtąd statystyki jakoś się poprawiły), a tutaj jest zdecydowanie lepiej.

 

Póki co polecam :)

Edytowano przez misiekb (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×