Skocz do zawartości

Polecane posty

Graczu, dzisiaj nie prowadzimy żadnych prac, jeżeli masz z czymś kłopot zapraszamy do kontaktu z supportem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że dalej wg niektórych firmy hostingowe z wyprzedzeniem planują awarie i co do minuty są w stanie obliczyć czas przywrócenia usług.

Z ciekawości spytam, który to problem z dostępnością usługi w tym miesiącu?

 

Nie kpij, bo nie chodzi o planowanie, a o natychmiastową reakcję ( czyt. wymianę sprzętu, przywrócenie kopii itp. ) co nie trwa normalnie dłużej niż 30min czego doświadczyłem już wielokrotnie w innych firmach, a tutaj ponad 3h, ale ok, zdarza się.

 

Szkoda, że jest to kolejny atak/awaria/problem, który rozwiązuje tylko jedna osoba, która ma do tego wiedzę, reszta osób tam pracujących jest tylko doraźna więc to i tak sukces, że tak funkcjonują :-)

 

Serwer mam wykupiony na rok więc zobaczymy czy jeszcze kiedyś do tematu będę wracał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

 

Nie kpij, bo nie chodzi o planowanie, a o natychmiastową reakcję ( czyt. wymianę sprzętu, przywrócenie kopii itp. ) co nie trwa normalnie dłużej niż 30min czego doświadczyłem już wielokrotnie w innych firmach, a tutaj ponad 3h, ale ok, zdarza się.

 

Szkoda, że jest to kolejny atak/awaria/problem, który rozwiązuje tylko jedna osoba, która ma do tego wiedzę, reszta osób tam pracujących jest tylko doraźna więc to i tak sukces, że tak funkcjonują :-)

 

Serwer mam wykupiony na rok więc zobaczymy czy jeszcze kiedyś do tematu będę wracał.

 

Serio? 30 minut na diagnostykę, sprawdzenie wszystkiego, wyjęcie serwera, wymianę sprzętu, zamontowanie serwera, przetestowanie, uruchomienie serwera, uruchomienie VMek?

 

Praca była podjęta od razu niezwłocznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Kamikadze

 

Przecież pieniądze lecą i są wielkie straty liczone w milionach pesos.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie :) "Panie ja tu miliony monet tracę". Serwery rzecz martwa - lubią się psuć. Wazne, aby firma była przygotowana do działania, miała zdolność natychmiastowej reakcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nie kpij, bo nie chodzi o planowanie, a o natychmiastową reakcję ( czyt. wymianę sprzętu, przywrócenie kopii itp. ) co nie trwa normalnie dłużej niż 30min czego doświadczyłem już wielokrotnie w innych firmach, a tutaj ponad 3h, ale ok, zdarza się.

 

Szkoda, że jest to kolejny atak/awaria/problem, który rozwiązuje tylko jedna osoba, która ma do tego wiedzę, reszta osób tam pracujących jest tylko doraźna więc to i tak sukces, że tak funkcjonują :-)

 

Serwer mam wykupiony na rok więc zobaczymy czy jeszcze kiedyś do tematu będę wracał.

 

Jako osoba, która z Hitme.pl była (jest) związana zawodowo, zapewniam Cię, że w HitMe nie pracuje tylko jedna osoba, która dysponuje odpowiednią wiedzą z zakresu obsługi administracyjnej. Także wg mnie Twoja wypowiedź to zwykła kalumnia.

Edytowano przez HaPe (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wladcapierscieni

@IPS mój post nie był kierowany do Ciebie, bo z tego co widzę to akurat Ty potrafisz zachować zdrowy rozsądek. Jednak awarie są różnego typu, rozwiązanie jednego problemu może zająć 30 minut, a innego kilka godzin. Osobiście nie znam firmy, która przeprowadza wymianę sprzętu w mniej niż godzinę. Poza tym to nie jest wyścig - wolałbyś dostać rozwiązanie po dłuższym czasie, ale dokładnie przetestowane, czy ekspresowe i niekoniecznie stabilne?

Mimo wszystko mogłeś sobie darować te przytyki personalne, na dobrą sprawę nie wiesz kto od czego tam jest, jaką ma wiedzę. Rozumiem frustrację, ale minimum szacunku osobom tam zatrudnionym się należy. Też nie chciałbyś aby ktokolwiek oceniał słuszność Twoich wyborów przy doborze pracowników oraz wytykał im bezczynność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

@Kamikadze

 

Przecież pieniądze lecą i są wielkie straty liczone w milionach pesos.

 

Wiesz jeżeli chodzi o straty to sobie tak nie żartuj, nie wiesz co kto robi i jakie interesy prowadzi.

Przykładowo prowadząc sprzedaż hurtową w godzinach porannych są zamówienia na kwotę do 15 tys. Stracić z tego 16% marży to trochę boli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lol, zamówienia z samych poranków na kwotę 450 000 zł miesięcznie, a serwer za kilkadziesiąt złotych/mc? To tylko 'polisz byznesmen' tak potrafi ;)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Wiesz jeżeli chodzi o straty to sobie tak nie żartuj, nie wiesz co kto robi i jakie interesy prowadzi.

Przykładowo prowadząc sprzedaż hurtową w godzinach porannych są zamówienia na kwotę do 15 tys. Stracić z tego 16% marży to trochę boli.

 

A więc wtedy płaci się odpowiednie środki za rozwiązania HA. Nie wiem czemu w Polsce Klienci wciąż mają problem w zrozumieniu tego. Klienci z USA, a nawet Indii (!) rozumieją, że za wyższą dostępność muszą płacić x razy więcej. Kropka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wladcapierscieni

Szanowni koledzy ale po co te złośliwości :) Spójrzcie na posty użytkownika graczu, czy on gdzieś napisał że strona mu nie działa i oddawajcie moje miliony? Wręcz przeciwnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

Lol, zamówienia z samych poranków na kwotę 450 000 zł miesięcznie, a serwer za kilkadziesiąt złotych/mc? To tylko 'polisz byznesmen' tak potrafi ;)

 

Kwota zamówień, okres zamówień, a zysk i koszta to co innego a to co zostaje ci na koniec miesiąca to już całkowicie co innego. Zaczniesz prowadzić firmę to zobaczysz jak to wygląda, no chyba że zaczniesz sprzedawać powietrze nie ponosząc żadnych kosztów.

 

 

Serwer jest proporcjonalny do wymagań. Gdyby obciążenie serwera było większe to wtedy trzeba by było szukać lepszego rozwiązania.

 

Robiąc przeprowadzki domowe kupujesz 20t ciężarówkę?

 

 

Tak samo nie zależnie ile traci się przez czas awarii nie ma w tym nic śmiesznego. Nawet zamówienia na 100 zł są stratą bo jednak ktoś z tego żyje i by hosting mógł działać to jednak musi mieć tego klienta by był ten klient musi on robić coś by potrzebować tego hostingu.

 

Jak dla was śmieszne są zamówienia na 100 zł albo i 10 zł to może za dobrze mieliście w życiu. Może Mama i Tata za długo utrzymywała w domu i płacili za prąd.

Edytowano przez graczu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukam hostingu pod stronę domową + dwie skrzynki pocztowe, polecacie HitMe.pl?
Czy jest dostęp do Roundcube? Czy problemy z awariami, o których tu mowa zostały już rozwiązane?

 

Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje, że opinia powyżej jest... hmm, trochę nieobiektywna ;). Szczerze mówiąc zastanawiam się nad HitMe.pl, szkoda, że nie macie opcji z 15GB.

 

Mam takie pytanie: czy Comodo Positive SSL to certyfikat z zieloną kłódką (taką ja na Waszej stronie)?

Edytowano przez WielkiSzu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Coś mi się wydaje, że opinia powyżej jest... hmm, trochę nieobiektywna ;). Szczerze mówiąc zastanawiam się nad HitMe.pl, szkoda, że nie macie opcji z 15GB.

 

Mam takie pytanie: czy Comodo Positive SSL to certyfikat z zieloną kłódką (taką ja na Waszej stronie)?

 

 

Na hostingu WWW trzymam również projekty prywatne. Chcesz sprawdzić to zerknij na http://skonfiguruj.pl/ - strona śmiga na hostingu WWW na najniższym pakiecie.

 

Zielona kłódka jest na każdym certyfikacie o ile spełnione są warunki np. wszystkie includowane zawartości skryptu np. zdjęcia z zewnątrz są po https to będzie ona zielona. Jeśli po http to będziesz miał żółtą / przekreśloną (zależnie od przeglądarki).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Ile zasobów przydzielacie dla 1 użytkownika na serwerze

 

Chodzi ci o limit per konto DA?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ofercie https://hitme.pl/serweryvps_openvz/ " Automatyczna aktywacja" chyba nie zawsze działa, serwery posiadam trzy, każdy z nich zakupiony w nocy, z czego tylko jeden został dostarczony po 4 godzinach (zamówienie o 19 z tego co patrze po mailu, dostarczenie około 23:30) reszta zamówiona po północy raczej i dostawa po 8 rano.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam tu vpsa chyba przez 2 lata, nigdy problemu z supportem nie miałem aż do teraz.
Poważny problem, serwer leży parę dni, robią się straty, hasło do roota nie działa a support raczy odpowiedzieć jakiś banał raz na dzień, który nie rozwiązuje problemu, a teraz czekam nawet 2 dzień na jakąkolwiek odpowiedź.

Co tam się dzieje w suporcie?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Myślę o wykupieniu hostingu w tej firmie. Jakie zdania w chwili obecnej co do tej firmy? Bo czytałem wcześniejsze, i widzę, że zdania były dość podzielone :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi

... zdania były dość podzielone :)

 

Dość więcej, czy dość mniej?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×