Skocz do zawartości

Polecane posty

tak , mam monitoring z firmy zewnętrznej i co raz częściej są przerwy w działaniu serwera.

może da sie przenieść na inny serwer głowny. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Jeżeli nie zgłosisz usterki to raczej się nie dowiesz. Napisz ticket bo inaczej support się nie dowie że się coś złego dzieje z twoim vpsem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiedzą wiedzą :) informuje dość często :)

tylko że problemy na chwile ustępują i powracają ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dew

Cześć,

 

Czy ktoś z użytkowników ma wykupiony zwykły hosting w hitme.pl i może coś powiedzieć na temat jego działania? Bo sam mam konto i strasznie to muli... czysty wordpress musi nieco pomyśleć aby się załadować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Czy ktoś z użytkowników ma wykupiony zwykły hosting w hitme.pl i może coś powiedzieć na temat jego działania? Bo sam mam konto i strasznie to muli... czysty wordpress musi nieco pomyśleć aby się załadować...

 

Witaj,

 

czy otwierałeś zgłoszenie? Jeśli tak to podaj jego numer, przyczyn może być wiele, np. zbyt wiele stron na małym pakiecie. Sprawdzimy to.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi

Czy ktoś z użytkowników ma wykupiony zwykły hosting w hitme.pl i może coś powiedzieć na temat jego działania?...

Posiadam zwykły hosting i śmiga wszystko bez najmniejszych zadyszek. Kilka stron na joomla, kilka bez CMSów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam zwykły hosting i śmiga wszystko bez najmniejszych zadyszek. Kilka stron na joomla, kilka bez CMSów.

 

W imieniu firmy dziękuję. A propos powyższego wpisu, zgłoszenia, dotyczącego problemu z hostingiem www współdzielonym nie odnotowaliśmy w ostatnim czasie.

Także też nie możemy tutaj podjąć żadnych działań, choć nie wykluczam, że może to być problem jednostkowy, na który wpływ może mieć wpływ bardzo duża rzesza czynników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

W razie problemów pisz na support albo dzwoń bezpośrednio na numery podane na stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dew

Dzień dobry,

 

Czy ktoś ma problem z bazami mysql na hostingu współdzielonym w hitme? Wordpress wyświetla błąd połączenia z mysql a w DA komunikat:

 

 

Your connection has timed out

 

Szczegóły

Either your request was invalid or the program hasn't completed your request.
Please notify the server admin

Edytowano przez Dew (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Pracujemy nad przywróceniem usługi. W razie jakichś pytań lub problemów zapraszam do kontaktu z supportem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Trochę wcześniej niż przed chwilą :)

 

W razie czegoś zapraszam do zgłaszania na support problemów bądź telefonicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

Sprawozdanie po rocznym korzystaniu na co dzień z VPS na hitme, dzisiaj dzień płatności:

 

Ostatnio było parę przerw w działaniu VPS, też mocno zwolnił VPS na którym działamy i to odczuwalnie mocno dla nas ale zapewne to następstwo po prostu większej ilości klientów na maszynie.

 

A od naszej strony jak by nie patrzeć ani baza klientów, ani ilość wejść nie zwiększyły się na naszych stronach a wolniej jest :_)

 

Po ostatniej przerwie którą była "awarią sprzętową" był prawdopodobnie restart usług na maszynie i przez 12h znów usługa działała szybko jak w momencie gdy kupowaliśmy VPS a dzisiaj już jest ciężko, wolniej.

 

Dzisiaj przedłużam na kolejny rok, jak się nie zmieni to a prawdopodobnie pogorszy się znając życie i w przeszłości pracując też na hostingu to za rok będziemy migrować dalej, może będzie miał ktoś bardziej pustą maszynę hehe.

 

 

Szef napisał wiadomość że usługa zwolniła ale nie dostaliśmy odpowiedzi na tą część zgłoszenia, no trudno.

 

Jeżeli chodzi o reakcje na awarie to są szybkie ze strony pracowników hitme i w czasie awarii też nie odczułem olania ciepłym moczem nigdy z ich strony, pomoc nie raz przy pierdołach w DA też świetna i ba bezpłatna, chłopaki nie robią problemów o pierdoły na których się znają.

 

 

Więc po roku korzystania wystawiam aktualnie 4/5 z powodu tego zwolnienia ostatnio. Zobaczymy za rok.

Edytowano przez graczu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możemy za Pana przemigować z hosting-www na vps-da... mówili

 

i się skusiłem, że nie spędzę kilku dni na przenoszeniu klientów, ich prawie 40 domen i ponad 40GB poczty...

 

no... to od jakichś 2 tygodni nic nie robię tylko tickety piszę, bo po przemigrowaniu, jak bozia (i manual direct admina) przykazała rozdzieliłem sobie to co do tej pory było na jednym koncie hostingowym na osobnych użytkowników (gdybym sam migrował zrobiłbym to pewnie w odwrotnej kolejności, najpierw konta a potem przenosiny klient po kliencie i strona po stronie i pewnie był by spokój)

 

poza tym wszystko git, strony śmigają 6x szybciej niż na nazwa.pl na której miałem to wszystko przez ostatnie 3 lata... tylko telefonów od klientów już nie odbieram, ciekawe ilu mi zostanie za 2 tygodnie... dzisiaj na przykład mail pani prezes jednej z firm zaczął działać... za to wszystkie strony inne niż w głównej domenie przypisanej do konta mają error 500.

Edytowano przez truch (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam VPSa od 2013 roku i ogólnie śmiga, nie mam zastrzeżeń co do szybkości.

Mam jednak podpięty cPanel i tutaj pojawia się problem. Co miesiąc lub dwa regularnie idzie ticket do wsparcia z informacją o wygaśnięciu licencji. Rozwiązywanie problemu zazwyczaj trwa 48h, a przez ten czas moi klienci pozbawieni są webmaila, cpanela, a ja WHMa. Nie wiem czemu nie można wykupić licencji na pół roku czyli tak samo jak opłacam serwer?

Dzisiaj to samo. Problem zgłoszony wczoraj o 8 rano do dziś bez zmian. Klienci dzwonią wkurzeni. Dwóch kolejnych już mi zapowiedziało, że kończą ze mną współpracę czyli ponoszę straty. Niestety support milczy jak zaklęty. Pewnie za 8 godzin dostanę enigmatyczną odpowiedź - licencja odnowiona, a za dwa miesiące ten sam cyrk.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj to samo. Problem zgłoszony wczoraj o 8 rano do dziś bez zmian. Klienci dzwonią wkurzeni. Dwóch kolejnych już mi zapowiedziało, że kończą ze mną współpracę czyli ponoszę straty. Niestety support milczy jak zaklęty. Pewnie za 8 godzin dostanę enigmatyczną odpowiedź - licencja odnowiona, a za dwa miesiące ten sam cyrk.

 

 

 

To nie jest byle problem. Może czas na przenosiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej konkretnej odpowiedzi. Od pierwszego kontaktu z supportem czyli 2017-02-15 08:58:47 (72h) nie dostałem żadnej odpowiedzi prócz informacji, ze sprawa przekazana do admina systemowego.

Licencje wykupiłem i odnowiłem w swoim zakresie i trwało to całe 5 minut. Olewka ze strony administracji.

Edytowano przez 1shot2killz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi

... Olewka ze strony administracji.

 

Nie olewka, tylko weź pod uwagę to, że nie jesteś jedynym klientem. Problem zapewne trafił w kolejkę a ta jest procesowana zgodnie z kolejnością przychodzących zgłoszeń. Poza tym, jeśli wiedziałeś, że licencja Ci się kończy można było ją przedłużyć odpowiednio wcześniej i nie czekać na ostatnią chwilę.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×