Skocz do zawartości

Polecane posty

Cieżko odnieść się do screenów ponieważ to Pana konfiguracja serwera proxy. Prosze wystawić sobie jakiś plik do pobrania lub napisać do nas na support możemy zajrzeć w Pana konfigurację :)

Edytowano przez marekxbx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bardzo dawno temu uciekłem od hitme, jeszcze w czasach zakazu stawiania serwerów gier na bużetowym VPS, Ciekawe jak z wsparciem technicznym, bo rózne cyrki tam były?

Ogólnie można polecić dla tych co niewiele wymagają :)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Teraz support się poprawił.

 

W sumie zakaz serwerów gier w budżetowej ofercie to było dobre gdyż nie są one do tego przeznaczone dlatego są budżetowe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pytanie mailowe: 22:52, odpowiedź: póki co brak ;p
pytanie na forum: 22:54, odpowiedź: 23:22

czyli jednak lepiej na forum pytać ;P

na serwerze jest ziproxy, i raz chodzi dobrze raz źle, dziwna sprawa
nie mam żadnych limiterów transferów, więc nie wiem co może powodować tak wąskie gardło
download w konsoli był na poziomie 30-50MB/s, upload nie umiem przetestować ;p
system centos5

dla zainteresowanych ten pakiecik jest na serwerze, ja tylko dograłem ziproxy
http://www.adrive.com/public/AaBMSc/voip_trixbox_openvz-2.6-x86.tar.gz?318.3MB
http://freedisc.pl/zlotowinfo,f-281565,voip-trixbox-openvz-2-6-x86-tar.gz

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

A sprawdzałeś łącze od siebie do serwera? Bo może Twój operator coś psuje na trasie do hitme?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

17 marca wysłałem do nich zapytanie do dziś mi nie odpowiedzieli, bok u nich jest kiepski. Same serwery VPS ok, chociaż nigdy na 100% nie były obciążone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

serwer to centralka trixbox na centosie, nie obciąża prawie wcale tego vpsa
mimo tego potrafi często przymulać

dzisiaj: wchodzę na serwer, logowanie pokazuje się odrazu
wpisuje login, hasło i jak tylko zatwierdze haslo
łapie jakiś muł i zanim mnie wpuściło, to czekałem ok. 40sekund

proxy na serwerze używa tylko jedna osoba, zwykły webuser
w zupełnie innej lokalizacji, ale tak samo jak i u mnie
chodzi ładnie szybko, staje, chodzi staje, taka padaczka


żeby nie było tej opłaty 50zł za udostępnienie obrazu vpsa
no i druga sprawa przedpłaciłem na rok,
no ale jednak jakiś czas to potrafiło dobrze chodzić

post-12601-0-95711000-1365512618_thumb.gif

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

wpisuje login, hasło i jak tylko zatwierdze haslo
łapie jakiś muł i zanim mnie wpuściło, to czekałem ok. 40sekund

Jakie masz ustawione serwery dns w /etc/resolv.conf? Wspomniane objawy wskazują, że serwer niezbyt może określić revdns twojego ip podczas logowania i wywala się dopiero na timeoutach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nameserver 91.203.134.60 - hitme
nameserver 193.143.121.3
nameserver 86.63.64.49
nameserver 86.63.64.48
nameserver 208.67.220.220
nameserver 208.67.220.222
nameserver 208.67.222.220
nameserver 208.67.222.222
nameserver 8.26.56.26
nameserver 8.20.247.20

 

strona na tym vps, ta od trixbox też ostatnimi czasy bardzo zamula


teraz po wpisaniu loginu czekalem kilka sekund
potem po wpisaniu hasla znow kilkadziesiąt, dzisiaj cały czas

wczoraj nie miałem objawu tak długiego logowania

maszynka przeciążona? chyba nie dns, rozwiązuje, może wina http i proxy na niestandardowych portach
transfery są ostatnie pare dni tragiczne, transfery stron z vps: 5-20KB/s, www poprzez proxy na vps: 6-12KB/s

....
wyłączyłem dnsmasq, i strony dobrze chodzą

post-12601-0-37795900-1365532212_thumb.gif

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po wyłączeniu dnsmasq było lepiej, dziś sprawdzam ale dalej to samo, jakieś dodatkowe pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogę prosić o jakieś swieże opinie dotyczące xen hvm?

 

Wszystko bardzo dobrze działało, do czasu aż macierz dyskowa nie zaczęła wolno działać, transfer dyskowy poniżej 30MB/s, możliwe że problem ostatecznie został rozwiązany, ja zrezygnowałem z usług, właśnie ze względu no powyższe problemy z macierzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że nie wywołam wilka z lasu i nie zapeszę, ale korzystam u nich z VPS z administracją (laik w sprawach administracji serwerami) więc przyszła pora na opinię.

Wybrałem VPS bo potrzebowałem więcej RAMu aniżeli mają hostingi współdzielone.

 

1. Sprawnie przeprowadzona migracja kilku serwisów z innej firmy. Pełna konfiguracja maszyny.

2. Bardzo elastyczna oferta... dopasowana do usera, wychodzą z założenia że to klient ma być zadowolony.

3. Przez ok. 4 miesiące- jedna, nie dłuższa niż godzinę przerwa w dostępie do usług.

4. Support techniczny odpowiada bardzo szybko na zgłoszenia. BOK z opóźnieniem, ale rzeczowo i można załatwić wszystkie sprawy.

 

Na tą chwilę jestem bardzo zadowolony. POLECAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest czas odpowiedzi na zgłoszenie serwisowe? Bo 31 h to chyba już trochę przydługo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest czas odpowiedzi na zgłoszenie serwisowe? Bo 31 h to chyba już trochę przydługo?

 

Mnie odpisują max do godziny chodź ostatnio mało co do nich pisze bo wszystko chodzi stabilnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

72 h bez 9 minut. Szału nie robi.

Większosć zgłoszeń rozpatrujemy na bieżąco, jednak zdarzają się sprawy, które wymagają większej ilości czasu, dlatego czasmai czas ten ulega wydłużeniu. W przypadku sprawach niecierpiącej zwłoki zawsze można z nami się kontaktować telefonicznie.

Dziękujemy za zrozumienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to nazwać. Dziadostwo albo zwykła kradzież. Przelaliśmy im pieniądze za serwer sporo przed końcem okresu podstawowego za 4 następne okresy. Zdziwienie było ogromne bo po okresie podstawowym goście po prostu zamknęli nam konto. Wyjaśnienie najkrótsze z możliwych: brak wpłaty. Oczywiście bzdura kompletna - mam dokument potwierdzający przelew na właściwe konto. Na kolejne upomnienia z naszej strony i zwrócenie uwagi, że zachowują się jak złodzieje brak jakiejkolwiek reakcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to nazwać. Dziadostwo albo zwykła kradzież. Przelaliśmy im pieniądze za serwer sporo przed końcem okresu podstawowego za 4 następne okresy. Zdziwienie było ogromne bo po okresie podstawowym goście po prostu zamknęli nam konto. Wyjaśnienie najkrótsze z możliwych: brak wpłaty. Oczywiście bzdura kompletna - mam dokument potwierdzający przelew na właściwe konto. Na kolejne upomnienia z naszej strony i zwrócenie uwagi, że zachowują się jak złodzieje brak jakiejkolwiek reakcji.

 

Kwestia została już wyjaśniona. W celu wyjaśnienia: klient dokonał wpłaty na konto w tytule nie podając danych, które identyfikowały tą wpłatę z posiadaną usługą (nr proformy, id usługi, nazwa domeny itd.), dodatkowo wpłacana kwota była wielokrotnością opłaty za serwer. W pierwszym terminie, gdy klient się kontaktował przelew nie był jeszcze przez nas zaksięgowany na koncie. W przypadku chęci opłacenia usługi na okres dłuższy niż posiadany okres rozliczeniowy, należy skorzystać z opcji Dodania funduszy do portfela lub wcześniej skontaktować się z supportem na adres biuro@hitme.pl w celu wystawienia odpowiedniej proformy na pożądany okres.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś posiada VPSa w tej firmie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy też masz problemy z działaniem vpsa w ostatnich dniach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Nie dostawałem żadnych zgłoszeń z monitoringów ani użytkowników, więc raczej nie.

 

 

Pisałeś do supportu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×