Skocz do zawartości

Polecane posty

Mało Pan wie na temat naszego sprzętu i jego konfiguracji dlatego proszę w tym temacie się nie wypowiadać.

Sprzęt jaki jest zastosowany to potężne serwery HP generacji 6, sprzętowy kontroler raid z podtrzymywaniem bateryjnym i własnym cache.

 

Maszyny nie są obciążone. Zapraszam Pana Tomka do kontaktu z nami i udzielenia dostępu do serwera w celu weryfikacji od strony Pana serwera vps. Przesyłanie, pokazywanie filmików i screenów nie pozwoli nam w pełni wykonać analizy gdzie Pana problem tkwi. Jeżeli jest Pan zainteresowany rozwiązaniem Pana problemu to zapraszam do kontaktu z nami w zgłoszeniu w którym korespondujemy.

Edytowano przez marekxbx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tom3kk

Moze sa potezne...na papierze, albo adminstratorzy dopiero sie ucza.

Jakos majac vps u hetznera 3 lata problemow nie mam, na rownie poteznych serwerach - przyczym tam jest ustawiony spory cache dla doma.

 

Byc moze powinniscie Panstwo ruszyc troche pamieci i powiekszyc nieco cache, potestujemy.

Ruszylem u siebie scheduler dysku, winno cos pomoc - aczkolwiek jak lag przyjdzie z gory to i tak sily nie ma, a jak mam sie z Panstwem wymieniac 2 miesiace mailami to mi sie nie chce.

Tak jak np w przypadku ipv6, ktory po migracji przestal dzialac - dzwonie do was i dostaje odp. typu nie wiem czemu nie dziala. Ponoc w nocy cos mialo byc robione i jakos nic nie widac. A jakby nie patrzec na stronce ladnie jest napisane ze ipv6 included.

 

Juz nie wspomne o reszcie, dostalem nowy panel chce cos zrobic i dowiaduje sie przez telefon ze to jeszcze nie dziala, po co w ogole dawac dostep do tego - mozna by takie fleki wymieniac i wymieniac, z tego co widac nie tylko ja mam taki problem.

Tak wiec albo Panstwo farmicie sobie uzytkownikow liczac na to ze nikt sie nie zorientuje badz machnie na to reka.

 

Niestety sa tacy 'upierdliwi', ktorzy cos wymagaja ;)

Szkoda, bo ogolnie bylo u was ok, vps przed migracja dzialal dlugo swietnie lecz po 2 restartach zrobila sie masakra, po telefonie i 8 dniach oczekiwania na odp. dowiedzialem sie ze wydajnosc macierzy na tamtym hoscie spadla - super odpowiedz, po 2 latach po prostu spadla i zaproponowano mi migracje.

Ogolnie migracja to byla porazka i jak mialbym rozwiazywac problem na telefon to chyba musialbym siedziec extra 2h, po 30 minutach mialem dosc i wolalem tego deba postawic od zera, bez pytan i prosb.

 

A udzielanie dostep do hosta wydaje sie byc nieco smieszne, tak jak i poprzednio ewidentnie laguje ten super hardware raid.

Na systemie moze nic nie dzialac a load i tak jest.

 

Fakt, pisanie na forum wydaje sie byc dziecinne lecz zarazem wydaje sie to byc bardziej motywujace.

 

//edit

Widze ze dwie godziny temu wykonal sie restart, jakies zmiany? ;)

Edytowano przez tom3kk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak o wszystkim pisałem w zgłoszeniu Panu po 3;00, co do ipv6 również Panu dawno otrzymał odp. nie widzę sensu odpisywania i dyskusji w tym miejscu, jeżeli ma Pan jakieś pytania, problemy proszę pisać na support.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nadal nie uporali się z licznikiem transferu w panelu

chyba z pół roku nad tym pracują

ciekawe ile jeszcze będzie trzeba czekać, rok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak zakładałem u nich konto, to licznik działał

czyli obsługa nie dość że słaba to pogorszyła się

ano tak, jest ten nowy panel ktory nie pokazuje transferu

czyli trzeba telefonicznie się dowiadywać

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kori nie jest to nowy panel, pół roku temu wyglądał tylko inaczej.

 

Skontaktuj się z supportem w celu otrzymania informacji na temat migracji do nowego panelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

nadal nie uporali się z licznikiem transferu w panelu

chyba z pół roku nad tym pracują

ciekawe ile jeszcze będzie trzeba czekać, rok?

 

Ehh... Jaki sens co tydzień pisać ten sam post?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zapewne po to by przywrócono funkcjonalność

 

wreszcie na nowym panelu

zobaczymy czy teraz będzie zliczać

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem tutaj serwer VPS pare miesięcy i mi dobrze chodził serwer Team Speak3, był może jeden restart ale pozatym nic co by mi mogło przeszkodzić ;) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ticket od 27lutego do dzis nie zostal rozwiazany, aktywowane serwery ktorych nie zamawialem, dodzwonic sie nie da, rachunku 360zl i rosnie (a dnia kontaktu bylo jeszcze kilkadziesiat zloty na plusie). Ogolnie mam daleko... ta firme. Rozumiem ze budzetowka, ale 4miesiace rozwiazywac sprawe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety również mam problem z tą firmą. Wystarczył atak DDOS, aby zablokować serwer na wieczność. Nie odpowiadają na maile, a telefon odrzuca, bo numer zastrzeżony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja muszę powiedzieć, że w tym miesiącu jestem zadowolony.

A ostatnio mocno wykorzystywałem i serwer i łącze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego oszukujecie i wprowadzacie jednocześnie w błąd klientów pisząc tutaj:

http://hitme.net.pl/...eryvps_opis.php

Że oferujecie

Wszystkimi serwerami vps nasi klienci mogą zarządzać poprzez naszego autorstwa panel serwerów vps,
Skoro używacie gotowego SolusVM ? Edytowano przez nvu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu strony nie zaktualizowali jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiedziałem, że mają nową stronę ;) ale czas najwyższy to zaktualizować ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro używacie gotowego SolusVM ?

Albo zrobili wpięcia do API solusa i stąd mają "swój" panel :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się aby uciec z Home.pl do HitMe.pl , mam 5 sklepów internetowych (i około 20 wizytówkowych stron). Kuszą mnie VPS z DA + opcja administracji , czy poprawiło się coś z kontaktem? Tematy są z ubiegłego roku, może ktoś jest klientem i mógłby podać coś aktualnego ?

Edytowano przez Adrian Mazurek (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Tak poprawiło.

 

Był nawet mailing z tą informacją odnośnie supportu.

Wszelkie zgłoszenia pomocy standardowej obsługiwane będą od poniedziałku do soboty w godzinach: 8:00-23:00.
Maile wysłane do godziny 18-stej mają gwarancję rozpatrzenia tego samego dnia.

Poza godzinami obsługi pomocy czynne będą telefony alarmowe (w sytuacjach pilnych): 530630021 oraz 530630011.

 

Moja główna strona i kilka innych stoi na VPSie z hitme i nie mam żadnych większych problemów.

 

Wczoraj w nocy napisałem ticket bo ipv6 mi nie chciał działać z zewnątrz.

 

Moja wiadomość poszła o 21:33 (wczoraj)

1. odpowiedź na ticket dzisiaj 11:42 (sobota!) - podanie terminu kiedy będzie naprawiony problem (niedziela/poniedziałek - konfiguracja serwera)

2. odpowiedź na ticket 12:13 - zdiagnozowanie problemu i poinformowanie że jednak może dzisiaj się uda naprawić problem

3. odpowiedź na ticket 13:29 - prośba o potwierdzenie czy u mnie działa (naprawienie problemu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Także mogę potwierdzić, po ostatniej "rewolucji" jest lepiej z supportem niż wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×