Skocz do zawartości

Polecane posty

Szkoda trochę, że te ceny tak poszybowały w górę (mimo masy promocji/kodów rabatowych etc). Jestem w hekko ok. 4-5 lat. Czasem ciężko przekonać klienta do hekko jak widzi dosyć spore ceny jak w firmach na "h" "n" "o" (dopiszcie sobie resztę literek :D) widzą śmieszne 2 zł / miesiąc za hosting czy tam 0 zł a potem dostają faktury po 600 zł.

 

Już nie raz miałem przypadki, że klienci do mnie powracali i pisali "no miał Pan rację.. dostałem fakturę na 600 zł za hosting. Możemy przenieść stronę do hekko".... ;) Także z tej strony plusik dla hekko za brak tej manipulacyjnej polityki cenowej.

 

 

Kolejny plusik za to, że dostałem "ot tak" SPORY rabat indywidualny na wszystkie swoje domeny w panelu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Hekko już parę ładnych lat, po przejęciu Netrara i powiem Wam jedno. Dopóki nie trzeba nic administrować, to BOK odpisuje, daje linki do poradników. W momencie, kiedy pojawi się prawdziwy problem - np. poczta przestanie działać na serwerze, nikt z Hekko nie potrafi sobie poradzić z problemem.

 

Miesiąc temu dostałem informację od moich Klientów, że odbija im pocztę i nie mogą się kontaktować z Klientami. Okazało się, że współdzielony adres IP został dodany na blacklistę spamu. Napisałem do Hekko, BOK polecił mi zakupić dedykowany adres IP, który następnie podepną tylko pod pocztę. Zakupiłem zadowolony dedykowany IP, napisałem do Hekko. Co było dalej? Katastrofa aż do teraz i pewnie jeszcze minie rok. Nikt tam nie potrafi tego skonfigurować, a zabierali się na 3 razy, najpierw brakowało jakiegoś wpisu w dnsach, potem wpis był zły, następnie musieli coś zmienić na całym serwerze. Minął miesiąc, odkąd sklepy internetowe moich Klientów nie mogą funkcjonować - odbija im maile. Nam poczta firmowa również zaczęła szwankować. Hekko ma to ładnie mówiąc w d*** ;) pomimo tego, że prosiłem, jeżeli to pomoże, o pomoc na migrację na VPS, który mogę opłacić na rok z góry. Dzwonię - nikt nie potrafi nic powiedzieć. Sprawę przekierowują do administratorów, którzy chyba żyją w innych Państwach, bo nie mogą niczego skonfigurować poprawie, ani skontaktować się w celu wyjaśnienia problemu. Więc każdy mój mail i telefon kończył się czekaniem na nic. Nikt z Hekko nie skontaktował się ze mną w celu udzielenia pomocy.

 

W związku z tym po wielu latach będę szukał u konkurencji.

 

Jak ktoś ma zwykłą stronkę i potrzebuje hostingu za 50zł, to polecam. Jak ktoś ma większe potrzeby, żeby po drugiej stronie siedziały jednostki o zdolnościach technicznych, to zapomnijcie. Padnie Wam poczta na koncie? To padnie na ponad miesiąc i wszyscy będą to mieli w d*** :)

 

Przepraszam za słownictwo, ale czuję złość i bezradność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym, że wszystkie opinie na temat firm zniknęły z rankingu top100 (dziwne...)

To jeszcze raz wklejam moją opinię.

Zastanawiasz się nad Hekko? Przeczytaj...

Przeczytałem wiele pozytywnych opinii i szukałem nowego hostingu dla siebie - obecny był już za bardzo obciążony.

1. Sądzisz, że można zrezygnować z usługi? - nawet jeżeli nic się na hostingu nie zrobiło (albo jak w moim przypadku same problemy były).

Cytat 1 od supportu: "rezygnacja nie jest możliwa dla firm, a jedynie dla Konsumentów w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy."

Nie ma znaczenia, że usługa mi nie pasuje, nie chcę jej, nie działa tak jak powinna...

2. Opłaciłem usługę Hostingu Premium 7 października o 23:30 - hasła przestały mi działać (wiem, wiem ... mogłem złe wpisywać... jednak zawsze zapisuję sobie hasła i nie działały - ZRESZTĄ hasła do niektórych usług dostaje się od hekko na emaila - oczywiście te hasła również nie działały). OK. jest odzyskiwanie haseł - NIE DZIAŁA. - dalej, email do supportu (sobota wieczór).. spoko, dopiero w poniedziałek dostałem informację, że w 24h godziny zajmą się sprawą... - po kilku godzinach dzwonię i telefonicznie dostałem nowe hasło (jak się okazało uniwersalne do panelu i nawet zmieniło się hasło ftp (które wcześniej było inne niż do panelu).  Odzyskiwanie haseł nie działa bo żaden email do mnie nie przychodził - o dziwo wszystkie inne emaile przychodziły (reklamy, ważność konta, potwierdzenia wpłat itp. przychodziły poprawnie + wiem co to spam i filtry - tak sprawdziłem też - mój email to gmail)

3. To problem techniczny, przez który faktycznie chciałem zrezygnować z Hekko - Panel Direct Admin w hekko nie ma podpiętego pluginu do Lets Encrypt (przypuszczam, że po prostu nie chcą informować naiwnych osób o tym, że istnieją takie usługi i że za darmo można mieć odświeżane AUTOMATYCZNIE certyfikaty SSL). Dzwonię do supportu, niestety nic się nie udało uzyskać. Dla mnie jest to dyskwalifikacja bo wgrywanie SSL na każdą domenę co 2 miesiące jest dla mnie katastrofalne i zawsze trzeba o tym pamiętać. Zakup certyfikatów na rok też nie wchodzi w grę. Czy tylko ja mam przeczucie, że "ominięcie" tego pluginu jest "przypadkowe" ? ... Zależało mi na automatycznie odnawianym SSL dla wszystkich domen. Nie ma tego - nie udało uruchomić mi się żadnej domeny - więc wysyłam emaila o rezygnacji.

4. Zanim jeszcze wysłałem emaila o rezygnacji to jest problem z tym SSL co dostałem w ramach Hostingu Premium - Okazuje się, że trzeba oddzielny na www i bez www wystawiać. Zupełnie niezrozumiała procedura. Przejście do certyfikatyssl (gdzie www i bez www jest traktowane jako jedno) - dla mnie był gdzieś tam błąd - support twierdzi, że wszystko jest ok. No może i tutaj mają rację. (chociaż na 3 innych hostingach udawało się instalować certyfikaty bez żadnych problemów i może po prostu tutaj czegoś nie doczytałem).

5. I TUTAJ DOCHODZIMY DO GWOŹDZIA DO TRUMNY...

Grzecznie piszę. Że niestety problem z hasłami, ale głównie zależy mi na tym automatycznym SSL i jednak chciałem zrezygnować z usługi ( NIE minęły jeszcze 3 dni od wpłaty). Żadnej strony nie uruchomiłem. Niestety brak automatycznych SSL jest dla mnie dyskwalifikujący i proszę o zwrot wpłaty.

Dostaję odpowiedź:

"SSL działa poprawnie"

"rezygnacja nie jest możliwa dla firm"

Kolejny email:

"Proszę Pana, nie do końca rozumiem skąd niechęć z Pańskiej strony do usługi, która jest realizowana w 100% zgodnie z ofertą. Z usługi Pan korzysta, na serwerze wgrane są dane"

Potwierdzam - Wgrałem dane (ok 400MB), żeby włączyć stronę i faktycznie chciałem używać Hekko, ale po drodze okazało się, że brak potrzebnych mi funkcji. Domeny nie działały. Nie udało mi się nic uruchomić. Faktury nawet nie były wystawione przez Hekko. Ale nadal nie chcą zwrócić wpłaty...

 

I teraz dopiero rozumiem. Walczą o klienta jak wściekli. Nawet o takiego, który nie chce ich usługi i po 3 dniach od wpłaty chce zrezygnować.

 

Bardzo nie polecam !!!

 

Teraz mam inny hosting - nie istotne jaki. Czy lepszy? Ma jedną istotną różnicę - automatycznie odnawiane SSL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie nie polecam, wczoraj zniknęła baza danych z ostatnich 24h i hekko nie raczyło o tym nawet poinformować, dopiero po interwencji okazało się:

"Z uwagi na problemy techniczne podczas prowadzonych prac technicznych na serwerze s55 (o których informowaliśmy w oddzielnej wiadomości), konieczne okazało się wykonanie przywrócenia baz danych do dnia 11 kwietnia z godzin około 2:00-8:00."

 

Zniknęły zamówienia klientów, informacje o płatności, nowo założone konta, jeśli ktoś prowadzi jakiś biznes hekko się zupełnie do tego nie nadaje.

 

Dla ścisłości mam konta na hekko od 10 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

@mrjozo

xD
No tak, bo nie może się zdarzyć chwilowy downtime lub awaria sprzętu i klienci tracą miljony!!111
Czytałeś SLA? :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przeczytać jeszcze raz to co napisałem. To nie był downtime ani awaria sprzętu, to były "planowane prace techniczne" bez poprzedniego wykonania backupu. Downtime (czy też nieprzewidziana awaria), a utrata danych bo coś poszło nie tak to dwie różne sprawy. A nawet jak zniknęły dane z ostatnich 24 godzin to normalną sprawą jest poinformowanie o tym klientów hostingu, a nie udawanie jakby nic się nie stało. Dopiero klienci dzwonią i piszą dlaczego nie ma w panelu ich zamówień, które złożyli wczoraj, dlaczego nie dotarły ich płatności. To są usługi więc zniknęło mi kilka tysięcy pozycji, za które moi klienci zapłacili, więc teraz to ja mam się każdemu z osobna tłumaczyć i słuchać ich pretensji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety dziś po raz kolejny całe konto na hekko ma błąd 503. Mam na ich serwerach chyba 8 kont. Praktycznie nie ma miesiąca by któreś z kont by nie miało 503.

Co gorsza dopóki im się tego nie zgłosi... to może taki błąd wisieć wiele dni. Raz miałem taki przypadek - gdy nie czuwałem nad jednym (na szczęście mniej istotnym kontem) to chyba 4 dni było z tym błędem. Po zgłoszeniu raczej dość szybko (kilkadziesiąt minut do kilku godzin) i konto rusza.

Chociaż ze zgłaszaniem też często są jaja. Nieraz po zgłoszeniu konto po np. 30 min rusza. A po 3 minutach od tego jak ruszy odpisuje support, że z kontem wszystko jest OK i oni nie widza by nie działało. Widać albo mają taki burdel, że zgłoszenie leci do wielu osób i część osób ogarnia od strony technicznej. A potem trafia do osoby od kontaktu z klientem i taki efekt jest. No chyba, że jest taki zabieg, by usuwać awarię ale unikać przyznawania się do tego, że coś było nie tak.

Faktury podrożały 2-3 krotnie. Kiedyś były niskie - bardzo niskie. A jakość była pierwsza klasa.

Teraz faktury jak na tego typu klasę serwera po prostu wysokie - a jakość poszła na łeb.

Moja ocena to między 2+ / -3 na 6. Ogólnie jakbym miał wybierać jeszcze raz serwer to bym nie wybrał ich. Teraz trochę z racji przenoszenia dużej ilości stron JESZCZE u nich jestem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ptaq - miałem podobną sytuację w tym tygodniu.

W poniedziałek 503 na całym koncie i naprawili.

W środę to samo i już na nich mocno wyzywałem. A wyszło, że miałem na jednej domenie wirusa, który zjadał całe zasoby.

Wyczyściłem i spokój.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was korzysta z hostingu współdzielonego HEKKO i miał kiedyś podobny problem jak ten opisany poniżej? 
Sprawa dotyczy parametrów, które można podejrzeć w Direct Admin w zakładce Wykorzystanie Zasobów.
 

:: Czy zaobserwowaliście na swoim koncie którąś z poniższych sytuacji?
- obniżenie limitów w działającej/zakupionej usłudze;
- i/lub podejrzany wzrost zużycia zasobów niezależny od aplikacji uruchomionych na usłudze,
- i/lub błędy w działaniu aplikacji na serwerze lub całkowite zablokowanie stron (błąd 503; wynik przekroczenia limitów),
- i/lub próby sprzedaży droższej usługi jako sposób na rozwiązanie problemu, zamiast jego faktycznego rozwiązania.
 

:: Obniżenie limitów na zamówionych usługach.
Hekko obniżenie limitów tłumaczy jako "korektę" do błędnie przypisanych limitów na koncie. Poważnie? Czy jest to w ogóle zgodne z prawem, tzn. zmiana konfiguracji zakupionego produktu w trakcie trwania usługi?
Na moim koncie na serwerze s68 doszło 8 maja do zmiany limitów, w tym obniżenia limitu procesów do 24%. Zbiegło się to "nieszczęśliwie" z dziwnym wzrostem zużycia procesów na mojej usłudze.

hekko_s68_processes_limits_month_period.jpg.e62d6a7cb6fcd3f3d173f4d85d35522b.jpg

Na koncie mojego klienta na serwerze s2 w tym samym czasie doszło do obniżenia limitów procesów z 24 do 16.  

hekko_s2_processes_limits_month_period.jpg.jpg.7dc1003685fd6ad9889b6a1d42fd78c2.jpg

Odnotowaliście może podobne zmiany na innych maszynach?
 

:: Proces sprzedażowy droższej usługi w Hekko i obsługa zgłoszenia klienta
Jak dla mnie prowadzone działania wyglądają jak cięcie kosztów związanych z utrzymaniem stabilności na serwerach, co może również wymusić na niektórych klientach zakup droższej usługi. Czyżby podniesiono przy okazji plany sprzedażowe dla handlowców? 

W moim przypadku sprawa zaczęła się od zgłoszenia do BOK problemów z synchronizacją plików na ownCloud. To drobne zgłoszenie odkryło z czasem, co tak naprawdę dzieje się na moim hostingu Hekko. Do kupy zebrały się wszystkie opisane na początku sytuacje.

Problem ciągnął się przez 10 dni, objął korespondencję zajmującą ok 50 e-maili i wiele zmarnowanych godzin.
W trakcie komunikacji e-mailowej Hekko:
- zrzucało winę za obciążenie na skrypty, które przez ok 6 miesięcy działały poprawnie,
- wypierało się początkowo jakichkolwiek zmian w limitach, 
- przyznało w końcu, że na moim koncie została wprowadzona "korekta",
- zamiast skupić się na rozwiązaniu faktycznego problemu, jako rozwiązanie próbowano mi wielokrotnie sprzedać droższą usługę ("Być może doszedł Pan do etapu, w którym usługa współdzielona jest już niewystarczająca").

Po pierwsze: "korekta"? Miałem możliwość przetestowania usługi i sprawdzenia jej parametrów przed zamówieniem. Ponieważ testy były zadowalające zaś parametry mi odpowiadały, zamówiłem konkretny produkt.
Po drugie: wolę wierzyć w kompetencje i rzetelność zespołu Hekko i nie wydaje mi się żeby dział techniczny mając przed oczami wykres podejrzanego wzrostu zużycia zasobów, nie zauważył, że coś na tym wykresie jest nie w porządku - dlaczego nie interweniował żeby zlokalizować i wyeliminować problem? (załącznik hekko_s68_processes_limits_month_period.jpg)
Po trzecie: nachalne wciskanie droższej usługi zamiast rozwiązania problemu wydaje mi się conajmniej dziwne. Coś tutaj brzydko pachnie. 
 

:: Rozwiązanie problemu
Na koniec, krótka informacja jak ta cała historia się skończyła. 10 dnia wszystkie strony całkowicie poległy (błąd 503). Zużycie procesów na maksymalnym poziomie. Dostęp ssh leży (można się było zalogować, ale nie dało się nawet wylistować plików). Pomoc Hekko również leży, tudzież ogarnia globalny problem z serwerami, który firma miała w sobotę 19 maja. Generalnie moje strony i strony moich klientów odeszły na ponad 9 godzin.

Żeby wykluczyć obciążające skrypty, zawiesiłem wszystkie domeny i wyłączyłem wszystkie zadania cron. W tym momencie nic z mojej strony nie powinno generować obciążenia, a mimo to zużycie dalej utrzymywało się na max poziomie. Po kolejnych 6 godzinach od tego zabiegu i kilku e-maili o pomoc, nie mającej już chyba żadnych alternatyw (skoro wszystko z mojej skrypty zostało wyłączone), ekipie HEKKO w końcu udało się rozwiązać problem. Co prawda limity nie zostały przywrócone, ale zużycie zasobów w końcu spadło do początkowego poziomu. Niestety działowi technicznemu nie udało się zlokalizować, co tak naprawdę spowodowało wzrost obciążenia tzn. jakie skrypty były za to odpowiedzialne .

Od tego czasu, po ponownym uruchomieniu stron i skryptów wszystko śmiga aż miło. Wykresy nie wskazują nic alarmującego.
 

:: Moja ocena hostingu Hekko
Moja ocena hostingu Hekko po tym incydencie spadła w dół. Do tej pory polecałem hosting swoim klientom, dział obsługi uważałem za wzorcowy.
Dlaczego tym razem nie udało się zamknąć issue w miarę szybko? Czyżby w gę wchodziły cięcia kosztów na sprzęt i podniesione planów sprzedażowych dla handlowców?
 

Reasumując: czy też zaobserwowaliście na swoim hostingu Hekko podobne sytuacje to tych opisanych powyżej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@AdvertSite - czekałeś dłużej niż średnia, ponieważ Twoje zgłoszenie wpłynęło poza godzinami pracy BOK - są one określone na stronie. Marka Hekko odpowiada na zgłoszenia 7 dni w tygodniu, natomiast godziny pracy BOK są określone w dziale KONTAKT na stronie. Są one tak skalkulowane, że praktycznie w tych godzinach wpada ok. 95% zgłoszeń. Przykro mi, że akurat w Twoim wypadku stało się tak, że miałeś sprawę w godzinach, gdzie nie udało się zareagować tak szybko, jakbyś chciał, jeśli napiszesz w godzinach wskazanych na stronie - na pewno czas oczekiwania na reakcję będzie znacznie krótszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2018 o 13:21, piotr_b napisał:

W związku z tym, że wszystkie opinie na temat firm zniknęły z rankingu top100 (dziwne...)

To jeszcze raz wklejam moją opinię.

Zastanawiasz się nad Hekko? Przeczytaj...

5. I TUTAJ DOCHODZIMY DO GWOŹDZIA DO TRUMNY...

Grzecznie piszę. Że niestety problem z hasłami, ale głównie zależy mi na tym automatycznym SSL i jednak chciałem zrezygnować z usługi ( NIE minęły jeszcze 3 dni od wpłaty). Żadnej strony nie uruchomiłem. Niestety brak automatycznych SSL jest dla mnie dyskwalifikujący i proszę o zwrot wpłaty.

O popatrz dokładnie to co ja wczoraj. Wczoraj założyłem hosting - na bank wybierałem z reklamy Optimum (z automatycznym Let's Encrypt). Odpisują mi, że mam standard i SSL tam z LetsEncryptem nie działa. Dobra mówie pewnie coś pokręciłem. Poprosiłem tylko o włączenie SSH. Na drugi dzień DirectAdmin działa problemy z logowaniem poczty. Dobra (hasło w keepassie) wygnerowałem nowe hasło, poczta ruszyła. Support dostał logi z klienta ssh (jak mnie ładnie host odbija), po 3 mailu piszą bym zrobił WinMTR przez 10 minut do domeny (w związku z logiem z ich maszyny "Too many authentication failures". Chyba nie pójdę tą drogą z hekko :) Wezme raczej coś innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2017 o 09:34, Hekko.pl napisał:

1. To, że na stronie pojawiły się nowe pakiety nie znaczy, że zabieramy Ci teraz stare :) Masz, to korzystasz :)

2. Wszystkie pakiety, które masz, czy tez które poleciłeś - oczywiście wciąż honorujemy te 2% rabatu lojalnościowego co roku, o którym mowa.

3. Nowe pakiety są atrakcyjne, bo wprawdzie ich cena lekko wzrosła, ale za to korzyści wzrosły o wiele bardziej:

  • zwiększyła się pojemność
  • zwiększyły się limity transferu
  • w cenie lepszych pakietów są użyteczne dodatki, takie jak komercyjny SSL w cenie konta (nie tylko rejestracja, także coroczne odnowienie SSL'a), czy też dostęp SSH.

Witam,

Pozwolę sobie odnieść się do zacytowanej powyżej wiadomości:

1. Zamawiałem pakiet 'MediumPack', teraz mam 'Optimum'. Gdzie/jak mogę wybrać mój stary pakiet?

3. Rok temu płaciłem 129 zł, teraz przyszła mi FV na 221 zł. Skoro 80% różnicy w cenie nazywacie lekkim wzrostem to jak definiujecie dużą podwyżkę? 300% czy więcej?

A co do korzyści, to jeśli ktoś potrzebuje więcej miejsca/transferu to po prostu zamawia wyższy pakiet. Uzasadnianie podwyżek czymś takiem jest po prostu żenujące.

Bardzo jestem ciekaw komentarza przedstawicieli firmy H88.

Pozdrawiam

Edytowano przez kellanved (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Korzystałem przez kilka lat, każdemu polecając. Ostatnio chciałem przenieść domeny pomiędzy moimi dwoma kontami. Okazało się, że zmienili rejestratora i wydanie kodu do cesji elektronicznej nie jest już możliwe, tylko muszę wypełnić papiery i przenieść domeny do ich rejestratora (H88). Żeby było śmiesznie okazało się, że część maili nie dochodzi na konta w mojej domenie... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opowiem Wam historię...

Przez kilka ostatnich lat trzymałem swoje trzy serwisy na serwerach firmy netDC. Bywało różnie, ale ogólnie byłem zadowolony - to było coś, co z angielskiego można nazwać "value for money".
W tym roku dostałem maila, że firmę netDC przejeło hekko. Nie przejąłem się tym zbytnio, przejęcia się zdarzają - dla mnie, klienta to pewnie proces transparentny.

Figa z makiem. Gdy dostałem proformę z opcją przedłużenia serwera uświadomiłem sobie jak bardzo zostałem wyrolowany. 
Moja ostatnia fakura za hosting w netDC opiewała na kwotę 180 brutto. Gdybym teraz (już w hekko) chciał przedłużyć  ważność serwera - za parametry zbliżone do moich musiałbym zapłacić ..... 499 PLN :)
Ja rozumiem, że ceny się zmieniają, że nie mogę oczekiwać co roku tej samej stawki - ale w mojej opini jest to zwykłe oszustwo i wykorzystywanie sytuacji.
Zatem jeśli ktoś chce i może polecić inny hosting - proszę o info w PW.

Na koniec jeszcze zacytuję Wam fragment marketingowego bełkotu jaki dostałem w odpowiedzi na moje pytanie:
"(...) Obecna oferta powstała w oparciu o dogłębną analizę informacji zwrotnych przekazanych nam przez użytkowników usług hostingowych. Stworzyliśmy ofertę spełniającą oczekiwania naszych klientów takie jak profesjonalna obsługa klienta, doświadczony zespół administratorów oraz nowoczesna infrastruktura. Czynniki te wpływają na co raz wyższą jakość i większą stabilność świadczonych usług. Nowy cennik jest dostosowany do tych potrzeb oraz do aktualnych uwarunkowań rynkowych."

Generalnie wychodzi na to, że ja sam tego chciałem :)

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

i u mnie zaczyna się problem z H88 / Hekko

przez dobrych kilka lat byłem w biznes-host, opłacałem usług ę zgodnie z ich oferta, ostatnia faktura była dla biznes hosta opłacona(usługa jest jeszcze ważna ok 5 miesięcy) teraz odzywa się do mnie p. Ga... , oferta hekko. się zmieniła  praktycznie 3 x drożej, obecnie jestem szantażowany albo dopłacę do nowej oferty albo w poniedziałek mój vps zostanie skasowany.

Polecicie gdzie można uciec od tak nieuczciwej firmy? (VPS zarządzany potrzebny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przykład jak hekko robi klienta w konia: Jestem klientem biznes-host. Przez ładnych kilka lat przyciągnąłem do nich wielu klientów. Nie będę ukrywał, że atrakcyjny program partnerski miał tu też znaczenie. Teraz, po połączeniu się BH z Hekko, przyprowadziłem kolejnego klienta. Podałem mu swój reflink, zakupił VPSa ale konto założył już w hekko. Nie przydzieliło mi środków! Pisząc ticket do supportu dostałem informację, że reflinki z biznes-host już nie działają a tamtejszy program partnerski działa tylko dla już zarejestrowanych i podpiętych kont biznes-host.

Miałem jeszcze klienta, który był chętny zakupić serwer dedykowany. Napisałem więc do nich:

Cytat

Pytanie zatem jak to zrobić byście Wy zyskali nowego klienta, który jest skłonny zakupić u Was serwer dedykowany i jednocześnie bym Ja czerpał korzyści z polecenia Wam takiej osoby.

Dostałem odpowiedź:

Cytat

Jedynym rozwiązaniem odnośnie linku polecającego jest utworzenie nowego konta w panelu Hekko.

Założyłem więc konto w hekko, co już mi nie pasowało bo środki z BH i hekko nie są połączone. Wczytując się w regulamin okazało się, że program partnerski w hekko daje 10% prowizji a w Biznes-Host dawał 25%, o czym nie zostałem poinformowany. Dostałem odpowiedź:

Cytat

Przy obecnych kosztach utrzymywania infrastruktury oraz rentowności usług, nie przewidujemy zwiększenia % zwrotu z polecanych kont. Takie działanie wymusiłoby podniesienie cen usług w celu zachowania rentowności. A takiej operacji chcielibyśmy uniknąć..

Mimo wszystko klient zakupił u nich serwer dedykowany. Niestety ja prowizji żadnej nie otrzymałem. Po kolejnym mailu do nich z zapytaniem "dlaczego"... dostałem odpowiedź:

Cytat

Zgodnie z informacją zawartą na stronie pod adresem https://www.hekko.pl/program_partnerski.html, serwery dedykowane nie podlegają pod program partnerski.

Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Również rozglądam się za nowym usługodawcą i zacznę kolejno od nich wyprowadzać swoje usługi oraz swoich klientów.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Support nie jest zbyt pomocny, strona tibiawt.pl leży od tygodnia, tylko czasami się załaduje.
Blokują jakieś IPki cloudflare, a twierdzą że nie.
Narzekałem na biznes-host, ale hekko to już totalna padaka.

Edytowano przez zlotowinfo2 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od 29 grudnia padaczka z hostem wirt17.biznes-host.pl

dzisiaj już całkiem wszystko padło

SUPPORT "Dodanie zakresów IP od Cloudflare, ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwe i w najbliższym czasie nie rozważamy wprowadzenia tego do naszej polityki bezpieczeństwa."

czyli hosting ten stracił już zupełnie sens

Edytowano przez zlotowinfo2 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku - telefon od klientów - strona muli - nie działa.

Co jest - mail do serwisu. Przekroczone wykorzystanie zasobów - jakos tak/..

"W panelu DirectAdmin > Wykorzystanie Zasobów, może Pan na bieżąco monitorować zasoby dotyczące Pańskiej usługi."

Ja mam "se" sprawdzać...  Żadnego maila z ostrzeżeniem- nic - strony wczytują się wolno, bardzo wolno - ja nic o tym nie wiem, bo oni po prostu sobie coś ograniczyli, z powodu przekroczenia czegoś-tam - nie powiadamiając mnie!  

NIe NIE NIE - nie polecam!  Klienci Was zjedzą, a Wy nawet nie będziecie świadomi, że coś jest nie tak - no chyba, że chcecie 5x dziennie zaglądać do DA i sprawdzać, czy aby przypadkiem jakichś limitów nie przekroczyliście, bo nikt was o tym nie powiadomi, tylko od razu z grubej rury kaganiec...

 

Ps jest post innego użytkownika z 21.05.2018 - widze, że też jakieś dziwnie podobne problemy miewa..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

upadku ciąg dalszy
- 30.04.2019 - Do tego dnia system Wirtualnego Portfela działa identycznie jak obecnie. Zbierane są zasilenia portfela wszelkimi dotąd dostępnymi metodami: polecenia, przelewy, SMS itd. Środki można wykorzystywać na zakup naszych usług.
- 1.05.2019 - Wyłączamy promocję "Doładowanie za polecenie" oraz zamrażamy inne formy zasilenia portfela, jak SMS, API  itp. Portfela nie można już doładować, ale wykorzystanie środków jest wciąż możliwe. Zasady wykorzystania zgromadzonych do tej pory środków pozostają bez zmian.
- 01.05.2020 - Planowana data całkowitego wyłączenia Wirtualnego Portfela. Zapraszamy do wykorzystania swoich środków z portfela na nasze usługi przed upływem tego terminu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś do odsprzedania zasilenie Wirtualnego Portfela w Biznes-Host? 

Proszę o kontakt przez PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×