Skocz do zawartości

Polecane posty

Żadnych takich rozmów nie było w których takich informacji udzieliliśmy. Twoja opinia to potwierdza: "Support telefoniczny, jak już odbierze, to nie potrafi nic poza mówieniem o napisaniu maila do supportu!". Mail to mail, zawsze pewna informacja, której nikt się nie wyprze.

Sms dot. VPS? Dlaczego nawiązujesz do innej sprawy?

Standardowo czas jest odliczany od dnia zamówienia, jednak resetowany w momencie aktywacji usługi - sprawdź sam.

Mail o którym mówisz to najpewniej błąd, prześlij na BOK - sprawdzimy, jednak to oferta obowiązuje. 10 minut jest dla hostingu WWW i najpewniej z tym pomyliłeś tą sytuację.

 

Dlatego prosimy o zaprzestanie dalszego opluwania nas.

 

I jeszcze jedno: zawsze mogłeś się przypomnieć. Jesteśmy wszyscy tylko ludźmi, zapominamy, popełniamy błędy. Gdybyś tylko napisał jeszcze po tym 6 listopada - zapewne sprawa potoczyłaby się inaczej. Ale zapewne wyszedłeś z założenia, że lepiej dokopać. Z takim nastawieniem czekałeś już i nic by tego nie zmieniło.

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żeby twoje usługi działały tak sprawnie jak twój jęzor tutaj to nie miałbyś żadnych problemów z klientami. Tak się zastanawiam, może powinienem napisać właśnie tutaj zamiast dzwonić na twoje dezinfolinie? Tutaj odpowiedź mam co 2 min. Już widzę swój błąd.

 

Reasumując, nie straszysz mnie sądem, nic ci nie zapłaciłem, nic od ciebie nie chce, kto chce to wyciągnie wnioski i się zastanowi, kto będzie chętny to temat będzie drążył. Dla mnie jesteś niczym zeszłoroczny śnieg, ale najważniejsze jest że ktoś będzie wiedział, ktoś przeczyta, ktoś się zastanowi dwa razy, tak jak ja kiedy czytałem opinie o was. Oby ci twoi wszyscy zadowoleni klienci w których liczbie giniemy jako niezadowoleni trwali bo jak przestaną to może zaczniesz robić to co potrafisz, bo tego nie potrafisz...

 

Game over.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na tą chwilę jesteś niewiarygodny, na pewno każdy mądry czytający opinie, weźmie to pod uwagę. Zapomniałeś dodać w ile czasu dostajesz odpowiedź na e-mail, jest to również kilka minut :)

 

Usługi działają sprawnie, a im więcej klientów tym ilość klientów z tego samego ułamka niezadowolonych będzie się zwiększać, to logiczne. 0,1% ze 100 to 1 niezadowolony a 0,1 ze 100 000 to już 1000 niezadowolonych. Przykro nam, że nie mogłeś się o tym przekonać, a z góry założyłeś, że jest źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niewiarygodna to jest tylko ilość czasu jaką trzeba u ciebie odczekać na aktywację usługi.

 

Może zajmij się matematyką w podstawówce? Całkiem dobrze ci idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszedłeś tutaj, rzuciłeś niesamowitymi hasłami czego to my Ci nie powiedzieliśmy, co jest istotną nieprawdą i nie możesz tego udowodnić. Zatem dlaczego nas oczerniasz w tym kontekście?

Brakuje Ci argumentów, dobrze, jednak proponuję przestać dyskutować, miast poruszać temat matematyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie brakuje mi argumentów?

 

- Aktywacja usługi dopiero po 10 dniach

- Pliki poprzedniego klienta

- Ściema w mailach, że będzie jutro

 

To są tylko rzeczy do których się przyznałeś? Czy ty masz coś z mózgiem? Zawiesiłeś się?


I jeszcze jedna uwaga. Administrator powinien ZABLOKOWAĆ możliwość edytowania postów. Zobaczcie co on robi ze swoimi postami! Wszystkie są edytowane. Zmienia zdania, dopisuje rzeczy których wcześniej nie było, ŚCIEEEEEMAAAA!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedna uwaga. Administrator powinien ZABLOKOWAĆ możliwość edytowania postów. Zobaczcie co on robi ze swoimi postami! Wszystkie są edytowane. Zmienia zdania, dopisuje rzeczy których wcześniej nie było, ŚCIEEEEEMAAAA!

 

A może zarzucisz tymi screenami i innymi rzeczami tak żeby każdy mógł się zapoznać z tematem, bo puki co to dużo tutaj naobiecywałeś, a skończyło się na uczeniu matematyki. Z tego co piszesz to masz poważnych klientów, zapewne masz też dobre zaplecze prawne, więc albo rzucasz "fakty na stół" albo skończ nauczanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/stara-baza-hekko-pl-w-sieci/

 

Aktualizacja: Jak wskazują Czytelnicy, w 2011 roku firma Hekko stanowczo zaprzeczała, jakoby padła ofiarą włamania.

 

Zawartość bazy się zgadza,znalazłem tam swój stary email :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/stara-baza-hekko-pl-w-sieci/

 

Zawartość bazy się zgadza,znalazłem tam swój stary email :)

 

Ciekawe, a właśnie dziś Pan Gałązka sugerował mi, że udzielenie mi odpowiedzi mailowej przez jego support na pytanie o ogólną informację nt. funkcjonowania serwisu byłoby równoznaczne z "przekazaniem danych nieautoryzowanej osobie". Dodał przy tym "Bo my kładziemy nacisk na bezpieczeństwo."

 

Mam pytanie zatem do obecnych tu profesjonalistów i hakerów, bo się nie znam, jestem budowlańcem.

 

Czy gdybym dostał informację na e-mail (inny niż techniczny) o tym, że usługę zastrzeżenia danych we whois włącza się w panelu klienta, to w jakimś stopniu byłbym przez to narażony na wyciek danych jak powyżej, albo conajmniej jakiś straszny cyberatak ?

 

 

OK. Żartowałem, pośmialiśmy się a teraz proszę napiszcie mi dokąd mogę zmigrować z hekko z prostą stroną typu wizytówka. Zostało mi jeszcze ok. 10 mies wykupionej domeny i hostingu, ale mam w dupie koszty i chce przenieść obydwa gdzie indziej natychmiast. Zwłaszcza po lekturze tego żenującego wątku.

 

Jakby jeszcze ci którzy są zastraszani przez Gałązkę mogli podesłać mi namiary tej kancelarii, która ich obsługuje. Byłoby jeszcze śmieszniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

z prostą stroną typu wizytówka. Zostało mi jeszcze ok. 10 mies wykupionej domeny i hostingu, ale mam w dupie koszty i chce przenieść obydwa gdzie indziej natychmiast. Zwłaszcza po lekturze tego żenującego wątku.

 

 

Od kilku lat mam konto hostingowe w az.pl i nie narzekam. Support tez jest o.k. Oczywiście trzeba po pierwszym roku polować na promocje ale generalnie zawsze coś złapię w okolicy 20-50zł/rok.

 

 

 

No właśnie...jeśli chodzi o ten link i artykuł to w/w firma nabrała wody w usta?

Nie widziałem żadnego komentarza. Było jakieś sprostowanie? Zaprzeczenie? :D

 

Edytowano przez pekus (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klient8758, Proponujemy lekturę o atakach socjotechnicznych w kwestii bezpieczeństwa, jeśli wydaje Ci się, że to taka prosta sprawa, jak opisałeś.

Ponadto:

Poprzez zaakceptowanie Regulaminu Klient wyraża zgodę na to, iż Hekkonet zrealizuje wszelkie dyspozycje dotyczące Usług i odpowie na pytania dotyczące usług wyłącznie w przypadku, gdy Klient do wydania dyspozycji lub przesłania pytania użyje adresu e-mail lub adresu e-mail Użytkownika wskazanego w Panelu Klienta.

 

Informacje ogólne np. ceny może uzyskać każdy, a wszelkie dyspozycje dotyczące konkretnej usługi już na autoryzowany adres e-mail. Czy w innych firmach jest inaczej? Nie :)

Wydałeś dyspozycję, regulamin znasz i zaakceptowałeś. Zatem dlaczego masz pretensje do nas a nie do siebie? Zanim odpowiesz, proszę przypomnij sobie w jakim tonie do nas napisałeś!

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

 

Od kilku lat mam konto hostingowe w az.pl i nie narzekam. Support tez jest o.k. Oczywiście trzeba po pierwszym roku polować na promocje ale generalnie zawsze coś złapię w okolicy 20-50zł/rok.

 

Błagam proszę powiedz, że żartujesz z tym az.pl prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błagam proszę powiedz, że żartujesz z tym az.pl prawda?

 

Nie...nie zartuję ;)

 

Ale w czym problem?

 

Jak pisałem w innych tematach: trzymam prostą strone w html - jako wizytówkę. I działa o.k.

 

Rozumiem, że potrzebuję innego hostingu; może w takim razie mi napiszesz co potrzebuję więcej - chętnie się dowiem...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

Problem w tym, że to krzak nie firma.

http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/28-az-pl/

Prosty html - ok, nie ma problemu niczego więcej nie potrzebujesz ale nie w takiej firmie gdzie BOK nie istnieje a kontakt reaguje gorzej niż Internet Explorer ;)

 

Skorzystaj z cywilizowanych firm: BH, NetDC, Hekko, SixWishList, FutureHost(kolejność przypadkowa) czy jakakolwiek inna, gdzie support szanuje klienta jak i jego czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klient8758, Proponujemy lekturę o atakach socjotechnicznych w kwestii bezpieczeństwa, jeśli wydaje Ci się, że to taka prosta sprawa, jak opisałeś.

Ponadto:

Poprzez zaakceptowanie Regulaminu Klient wyraża zgodę na to, iż Hekkonet zrealizuje wszelkie dyspozycje dotyczące Usług i odpowie na pytania dotyczące usług wyłącznie w przypadku, gdy Klient do wydania dyspozycji lub przesłania pytania użyje adresu e-mail lub adresu e-mail Użytkownika wskazanego w Panelu Klienta.

 

Informacje ogólne np. ceny może uzyskać każdy, a wszelkie dyspozycje dotyczące konkretnej usługi już na autoryzowany adres e-mail. Czy w innych firmach jest inaczej? Nie :)

Wydałeś dyspozycję, regulamin znasz i zaakceptowałeś. Zatem dlaczego masz pretensje do nas a nie do siebie? Zanim odpowiesz, proszę przypomnij sobie w jakim tonie do nas napisałeś!

 

Po pierwsze panie Gałązka, to ja nie przypominam sobie, żebyśmy przechodzili na "ty", a mam już swoje dosyć zaawansowane lata. Z racji siwizny na łbie nie miałem zamiaru tolerować, żeby jakiś pański pracownik supportu mnie tresował jak jakiegoś gimnazjalistę, to samo tyczy się pańskiej osoby. Dziś skrótowo: dla mnie "help" czy "baza wiedzy" czy nie pamiętam jak to się tam u was nazywa to jest coś co pełni rolę dokumentacji. A dokumentacja to jest rzecz święta. Cała sytuacja jest wygenerowana z winy tego, że nie aktualizujecie informacji o swoich usługach i procedurach na stronach. Wprowadzają one w błąd. I to budziło moje zastrzeżenia, a nie to że "nie chcieliście mi włączyć usługi bo wydałem dyspozycję ze złego e-maila" co uporczywie od dwóch dni mi jest insynuowane. Wisienką na torcie jest fakt że owa usługa nie jest możliwa do uruchomienia poprzez wydanie dyspozycji z jakiegokolwiek e-maila, czy to prawidłowego czy nie. Dlatego też wyraźnie napisałem, że będę szukał nowego dostawcy i poinformowałem że w spamie lądują pańskie następne maile, bo nie mam czasu na użeranie się. Zanim zdążyłem ustawić stosowną formułę na frazę "GAŁĄZKA" w poczcie, Pan mi wysłał kolejny daleki od uprzejmości e-mail, w którym sugeruje mi Pan, żebym zmienił dostawcę. I tu jest jedyny punkt w którym jesteśmy zgodni, i jestem obecnie w trakcie przenosin. Może masz Pan, panie Gałązka faktycznie za dużo klientów. Postaram się więc pomóc w tej materii w miarę możliwości i wolnego czasu. Nie mam niestety czasu dzisiaj więcej, ale obiecuję że po weekendzie opublikuję cała historię "jakim to jestem strasznym klientem".

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

 

Po pierwsze panie Gałązka, to ja nie przypominam sobie, żebyśmy przechodzili na "ty", a mam już swoje dosyć zaawansowane lata. [...]

Lata latami ale netykieta internetowa na forach w 99% przypadków jest prowadzona "na ty" i jest to ogólnie przyjęta zasada.

Edytowano przez Filipsiu (zobacz historię edycji)
  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Po pierwsze panie Gałązka, to ja nie przypominam sobie, żebyśmy przechodzili na "ty", a mam już swoje dosyć zaawansowane lata. Z racji siwizny na łbie.

 

Wtrące się tylko do tego wątku.

Ja też mam swoje zaawansowane lata i siwiznę i wyznaje taką zasadę, że w sieci nie ma Panów a zwracamy się per TY i uważam, że taki sposób jest normalny.(chociaż na którymś z for za takie podejście zostałem mocno zhejtowany)

Z moich doświadczeń wynika, iż 99% tytuujacych się per Pan to ludzie w wieku nastu lat i śmieszy mnie to bardzo jak na forach, gdzie większość użytkowników jest w przedziale 13-17 lat zwracają się do siebie na Pan.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Wprowadzają one w błąd. I to budziło moje zastrzeżenia, a nie to że "nie chcieliście mi włączyć usługi bo wydałem dyspozycję ze złego e-maila" co uporczywie od dwóch dni mi jest insynuowane. Wisienką na torcie jest fakt że owa usługa nie jest możliwa do uruchomienia poprzez wydanie dyspozycji z jakiegokolwiek e-maila, czy to prawidłowego czy nie.

 

Myślisz tak jak Tobie wygodniej. Procedura wygląda różnie w przypadku różnych klientów/usług ze względu na pewne niuansy i obecność domen w różnych rejestrach z których korzystamy. Zatem dopóki tego nie zweryfikujemy, nie możemy wskazać konkretnej drogi. Dlatego twierdzenie, że coś nie jest możliwe do uruchomienia daną drogą, jest fałszywy i tylko Tobie wygodny a dla nas krzywdzący.

 

Co do "Panowania", myślę, że zostało to już wyżej dokładnie wyjaśnione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Filipsiu i @strefapc: Macie rację co do "ty" - ale moim skromnym zdadniem to działa do momentu pierwszego konfliktu na linii usługodawca - usługobiorca. Jeśli konflikt się zaostrza to zazwyczaj usługobiorca przechodzi na "pan". I ma do tego prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Problem w tym, że to krzak nie firma.

 

Chyba nie znasz znaczenia słowa krzak w odniesieniu do działalności bo az to normalna firma, sp z o.o.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

 

Chyba nie znasz znaczenia słowa krzak w odniesieniu do działalności bo az to normalna firma, sp z o.o.

Dla mnie tym samym krzakiem jest firma noname oraz taka, która ma klienta w dupie bo w tym konkretnym przypadku jakość usług jak i samego supportu to jakaś kpina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Dla mnie tym samym krzakiem jest firma noname oraz taka, która ma klienta w dupie bo w tym konkretnym przypadku jakość usług jak i samego supportu to jakaś kpina.

Możesz sobie na prywatny użytek tworzyć swój słownik ale w tej (i nie tylko) branży krzak oznacza coś zupełnie innego niż to ze firma ma kiepskie standardy obsługi klienta.
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z usług tej firmy od kilku tygodni i wszystko działa jak należy, strona funkcjonuje, wczytuje się w zadowalającym tępię. Także jak za taką cenę jak najbardziej polecam :)

Edytowano przez Estom (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem zaniepokojony poziomem usług w Hekko.pl. Kiedyś jak ktoś mnie pytał, czy mogę mu polecić jakiś hosting, bez wahania wskazywałem na hekko właśnie.

 

Jednak kilka tygodni temu zaczęły sypać się bazy danych na moich wszystkich kontach wirtualnych. Awarie powtarzały się praktycznie dzień po dniu (5 awarii na 6 dni). Przez ostatni miesiąc był względny spokój - miałem nadzieję, że faktycznie może wcześniej zdarzyła się jakaś kompilacja pechowych zdarzeń, ale support się już uporał i będzie teraz wszystko śmigało.

 

Dzisiaj niestety powtórka z rozrywki - wszystkie moje serwisy leżą z powodu awarii serwera baz danych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×