Skocz do zawartości

Polecane posty

Prowadzę już stronę wraz z różnymi, dziwnymi aplikacjami ponad dwa lata. Skorzystałem jak na razie z dwóch hostingów i po ponad roku szukam alternatywy dla swoich zmagań. Jakimś wielkim znawcą w temacie nie jestem, a trzymając się kurczowo opinii w zdradzieckich mówiąc kolokwialnie "internetach", za daleko nie dojadę. Idąc tą myślą, testuje na własnej skórze co jest dla mnie najlepsze. ale warto chociaż mieć bodziec, który zaważy nad decyzją. Może to zabrzmi dziwnie, ale wymiana zdań z niezadowolonym klientem a przedstawicielem firmy Hekko.pl zachęciła mnie do skorzystania z ich usług. Może brzmię jak wystawiony użytkownik, który dopiero się tutaj zarejestrował i próbuje naprawić nadszarpniętą opinię firmy, ale ja naprawdę nie widzę w tej wymianie zdań błędu hekko.pl. No zabijcie mnie, patrzę z lewej, patrzę z prawej, patrzę pod i z góry, no nie widzę kompletnie nic.

 

Żyjemy w czasach, gdzie klient chce być traktowany jak święta krowa, potęguje ten fakt anonimowość w internecie. Pewność siebie ukrytego za monitorem klienta wzrasta do takiego stopnia, że po przeczytaniu swojej wypowiedzi po latach, nie wie kto to napisał (chyba że po stylu pisowni, a nie po zawartej treści). Irytuje mnie niesamowicie fakt (wracając do spięcia z użytkownikiem Pavlos), że użytkownik ewidentnie nie zna regulaminu, który zaakceptował. Może walczyć w sądach, niszczyć wizerunek firmy za parę złotych wdając się w nic nie znaczącą polemikę z przedstawicielem firmy. Tylko co to da? Zamiast cieszyć się z rozwiązania sprawy na jego korzyść, bo firma nie musiała tego robić, absolutnie. Dostaje po głowie za chęć wprowadzenia niebywale atrakcyjnej promocji zwiększenia wirtualnego portfela. Warto pomyśleć co można zrobić z tymi wirtualnymi pieniędzmi, jak je znowu upłynnić by nie kłóciło się to z regulaminem jak tak naprawdę chce zwrotu środków, to woli walczyć z regulaminem, który zaakceptował rękoma i nogami. Zamiast przyznać się do błędu, dać od siebie coś więcej niż kiepsko brzmiące posty stawiające poważną firmę w złym świetle, to widzę wywody zmuszające do powrotu przedstawiciela i wyjaśnienia kolejnych niebywale irytujących argumentów.

 

"Dlaczego firma nie odda pieniędzy na konto?" - Nie ma takiego obowiązku, podpisany regulamin nie ma takiej informacji. Wpłacasz pieniądze na własne ryzyko i jeśli ich nie wydasz w danym serwisie to tam będą leżeć, z resztą jak chcesz odliczać wpłacaną kwotę od tej z formy SMS (nie wiem nawet czy taka jest) i tej, która została podwojona przy okazji promocji? To działa na zasadzie karty upominkowej, którą można kupić na zachodzie, np "50E" do wybranych sklepów, w tym wypadku na wybrane usługi. Zrobiłeś kiepski ruch, wpłaciłeś tysiąc złotych by podwoić kwotę i cieszyć się z dobrego hostingu przez długi czas. Nie uwierzę że jest inaczej, że Twoje zdanie było inne przed wpłacaniem tej kwoty. Coś poszło nie po Twojej myśli, poczułeś się oszukany, obsmarowałeś firmę na czym świat stoi i chcesz zwrotu pieniędzy jak na gbura przystało. Wykup domeny, przetransferuj je jak tam chcesz, zaproponuj komuś utrzymywanie jakiegoś projektu, zrób coś zamiast kręcić nosem i raczyć nas tym wywodem o niczym. Nie wiem czy jest dostępny transfer środków na tej stronie, także nie dodam tego do puli.

 

Wracając do mojego rozmyślania, korzystałem z dwóch hostingów. Z każdego korzystam nadal, choć w jednym wypadku ceny wirtualnych maszyn są niezbyt przystępne, a w drugim są częste problemy z ciągłością usługi, choć ceny są dużo niższe. Jak dla mnie alternatywa idealna i pewnie ugryzę się w język jeśli podejrzenie się nie sprawdzi. Niemniej, jak pisałem wcześniej ta cała wymiana zdań bardziej zachęciła do spróbowania, taka moja subiektywna opinia, bo jaka może być.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wracając do mojego rozmyślania, korzystałem z dwóch hostingów. Z każdego korzystam nadal

 

Masło maślane, widać że kancelaria prawnicza nie postarała się z przygotowaniem manifestu jednopostowca aka Hekko.

 

Skoro jest taki problem z oddaniem tych pieniędzy oznaczać może tylko jedno, źle się dzieje w państwie duńskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Kogoś mi przypomina forma wypowiedzi @fred21.... Kto to był ... czyżby Damian Gałązka?

Formalny język, kropki i przecinki... to chyba nie jest przypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz

Czy ktoś, kto pisze zwięźle i poprawnie zawsze musi być administratorem hostingu o którym jest tu mowa?

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

„Bezprawnym charakterze danych”

 

Czyli rozumiem, że sam wykryłeś przestępstwo, sam oceniłeś, że te dane są bezprawne, sam osądziłeś i sam wydałeś wyrok poprzez zablokowanie strony?

 

A może powiesz na jakiej podstawie oceniłeś, że te dane są bezprawne?

 

Czy jak będę teraz publikował stronę u ciebie to mam się zgłosić wcześniej, żebyś ocenił czy informacje tam zawarte nie sa przypadkiem bezprawne?

 

Czy może masz nakaz prokuratury lub może wyrok sądu nakazujący (lub w tym wypadku zezwalający) na zablokowanie dostępu do tych danych?

 

Przytoczę ci inny przepis, zgłoś się z nim do swojego radcy:

 

"Zgodnie z art. 268a § 1 kodeksu karnego kto, nie będąc do tego uprawnionym, niszczy, uszkadza, usuwa, zmienia lub utrudnia dostęp do danych informatycznych albo w istotnym stopniu zakłóca lub uniemożliwia automatyczne przetwarzanie, gromadzenie lub przekazywanie takich danych, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

 

W przypadku dokonania takiego czynu kodeks karny przewiduje karę pozbawienia wolności do lat trzech, jednak w przypadku gdy poprzez tego typu działania zostanie wyrządzona znaczna szkoda majątkowa sprawca podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5 (art. 268a § 2 kk)

 

Przepis ten mówi o dostępie do danych – co zawiera w sobie również dostęp do stron internetowych. Dotyczy to więc tzw. blokowania stron internetowych i to zarówno komercyjnych, jak i niekomercyjnych."

 

Nie musimy mieć żadnego nakazu ani wyroku, poczytaj ustawę :)

 

Zapomniałeś pogrubić bardzo ważnej kwestii: kto, nie będąc do tego uprawnionym

Jako firma oferująca tego typu usługi, jesteśmy do tego uprawnieni. Jeszcze coś czy może już zakończysz te żałosne gierki? Podjudzasz przeciwko nam użytkowników forum, mimo, że nie masz ku temu żadnych podstaw a tym samym działasz na naszą szkodę.

 

 

 

 

Jeszcze raz podkreślę przez kilka miesięcy próbowałem tą sprawę wyjaśnić bezpośrednio z firmą Hekkonet. Opisanie tego na forum potraktowałem jako ostateczność, nie widząc już innej możliwości.

Powtórzę raz jeszcze: napisałeś na forum, kiedyś już dawno było po sprawie. Środki otrzymałeś do wykorzystania zgodnie z promocją, o co walczyłeś. Nie masz żadnych dowodów, że było inaczej. Po prostu publicznie kłamiesz i próbujesz doprowadzić firmę do najgorszej opinii.

 

 

Heh, kancelarie prawne hekko ;-)

 

Widzę, że to stała taktyka. Smutne podobnie jak w przypadku Masternetu. Niby dobra firma, ma potencjał, ma klientów, ale właściciel zniechęca do współpracy swoją osobą i swoim podejściem. Szkoda.

Skoro każdy z was korzysta z pomocy radców, prawników na każdym kroku, gdy jest coś nie tak, to firma nie może robić w ten sam sposób, aby się bronić przed tego typu osobami? Śmieszne podejście.

 

 

 

Masło maślane, widać że kancelaria prawnicza nie postarała się z przygotowaniem manifestu jednopostowca aka Hekko.

 

Skoro jest taki problem z oddaniem tych pieniędzy oznaczać może tylko jedno, źle się dzieje w państwie duńskim.

Kogoś mi przypomina forma wypowiedzi @fred21.... Kto to był ... czyżby Damian Gałązka?

Formalny język, kropki i przecinki... to chyba nie jest przypadek.

 

Jakieś dowody macie czy tylko wysnuwacie takie żałosne wnioski bo tak wam pasuje, bo zostaliście podjudzeni do tego bezwartościowymi wypowiedziami użytkownika pavlos, które nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości? Zresztą ta opinia o konkurencji powstała przed waszymi wpisami a ewidentnie Biznes-Host potwierdza tam wiarygodność ichniego klienta. Dla was to jednak nic, ewidentnie wolicie działać na szkodę firmy publikując tego typu wypowiedzi.

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie nie rozumiem dlaczego klient jeszcze nie poszedł do sądu. Wydaje mi się, że już sprawa byłaby w toku i skończyłaby się wygraną klienta. Zapłacił, nie skorzystał z usługi to ma prawo do zwrotu- myślę, że nikt by się w niuanse nie zagłębiał.

 

Klient wygląda mi na zwykłego pieniacza, korzysta z promocji ograniczonej czasowo. Nie wpłaca kasy w terminie i to chyba normalne, że nie dostaje bonusa. Większość by to przełknęła i wykorzystała wpłacone pieniądza a potem od Was odeszła.

 

Z drugiej strony. Klient płaci dosyć znaczną kasę (jak na jednego klienta), jaki jest problem żeby zatrzymac go przy sobie dając mu te 50% mimo kilkudniowej obsuwy? Przepychanka skończy się jego odejściem- od razu lub po roku. Moim zdaniem nierozsądne posunięcie.

 

Klient chyba jest pewnego rodzaju kombinatorem ale nie do końca ogarnia rzeczywistość. Wszedłem na stronę, która już jest odblokowana. Chce oferować darmowy hosting, płatny po roku a nie ma działalności? W oragnizacjach pozarządowych wszystko opiera się na fakturach i raczej nikt z przedłużenia nie skorzysta. Wygląda mi to podejrzanie.

 

Sam prowadzę działalność i wiem jak bardzo wkurzający potrafią być klienci. Niektórzy zwracając towar to by chcieli, żeby jeszcze im podróż na pocztę i straty moralne zrekompensować. Z drugiej strony cenię firmy, które w razie problemów biora na siebie odpowidzialność i ewentualne koszty. Jak ktoś nie potrafi problemów rozwiązywać to teraz ma. Daliście klientowi 50% po tym jak nie chce o Was słyszeć? Rewelacja... Trzeba było to zrobić od razu a nie zanim straci cierpliwość (i pomijam to kto ma rację).

 

Pozew o 1000zł kosztuje teraz 30 zł. Ja na miejscu klienta już bym go dawno złożył- tak gdzieś po 2 tygodniach bezowocnej wymiany maili. Nie wiem dokładnie jak wyglądają przepisy mówiące o odstąpieniu od umowy ale pewnie znalazłoby się coś na poparcie racji klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakieś dowody macie czy tylko wysnuwacie takie żałosne wnioski bo tak wam pasuje, bo zostaliście podjudzeni do tego bezwartościowymi wypowiedziami użytkownika pavlos, które nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości?

 

Nie rozpędzaj się tak bardzo, nie jestem waszym klientem, ani pavlos nie jest moim znajomym, więc osobiście mnie ta sprawa ani ziębi ani grzeje. Jednak takie akcje z jednopostowcami znam już nie od dziś. Nagle pojawia się rycerz na białym rumaku i na pohybel wszystkim "podjudzonym" wykupuje u Was usługę do końca nie mając pewności czy nadal korzysta ze starych hostingów czy też nie. Poważnie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kogoś mi przypomina forma wypowiedzi @fred21.... Kto to był ... czyżby Damian Gałązka?

Formalny język, kropki i przecinki... to chyba nie jest przypadek.

 

Proszę Cię, prowadzę hobbystycznie forum fantasy i lubię opowiadania, to przebrnąłem przez ten temat dość sprawnie - historia była intrygująca, to zawarłem subiektywne streszczenie całości, bo dlaczego nie? Nie jestem klientem owego hostingu, oceniłem sytuację na swój sposób, pewnie wszystkiego nie wiem, oparłem jedynie wypowiedź na treści zawartej w tym temacie. Ataki werbalne proszę zostawić dla siebie, uczestnicząc w tej dyskusji nie mam absolutnie żadnego interesu. By jakoś potwierdzić moją wybujałą czcionkę, zadajcie sobie pytanie dlaczego użytkownik "tgx" edytował post, który reprezentuje inną firmę w tej branży.

 

Miłego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z drugiej strony. Klient płaci dosyć znaczną kasę (jak na jednego klienta), jaki jest problem żeby zatrzymac go przy sobie dając mu te 50% mimo kilkudniowej obsuwy? Przepychanka skończy się jego odejściem- od razu lub po roku. Moim zdaniem nierozsądne posunięcie.

 

I tak właśnie się stało ostatecznie. Zreflektowaliśmy się, przemyśleliśmy całą sprawę, wysłaliśmy wyjaśnienia i przeprosiny. Nie stało się to teraz po wpisach użytkownika pavlos na tym forum, tylko dużo wcześniej.

 

Każdy popełnia błędy, wszędzie pracują tylko ludzie. Może czas reakcji nie był zbyt szybki, jednak jak każdy, uczymy się cały czas. Dlatego zupełnie nie rozumiemy użytkownika a już w ogóle osób, które mu przyklaskują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

I tak właśnie się stało ostatecznie. Zreflektowaliśmy się, przemyśleliśmy całą sprawę, wysłaliśmy wyjaśnienia i przeprosiny. Nie stało się to teraz po wpisach użytkownika pavlos na tym forum, tylko dużo wcześniej.

 

Każdy popełnia błędy, wszędzie pracują tylko ludzie. Może czas reakcji nie był zbyt szybki, jednak jak każdy, uczymy się cały czas. Dlatego zupełnie nie rozumiemy użytkownika a już w ogóle osób, które mu przyklaskują.

 

wpłacam 1000zl w promocji sierpniu a Wy w październiku (albo w grudniu jak twierdzi klient ) realizujecie ta promocje? i to jest normalne ? i nie zrozumiesz człowieka że się mógł lekko hmm [brzydkie słowo] ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

 

I tak właśnie się stało ostatecznie. Zreflektowaliśmy się, przemyśleliśmy całą sprawę, wysłaliśmy wyjaśnienia i przeprosiny. Nie stało się to teraz po wpisach użytkownika pavlos na tym forum, tylko dużo wcześniej.

 

Każdy popełnia błędy, wszędzie pracują tylko ludzie. Może czas reakcji nie był zbyt szybki, jednak jak każdy, uczymy się cały czas. Dlatego zupełnie nie rozumiemy użytkownika a już w ogóle osób, które mu przyklaskują.

 

Chyba trochę niepożądane efekty uboczne ta refleksja miała, bo zablokowaliście w ostatnich dniach klientowi stronę, obecnie widzę że jest odblokowana, jednakże klient z tego co informuje to i tak odchodzi. Zdecydowanie na tym straciliście, bo nie macie ani klienta, ani dobrej opinii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Zdecydowanie na tym straciliście, bo nie macie ani klienta, ani dobrej opinii.

 

ale maja 1000zl :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Rezygnacja konsumenta z usługi

Przedsiębiorcy świadczący usługi na rzecz konsumentów powinni przeanalizować stosowane przez siebie wzory umów i sprawdzić, jak uregulowana jest sytuacja, gdy po wpłaceniu pieniędzy klient zrezygnuje z umowy.

Należy pamiętać o tym, że w relacjach z konsumentami niedozwolone są postanowienia, które wyłączają obowiązek zwrotu konsumentowi uiszczonej zapłaty za świadczenie niespełnione w całości lub części, jeżeli konsument zrezygnuje z zawarcia umowy lub jej wykonania. Nie można też stosować zapisów, które przewidują utratę prawa żądania zwrotu świadczenia konsumenta spełnionego wcześniej niż świadczenie kontrahenta, gdy strony wypowiadają, rozwiązują lub odstępują od umowy. Wynika to z art. 3853 pkt 12 i pkt 13 K.c.

Do umów o świadczenie usług, które nie są uregulowane innymi przepisami, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego o umowie zlecenia. Możliwość wypowiedzenia takiej umowy wynika z art. 746 K.c. Zgodnie z nim dający zlecenie może je wypowiedzieć w każdym czasie. Powinien jednak zwrócić przyjmującemu zlecenie wydatki, które ten poczynił w celu należytego wykonania zlecenia. W razie odpłatnego zlecenia obowiązany jest uiścić przyjmującemu zlecenie część wynagrodzenia odpowiadającą jego dotychczasowym czynnościom, a jeżeli wypowiedzenie nastąpiło bez ważnego powodu, powinien także naprawić szkodę.

 

http://www.gofin.pl/17,2,145,102632,zwrot-pieniedzy-gdy-konsument-rezygnuje-z-uslugi.html

Edytowano przez zapytanie (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zapomniałeś pogrubić bardzo ważnej kwestii: kto, nie będąc do tego uprawnionym

Jako firma oferująca tego typu usługi, jesteśmy do tego uprawnieni. Jeszcze coś czy może już zakończysz te żałosne gierki? Podjudzasz przeciwko nam użytkowników forum, mimo, że nie masz ku temu żadnych podstaw a tym samym działasz na naszą szkodę.

 

Powtórzę raz jeszcze: napisałeś na forum, kiedyś już dawno było po sprawie. Środki otrzymałeś do wykorzystania zgodnie z promocją, o co walczyłeś. Nie masz żadnych dowodów, że było inaczej. Po prostu publicznie kłamiesz i próbujesz doprowadzić firmę do najgorszej opinii.

 

Skoro każdy z was korzysta z pomocy radców, prawników na każdym kroku, gdy jest coś nie tak, to firma nie może robić w ten sam sposób, aby się bronić przed tego typu osobami? Śmieszne podejście.

 

 

 

I tak właśnie się stało ostatecznie. Zreflektowaliśmy się, przemyśleliśmy całą sprawę, wysłaliśmy wyjaśnienia i przeprosiny. Nie stało się to teraz po wpisach użytkownika pavlos na tym forum, tylko dużo wcześniej.

 

Każdy popełnia błędy, wszędzie pracują tylko ludzie. Może czas reakcji nie był zbyt szybki, jednak jak każdy, uczymy się cały czas. Dlatego zupełnie nie rozumiemy użytkownika a już w ogóle osób, które mu przyklaskują.

 

Zapewne sam zdecydowałeś także, że jesteś uprawniony do blokowania stron tylko dla tego, że poczułeś się nią urażony.

 

Na początek istotna informacja: strona nie została odblokowana. Przeniosłem stronę na serwery innej firmy.

 

Swoją drogą jeżeli Damian Gałązka uważa, że prawo jest łamane to czemu nie zwróci się do obecnej firmy hostingowej o zablokowanie tej strony. Chyba nawet pisał, że ma taki obowiązek jeśli „posiadł wiedzę”, że prawo jest łamane. Niech się podzieli tą wiedzą także z innymi…

 

Nie wiem kto tutaj urządza żałosne gierki i kto publicznie kłamie. I ciągle uważam, że to właśnie ty działasz na szkodę firmy Hekko prowokując powstanie takich sytuacji. Czy uczysz się na błędach? Jakoś tego nie widać.

 

"Dlatego zupełnie nie rozumiemy użytkownika..."

 

No może faktycznie jak możesz zrozumieć kogoś kto chce odzyskać swój 1.000 złotych jak on jest już od 5 miesięcy u ciebie. To z jakiej paki masz mu oddawać? Faktycznie jakiś dziwny człowiek.

 

Przypomnę jeszcze raz: Moja wpłata została zwiększona o 50% dopiero po opisaniu całej sprawy na forum. Nigdy nie dostałem nie tylko żadnych przeprosin ale nawet próby jakiegokolwiek wyjaśnienia całej sytuacji od firmy Hekko.

 

I jedyne czego chce i czego się domagam od firmy Hekko to zwrot moich pieniędzy. Nic więcej nic mniej. Tym bardziej, że żadna usługa z tych pieniędzy nie została wykonana.

 

Dlaczego nie pójdę do sądu z tą sprawą? Tak jak już pisałem jest to kosztowne – sam pozew to tylko koszt wstępny a do tego należy liczyć się jeszcze z innymi kosztami w sytuacji gdy przeciwko sobie będę miał osławioną kancelarię prawną. Po drugie sprawy cywilne potrafią ciągnąć się bardzo długo – zapewne rok to zbyt mało. I na taki czas musiałbym się liczyć z zablokowaniem tych środków. Sprawa byłaby znacznie prostsza gdybym wpłacił te pieniądze jako konsument – w ciągu 14 dni i braku świadczenia usług, miałbym prawo do ich zwrotu.

Rezygnacja konsumenta z usługi

Przedsiębiorcy świadczący usługi na rzecz konsumentów powinni przeanalizować stosowane przez siebie wzory umów i sprawdzić, jak uregulowana jest sytuacja, gdy po wpłaceniu pieniędzy klient zrezygnuje z umowy...

http://www.gofin.pl/17,2,145,102632,zwrot-pieniedzy-gdy-konsument-rezygnuje-z-uslugi.html

 

 

niestety problem wynika z tego, że pieniądze wpłacała organizacja pozarządowa – osoba prawna, a nie osoba fizyczna (czyli wg. prawa konsument). Nie stosuje się więc tutaj praw dotyczących konsumenta. Stąd też nie poszedłem z tym do sądu od razu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firma Hekkonet jest zobowiązana do zwrotu czyli musi oddać wpłacone [i niewykorzystane] przez klienta pieniądze, nie może tych pieniędzy przywłaszczyć.

 

ABC Prawa – Osoba fizyczna a osoba prawna

http://szulikowski.blog.onet.pl/2012/04/06/abc-prawa-osoba-fizyczna-a-osoba-prawna/

Edytowano przez zapytanie (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Swoją drogą jeżeli Damian Gałązka uważa, że prawo jest łamane to czemu nie zwróci się do obecnej firmy hostingowej o zablokowanie tej strony. Chyba nawet pisał, że ma taki obowiązek jeśli „posiadł wiedzę”, że prawo jest łamane. Niech się podzieli tą wiedzą także z innymi…

 

1. Po raz kolejny odsyłam do przepisów. 2. Nie wiesz czy to nie zostało zrobione 3. Nie masz pojęcia jak to funkcjonuje, więc nie pisz o tym proszę więcej.

 

 

Przypomnę jeszcze raz: Moja wpłata została zwiększona o 50% dopiero po opisaniu całej sprawy na forum. Nigdy nie dostałem nie tylko żadnych przeprosin ale nawet próby jakiegokolwiek wyjaśnienia całej sytuacji od firmy Hekko.

 

 

KŁAMIESZ

 

Gdyby było inaczej, poprosiłbyś o forward wiadomości wysłanej ale nawet tego nie zrobiłeś, co nasuwa podejrzenia, że odczytałeś wiadomość a publicznie będziesz kłamał dalej.

Zresztą nie próbowałeś się w ogóle kontaktować poza sprawami nie dotyczącymi.

 

 

Firma Hekkonet jest zobowiązana do zwrotu czyli musi oddać wpłacone [i niewykorzystane] przez klienta pieniądze, nie może tych pieniędzy przywłaszczyć.

 

Podstawa prawna?

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Art. 284 Paragraf 1 Kodeksu Karnego


§ 1. Kto przywłaszcza sobie cudzą rzecz ruchomą lub prawo majątkowe, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.


§ 2. Kto przywłaszcza sobie powierzoną mu rzecz ruchomą, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.


§ 3. W wypadku mniejszej wagi lub przywłaszczenia rzeczy znalezionej, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.


§ 4. Jeżeli przywłaszczenie nastąpiło na szkodę osoby najbliższej, ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego.


Edytowano przez zapytanie (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Art. 284

§ 1. Kto przywłaszcza sobie cudzą rzecz ruchomą lub prawo majątkowe, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

§ 2. Kto przywłaszcza sobie powierzoną mu rzecz ruchomą, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

§ 3. W wypadku mniejszej wagi lub przywłaszczenia rzeczy znalezionej, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

§ 4. Jeżeli przywłaszczenie nastąpiło na szkodę osoby najbliższej, ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego.

 

 

Klient wpłacił środki dobrowolnie, więc nie ma to zastosowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie zamykam na jakiś czas ten wątek bo do niczego to nie prowadzi. Będzie potrzeba otwarcie zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moze komuś się przyda:

 

 

W podziękowaniu przesyłamy kod rabatowy, który możesz wykorzystać na hosting dedykowany. Kod obowiązuje tylko nowe zamówienia, nie można go wykorzystać na przedłużenie usług.

 

Kod kuponu: YDVE4LGVZ5
Wartość zniżki: 15%
Data ważności: 2016-02-25

 

Nie żebym polecał...

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×