Skocz do zawartości

Polecane posty

Przyznam, że dziwi mnie tak dobra opinia tej firmy (ranking). Niby nie korzystam z jej usług i nic do tej firmy absolutnie nie mam, ale klienci którzy mają na hekko sklepy narzekają i szybko się z tamtą wynoszą jak im pokazuje jak ich sklep może działać na innym hostingu (z 2s na ~0,6s spada np. czas generowania strony). Sam widziałem, że ich sklepy raz ładują się 2s, raz 5 sekund, co może oznaczać, że bardzo dużo osób pakują na hosting. Jeśli pilnuja ociążeń, jak we wcześniejszym poscie było napisane. Skąd taka diametralna różnica jak 2 na 5s.... .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jedną stronę w jupe.pl które jest w jakiś sposób powiązane z heko.pl (chociażby przez to, że adresy do kontaktu mają w hekko.pl) i jestem z ich usług zadowolony.

 

Zastanawiam się tylko jaki jest rodzaj powiązania heko.pl i jupe.pl. Czy mają te same serwery, czy inne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hekko i jupe to jedna firma - dwie domeny o róznych nazwach

 

Jupe.pl był tworzony dla hostingów i małych użytkowników, tak mi napisano jak brany był tam pierwszy mój hosting, gdy pytałam sie czy to ta sama firma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Co prawda póki co nie mam zamiaru zmieniać hostingu, ale mam kilka pytań tak na przyszłość dla mnie bądź na teraz dla innych użytkowników :)

 

1. Czy pomoc techniczna różni się pomiędzy kontami www a reseller ?

2. Można mieć dziwne zachcianki typu blokada IP poprzez zakresy kilku krajów jednocześnie ?

3. Można ustawiać wersje PHP i MySQL dla każdej domeny z osobna bądź katalogu w danej domenie ?

4. Do jakiego stopnia ograniczony jest zakres administracji na kontach www oraz reseller ? Rozumiem że w kodzie nikt nie będzie grzebał ale chodzi o ustawienia serwera i ewentualne zmiany pod daną domenę.

5. Staram się nie narażać na donosy do abuse@ ale gdy taki się pojawi to jakie procedury są wszczynane ? Informacja do mnie z prośbą o interwencję, info do mnie + blokada danej domeny czy blokada wszystkich domen i całego konta ?

6. Jest możliwość doładowania portfela/ skarbonki poprzez obce osoby za pomocą przelewu na moje konto ? Użytkownik którego stronę trzymam zamiast przekazać mi pieniądze na konto zasila portfel/ skarbonkę i z tych funduszy są przedłużane usługi.

7. Jakie dodatki i fixy oferujecie w stosunku do standardowej wersji DA ?

8. Mogę poprosić o niestandardowe ustawienia serwera per domena ale bez narażania na niestabilność całej reszty ?

9. Jedna z domen jest atakowana. W celach bezpieczeństwa jest ona blokowana czy blok idzie na wszystkie usługi/ całe konto ?

10. Dlaczego macie takie ceny ? :) Inni dają więcej bądź podobnie za mniejsze ceny. Przekonajcie w kilku słowach potencjalnego klienta że warto wydać więcej pieniędzy i zostać waszym klientem :)

 

Pozdrawiam i przepraszam za denne pytania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Nie różni się. Wszystkim klientom gwarantujemy taki sam poziom pomocy, chyba, że mają usługę z dedykowaną, dodatkowo płatną, pomocą techniczną.
2. Takie blokady możemy wprowadzać tylko na poziomie globalnym danego serwera, co raczej implikuje zastosowanie per klient. Można samodzielnie zrobić blokady na poziomie .htaccess, aplikacji, ale nie będzie to na pewno tak wydajne.
3. PHP - wersje oraz popularne ustawienia php.ini. Wybór jest niezależny dla każdej domeny lub subdomeny. MySQL - nie. Jest jedna wersja globalnie, gdyż pomiędzy wersjami MySQL nie ma różnic, które mogłyby wymagać oferowania kilku wersji serwera.
4. Pomagamy przy ustawieniach serwera, jednak nie grzebiemy zwykle w kodzie strony - czasem się i to zdarzy, jeśli klient np. nie jest doświadczony i nie wie jak sobie poradzić z wpisaniem np. danych konfiguracyjnych Joomli czy innego systemu CMS.
5. Zależnie od rangi. Np. strona z deface ma niższy priorytet niż ta z phishingiem czy ddosem wychodzącym. Procedury od maila, do maila z blokadą strony/usługi zgłoszonej.
6. Tak, jeśli wcześniej podasz tej osobie dane do przelewu po uprzednim wygenerowaniu wpłaty w Panelu Klienta. Ewentualnie SMS.
7. Lista jest spora a część z nich jest opisana na stronie http://www.hekko.pl/zaawansowane_funkcje_directadmin.html a także bezpośrednio w ofercie.
8. Zależy od tego, jakie to dokładnie ustawienia.
9. Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Zależy to od wielu czynników.
10. Jakość jest naszym wyznacznikiem. Większość widzi tylko kwoty i parametry kont w firmach. Za tym kryją się różne czynniki, które na to wpływają. Przez 7 lat udało nam się wypracować pewne standardy. Oczywiście nikt nie jest idealny. Nie jest też bezawaryjny sprzęt, którego używamy, jednak staramy się, aby był bardzo dobrej klasy. Nie korzystamy z rozwiązań PC, tylko serwerowych. Ponadto oferujemy prawdziwy BOK obsługujący klientów w godzinach podanych na naszej stronie.

shapp, zgodnie z informacjami na naszej stronie, pomoc dostępna jest w dni powszednie w godz. 8 - 22 oraz soboty w godz. 9 - 17 poprzez tel i e-mail, z czego preferujemy e-mail ze względów natury technicznej oraz większych możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hosting na plus.

Cennik na plus (akcja ze Skarbonką też).

Przyczepię się tylko do jednej rzeczy, którą firma mogłaby ulepszyć.

 

Prezentujecie korzystną cenę odnowienia domen .pl (44 zł netto) i moglibyście przyciągnąć tym inwestorów domenowych.

Wystarczy dopracować kilka szczegółów:

1. Cennik hurtowy dla większej ilości rejestrowanych domen (jak premium, aftermarket, masternet, ...)

2. Formularz hurtowej rejestracji (żeby nie wpisywać każdej nazwy pojedynczo, odznaczać checkboxa, akceptować komunikatu w okienku)

3. Po każdej rejestracji dostaję osobnego maila z prośbą o opinię... po kilkunastu mailach moglibyście przestać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy na koncie EasyPack da radę postawić kilka prostych stron wizytówek? Jak to działa szybko chodzi mi o czas otwarcia strony?bo już mam dosyć tych darmowych hostingów bo to koszmar z szybkością jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

RisingOne

 

Hosting na plus.

Cennik na plus (akcja ze Skarbonką też).

Przyczepię się tylko do jednej rzeczy, którą firma mogłaby ulepszyć.

 

Prezentujecie korzystną cenę odnowienia domen .pl (44 zł netto) i moglibyście przyciągnąć tym inwestorów domenowych.

Wystarczy dopracować kilka szczegółów:

1. Cennik hurtowy dla większej ilości rejestrowanych domen (jak premium, aftermarket, masternet, ...)

2. Formularz hurtowej rejestracji (żeby nie wpisywać każdej nazwy pojedynczo, odznaczać checkboxa, akceptować komunikatu w okienku)

3. Po każdej rejestracji dostaję osobnego maila z prośbą o opinię... po kilkunastu mailach moglibyście przestać ;)

1. Cennik hurtowy jest od dawna.

2. Postaramy się go wprowadzić.

3. Postaramy się to zmienić.

 

 

Czy na koncie EasyPack da radę postawić kilka prostych stron wizytówek? Jak to działa szybko chodzi mi o czas otwarcia strony?bo już mam dosyć tych darmowych hostingów bo to koszmar z szybkością jest.

Tak, spokojnie możesz postawić kilka stron, zapraszam do testu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O no to nie wiem czemu jak pisałem na bok to ktoś mi odpisał ze nie ma takiej możliwosci.

Chodzi oczywiscie o domene.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ilość maszyn testowych jest ograniczona, zatem czas aktywacji może wydłużyć się do kilku dni. Szczegółowe informacje pod adresem biuro@hekko.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Szukałem i nie znalazłem... jaki jest max rozmiar jednego pliku przechowywanego na waszych serwerach www oraz reseller? Ilość plików i katalogów znam, rozmiaru pojedynczego pliku nie mogę znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczegółową informację pod adresem biuro@hekko.pl już uzyskałem, brzmiała ona "wkrótce". Pełny profesjonalizm na krajowym poziomie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pokuć, taki, jaki zmieścisz na koncie.

Tobi, przepraszamy, jednak informacja, którą otrzymałeś była trochę pełniejsza, przez co mająca inny wydźwięk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Rozumiem że pod małą ilość plików o niewielkim rozmiarze można na Waszych serwerach zainstalować i uruchomić owncloud?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, Owncloud będzie działać. Max rozmiar pliku uploadowanego przez php to 512MB (Ownlcloud POSTuje pliki przez WWW) ale możemy ustawić więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie polecam tej firmy. Same problemy, chamskie traktowanie klienta. Za negatywny komentarz po prostu zostało zablokowane moje konto. Trzymajcie się z daleka od tej firmy!

 

Skoro Damian Gałązka nie potrafi udzielić mi odpowiedzi na proste pytanie przez mail czy telefon, tylko jej unika i przy tym obraża mnie, może więc raczy odpowiedzieć na forum.

 

Panie Damianie proszę o informację czy coś w poniższych faktach się nie zgadza?

 

1) dostałem potwierdzenie od firmy Hekko o możliwości opłacenia faktury po terminie i wzięciu udziału w promocji

 

2) pieniądze wpłaciłem

 

3) po tygodniu od wpłaty dostałem informację że nie ma jednak takiej możliwości

 

4) odmawia pan zwrotu wpłaconych przez ze mnie pieniędzy (żadna usługa nie została zrealizowana – to była tzw. skarbonka)

 

Bardzo proszę o ustosunkowanie się do tych faktów.

 

Tylko proszę nie pisać co pan myśli o swoich klientach i z jaką kancelarią prawną pan to nie współpracuje.

 

 

 

Edytowano przez pavlos (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masternet podobnie cuda wyczynia by kasy nie zwrócić
czyli od dziś dwie pozycje, które przy braku realizacji nie chcą zwracać wpłaty

 

 

ważne że dzięki naszym dyskusjom odsiewamy plewy...

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szybko oceniacie firmę w której pracują różni ludzie i która pracuje na swój sukces i dobre imię od kilku lat.

Forum to miejsce gdzie łatwo kogoś obsmarować, ale warto pamiętać że każdy konflikt ma dwie strony, i warto wysłuchać obu.

 

nie jestem powiązany z hekko.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

usługa nie wykonana równa się natychmiast zwrot wpłaty, uznajesz inne metody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie tak, jak mówi sylver74. Zawsze są dwie strony sprawy.

 

- Żadne konto nie zostało zablokowane.

- Jedyną osobą, która obraża jest klient (nazywanie mnie gówniarzem, pisanie takich wiadomości, że nawet bardzo odporny psychicznie człowiek może nie wytrzymać).

- Sprawa trochę inaczej wyglądała, klient otrzymał informację, że może wpłacić środki w dokładnie określonym terminie, mimo, że promocja była zakończona, jednak ten termin się wydłużył a klient nie poinformował nas o niczym.

- Usługa została zrealizowana z pominięciem promocji obowiązującej wówczas, wszystkie środki wpłacone są do dyspozycji na opłacanie dowolnych usług, zatem twierdzenie, że żadna usługa nie została zrealizowana, jest nieprawdziwa nawet na stan ówczesny.

- Mimo pozytywnego zakończenia sprawy w późniejszym czasie klient nie odpowiada na e-maile natomiast tworzy strony i wpisy szkalujące firmę.

 

Fakt, pewne błędy popełniamy jak każdy ale uczymy się i rozwiązujemy problemy. Jak widać, klienta to nie obchodzi zupełnie. Nawet nie odpowiedział na oficjalną korespondencję z przeprosinami w tej sprawie, która wszystko wyjaśniała.

 

Być może nasza polityka może razić niektórych, jednak dzięki niej nie mamy większych problemów z trudnymi sytuacjami, mimo, że na pozór wydaje się, że my jesteśmy źli i wszystkiemu winni. Jednak widzę, że dla niektórych użytkowników to wystarczy, aby wrzucić firmę do jednego worka (kori). Gdyby tak było, na pewno nie mielibyśmy takiej pozycji w top100, jaką mamy. Nie jesteśmy molochem, któremu jest wszystko jedno ilu klientów odejdzie a ile przybędzie po zapłacimy za reklamę. Większość klientów pochodzi z poleceń, nie uświadczycie naszej reklamy nigdzie.

Edytowano przez Hekko.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×