Skocz do zawartości

Polecane posty

Wprowadzili nową stronę: https://dhosting.pl/ + usługę Elastyczny Web Hosting

Przyznam że wygląda genialnie - świetny autorski panel, aplikacja mobilna, firma od kilkunastu lat na rynku, litespeed, rozliczanie godzinowe dodatkowych zasobów, start od 200 zł rocznie. Jeżeli chodzi o tradycyjny rynek hostingu współdzielonego oferta rzeczywiście innowacyjna - trochę śmiałem się z tych ich wpisów na fb, jednak dziś przyznaje - szykuje się najlepsza usługa hostingu zarządzanego w polsce. Brawo, wreszcie coś nowego na rynku ;)

Edytowano przez devon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo nieczytelna strona.

Klikasz na sprawdz koszty hostingu i dowiadujesz się: niczego. https://dhosting.pl/sprawdz-koszt-hostingu.html.

A faktyczna cena jedynego pakietu tutaj: https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html, dziwne bo zazwyczaj jest kilka pakietów.

Próba wyliczenia ich kalkulatorem najtańszego pakietu (wstawiając wszędzie 1) kończy się ceną: 638,52zł (53,21*12).

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo nieczytelna strona.

Klikasz na sprawdz koszty hostingu i dowiadujesz się: niczego

Ja tam widzę ładny schemat o tym na czym polega sprawdzanie kosztów hostingu.... :)

 

A faktyczna cena jedynego pakietu tutaj: https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html, dziwne bo zazwyczaj jest kilka pakietów.

 

 

Widzisz sens pierdyliona pakietów jeśli masz pakiet elastyczny?

 

 

Próba wyliczenia ich kalkulatorem najtańszego pakietu (wstawiając wszędzie 1) kończy się ceną: 638,52zł (53,21*12).

 

Czytać ze zrozumieniem potrafisz?

Po wybraniu Elastyczny Web Hosting widnieje jak byk:

 

Elastyczny Web Hosting

  • 1 GB

    RAM

    Skalowalne

  • 1 GHz

    CPU

    Skalowalne

  • 50 GB

    Dysk SSD

200/rok

 

A poniżej:

"Potrzebujesz więcej zasobów? Oblicz koszt"

A niżej kalkulator o którym wspomniałeś.

A jeszcze niżej:

 

"Spokojna głowa! Dodatkowa moc włączana jest za Twoją zgodą i tylko w przypadku zapotrzebowania. Rozliczamy ją w modelu godzinowym."

 

Nie wystarczy oglądać obrazki :(

 

Edytowano przez konsument123456 (zobacz historię edycji)
  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To faktycznie rewolucja. Nikt nigdy wcześniej nie sprzedawał "hostingu dedykowanego", w którym w razie potrzeb można zmienić parametry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@is_wm tutaj zaczyna się od trochę ponad 16 zł miesięcznie i mogę ustawić limity kwotowe do skalowania - usługa sama będzie się skalować na "trudne" godziny (jest skalowanie automatyczne - nie manualne). Pokaż mi jedną polską firmę z ofertą hostingu dedykowanego (w pełni zarządzanego) z takim rozliczeniem godzinowym zasobów. Ja niestety nie kojarzę żadnej takiej firmy.

Edytowano przez devon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podoba mi sie opcja modyfikacji paramerów i nie ukrywam ze przyiezam sie do skorzystnia z usług jednak coś co mnie irytuje to troche mało czytelny cenik wiem ze tu klient dobiera opcje i płaci jednak mogli by zrobic jakies przykłady łatwiejsze opcje.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

devon: w dobie 32 wątków po 2.6 GHz w dość tanich obecnie prockach typu E5-2640v3 raczej każda firma hostingowa "skaluje się" z użytkownikem, a nie daje mu domyślnie jakieś limity procesora i pamięci jak na VPSie za 8 zł. Obecny sposób prezentacji i pomysł na hosting elastyczny wygląda jak rozliczanie pasażera w autobusie w zależności od spalonych litrów benzyny i roboczogodzin silnika, zamiast za przejazd bez informacji czy pod maską jest oszczędny i wydajny silnik euro6 czy może coś z lat 60 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chyba każda poważna firma shared hostingowa chcąca utrzymać stabilność środowiska, posiada bardzo rozbudowane limity - my także je mieliśmy.


To prawda, że Klient chce, aby jego strony po prostu działały. Sama idea shared hostingu pozwala jednak na bezbolesne utrzymanie umiarkowanie popularnych serwisów. Ten problem miały rozwiązywać hostingi rozliczane na odwiedziny (popularne szczególnie na zachodzie), jednak aplikacja aplikacji nierówna. Zwykły WordPress nie zabierze tyle samo zasobów co PrestaShop z 1000 produktów.


Z punktu widzenia firmy hostingowej - czyli ludzi oferujących usługi hostingowe od 14 lat uważamy, że była duża luka w rynku polegająca na braku zarządzanej usługi, którą można byłoby skalować w zależności od potrzeby. Nie mówimy, że EWH jest dla każdego. Dla przykładu w tej chwili bardzo dużo naszych Klientów przenosi się z VPS na nową usługę i widzimy duże zainteresowanie usługą ze strony agencji marketingowych i generalnie stron, które już posiadają jakiś ruch.


Co do sprzętu, to nasze ostatnie zakupy aby przygotować się do startu usługi wyniosły duże xxx tys. złotych. Jak chcesz, to podrzucimy fotki na priv :)

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie możecie tutaj jeżeli istnieje taka możliwość coś napisać o specyfikacji maszyn na którym pracuje cały EWH.

 

@MikeJones - niby masz rację ale tutaj ciągle rozmawiamy o pewnej "hybrydzie" i zasobach dedykowanych ale zarządzanych. Oczywiście masz rację ze 1GHz/wątek/rdzeń na atomie/i7/xeon nie jest równy sobie ;). Jednak firma która 14 lat jest na rynku, ma poważnych klientów raczej nie sądzę że przy nowej platformie zainwestowali w procesory "poprzedniego życia".

 

Mimo wszystko z tego co widzę to pierwsza oferta którą zarządzasz jak zwykłym współdzielonym a dodatkowo masz zasoby na godzinę. Zawsze fajnie widzieć jak rozwiązania typowo "big" są udostępnianie kowalskiemu.

 

Z materiałów przeczytałem że możesz zdefiniować dodatkowe wydatki dzienne/tygodniowe/miesięczne.

 

Ja nie mówię że dhosting wprowadził rewolucję bo podobne skalowanie na amazonie mam od kliku lat (połączone z API gdzie zasoby na bierząco są dodawane i zmieszane - 2 klasyczne maszyny dedykowane i dodatkowa moc na chmurze w przypadku ruchu). Oczywiście można kupić jakiś serwer na chmurze z auto skalowaniem, zatrudnić admina/skonfigurować samemu i osiągamy podobny efekt. Jednak doliczając cenę serwera + koszt administracji (nawet cena DA/innego panelu lub jak w tym przypadku licencja komercyjnego webservera) nie zmieścimy się w tym co oferują. Korzystałem z dhosting dawno i raz im nawet wpadkę wypomniałem z pracownikiem który coś zamieścił w nieodpowiednim miejscu, jednak poza tym wszystko działało stabilnie. Fajnie że polskie firmy wprowadzają takie typowe "chmurowe" myślenie w zakresie hostingu - brzmi może jak marketingowy bełkot ale to dobry krok właśnie w tą stronę.

Edytowano przez devon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej, a jak jest u nich teraz z supportem? Ktos moze podzielic sie opinia? Jakas warta uwagi interwencja kryzysowa, dzieki ktorej mozecie pochwalic ich technikow? ;) Lub moze cos co wam nie pasowalo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Support na wysokim poziomie. Czas oczekiwania na odpowiedź jest bardzo krótki, nawet o tak egzotycznej godzinie jak 2 w nocy :) Udzielane odpowiedzi są do rzeczy i pisane zrozumiałym językiem. I nie ma dla nich rzeczy niemożliwych :)

  • Upvote 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej przeciążony :)

Wystąpił nieoczekiwany problem :(

Nasi specjaliści zostali poinformowani o problemie i pracują nad jego usunięciem.
Prosimy o cierpliwość i ponowienie próby w późniejszym czasie.

Jeśli potrzebujesz pilnie się z nami skontaktować
prosimy zadzwonić do naszego Biura Obsługi Klienta
(22) 292-01-01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Każdemu może się zdarzyć niewielka awaria. Na plus informacje na social mediach. Nie bardzo rozumiem tylko dlaczego chwilowa niedostępność usługi powoduje zdziczały atak hejtu jakby przynajmniej wyleciało wszystko w kosmos. Chwilę nie działało, firma poinformowała co i jak, były podawane bieżące komunikaty, nie było chowania głowy w piasek, po dłuższej chwili wszystko wróciło do normy.

  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie bardzo rozumiem tylko dlaczego chwilowa niedostępność usługi powoduje zdziczały atak hejtu jakby przynajmniej wyleciało wszystko w kosmos.

Jest takie powiedzenie "kto sieje wiatr, zbiera burzę". Im większy marketing o za***istości, tym większa potem awantura jak się coś psuje. Przekonała się o tym już niejedna firma, która np. straciła nagle stan zen ;)

  • Upvote 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każdemu może się zdarzyć niewielka awaria. Na plus informacje na social mediach. Nie bardzo rozumiem tylko dlaczego chwilowa niedostępność usługi powoduje zdziczały atak hejtu jakby przynajmniej wyleciało wszystko w kosmos. Chwilę nie działało, firma poinformowała co i jak, były podawane bieżące komunikaty, nie było chowania głowy w piasek, po dłuższej chwili wszystko wróciło do normy.

 

Podanie informacji o awarii nie jest jak piszesz "zdziczałym atakiem hejtu". Skąd Ci coś takiego w ogóle przyszło do głowy? Może wskaż miejsce, gdzie taki atak miał miejsce. Samo odnotowanie awarii jako faktu, który wystapił może być różnie interpretowane, to jeszcze mogę zrozumiec, ale żeby tak dalece posunąć się w nadintepretacji to juz jest niepojęte. Wygląda na to, że niektórzy userzy są tak rozemocjonowani, że lepiej wógle tu nic nie pisać w obawie przed takim właśnie "zdziczałym atakiem hejtu".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Informacja mailowa od CEO dhosting.pl:

 

 

Szanowni Klienci,

W dniu wczorajszym, od godziny 16 wystąpiła niedostępność części naszej infrastruktury. Sukcesywnie począwszy od godziny 16:45, nasi administratorzy uruchamiali kolejne serwery. Około godziny 19:30 liczba usług online wynosiła ponad 98% stanu, natomiast do godziny 23:30 przywróciliśmy ostatnie usługi.

Niedostępność nie wynikała z przeprowadzenia ostatnich modernizacji ani z kwestii zwiększonego ruchu sprzedażowego. Problem był spowodowany złożoną awarią systemów zasilania (w tym zapasowego), co spowodowało utratę zasilania w kilku szafach w których ulokowane są nasze serwery.

W imieniu całego zespołu dhosting.pl, przepraszam Państwa za wczorajszą niedostępność. Jest to pierwsza taka awaria w naszej historii, z której już wyciągnęliśmy pierwsze wnioski i konsekwencje.

 

Nie mówię że są jedyną firmą która tak postępuje ale niektóre mogłyby się od nich nauczyć postępowania w przypadku wystąpienia awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Podanie informacji o awarii nie jest jak piszesz "zdziczałym atakiem hejtu". Skąd Ci coś takiego w ogóle przyszło do głowy? Może wskaż miejsce, gdzie taki atak miał miejsce. Samo odnotowanie awarii jako faktu, który wystapił może być różnie interpretowane, to jeszcze mogę zrozumiec, ale żeby tak dalece posunąć się w nadintepretacji to juz jest niepojęte. Wygląda na to, że niektórzy userzy są tak rozemocjonowani, że lepiej wógle tu nic nie pisać w obawie przed takim właśnie "zdziczałym atakiem hejtu".

 

To chyba raczej ty nadinterpretujesz. Poprzez "zdziczały atak hejtu" Pokuć pewnie miał na myśli falę negatywnych odpowiedzi użytkowników (i innych trolli) pod informacją o awarii zamieszczoną przez Dhosting. ;)

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Lamenty na fejsie:

 

 

I jak tutaj mieć u was poważny duży serwis internetowy? Porażka Panowie.

 

Ufff jak dobrze ze weszlam na FB, a już chciałam skorzystać:-) Jednak skorzystam ale z oferty konkurencji:-)

 

Doskonale rozumiem niepokój klientów o swoje strony czy pliki. Mając jeszcze na uwadze niedawną historię z firmą obok gdzie okazało się że wszyscy zadawali sobie pytanie "czy jest z nami admin?" rozumiem te obawy. Tyle tylko że taki lament zupełnie w niczym nie pomoże (w dodatku kiepsko to wygląda) a i sama firma to zupełnie inny, wyższy poziom jakości i zarządzania.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowałem się wreszcie trochę potestować usługę. Panel wygląda świetnie (chociaż mam nadal sentyment do starego, dawno temu pamiętam że można było w dhosting ustawiać jabbera w własnej domenie - już takiej usługi nie ma, trudno się dziwić ponieważ dziś to rozwiązanie jest niemal zapomniane). Firma na rynku jest naprawdę bardzo długo, nie chcę wprowadzać w błąd ale pamiętam że w 2003 roku startowali jako marka demonek.com (czy coś takiego) - to były czasy poczty mail 25mb za 50 zł rocznie. Przez ten czas zdobyli pewnie dużo doświadczenia i poważnych klientów (przynajmniej tych przedstawionych na stronie). Szybkość platformy naprawdę niezła, jakieś drobne benchmarki wg. mojej metodyki minimalnie lepiej niż u konkurencji. Finansowo wygląda też całkiem nieźle, za 200 zł rocznie otrzymujemy 1 GB RAM, 1 GHz, 50 GB, dedykowane IP - trudno otrzymać podobne warunki u konkurencji a jeżeli już takie są nie ma możliwość tak elastycznego zwiększania zasobów (co teoretycznie powinno wyjść taniej). Wsparcie - świetne, wymieniłem 4-5 zgłoszeń w czwartek po północy, odpowiedzi wracały po kilku minutach. Więcej trudno wymagać. Poza tematem firma chętna na rozmowy, zaproponowałem na PW kilka rzeczy dotyczących innej usługi - odpowiedzieli z zainteresowaniem i zobaczą czy istnieje taka możliwość.

 

Warto też poszukać kodów rabatowych w sieci - jest na jednym forum dotyczącym pewnego skryptu + była jakaś usługa faktur online która też dawała kod. Ogólnie można zaoszczędzić te 10-20% z tej "podstawy" 200 zł rok (nie wiem czy na dodatkowe zasoby coś podobnego jest) - chyba że dla WHT taki kod też zrobią ;)

 

Jedyny minus jaki udało mi się doszukać to opłata za instalację SSL zakupionego/generowanego poza dhosting. Wiadomo że administrator musi wykonać jakąś pracę ale może w przyszłości uda mi się to integrować w panel.

 

Z mojej strony mogę zdecydowanie polecić, myślę że największym problemem jest jasne opisanie tego produktu dla "kowalskiego", na początku ciężko pewnie zrozumieć cennik gdyż nie jest sztywno określony. Głownie chodzi mi że 1 GB RAM, 1 GHz, 50 GB, dedykowane IP otrzymujemy w standardzie a cennik na stronie dotyczy wyłącznie dodatkowych zasobów które można elastycznie rozwiązać. Co z tego że patrzymy na cenę 1 GB RAM miesięcznie skoro okazuje się że większą moc wykorzystujemy tylko kilka godzin gdy jest potrzebna co kosztuje grosze. Wychodzi znacznie taniej niż początkowe wyliczenia z kalkulatora. Polecam wszystkim dla których konto wirtualne to zbyt mało a VPS to zbyt wiele zabawy. W tej cenie dostajemy skalowany webserwer (z licencją litespeed) i pełną administracją bez zmartwień. Na zwykłym VPS za takie pieniądze to nierealne. Jednym słowem usługa na ogromny plus, zobaczymy jak będzie funkcjonować w najbliższych miesiącach.

Edytowano przez devon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zabawne ;) Rozumiem że każdy post pozytywny jest traktowany jako szeptanka tak? Poczytaj moje poprzednie wpisy na forum - chwaliłem znacznie więcej firm na forum ... więc szeptanka raczej marna. Raczej lubię pisać długie posty co można znaleść w niektórych moich wypowiedziach np: http://www.webhostingtalk.pl/topic/55158-host-pod-image-hosting/ ;)

Edytowano przez devon (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam tam ja, jak i kilku moich klientów EWH. Hosting w podstawowym pakiecie pozwala na dużo więcej jak tańsze hostingi współdzielone. Nie ma potrzeby używania elastycznego skalowania, ale dobrze ze jest taka opcja. Bardzo ładnie działają tam sklepy oparte na skrypcie prestashop. Reakcja na awarie jest bardzo szybka, dodatkowy plus że sami informują o wystąpieniu problemów technicznych. Ostatni mile zaskoczyli klientów i automatyczne instalują certyfikaty SLL Let's encrypt. Mają własny panel który ogólnie się sprawdza, ale brakuje tam jeszcze kilku opcji i to jest jedyną wadą hostingu jaką zauważyłem, po prostu czasami aby coś zrobić trzeba pisać do suportu, na szczęście szybko reagują na zgłoszenia.

Hosting polecam ze względu na parametry i stabilność. Cena jest sprawa dyskusyjną, moim zdaniem jakość do ceny jest adekwatna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×