Skocz do zawartości

Polecane posty

Żebym wcześniej wiedział jaki to shit, to nawet bym tego nie brał, ale wszędzie opinie były pozytywne. Teraz tego żaluje, nie bierzcie tego hostingu, bo to najgorszy badziew. Już lepszy jest proserwer za smsa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisaj miałem brak strony przez około 10 minut , ale i tak jestem zadowlony.

A co do tych konserwacji bardzo bym prosił ich o robienie tego w nocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i klapa znów brak stron,niby awaria z znależli przyczynę i zmieniają dyski,hah na stronie dziś dodałem kilkadziesiąt wpisów i innych bajerów,bo strony zaczeły działać po rozmowie z adminem joi.pl i -wchodze około 12 po południu i wszystkie wpisy co dodałem znikły.Powiem tak: skórka nie warta wyprawki,skoro robią backup to powinni zrobić backup przed wszystkim,bo co mi po tym jak przywrócono mi strone sprzed kilku dni.

Nie chce być złośliwy........Ale na chwilę obecną nie polecam tego hostingu.Napisałem pytanie ,gdzię jest moja strona z rana co była..ale echo...śmigam na inny hosting ,nic nie strace bo tylko pare zeta,a zyskam wiele nie zareklamuje gdzie jest dobry hosting,bo to dział joi.pl

extreme fusion jest u nich i współczuje im bo od kilku dni prawie wcale ich nie ma

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Złośliwość rzeczy martwych, na serwerze ssd.joi.pl awarii uległa płyta głowa supermicro, płyty tego producenta są mało awaryjne, nie podejrzewaliśmy ze to akurat ta cześć może powodować niestabilność systemu, nie była to macierz dyskowa jak wcześniej podejrzewaliśmy, problem objawiał się w dość niecodzienny sposób, uszkadzane były bazy typu innodb, problemy z serwerem miały miejsce w ostatnich 2 tyg, w tym czasie wielokrotnie diagnozowaliśmy co może powodować takie zachowanie serwera, po wykluczeniu problemów z oprogramowaniem przystąpiliśmy do diagnozowania sprzętu co niekiedy wymagało wyłączenie serwera, prace prowadziliśmy w nocy, 2 lub 3 razy niezbędne było przywrócenie backup całej bazy w ciągu dnia w związku z tym ze uszkodzenia były nie do odtworzenia w inny sposób, MySQL nie był w stanie odtworzyć tabel z własnego backupa, kopie były max z przed kilku godzin 6 lub 8 nie wiem skąd taki zarzut ze przywróciliśmy backup z przed kilku dni... kopie bazy danych wykonujemy co 6 godzin i trzymamy przez 30 dni, wiele osób które kontaktowały się z nami poprosiło o przywrócenie jak najwcześniejszych kopii i to robiliśmy, różnica była wtedy nie 6-8 godzinna a kilkunastominutowa, dosłownie z przed awarii, wystarczyło napisać i poprosić, forum nie służyć jako helpdesk, nie zaglądamy tutaj często.

 

w chwili obecnej serwer działa stabilnie na innym sprzęcie do czasu aż otrzymamy nową płytę główna od producenta, po otrzymaniu nowej płyty macierz dyskowa wróci do właściwego serwera.

 

Osoby które czuja się poszkodowane przysługuje możliwość złożenia reklamacji i otrzymania rekompensaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może orientuje się czemu nadal zdażają się przerwy w joi.pl? Polecałem w tym wątku tą firmę ale niestety muszę odwołać moją opinię, hosting może tani, ale stabilność już nienajlepsza. NIe wiem czy to przypadek czy co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości zajrzałem na joi.pl i gdyby nie firma z regonem i nipem, którego się musiałem doszukiwać dobry kwadrans, to bym to uznał za krzaka. Strona wywaliła się oczywiście na ok kwadrans podczas przeklikiwania, co potwierdziło "stabilność" usługi o której gęsto we wcześniejszych komentarzach.

Ciekawym jest, że stronę tworzyło nlds-group, które hostuje się właśnie na joi.pl, choć właściciel usługi - microproject.pl - zajmuje się tworzeniem witryn internetowych i poligrafią - wizytowki.galeriafirm.pl.

W co wy gracie panowie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po godzinie 22:00 awarii uległ serwer ssd.joi.pl, awaria wymagała interwencji technika w serwerowni co znacznie wydłużyło czas naprawy, przerwa trwała niecałe 2h, od ponad miesiąca prowadzimy monitoring serwera w pingdom, od tego czasu nie było żadnych poważniejszych awarii nie licząc dnia wczorajszego.

 

Dla zainteresowanych link do statystyk: http://stats.pingdom.com/di1wj71hfu4a

 

Joi.pl oferuje hosting z gwarancją SLA na poziomie 99.5%, jest to oczywiście górna granica SLA.

 

Ciekawym jest, że stronę tworzyło nlds-group, które hostuje się właśnie na joi.pl, choć właściciel usługi - microproject.pl - zajmuje się tworzeniem witryn internetowych i poligrafią - wizytowki.galeriafirm.pl.

W co wy gracie panowie ?

 

Prowadzimy wiele projektów w ramach jednej firmy, główny zespól grafików nie wszystko jest w stanie wykonać w przystępnym terminie, cześć zleceń jest realizowana przy współpracy z zaufanymi firmami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z ręką na sercu mogę polecić firmę, mam tam 7 domen i 3 hostingi. Awarie są na prawdę rzadkością. Jedynym minusem jaki znalazłem to support e-mailowy, jednak przez tel można załatwić wszystko w ciągu kilku minut : ). Administracja na prawdę spoko i stara się pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak czytam te wszystkie pochlebne opinie to się zastanawiam - tylko ja mam tam takie problemy? To już mój drugi rok w joi.pl i powoli tracę już cierpliwość. Hosting jest tani - ale czy to, że tani to ma oznaczać SLA w skali miesiąca na poziomie 98,90%? Teraz ponownie mnie krew zalewa - mamy piątek wieczór a serwer znowu od ponad godziny leży.

Kontakt na email? Jaki kontakt?

Kontakt na telefon? Świetny - włącza się poczta głosowa, od razu.

 

Nie będę się rozpisywał nad tym jak wygląda hosting w joi.pl - zobaczcie i oceńcie sami:

 

http://stats.pingdom.com/amlxfu4g7rza/776448/history

http://stats.pingdom.com/amlxfu4g7rza/776448/2013/09 (wrzesień był naprawdę niezły, aż do dzisiaj)

http://stats.pingdom.com/amlxfu4g7rza/776448/2013/08 (sierpień - no comment)

http://stats.pingdom.com/amlxfu4g7rza/776448/2013/07 (lipiec - no comment)

 

Skoro Szanowny admin nie raczy odbierać telefonów to może chociaż tutaj da jakąś informację albo włączy serwer żebym mógł zrzucić sobie dumpa i uciec do konkurencji?

 

Dziękuję za uwagę.

 

PS: Poleci ktoś jakiś hosting do 1k uu/dzień? Wiem, że to nie miejsce na to, ale to tak przy okazji ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeszcze tam nic nie kupiłeś to dobrze, a jeśli tak - to uciekaj!

Od pewnego czasu zero kontaktu z supportem, ktoś kiedyś pisał, że podobno jakiś był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za szybką odpowiedz swojego czasu miałem tam strone ale podziękowałem dlatego byłem ciekawy jak jest teraz i czy się zmieniło na lepsze a widzę że nie, a tak na marginesie jaki teraz polecacie hosting ( wiadomo żeby był nie drogi) :)

Edytowano przez jarpen987 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego co na nim chcesz mieć, a to raczej nie wątek do polecania innych firm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jak "korzystałem" z usług to było to tak:

Moja strona nie generowała dużego obciążenia, maksymalnie dziennie 50 wejść. Ale za to uptime dzienny wynosił jakieś 90%. Kontaktowałem się z administracja, a ich wytłumaczenie było mniej więcej takie: "Na tym serwerze jeden klient posiada niezoptymalizowany skrypt, który generuje bardzo duże obciążenie. Wysłaliśmy już komunikat do klienta z prośbą o wyłączenie skryptu." Także zastanów się, by nie denerwować innych :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałem zaktualizować temat dotyczący hostingu joi.pl

NIE NIE NIE i jeszcze raz NIE kontakt zerowy przez pocztę e-mail i ich stronę zerowy.

Nie kupujcie tam hostingu , bo się sami wydymacie. :) Koniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałem zaktualizować temat dotyczący hostingu joi.pl

NIE NIE NIE i jeszcze raz NIE kontakt zerowy przez pocztę e-mail i ich stronę zerowy.

Nie kupujcie tam hostingu , bo się sami wydymacie. :) Koniec

 

Panie Dariuszu czy przez okres prawie 3 lat świadczenia usługi hostingowej oszukaliśmy Pana w jakikolwiek sposób ?

 

Otrzymał Pan odpowiedz na swoją wiadomość mail dotyczącą zmiany okresu rozliczeniowego później niż zwykle, zdarza się nam to niezwykle rzadko, opóźnienie spowodowane były zmianami na stronie, które trwały w okresie 1-7 października, uruchamiany był nowy system do komunikacji, w tym czasie kontakt mailowy mógł być utrudniony i odpowiedzi udzielane były z opóźnieniem, w tym czasie kontakt telefoniczny działał normalnie, niestety nie było kontaktu telefonicznego z Pana strony i nie mógł Pan dowiedzieć się o pracach które aktualnie trwają na stronie i z tym związanych opóźnieniach w komunikacji mailowej.

 

Zważywszy na to ze Pana wiadomość nie była sprawą pilna, usługa hostingowa wygasała dopiero za ponad 10 dni, odpowiedz uzyskał Pan dopiero w poniedziałek.

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie prac serwisowych strony czy też sieci można udostępnić na stronie (jeśli jest taka możliwość) lub poprzez kontakt email, że mogą wystąpić utrudnienia i problem załatwiony. A tak opinie są jakie są.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ joipl Takie rzeczy niestety trzeba przewidzieć. Może klient rzeczywiście trochę zbyt niecierpliwy, ale prawda jest taka, że w przypadku dużej konkurencji, a na rynku hostingów taka właśnie jest, to często takie "niewinne" niuanse decydują o renomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem zaktualizować temat dotyczący hostingu joi.pl
Wolno system sprzedażowy kulał przez serwer i przerywany kontakt z bazą sql up time serwera 80 %
Kontakt straszny. Najlepiej zawiesić dostęp do hostingu bez kontaktu czy maila.
Jeśli chcecie państwo szarpać się z adminem i wysłuchiwać głupot to zapraszam do zakupu
i z doświadczenie wiem ze bezpieczeństwo też nie stoi na wysokim poziomie
częste łapanie jakiś wirusów na WP obecnie przy tych samych pluginach i stronach tego nie ma
więc to nie wina strony czy dodatków :D
przy takiej konkurencji i podejściu do klienta omijać szerokim łukiem


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i z doświadczenie wiem ze bezpieczeństwo też nie stoi na wysokim poziomie

częste łapanie jakiś wirusów na WP obecnie przy tych samych pluginach i stronach tego nie ma

więc to nie wina strony czy dodatków :D

przy takiej konkurencji i podejściu do klienta omijać szerokim łukiem

Absolunie, Twój dziurawy Wordpress to wina hostingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×