Skocz do zawartości
sinbad

dobry i pewny dostawca vps w holandii lub de/linux/

Polecane posty

witam

potrzebuję pomocy w wyborze servera vps/lokalizacja NL lub DE/

musi być solidny i dobry, z sprawnym i szybkim supportem w języku angielskim

płatność paypal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Pierwsza myśl hosteurope.de i hetzner.de, ale żeby tam był szybki i sprawny support po angielsku... nie wiem, czy coś się zmieniło w tej kwestii w HE, bo rok, dwa lata temu było średnio (pon-pt do 17tej, czekanie dzień, dwa na odpowiedź i rzadko kiedy odpowiedź po angielsku)... Hetzner lepiej wypadał.

 

A może pośrednik?

Albo Leaseweb.com (NL)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

To jest 10-12 ojro... może być ciężko jak nie z solidnością, to z supportem. Chyba, że to będzie VPS typu pół rdzenia, 256MB RAM itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wolałbym zagranicznego dostawcę lub pośrednika

A możesz to uzasadnić jakoś? Cześć polskich firm ma vpsy na serwerach np w Niemczech.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Spons- w HostEurope widać zmiany na lepsze jeśli chodzi o angielski support, ba powoli nawet panel administracyjny (kis) zaczyna przemawiać do nas po angielsku :)

A tak w ogóle to najczęsciej o jakims problemie dowiaduję się już po fakcie z panelu KIS, że coś tam poprawili czy naprawili.

Natomiast wydajność samego VPSa jest znakomita, nie widać żadnego oversellingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obecnie w Hetzner.de support jest 24h i z językiem angielskim też nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu bym się mocno kłócił sad.png

Odnośnie supportu 24h, czy j. angielskiego? 24-godziny support jest dostępny w nowych centrach DC 10-15, w starych DC 6-7 nadal 6-22:45. Co do j. ang., to nie miałem problemu z kontaktem niezależnie, czy pisałem po niemiecku, czy angielsku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

VPS.8192 wygląda ciekawie także sensu migracji za nasze granice większego nie widzę chociaż cena za kwartalne '150zł zł' z treści wątku to na pewno nie jest.

Z wyborem lokalizacji hostingu to jak z kobietami ... jedni lubią mulatkę inni natomiast azjatkę a w praktyce najlepsze polki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
http://hostineuro.com/ - od roku mam 100% uptime i nigdy nie było problemu z wydajnością (a mojego VPSa pewnie czuć, średni ~800 GB transferu miesięcznie schodzi). Kontakt z supportem też świetny (zarówno po angielsku jak i nawet po polsku). W budżecie mieścisz się na styk w zależności od aktualnego kursu euro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@cybuch - alvotech.de to jest zwykła w miarę przyzwoita budżetówka, która jest dobra dopóki działa, z supportem jest tam ciężko, szczególnie jak coś nawali. Gdy padła maszyna matka gdzie znajdował się mój VPS wymieniali jakąś tam część przez ponad 4 dni. Mówię tutaj o serwerze w lokalizacji NL.

A autor wyraźnie napisał że zależy mu na sprawnym i szybkim supporcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@maq

Mówiąc szczerze nie testowałem jeszcze alvotechu - za jakiś miesiąc-dwa chyba to zrobię, jak do tej pory wymieniłem z nimi tylko kilka maili, więc na moje low prior tickety odpowiadali w poniżej 30 minut. Będę testował DC w niemczech, więc za jakiś kwartał będę mógł się wypowiedzieć : P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No akurat mój ticket w sprawie niedziałającego VPS (z powodu awarii sprzętowej) też był oznaczony jako low ticket :)

Więcej napisałem w wątku na temat alvotech :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę już edytować powyższej wiadomości, także napiszę nową.

 

Dzisiaj kontaktowałem się z HostEurope (po angielsku) i na moje zapytanie odpowiedzieli wyczerpująco po angielsku w ciągu 20 minut.

Teraz wyklikałem upgrade pakietu i przyszły 3 maile powiadamiające o kolejnych etapach tej operacji i wszystkie są w dwóch językach, na górze po niemiecku, niżej po angielsku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×