Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
dariusz_iz

[opinie] hostingfirmowy.pl

Polecane posty

Chciałbym uczulić potencjalnych klientów hostingfirmowy.pl.

W zeszłym roku wykupiłem domenę *.co. Ze względu na to, że kupiłem jedną to druga była w ofercie za 0zł wraz z informacją, że przedłużenie też 0zł. Jakie było moje zdziwienie jak w chwili obecnej przychodzi od nich info,że aby przedłużyć to kosz 121zł.

 

Wysyłam więc do nich e-mail:

...Umieszczanie informacji przy zakupie towaru (domeny), że następny rok jest 0zł ma znamiona reklamo-informacji. W wypadku gdy taka informacja handlowa decyduje o zakupie towaru staje się faktem, czyli musi obowiązywać. Jeśli nie ma znamiona oszustwa i nieuczciwej konkurencji. Natomiast, gdy informacja ta nie zdecyduje o zakupie towaru staje się fałszywą reklamą towaru. Wprowadzającą potencjalnego klienta w błąd. Innymi słowy staje się nieuczciwą reklamą. Prawo konsumenta w obu wypadkach jest bezlitosne.

W zaistniałej sytuacji Regulamin państwa usługi nie ma tu nic do rzeczy, gdyż jest on podrzędny w stosunku do reklamo-informacji zamieszczonej przez Was na Waszych serwerach przed decyzją mojego zakupu domen u państwa....

 

i otrzymuję odpowiedź:

"Nigdzie nie dostał Pan informacji o tym, że domena kosztuje 0zł dostał Pan puste pola przy cenach a system nie był na to przygotowany i Pana przepuścił dalej w procedurze.

Proszę pamiętać, że wykorzystywanie błedów w oprogramowaniu w celu uzyskania korzyści majątkowych w Pana przypadku wyłudzenia domeny też mija się z prawem.

Czekamy zatem na pozew z Pana strony."

 

Tylko dziwne, że te tzw. błędy w oprogramowaniu wisiały około 9 miesięcy i nie było pustych pól tylko "0".

W/g mnie tylko ośmieszają się i grają nieuczciwie lub brak im kompetencji w obsłudze swoich serwerów.

Swoją drogą poniosłem koszty SEO i inne na tej domenie. Resztę pozostawię bez komentarza, proponując uważać na nich.

dm

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, że na stronie ograniczają możliwość zakupu tylko dla firm z Polski. Z tego co mi wiadomo jest to niezgodne z prawem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Karol Jakubiuk się kłania, odpowiadam za obsługę klientów w HostingFirmowy.pl

 

Opisana przez Pana sytuacja rzeczywiście miała miejsce, szkoda tylko, ze wkleił Pan wybiórczo nasze odpowiedzi a nie wkleił Pan swojej korespondencji.

 

Z tym, że kompletnie nie rozumiem skąd wziął Pan promocję, w której kupując jedną domenę druga jest za darmo? Nigdy nie mieliśmy takie promocji.

 

Wykorzystał Pan chwilowy błąd naszego systemu do zamawiania, w momencie wprowadzenia domen .co można było je rejestrować natomiast nie była ustalona na nie cena stąd zarejestrował Pan domenę za 0zł (natomiast na stronie widniało puste pole z ceną - nie było żadnej wzmianki o kwocie = 0zł).

 

Poinformowaliśmy Pana o błędzie i wzięliśmy koszty rejestracji na siebie, a sam błąd został usunięty na następny dzień.

Teraz jest Pan wielce zdziwiony, że nie można przedłużyć domeny za 0zł - proszę pokazać mi firmę (oprócz Ery ;] ) w której takie rzeczy są możliwe - sami bardzo chętnie skorzystamy z takiej oferty.

 

W tym momencie próbuje Pan wymusić przedłużenie usługi za 0zł a do tego chce Pan wyłudzić koszty poniesione na "pozycjonowanie" rzekomej strony (http://panterka.co/) strasząc nas sądem.

 

Trochę pomyślunku Panie Dariuszu - a jak znajdzie pan firmę rejestrującą domeny za 0zł proszę podzielić się z nami tą informacją chętnie skorzystamy.

 

 

@elcct

Tu się Pan myli - nie jest to niezgodne z prawem - nie jesteśmy firmą świadczącą usługi publiczne - świadczymy usługi na terenie Polski i nasza oferta skierowana jest do firm Polskich. Sami możemy wybierać komu sprzedamy usługi, a komu nie - aż tak prawo polskie nie jest restrykcyjne.

 

A dla przykładu i naprzeciw wywodom o prawie Unii Europejskiej domeny np. .fr mogą rejestrować tylko obywatele francuscy (francuskie obywatelstwo) podobna sytuacja dotyczy domeny .ie (Irlandia)

Edytowano przez komar07 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

@komar07 - piszesz o błędzie w systemie i o jego wykorzystywaniu, ale jeśli było tak jak piszesz to równie dobrze autor tematu może Ciebie podać do sądu o wprowadzenie w błąd/niezgodność towaru z umową etc etc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu

To że był błąd w systemie to nie znaczy że nie było wszystko określone w regulaminie, hein?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem dla znajomego domenę w tamtym roku ale się nie załapał mi się za 0 zł bo po 3 dniach koleś mówił mi o błędzie, dopłacie i nowa wartośc do zapłaty na fakturze z tego co pamiętam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale jeśli było tak jak piszesz to równie dobrze autor tematu może Ciebie podać do sądu o wprowadzenie w błąd/niezgodność towaru z umową etc etc

Podać to może i do Ojca Dyrektora, ale czy coś z tego wyniknie...

Jak widać firma wywiązała się z zawartej umowy, pomimo, że była stratna.

Po prostu na tamtą chwilę rejestracja to 0zł, odnowienie niech i będzie, że też. Ale na obecną chwilę cennik się po prostu zmienił, no i nikt nie zmusza pana Alberta, żeby domenkę przedłużał...

 

Jak rok temu jabłka na straganie były po 2zł, to w tym roku też domagałeś się, że skoro rok temu były po 2, to i w tym też po 2 muszą być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Podać to może i do Ojca Dyrektora, ale czy coś z tego wyniknie...

Jak widać firma wywiązała się z zawartej umowy, pomimo, że była stratna.

Po prostu na tamtą chwilę rejestracja to 0zł, odnowienie niech i będzie, że też. Ale na obecną chwilę cennik się po prostu zmienił, no i nikt nie zmusza pana Alberta, żeby domenkę przedłużał...

 

Jak rok temu jabłka na straganie były po 2zł, to w tym roku też domagałeś się, że skoro rok temu były po 2, to i w tym też po 2 muszą być?

 

Faktycznie, nie doczytałem. Myślałem, że było napisane w momencie rozpoczęcia korzystania z oferty o tym, że jest 0zł, a potem nagle przy pierwszym przedłużeniu sobie urosło :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehehehehe.... panie Karolu, pewnie już sam pan w to wierzy co pisze???

 

Może trochę wyprostuję: cytat"Poinformowaliśmy Pana o błędzie i wzięliśmy koszty rejestracji na siebie, a sam błąd został usunięty na następny dzień." --> Jeśli mnie poinformowaliście o błędzie to poproszę info kiedy i jak, oraz kopię tej informacji. Bo info takowe dopiero otrzymałem podczas próby wyjasniania zmiany ceny domeny po roku.

Prawidłowo pana zdanie powinno wyglądać tak: "Wzieliśmy koszty rejestracji na siebie, błąd zastał usunięty po 9 miesiącach, a pana poinformowaliśmy o błędzie po roku."

Jednocześnie piszę jeszcze raz dla tych co nie czytają ze zrozumieniem: Tylko dziwne, że te tzw. błędy w oprogramowaniu wisiały około 9 miesięcy i nie było pustych pól tylko "0".

Panie Karolu informuję pana że kupując u was domenę byłem zwykłym użytkownikiem waszego panela klienta, nie osobą która łamała zabezpieczenia aby osiągnąć jakiś zysk. Pisząc do mnie: Proszę pamiętać, że wykorzystywanie błedów w oprogramowaniu w celu uzyskania korzyści majątkowych w Pana przypadku wyłudzenia domeny też mija się z prawem Oskarżacie mnie jako złodzieja wyłudzającego domenę dostepną dla klienta w waszym "sklepie" za 0zł, czy to jest w/g pana ok???? Czy jako klient mam być wróżką i wiedzieć, że macie sklepik, który nie potraficie obsłużyć i nie wolno mi dotykać tego co oferujecie bez opłaty???? oraz, że oferta cenowa na przedłużenie to tylko nic nie warte zapewnienia??? Tylko w tej ofercie dziwne jest to, że dwie domeny i ich cena na przedłużenie była prawdą a ta *.co już nie.

Ja tu widzę jedno, daliście d**y a teraz przekręcacie tak aby było po słusznej linii firmy. Wystarczyło po moim pierwszym e-mailu pytajacym was o co w tym chodzi zwykłe "przepraszam, bo mieliśmy błędy". Nie poszanowaliście mnie jako klienta, dlatego straciliście moje dwie domeny. Stracicie i trzecią, bo nie chcę być waszym klientem. Miłego dnia p. Karolu.

 

@theqkash --> dobrze wcześniej myślałeś.

Edytowano przez dariusz_iz (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@elcct

Tu się Pan myli - nie jest to niezgodne z prawem - nie jesteśmy firmą świadczącą usługi publiczne - świadczymy usługi na terenie Polski i nasza oferta skierowana jest do firm Polskich. Sami możemy wybierać komu sprzedamy usługi, a komu nie - aż tak prawo polskie nie jest restrykcyjne.

 

A dla przykładu i naprzeciw wywodom o prawie Unii Europejskiej domeny np. .fr mogą rejestrować tylko obywatele francuscy (francuskie obywatelstwo) podobna sytuacja dotyczy domeny .ie (Irlandia)

 

Niestety, ale nie mylę sie:

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/online-shopping/when-things-go-wrong/index_en.htm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×