Skocz do zawartości
Swing

Email uznawany przez gmail za spam

Polecane posty

Witam,

Hosting wykupiłem w uphost.pl, domenę w masternet.pl

Wczoraj po raz pierwszy założyłem konto mailowe. Na próbę postanowiłem wysłać e-mail na swoje konto na gmailu. Wiadomość nie dotarła na gmail, a ja otrzymałem wiadomość zwrotną:

 

This message was created automatically by mail delivery software.

 

A message that you sent could not be delivered to one or more of its

recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

 

mojemailnagmailu@gmail.com

SMTP error from remote mail server after end of data:

host gmail-smtp-in.l.google.com [74.125.79.27]:

550-5.7.1 [195.242.108.87 1] Our system has detected an unusual rate of

550-5.7.1 unsolicited mail originating from your IP address. To protect our

550-5.7.1 users from spam, mail sent from your IP address has been blocked.

550-5.7.1 Please visit http://www.google.com/mail/help/bulk_mail.html to review

550 5.7.1 our Bulk Email Senders Guidelines. 70si324096eet.160

 

Z tego co zrozumiałem i wywnioskowałem, ktoś z kim dzielę serwer spowodował bana na IP. Wczoraj zgłosiłem problem do admina. Ban zniknął, ale dziś od rana znów problem się pojawił.

 

Co proponujecie zrobić w tej sytuacji? Czy jako użytkownik mogę cokolwiek zrobić, czy jedynie zgłosić się do admina? Czy jest jakiś sposób, żeby ten problem nie pojawiał się więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Indywidualne IP nic mu nie da bo i tak będzie wysyłało pocztę z IP serwera. Tamto IP (195.242.108.87) wisi sobie dodatkowo jeszcze na RBL-u.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To by wyjaśniało, dlaczego Wordpress przestał mnie informować o nowych komenatrzach po przeniesieniu go na ten serwer...

Pozostaje przełączyć skrypty na jakiś zewnętrzny SMTP i oczywiście wszelkie MX'y wydelegować gdzie indziej...

 

 

edycja:

Bummer... Połączenia z zewnętrznym SMTP coś nie chcą działać...

Edytowano przez Piotr GRD (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako że dotyczy to wszystkich na serwerze, to i tak coś będzie zrobić musiał.

Albo postarać się o "odbanowanie" IP, albo je zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ Pawel_15

Czyli...

Tania firma - oszczędni klienci z małymi niewymagającymi stronkami.

Oszczędni klienci z małymi niewymagającymi stronkami - małe, niezbyt krytyczne, choć trochę uciążliwe problemy.

Czy tak rozumieć Twoje słowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaka firma tacy klienci, jacy klienci takie problemy...

 

Niesprawiedliwe stwierdzenie...

 

Zapewne nie było limitów wysyłania i wówczas zawsze znajdzie się ktoś kto ma wirusa, kto wysyła "legalny" mailing itp. nie ma znaczenia jaka to firma. Brak limitów to zawsze proszenie się o kłopoty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bummer... Połączenia z zewnętrznym SMTP coś nie chcą działać...

Bo tak jest (nie)skonfigurowany firewall na serwerze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaka firma tacy klienci, jacy klienci takie problemy...

stary przestań pisać pierdoły - każda firma nawet ta która ma x maszyn może znaleźć się na rbl bo ktoś zacznie zgłaszać nawet nie do końca spamowe maile i czesto limity kumaty admin też nie pomagaja, bo ktoś zapomni że sie porejestrował tu i ówdzie i potem płacze po necie i śle abuse-y

 

 

@up z chęcią poczytam o tej specjalnej konfiguracji którą trzeba wykonać

Edytowano przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

Bo tak jest (nie)skonfigurowany firewall na serwerze smile.png

serio ?biggrin.png

 

Żeby nie robić OFF, pokaż tą zwrotkę administracji i poproś o zmianę IP serwera smtp.

Bo to IP wisi jeszcze na jednej blackliście: http://www.mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=blacklist%3a195.242.108.87

Edytowano przez patrys (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za udzielenie się w temacie.

Dziś zgłosiłem sprawę do admina i na tą chwilę wszystko jest ok. Poinformowano mnie, że zmieniono IP dla wyjścia maili. Mam tylko nadzieję, że problem nie wróci szybciej niż zniknął smile.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do tego jeszcze

Reverse DNS (PTR) exists and claims to be: s3d22.krdc.pl.

 

WARNING: No matching A-Record exists for: s3d22.krdc.pl.

DNS is INCONSISTENT.

 

@ionic - cywilizowane firmy stać na jakiś chociażby prymitywny NOC/NMC/NMS/jak to jeszcze inaczej zwał, który masowe rozsyłanie spamu z serwera po jakichś tam wykresach (czy to kolejkowe ratio MTA, czy też zbiorczy ruch na porcie 25) w miarę sprawnie wychwyci. Większość RBLów requesty abuse od użytkowników forwarduje, dając czas na uporanie się z problemem, a dopiero gdy jest to nieskuteczne, to blacklistują.

 

@Piotr GRD - spróbuj (o ile jeszcze tego nie robiłeś) do wysyłki maili przez zewnętrzne MTA używać portu 587 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×