Skocz do zawartości
Chris

[wirtualny] Całodobowa pomoc i najlepiej CPanel

Polecane posty

Witam.

 

Poszukuję hostingu, który oferuje całodobową pomoc (niemal zawsze programuję w nocy, teraz też ;)) oraz najlepiej CPanel.

 

Znam prohost.pl i kylos.pl. Czy jest coś jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również polecam Mzone.net.eu. Warte uwagi są również firmy UPHost.pl, Grand-Host.PL oraz UnixStorm.org tylko nie wiem jak tam jest z nocnym supportem - najlepiej napisz maila i spytaj :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również polecam Mzone.net.eu. Warte uwagi są również firmy UPHost.pl, Grand-Host.PL oraz UnixStorm.org tylko nie wiem jak tam jest z nocnym supportem - najlepiej napisz maila i spytaj :)

 

Co ty gadasz za głupoty? Uphost (2 miesiące na ryknu?) i Grand (serwery kimsufi?) nie umywają się do Unixstorm/prohost.pl. Ponadto jest tu mowa o supporcie 24/7 i cPanel... Zastanów się 3 razy zanim coś napiszesz i przestań ich polecać za każdym razem....

Edytowano przez tym (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co ty gadasz za głupoty?

Mzone też tam był wymieniony, a:

mZone jest ponad 5 lat na rynku,

mzOne posiada serwery Dell na cPanel, z łączem 1 Gbps,

mzoNe posiada support 24/7,

mzonE też posiada całodobowy monitoring i niezależne serwery na backup.

 

Czy to jest powód, abyś dawał od razu minusy ludziom, bo ktoś nie polecił Unix`a?

To że firma jest 2 miesiące na rynku nie oznacza, że nie może zapewnić wysokiego standardu usług. To klienci danej firmy decydują o tym, nie Ty.

 

Edit:

Tym@

Piszę w poście, aby nie robić niepotrzebnego OT. Nie piszesz bezpośrednio, ale zacytowałeś całość. Tylko zwróciłem uwagę na to jak to można skojarzyć. Nie chce prowadzić dyskusji, więc dla mnie nie ma problemu w tym przypadku.

Edytowano przez MZone Group (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MZone jest ponad 5 lat na rynku,

MZone posiada serwery Dell na cPanel z łączem 1 Gbps.

MZone posiada support 24/7

 

Czy to jest powód, abyś dawał od razu minusy ludziom, bo ktoś nie polecił Unix`a?

 

Weź chłopie przeczytaj dwa razy (tekst pod cytatem również...), nie pisze tu o twojej firmie. Poza tym co ma piernik do wiatraka (unixstorm do minusa gwoli ścisłości)? Dawid polecił dwie niszowe (co najmniej) firmy które nijak mają się do zapytania. Dodatkowo - piszemy tu o konkretnych firmach, a wnioski o ich funkcjonowaniu można samemu wyciągnąć. Ja opinie wyciągnąłem po przeczytaniu postów właścicieli owych firm, tak się składa że to też daje obraz jakości funkcjonowania.

Edytowano przez tym (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony polecam mzone. Support działa faktycznie 24/7. Nawet w boże narodzenie dostałem odpowiedź po 30 minutach. Admini ogarnięci i mili. Polecam !

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Castpol.pl

 

Nieraz zdarzyło mi się właściciela fatygować o różnych porach i kontakt jest wręcz wzorowy :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GrandBB

Chris u Nas support jest 24/7, także problemu w kontakcie nie widzę. Zawsze możesz do Nas w nocy napisać czy zadzwonić i to nie będzie problem.

 

tym "niszowe" to są Twoje wypowiedzi, chcesz obrażać to spadaj na jakieś forum dla dzieci gdzie się wzajemnie wyzywają, a nie sam na siłę szukasz zainteresowania swoją osobą i nie rób spamu. Żadna firma nie pozwoli siebie obrażać, poza tym nie znasz mnie i mojej firmy by móc oceniać i guzik Ci do tego jak Grand-Host jest prowadzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zobacz ofertę Hitme.net.pl

Link: http://hitme.net.pl/hosting.php

 

Opinie o supporcie są różne, lecz zwykle użytkownicy wymagają zbyt wiele. W zwykłej cenie jest wyłącznie pomoc w awariach sprzętowych i platformowej. Czas na odpowiedź wynosi 48h roboczych. Doradztwo techniczne i drobne konfiguracje usług są dodatkowo płatne, dzwonić można o każdej porze 24/7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

home.pl

superhost.pl

kei.pl

 

te trzy firmy na pewno maja support 24/7 - oprocz wstawienia takiego info na stronie to sam sie o tym przekonalem. Co do wczesniej poleconych nie wypowiem sie, bo zwyczajnie nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chris u Nas support jest 24/7, także problemu w kontakcie nie widzę. Zawsze możesz do Nas w nocy napisać czy zadzwonić i to nie będzie problem.

 

tym "niszowe" to są Twoje wypowiedzi, chcesz obrażać to spadaj na jakieś forum dla dzieci gdzie się wzajemnie wyzywają, a nie sam na siłę szukasz zainteresowania swoją osobą i nie rób spamu. Żadna firma nie pozwoli siebie obrażać, poza tym nie znasz mnie i mojej firmy by móc oceniać i guzik Ci do tego jak Grand-Host jest prowadzony.

 

Ale przecież sam nie raz pokazałeś jak prowadzisz swój biznes, a ja właśnie oceniam na podstawie twych wypowiedzi i kłamstw (chociażby kimsufi z drugim dyskiem z nieba). Nie omieszkam sprawdzić tego suppotu 24/7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Pokazuje to co jest istotne i zgodne ze stanem faktycznym i nie zamierzam wracać do spraw które się kręciły wokół Głowy i Kamaza. Każda myszka swój ogonek chwali a ja nie zamierzam ukrywać że coś zepsułem i serwer nie jest dostępny.

Kłamstw? Wyssanych spod palca głowy i kamaza? No tak zapomniałem że to są mentorzy i magnaci, na których złego słowa powiedzieć nie można. Nigdy nikogo nie okłamałem. Podawałem wszystko na temat przesiadki z i7-2t na Kimsufa 24G. A to, że na gg prowadziłem z głową insynuację i rozmawiałem na jego poziomie to świadczy tylko i wyłącznie o dostosowaniu się do tonu drugiego rozmówcy. Jak chcesz się spierać o wszystko to mogę rozmawiać na Twoim poziomie i możemy przez cały dzień drzeć koty, a nie publicznie na forum gdzie to do niczego nie prowadzi. Chcesz pokazywać swoją wyższość albo mądrzyć się na temat tego kto jakie usługi prowadzi? A może jeszcze jakaś ingerencja w życie prywatne?

 

Powiem krótko, na forum jest bardzo dużo wykształconych ludzi, czy to właścicieli firm, Klientów, użytkowników po osoby odpowiedzialne za całe forum. Nikt nikomu nie zarzuca rzeczy niezgodnych z prawdą albo bezpodstawnie insynuuje "bo ten taki" a "ten taki". KOLEJNY RAZ POWTARZAM: "Sprawa z Adamem i Głowa.NET jest zamknięta i nie chcę d niej wracać" do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć. tym, wcale nie chcę Cię tutaj obrażać tylko jeśli nie jesteś Klientem Grand-Host, UpHost czy innych firm to jak możesz stwierdzać po serwerze (i tutaj kimsuf24G który posiadam), jakość usług jaką się świadczy, kontakt z klientami, czy ocenę samego człowieka. Wiem że z góry mnie nie oceniałeś ale jak jedna osoba na Forum determinuje drugą osobę to reszta to przyuważy i dokładnie zacznie robić to samo. Nie mówię też że ma tak być.

 

Nie rzucam się za to, że możesz wymagać bo faktycznie ani ja ani UpHost czy firmy które dopiero się wykluwają od razu nie staną się profesjonalnym DC z 1000 serwerów. Nie oszukujmy się ale na pewne rzeczy trzeba poczekać.

 

Nie tylko wybór DC determinuje cenę i jakość świadczonych usług.

 

EDIT: Jeśli masz dalej jakieś problemy to zapraszam na PW. Nie zamierzam brnąć w dyskusję, która do niczego nie prowadzi publicznie na forum. Jeśli Cię uraziłem to przepraszam, ale mówię co myślę.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ty gadasz za głupoty? Uphost (2 miesiące na ryknu?) i Grand (serwery kimsufi?) nie umywają się do Unixstorm/prohost.pl. Ponadto jest tu mowa o supporcie 24/7 i cPanel... Zastanów się 3 razy zanim coś napiszesz i przestań ich polecać za każdym razem....

 

Z tego co wiem najlepiej nie oznacza koniecznie - to do cPanelu.

 

UPHost jest marką Active Hosting, które jest na rynku od... 2009 roku? I co z tego, że Grand-Host ma serwery w OVH? To złe? Niedługo ma pojawić się nowa - Polska fizyczna lokalizacja serwerów. Przynajmniej masz porządny kontakt z supportem, a ostatnie problemy z serwerem dobrze wiesz, że nie były winą GH tylko Głowy. Poza tym napisałem, że nie jestem pewien czy obie firmy prowadzą całodobowy support - okazało się, że UPHost nie.

 

Będę polecał te firmy ponieważ korzystam z ich usług i mogę coś na ten temat powiedzieć niż rzucać hasła UnixStorm, ProHost, MasterNet...

Edytowano przez Dawid Sz. (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Niewykluczone, że w GH jest nieco inna polityka jeśli chodzi o przerwy po stronie OVH, w przypadku firmy prot.pl, której swoją drogą nie polecam, każda awaria ze strony OVH nie powoduje jakichkolwiek możliwości roszczeniowych, a co za tym idzie support ma Cię w przysłowiowej dupie. Strony potrafiły nie chodzić po 10 godzin i teksty typu "czekamy na odpowiedź serwerowni, niestety nic nie możemy zrobić, nie może Pan też żądać jakichś zwrotów gdyż to nie nasza wina".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jakie by nie było tak mnie nie musi interesować to, że firma oszczędza na serwerowni, gdyż nie ma własnej, tylko z serwerowni firmy X, której usługi są takie a nie inne. Wspomniana firma natomiast całkowicie odcina się od przerw po stronie OVH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

nie musi ale tkwisz w błędzie "oszczędzanie na serwerowni" to jakieś kuriozum. jakby każdy z kilkoma czy kilkunastoma serwerami miał budować własną serwerownią to g* by z tego było ;) od tego są wielkie, profesjonalne DC aby w nich dzierżawić sprzęt/miejsce.

 

gdyby ludzie nie kupowali tonami kont "po 5 zeta" to i by nie było potrzeby lokować się w takich szajsach jak OVH (żeby nie było, też tam mam kilka serwerów, na backup sie nadają ;)). OVH po prostu skumał, że jest spory rynek na serwery po parę zeta więc się dostosował stosując najtańsze mozliwe skłądane serwery i niemal brak jakiegokolwiek supportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

No ok, ale masz sytuację, gdzie kupujesz hosting w firmie X, jest jakaś awaria, zgłaszasz problem i dostajesz info,że firma X korzysta z usług firmy Y i nie przysługuje Ci za to NIC i generalnie pocałuj się Pan... ;-)

Jeśli tak postępuje np. GH przy takich problemach jak z * Firma nie uzyskała akceptacji WHT *em aktualnie ma to nie mogę polecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

ja to rozumiem, rozumiem klienta. masz rację patrząc z tej strony. ja tylko chciałem zauważyć, że w przypadku OVH to nie jest żadna wymówka tylko smutny stan faktyczny ;( Sam czekałem z 4 dni na podjęcie zgłoszenia i niecałe 2 kolejne na wymianę dysku ;( W przypadku innych problemów sugerują Ci format i postawienie na nowo :D lub wręcz w przypadku "jakiś ataków" wręcz blokują Ci sprzęt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GrandBB

Moją główną polityką jest to, że nie pozwolę sobie na to, żeby były przerwy chociażby najmniejsze. Faktem jest to, że obecnie GH posiada TYLKO jeden serwer, jednak nie tłumaczę Klientom, że to wina OVH bo coś nie działa albo są jakieś usterki. Nie mogę narzekać na serwer, który na dzień dzisiejszy spełnia wymogi. Jednak jak tylko zacznie się sypać ewidentnie przejdę na następny.

 

Support 24/7 w GH jest jednak bez przesadyzmów. GH to nie jakieś home.pl gdzie pracuje tam 50+ ludzi - nie wiem ile dokładnie, jedynie przypuszczam. Powiem tylko tyle, że ŻADEN KLIENT, który trafił do mojej firmy nie nie otrzymał odpowiedzi na dany Ticket.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie pomysły, wszystkie zweryfikowałem właśnie i niestety chyba nie do końca moja prośba została dobrze odczytana :( Mnie zależy na gwarantowanym supporcie całodobowym tj. piszę np. 1 w nocy zapytanie/prośbę i dostaję po 20 minutach odpowiedź.

 

Mzone -> Czat offline

 

Uphost -> Czar offline, infolina do 18

 

Grandhost, UnixStorm -> Nie widzę zapewnienia o 24h supporcie

 

Castpol -> Czat offline

 

home.pl

superhost.pl

kei.pl

 

Home.pl i kei.pl troszkę za drogie jak na moje potrzeby, nie mają chyba też CPanelu ZTCP. W SH byłem i nie chcę ponownie wracać ;)

Edytowano przez Chris (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Grandhost, UnixStorm -> Nie widzę zapewnienia o 24h supporcie

 

 

Napisz do 1 i 2 firmy o jakieś tam porze (np. o 1) i sprawdź czy ktoś ci odpiszę.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

GH to pochwal się jak traktujesz osoby z odłączonego serwera :-P Tak czysto z ciekawości.

 

@Chris, ja pisałem o 6 w nocy do właściciela Castpol smsa i praktycznie natychmiast zostałem załatwiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście polecę Ci linuxpl.com. Bardzo dobry support, często w późnych godzinach. Admin mi kilka razy tyłek ratował backupem w bardzo różnych godzinach.

 

Drogi Adamie(G-H), pomimo, że się znamy dosyć długo, to nie będę Cię oceniał z tego powodu pozytywnie, lecz obiektywnie będę to robił. Masz serwer w kimsufi(OVH), a dobrze pewnie wiesz co się dzieje w kimsufi i w samym OVH. A to klimatyzacja nawali i cały dzień serwery padają w RBX-1 i dyski się przegrzewają, a to Pani Henia kabel odłączyła. A klienci kimsufi nie mają zagwarantowanego żadnego i żadnego SLA! Do kimsufi są wpakowywane najgorsze dyski i inne syfy. Cała sieć kimsufi jest na niższym priorytecie niż samo OVH. Jeśli nie wiedziałeś o tych i podobnych zajściach w OVH to chętnie porozmawiam o tym na gg i powiem co nie co więcej, chcesz to pisz i pytaj.

 

Ja sam chcąc robić coś porządnego nie zaufałbym nigdy takiej firmie jak OVH czy marce Kimsufi...

 

Co do zmiany sprzętu tego z poprzedniego i7-2T, to tamten był o wiele lepszy pod te zastosowanie co w tej chwili potrzebujesz.

 

Poza tym od kiedy coś takiego jak dane klientów się stawia na 1 dyskowym serwerze bez RAID? Jedna głupia awaria i danych może nie być i co? A to chyba w końcu dane klientów którzy Ci płacą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×