Skocz do zawartości
Gość

[ostrzeżenie] IQ - firma podobno hostingowa

Polecane posty

IQ nie jest moim partnerem biznesowym tylko usługodawcą. Aby IQ była moim partnerem biznesowym, musi się jeszcze sporo nauczyć.

 

Lendzion w korespondencji ze mną też tego zdaje się nie rozumiał i używał notorycznie i zupełnie niepotrzebnie sformułowania "partner biznesowy". Wreszcie, po kolejnym mailu zrozumiał na czym polega relacja JA

 

 

Pan Kozakiewicz zapomniał o fakcie, ze w ciągu naszej współpracy kilkakrotnie wykraczaliśmy po za standardowe relacje klient usługodawca min.:

 

- z tytułu polecania usług hostingowych IQ PL swoim klientom co najmniej 2 krotnie zwiększaliśmy parametry zakupionych usług do nie standardowego poziomu ( pamięć i pojemność) bez dopłaty.

 

- na potrzeby jakiegoś projektu Pana Kozkiewicza udostępniliśmy na okres testowy serwer dedykowany, czego nigdy nie praktykujemy.

 

- co najmniej kilka razy rozwiązaliśmy problem z oprogramowaniem Pana Kozakiewicza co także nie było naszym obowiązkiem jako dostawcy usługi hostingowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

10 przykazań do "szefa" DataBase:

 

1. W wątku przedstawiasz tylko swoją rację i wyrwane z kontekstu maile które są dobre dla Ciebie.

2. Wyzywasz i oczerniasz ludzi firmy, każdego człowieka powinno się szanować i każdy człowiek ma prawo do szacunku w każdej formie czy to klient -> firma, czy odwrotnie.

3. Nie widzę w wątku wyjaśnienia ostatecznego kwestii problemu przez co powstał ten wątek. Być może problem nie pojawił się w IQ, a mógł być gdzie indziej. Tutaj musiałoby wypowiedzieć się jeszcze IQ czy problem był po ich stronie. Zresztą nawet jak był to patrz punkt 2.

4. Jeśli zawiodło IQ to masz prawo do rekompensaty jak w każdej dobrze działającej firmy. Żadnej firmie nie zależy aby klient później ją oczerniał w taki sposób jak Ty to robisz i każda firma przyzna Ci stosowną rekompensatę jeśli miało to miejsce.

5. W innym wątku opisujesz, że jesteś klientem Płatności Online sp. z o.o. i opisujesz negatywnie konkurencję, a w tym wątku przyznajesz się, że jesteś jej właścicielem. Twoja polityka przekreśla Cie kategorycznie.

6. Nie możesz zdiagnozować i być pewnym w 100%, że problem leży po stronie IQ robiąc jedynie ping czy tracert jeszcze do tego prawdopodobnie nie do tego serwera co trzeba, bo zrobiłeś to do strony głównej produktu, a nie do serwera na którym znajduje się Twój serwer, a to z tego wątku wynika, że to jest jedynym dowodem.

7. Jeśli w 1999 czy 96 już nie pamiętam miałeś SWOJĄ własną firmę hostingową to dlaczego dalej jej nie masz? Przecież to dobry biznes.

8. IQ pokazała, że ma cierpliwość do takich Klientów jak Ty, bo tu nie chodzi już czy wina leży po ich stronie, a Twoje podejście do sprawy, wyzwiska, brak szacunku. Uważam, że firma długo z Tobą wytrzymała.

9. Jeśli tak dobrze wiesz jakie są cele firmy hostingowej, jak powinno traktować się klienta to przestań strzelać fochy, załóż sprawę w sądzie, że straciłeś prawdopodobnie miliony z powodu awarii którą musisz udowodnić w sądzie, że była po stronie IQ i że owa firma działała na Twoją szkodę - tak jest w naszym sądzie. Następnie załóż własną firmę hostingową, a ja Ci życzę samych takich klientów jak Ty.

10. Pokazałeś swoje JA i sądzę, że większość firm jak zobaczy Twoje nazwisko od razu podziękuje Ci za współpracę. Pewnie zapytasz ZA CO?! WTF?! Za podejście! Wiadomo.. Klient nasz Pan! Zgodzę się, ale są granice, za pieniądze nie można wyzywać ludzi, szkalować ich, oczerniać i wiele innych - ZA TO NIE PŁACISZ, A TO NIE JEST DO KUPIENIA!

 

Takie moje małe podsumowanie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

- z tytułu polecania usług hostingowych IQ PL swoim klientom co najmniej 2 krotnie zwiększaliśmy parametry zakupionych usług do nie standardowego poziomu ( pamięć i pojemność) bez dopłaty.

 

 

IQ na tym zarobiła pieniądze więc krzywdy chyba nie było, hę?

 

- na potrzeby jakiegoś projektu Pana Kozkiewicza udostępniliśmy na okres testowy serwer dedykowany, czego nigdy nie praktykujemy.

 

Zapłaciłem za to wyznaczoną przez IQ kwotę. Było to chyba 150 zł netto. Znów krzywdy nie ma, hę?

 

- co najmniej kilka razy rozwiązaliśmy problem z oprogramowaniem Pana Kozakiewicza co także nie było naszym obowiązkiem jako dostawcy usługi hostingowej.

 

A to już jest bzdura. Nigdy IQ nie rozwiązało żadnego problemu z moim oprogramowaniem.. Wręcz przeciwnie, ciągle musiałem udowadniać, że "mleko jest białe" i problem leży po stronie IQ. Po 20-40 maili okazywało się, że miałem rację.

 

Proszę po raz kolejny Lendziona o pisanie zgodnie z regułami języka polskiego. Są słowniki online i inne pomoce, jak np FireFox, który podkreśla byki. Proszę wreszcie stosować te narzędzia bo wygląda to wszystko nieciekawie i równie źle się to czyta...

Edytowano przez DataBase (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×