Skocz do zawartości

Polecane posty

Moje strony nie działają od kilku dni, zablokowano mi konto ponoć z powodu spamu, który był z mojego konta rozsyłany. Konto miało być sprawdzone i włączone po usunięciu problemu. Ale na pytania nikt nie odpowiada. Nawet nie mam dostępu do moich danych przez FTP czy Direct Admin. To nie pierwszy raz kiedy moje konto nie działa, ciągle jakieś awarie, problemy techniczne, brak odpowiedzi. Nie polecam tego hostingu!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witamy,

 

pawilon75: Konto jest aktywne, dostęp do FTP oraz DirectAdmin został odblokowany. Prosimy zapanować nad spamem generowanym przez konto, proponujemy wykonać aktualizację cmsa oraz sprawdzić zawartość katalogów na FTP pod względem niepożądanych skryptów.

Edytowano przez pdg.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnimi czasy mieli sporo awarii, pisałem do nich na email i gg - zero reakcji. Na szczęscie trzymam u nich małoważne pliki to jakoś nie ubolewałem nad awariami.
Niemniej jednak jak ktoś chce tam postawić stronę, sklep itp to już NIE POLECAM nikomu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, jestem klientem od kilku lat i trzymam mało istotne rzeczy. Poważnych serwisów stawiać nie polecam, trudno nawet wysłać maila bo serwery na liście spamu i 1/3 adresów odbija, i tak już od paru lat nikt nic z tym nie robi... do chwilowych testów może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witamy,

 

@libia, Oczywiście, problem zostanie rozwiązany. Proszę o chwilkę cierpliwości.

 

ile ma trwać ta chwila cierpliwości?

To moja cierpliwość jest na wyczerpaniu. Pisałam maila kilka dni temu,kolejnego, oczywiście bez odpowiedzi. No bo po co. Jestem na łasce i niełasce. Oszustwo, najpierw zniechęcić klienta a potem grać na zwłokę. Po co zwracać kasę. Wystarczy poczekać do końca trwania umowy i nic nie trzeba zwracać. Obiecanki, a głupiemu radość. Jaki czort pokusił mnie aby zarejestrować konto na pdg pl

Edytowano przez libia (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opinia o firmie pdg.pl:

Mam założone konto w tej firmie od dłuższego czasu i do tej pory jedyne problemy jakie napotkałem to:

1. wysyłane maile z utrzymywanych na serwerze stron nie dochodzą na skrzynki pocztowe np. interii

2. przekierowanie maili z jakiegoś powodu nie działa i suport nie potrafił tego naprawić

3. od ok. 1-1,5 miesiąca brak kontaktu telefonicznego z firmą, mailowego oraz poprzez GaduGadu, brak podania przyczyny na stronie. Telefonu nie odbierają, choć sygnał jest okresowo wolny, okresowo zajęty. Na maile nie odpowiadają, choć wysłałem ich już sporo. Generalnie nie wiem z tym zrobić, gdyż nie mam możliwości przeniesienia do nich (lub od nich) wykupionych domen. Jest to bardzo poważny mankament firmy.


A ponadto UWAGA:

Hosting okresowo nie działa, strony internetowe włącznie z pdg.pl albo wgrywają się bardzo wolno, albo niestety w ogóle się nie wgrywają!!! Generalnie firmy nie polecam!!!

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikomu nie polecam tej firmy. Mnie ta "firma" oszukała na 30zł za hosting 1gb. Napisali na swojej stronie, cytuję "Gwarantujemy zwrot poniesionych kosztów w przypadku niesatysfakcjonującego poziomu usług." Więc poprosiłem drogą meilową o zwrot tych 30 zł i od 5 miesięcy pieniędzy nie widzę na swoim koncie!. Dodatkowo telefon kontaktowy do tej firmy nie działa. Polecam wszystkim się zastanowić zanim jakikolwiek hosting u nich kupicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uciekłem od nich, na żadne maile nie odpowiadają(nawet na fb), ale wysłali ponaglenie do zapłaty za przedłużenie ważności serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, podzielam opinie innych. Kiedyś to była bardzo stabilna firma. Ich oferta jest naprawdę bardzo atrakcyjna. Ale usługi tej firmy pogorszyły się drastycznie od lutego/marca tego roku. Strona często nie działała, zawieszała się. Non stop była mowa o jakiejś awarii systemu który ma zostać naprawiony.

Niestety, problemy były coraz to częstsze i byłem zmuszony od nich uciec.

Nie polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś natomiast od samego rana nie działa mysql :)))
Pomimo że zawiadomiłem telefonicznie oraz drogą meilową 0 reakcji :)
Nie ma to jak "Stabilny hosting" :)
Jakiś czas temu również była awaria :)
Czekam na naprawę i zabieram pliki z tego badziewia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Używałem półtora roku. Cena naprawdę dobra, transfer bez limitu. To wszystko na plus. Ale... Ciągle są problemy z pocztą. Konta działają, nagle przestają. Takie przestoje bardzo negatywnie odbijają się na wizerunku firmy, ponieważ klienci nie mogą się z nami kontaktować. Nie trzeba chyba tłumaczyć jak bardzo jest to irytujące.

Serwer kompletnie nie nadaje się do nieczego oprócz udostępniania zdjęć.

Mocno ograniczona możliwość ingerencji w ustawienia oraz szybkość działania serwera uniemożliwiają w praktyce założenie na nim sklepu internetowego.

Na początku współpracy kontakt i reakcje na problemy szybkie. Teraz kilkanaście już wiadomości zostaje bez reakcji (oczywiście wysłane z działającego konta mailowego). Przenoszę się gdzieś indziej, bo nie chce się już denerwować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oferta jest bardzo ciekawa. Ale ...

Mam konto prawie dwa lata. Przymiotnik "profesjonalny" pasuje do niego jak wół do karety.

Serwer nie wyrabia z obsługą MediaWiki czy WordPress'a (czas ładowania strony 1:30 - 2:00 min.), nie wspominając o bardziej zasobnożernych. Problemy z połączeniem z bazą, ip na liście spamerów i zero reakcji obsługi na zgłoszenia.

Nadaje się na serwisy z zerowym ruchem.

Dla poważniejszych zastosowań szkoda czasu. Taki sanfre.eu jest o niebo lepszy i za free.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Najgorszy hosting jaki można sobie wyobrazić. Od ok. 2 tygodni forum myBB postawione na pdg praktycznie nie działa. Strony ładują się ok 2-3 minuty niezależnie od pory dnia i nocy. Na każdą operację jaką chce się wykonać: logowanie, rejestracja, odświeżanie, próba otworzenia nieczytanych postów, odczytanie posta, wyjście poziom wyżej, traci się makabryczną ilość czasu. Każdy straci cierpliwość. Użytkownicy forum zwątpili, część nie chce wchodzić w ogóle na nasze strony.

Ich telefon w ogóle nie działa. Nikt nie odbiera ani połączeń, ani nie odpisuje na smsy.

Pisanie maili też jest bezsensowne. Nikt nie odpisuje.

Czat na stronie jest niedostepny.

Można zostawić wiadomość na czacie, na której odpowiedź czeka się do rana dnia następnego, ale tylko roboczego. Jeśli raczą odpowiedzieć (to bzdura, że w ciągu 1 h) to tak ok godz. 9-10 rano. Odpowiadają szablonowo i jednakowo na kilka moich wiadomości wysyłanych z częstotliwością co godzinę dnia poprzedniego, z błagalnymi prośbami o zrobienie czegokolwiek, aby forum działało. Odpowiedzi brzmią w następujący sposób, cytuje dosłownie:

 

Przepraszamy za problem.

Pracowaliśmy nad usprawnieniem działalności serwera.

Konto powinno działac poprawnie.

albo

Przepraszamy za zamieszanie.

Postanowiliśmy znacznie ulepszyć wartości serwerów.

Tak aby już nigdy nie wystąpiła wspomniana przez Pana sytuacja.

Prosimy jeszcze o chwilkę cierpliwości (kilka godzin) w których strony mogą chodzić nieco wolniej.

Niebawem wszystko przyspieszy. Dostarczamy nowe serwery o lepszych parametrach.

albo

Forum działa poprawnie.

albo

Jesteśmy cały czas dostępni, pracujemy nad rozwiązaniem problemów.

Nie możemy wszystkim odpisywać od ręki, skoro pracujemy nad poprawą wydajności usług.

albo

Oczywiście, że jest szansa na kontakt.

Każdego dnia.

Cały czas pracujemy nad wydajnością.

Aktualnie forum działa dobrze.

Niestety, są to tylko czcze obietnice. Forum dosłownie po ich odpowiedzi działa lepiej 2-3 h, po czym spowalnia do granic ludzkiej cierpliwości, a na napisaną o tym wiadomość odpowiadają na dzień następny, by znów ponowili procedurę, czyli odpowiedź na zeszłodniowe maile, restart u nich ustawień, forum chwilę działa po czym historia się powtarza, forum praktycznie przestaje działać. W weekend o tych operacjach można zapomnieć. Nie odbierają wiadomości od popołudnia w piątek do poniedziałku rana, a wtedy forum działa z szybkością żółwia, lub jak kto woli ślimaka.

 

Jestem sfrustrowana tą sytuacją. Od bardzo dawna nikt w ten sposób nie traktował mnie jako klienta i nie spodziewałam się, że przy takiej konkurencji można w podobny sposób traktować klienta.

 

Czytam, że nie mam szans na odzyskanie pieniędzy, bo nikt z tu upominających się nie potwierdził, że zwrot za hosting od pdg otrzymał. A mamy host opłacony na dłużej niż rok...

 

W tym momencie szukamy nowego miejsca, bo naprawdę mam dość tak aroganckiego i nieprofesjonalnego zachowania.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Najgorszy hosting jaki można sobie wyobrazić. Od ok. 2 tygodni forum myBB postawione na pdg praktycznie nie działa. Strony ładują się ok 2-3 minuty niezależnie od pory dnia i nocy. Na każdą operację jaką chce się wykonać: logowanie, rejestracja, odświeżanie, próba otworzenia nieczytanych postów, odczytanie posta, wyjście poziom wyżej, traci się makabryczną ilość czasu. Każdy straci cierpliwość. Użytkownicy forum zwątpili, część nie chce wchodzić w ogóle na nasze strony.

Ich telefon w ogóle nie działa. Nikt nie odbiera ani połączeń, ani nie odpisuje na smsy.

Pisanie maili też jest bezsensowne. Nikt nie odpisuje.

Czat na stronie jest niedostepny.

Można zostawić wiadomość na czacie, na której odpowiedź czeka się do rana dnia następnego, ale tylko roboczego. Jeśli raczą odpowiedzieć (to bzdura, że w ciągu 1 h) to tak ok godz. 9-10 rano. Odpowiadają szablonowo i jednakowo na kilka moich wiadomości wysyłanych z częstotliwością co godzinę dnia poprzedniego, z błagalnymi prośbami o zrobienie czegokolwiek, aby forum działało. Odpowiedzi brzmią w następujący sposób, cytuje dosłownie:

 

Przepraszamy za problem.

Pracowaliśmy nad usprawnieniem działalności serwera.

Konto powinno działac poprawnie.

albo

Przepraszamy za zamieszanie.

Postanowiliśmy znacznie ulepszyć wartości serwerów.

Tak aby już nigdy nie wystąpiła wspomniana przez Pana sytuacja.

Prosimy jeszcze o chwilkę cierpliwości (kilka godzin) w których strony mogą chodzić nieco wolniej.

Niebawem wszystko przyspieszy. Dostarczamy nowe serwery o lepszych parametrach.

albo

Forum działa poprawnie.

albo

Jesteśmy cały czas dostępni, pracujemy nad rozwiązaniem problemów.

Nie możemy wszystkim odpisywać od ręki, skoro pracujemy nad poprawą wydajności usług.

albo

Oczywiście, że jest szansa na kontakt.

Każdego dnia.

Cały czas pracujemy nad wydajnością.

Aktualnie forum działa dobrze.

Niestety, są to tylko czcze obietnice. Forum dosłownie po ich odpowiedzi działa lepiej 2-3 h, po czym spowalnia do granic ludzkiej cierpliwości, a na napisaną o tym wiadomość odpowiadają na dzień następny, by znów ponowili procedurę, czyli odpowiedź na zeszłodniowe maile, restart u nich ustawień, forum chwilę działa po czym historia się powtarza, forum praktycznie przestaje działać. W weekend o tych operacjach można zapomnieć. Nie odbierają wiadomości od popołudnia w piątek do poniedziałku rana, a wtedy forum działa z szybkością żółwia, lub jak kto woli ślimaka.

 

Jestem sfrustrowana tą sytuacją. Od bardzo dawna nikt w ten sposób nie traktował mnie jako klienta i nie spodziewałam się, że przy takiej konkurencji można w podobny sposób traktować klienta.

 

Czytam, że nie mam szans na odzyskanie pieniędzy, bo nikt z tu upominających się nie potwierdził, że zwrot za hosting od pdg otrzymał. A mamy host opłacony na dłużej niż rok...

 

W tym momencie szukamy nowego miejsca, bo naprawdę mam dość tak aroganckiego i nieprofesjonalnego zachowania.

 

 

Witaj, moge ciebie pocieszyć, że ja odzyskałem pieniądze. Ale znaleźli na mnie haka(oczywiście nie było nic o tym pisane w regulaminie.) i oddali połowę. Napisz na ich facebooku o faktycznym stanie ich usług. Jeśli usuną twój komentarz, to skomentuj ponownie. Mi się tłumaczyli popsutą skrzynką odbiorczą, co oczywiście było kłamstwem. Mam nadzieję, że nie tylko Tobie uda się odzyskać pieniądze. Zapomniałem dopisać, że ja przez rok walczyłem z nimi o zwrot pieniędzy. Dopiero facebook pomógł. Pozdrawiam.

Edytowano przez ka0099 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź i podpowiedź. Popatrze na tego facebooka. Nie wierzę w ani jedno ich słowo. Stek bzdur i kłamstw. Powalczymy, ale widzę, że jest jakaś nadzieja ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W przeciwieństwie do wielu poprzedników moja opinia to nie płatna laurka tylko faktyczna opinia klienta - użytkownik od 2 lat. Kontakt z firmą pdg wyłącznie mailowy lub sms gg - to mówi samo za siebie. Odpowiadają niby w 1 h, w rzeczywistosci odpowiedź na co 10 - maila, po tygodniu lub wcale, szarpanina i walka z wiatrakami. Wiecznie coś sie zacina, a to strona nie działa, a to poczta do strony nie działa, a to domeny którą wykupiłam nie ma - okazało sie dopiero po zapłacie. Od 4 miesięcy nie ma mi kto oddać 15 zł za niezrealizowaną usługę - nie mają kasy, czy co? Kontakt z tą firmą to walenie głową w mur. Oradzam. Mam 4 domeny i mam dość - po końcu umowy wypisuję się. Tanio i badziewnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że teoretycznie firma zapewniała, że będzie świadczyła lepszej jakości usługę, jednak patrząc przez pryzmat logiki nie można utrzymać dobrej jakości usługi za 30 zł brutto rocznie... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×