Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
batonik

Parę pytań.

Polecane posty

Witajcie, na wstępie zaznaczę, że jestem jak na razie zielony w te klocki. Czytałem parę tematów w sprawie streamingu i wszystko wychodzi na tym, że najlepiej brać serwer dedykowany w OVH. No i tu nasuwa się pierwsze pytanie, w jaki sposób podłączyć nasz osprzęt, tj. kamerki, pulpit oraz głos do takowego serwera dedykowanego aby zacząć nadawanie relacji na żywo. Byłbym bardzo wdzięczny za nakierowanie na dobrą stronę w tej sprawie.

Następnie, jaki serwer dedykowany polecielibyście do nadawania przebiegu meczy z counter-strike'a + kamerki? Zakładając, że nadawanie oglądałoby maksymalnie początkowo 80 osób. Nie mówię tu o jakości HD, lecz przyzwoitej. Zaznaczyć chciałbym także, iż takie streamy nadawane byłyby sporadycznie w czasie trwania spotkań.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez

To moze kupic specjalnie oferowane przez firmy pakiety TV? Np. w Radiohost.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Windows Media Video i Microsoftowski Media Encoder, który jest całkiem nietrafionym

Możesz podać jakieś logiczne uzasadnienie (poza tym, że na pełną solucję Microsoftową cię po prostu nie stać :) )?

 

Szczerze mówiąc, to do rozwiązań enterprise w dziedzinie streamingu to IMO produkty Real/Helix i Microsoftu były jednymi z najlepszych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Matmaxalez, pakiet TV, czyli w tym przypadku autopilot TV?

 

@Dj Mentos, z serwerami shoutcastu miałem styczność i chyba wiem o co chodzi, jeżeli chodzi o radio. W tamtym przypadku łączyło się za pomocą wtyczki od winampa do serwera shoutcastu. Teraz trzeba jedną z tych technologii i chyba wybiorę Icecast.

 

Widzę, że w moim przypadku serwer dedykowany raczej nie wchodzi w grę, ze względu na konfigurację.