Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Disip

Konfiguracja w Hitme.net.pl

Polecane posty

Witam,

 

 

niedawno kupiłem serwer VPS XEN HVM od http://hitme.net.pl/.

Już na samym początku była jakaś awaria, czy coś.

No ale przejdę do rzeczy:

 

 

próbuję zainstalować system FreeBSD. Wszystko ładnie się włącza, ale gdy już system próbuje zacząć instalację,

otrzymuję komunikat "Error mounting /dev/acd0 on /dist (...)". Wersje systemu, które próbowałem zainstalować (ISO): 7.1, 7.4, 8.2 .

Jaka jest możliwa przyczyna tego błędu?

Czy to ja robie coś źle (choć wybranie opcji Install nie jest niczym skomplikowanym),

czy może to jakieś problemy wewnątrz serwera?

Druga sprawa, powiązana z powyższą - jako, że z ISO miałem problem, pomyślałem sobie, że może uda się zainstalować prosto z FTP.

Jednak nigdzie nie jest powiedziane jaką konfigurację sieci należy uskutecznić

(re0 oraz plip0 - serwer DHCP nie proponuje żadnych ustawień): host, domain, gateway [to jest], ip [rownież jest]...

Próbowałem z następującymi ustawieniami:

host: nrvps.serwervps.pl; domain: serwervps.pl; gateway: 188.116.53.1; ip: ipvps;

Jednak oczywiście nie poskutkowało.

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów, pozdrawiam.

PS.: Hitme, moglibyście poprawić linki do supportu, które wysyłacie w każdym e-mailu?

Nie działają. Kilka linków do pomocy na stronie również nie działa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, bo nie siedzę na codzień w Unixach (LOL).

Szukałem już tego w googlach, jednak specjalnego rozwiązania nie znalazłem, bo wszędzie temat kończył się na wymianie płyty instalacyjnej, bądź zmianie wersji systemu...

A ja instaluję zdalnie z ISO już trzecią wersję.

Edytowano przez Disip (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyne rozwiązanie jakie znalazłem, to:

Rescan devices in the installer.

After that, when selecting CDROM as media type,

the installer lets you chose between cd0 and acd0.

Jednak mi instalator nie pozwala nic wybrać... Od razu leci acd0.

Edytowano przez Disip (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Napisz do supportu ale wątpie żeby ci w czasie świąt odpisali :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisałem... Jeszcze rano na poprzednie zgłoszenie odpisali, na to już nie ma odpowiedzi.

 

Czy mogę na VPSie korzystać z LiveFS FreeBSD jak z normalnego zainstalowanego systemu?

Edytowano przez Disip (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Okres przedświąteczny to się nie dziwie. Wczoraj w firmie siedziałem półgodziny tylko na supporcie u siebie a dzisiaj to w przerwie między porządkami. :)

 

 

Do poniedziałku-wtorku pewnie ci nikt nie da odpowiedzi. To akurat zrozumiałe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Okres przedświąteczny to się nie dziwie. Wczoraj w firmie siedziałem półgodziny tylko na supporcie u siebie a dzisiaj to w przerwie między porządkami. :)

 

 

Do poniedziałku-wtorku pewnie ci nikt nie da odpowiedzi. To akurat zrozumiałe :)

 

Może i dla Ciebie to zrozumiale, ale skoro czymś się reklamuje to i trzeba się z tego wywiązać.

 

hitme.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Support 24/7 w Hitme? Taaaa...

Nie jestem ich klientem, bo kieruję się opiniami na temat firm (zbyt wiele razy się sparzyłem w przeszłości, postanawiając samemu wypróbować różnych hostingodawców). A opinie na temat supportu Hitme niestety nie są zbyt zachęcające. Po raz kolejny okazuje się, że reklama sobie, a życie sobie... W pewnym sensie to rozumiem, zatrudnianie kogoś kompetentnego 24/7 do obsługi supportu to spore koszta. Ale z drugiej strony czasem wystarczyłaby banda studentów dorabiających na zlecenia do zwykłego odbierania telefonów i informowania o ewentualnych naprawach, przekazywania spraw do "działu technicznego" itp. Tak działają wielkie firmy (np. TPSA) i w zasadzie się ten system sprawdza - technicy nie tracą czasu na siedzenie przy telefonach, dostają konkretne zlecenia od ludzików z infolinii wtedy, kiedy jest to niezbędne, firma ma mniejsze koszta, utrzymując nadal "support 24/7/365".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie właśnie, można jedynie dokupić pakiet jakiegoś innego supportu, co jest wg mnie conajmniej śmieszne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę edytować.

 

FreeBSD LiveFS również odpala instalację, dziwne...

No cóż, widać sobie trochę poczekam, mogłem później kupić ten VPS, bo dni lecą a VPS niesprawny...

 

Wie może ktoś jaka jest wymieniona w pierwszym poście konfiguracja sieci w Hitme?

Śmieszne, że na ich stronie nie ma żadnego FAQ...

Jest tylko link o ile mnie pamięć nie myli, ale oczywiście nie działa :)

 

Następnym razem będę wiedział, żeby Hitme omijać łukiem...

Edytowano przez Disip (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Wcale dni nie lecą na marne bo jak napiszesz do nich że miałeś problem z serwerem i nie odpowiadali na twoje wiadomości to ci powinni przedłużyć serwer!

 

Poczytaj regulamin. A FAQ nie potrzebny jak ktoś potrafi używać google.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli będąc w sklepie, gdy nie wiesz gdzie coś jest - nie idziesz na informację, nie pytasz pani ze sklepu, tylko idziesz na google, tak?

Poza tym szanująca się firma powinna próbować ułatwić pracę nawet największym laikom. Przykładem jest choćby exone - wszystko objaśnione od A do Z, nawet widziałem filmy na Youtube! (niestety nie mam u nich żadnego serwera, czego teraz żałuję).

 

Jak już mówiłem, znalazłem rozwiązanie, które wymaga wybrania innego urządzenia cd0, jednak na moim VPSie nie da się tego zmienić.

 

 

Liczyłem, że ktoś tutaj będzie znał odpowiedź na moje pytanie, lub jakąś radę, ale niestety widzę, że nic z tego...

Edytowano przez Disip (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Zwykle staram się sam rozwiązać problem.

 

 

A pytanie mam: Próbowałeś może zadzwonić na numer alarmowy lub do biura? Bo gdy nie odpowiadają na maile to można się skontaktować telefonicznie.

 

 

Obecnie można skontaktować się przez:

- maila

- ticket

- livesupport

- telefon

- formularz kontaktowy

 

 

Telefon - 10:30 - 18:00

(poniedziałek - piatek)

 

801 081 247 z telefonów stacjonarnych

56 669 89 70 z telefonów komórkowych, z zagranicy

 

 

poza godzinami pracy biura

530 630 021

530 630 011

 

 

Fax:

56 681 24 10

 

 

Email

Biuro: bok@hitme.pl

 

Support: pomoc@hitme.pl

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja może coś jeszcze do tego dodam...

1.Bardzo trudny kontakt mailowy odpisują 1 na miesiąc tylko na telefon można się dodzwonić i to nie zawsze.

2.Gdy zakupowałem VPS to czekałem na niego tydzień.

3.Support woogie nie działa.

4.Wyłanczali mi VSP kiedy chcieli nawet nie informując o jakiejś awarii czy coś.

5.Miałem na nim postawione serwery cs przez wyłączanie straciłem masę ludzi.

6.Nagle nie wiem skąd pojawiły się lagi na serwerach pingi i z wiechy serwerów nic nie było robione było tak jak od początku dzwonie do nich na awarie a oni mowie ze tu tylko w pilnych sprawach.

7.Najlepsze było to jak tylko złożyłem wymówienie usługi bardzo szybko odpisali w ciągu 5 min...

 

Osobiście nie polecam firmy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maile - brak odpowiedzi.

Ticket - brak odpowiedzi.

Live support - offline od 3 dni (być może dłużej, od 3 dni zwracam na to uwagę).

Telefon - nie próbowałem faktycznie, jednak skoro ktoś, kto proponuje support 24/7 nie może w danej chwili go umożliwiać, to raczej telefon tego nie zmieni :)

Formularz kontaktowy - brak odpowiedzi.

 

 

No ale nie o ich supporcie i zaangażowaniu ten temat.

Edytowano przez Disip (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Telefon - nie próbowałem faktycznie, jednak skoro ktoś, kto proponuje support 24/7 nie może w danej chwili go umożliwiać, to raczej telefon tego nie zmieni :)

 

Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz. A większość ludzi mówi że po telefonie wszystko wraca do jest ok i można się dogadać.

 

 

Co do supportu to od zawsze (ale nie tylko ta firma) ma problemy... :) Kwestia zainwestować trochę kasy na dwie-trzy osoby które by na zmiane siedziały i odpisywały na maile/tickety. :)

 

 

Jak by komuś zaproponowali nawet 500zł miesięcznie za siedzenie w domu i prace zdalną to byłby wdzięczny :) Wystarczy aby siedział 6h-8h dziennie. 4 takie osoby (2000zł miesięcznie ledwo wydatku) a większość klientów by była bardziej zadowolona i zyski by mieli większe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż faktycznie spróbuję przez telefon. Najpierw poszedł SMS.

 

To prawda, że każda firma ma z tym problemy, ale nie każda firma reklamuje się przy tym, że ma najlepszy support 24/7/365, jak to zauważył Marek607.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak by komuś zaproponowali nawet 500zł miesięcznie za siedzenie w domu i prace zdalną to byłby wdzięczny :) Wystarczy aby siedział 6h-8h dziennie. 4 takie osoby (2000zł miesięcznie ledwo wydatku) a większość klientów by była bardziej zadowolona i zyski by mieli większe.

 

Za takie pieniadze to chyba Chinczyka lub jakiegos gimnazjaliste trzeba zatrudnic, chyba ze to odpisywanie ma wygladac tak " zglosznie przyjete" , "problem rozwiazany" ....

 

badzmy powazni ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Za takie pieniadze to chyba Chinczyka lub jakiegos gimnazjaliste trzeba zatrudnic, chyba ze to odpisywanie ma wygladac tak " zglosznie przyjete" , "problem rozwiazany" ....

 

badzmy powazni ....

 

A ty ile byś chciał za siedzenie w domu i odbieranie maili, powiadamianie o problemie techników (bo dostępu do ssh / paneli by pewnie nie chcieli dać) i odpisywanie do klienta o stanie zgłoszenia, naprawie itp.

 

Robota głównie na siedzeniu i prawie nic nie robieniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za takie pieniadze to chyba Chinczyka lub jakiegos gimnazjaliste trzeba zatrudnic, chyba ze to odpisywanie ma wygladac tak " zglosznie przyjete" , "problem rozwiazany" ....

 

badzmy powazni...

Lepsze "zgłoszenie przyjęte" a już wogóle "problem rozwiązany" niż zero kontaktu i rozwiązań.

Edytowano przez Disip (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Zadzwoń. Większość firm nie odpowiada na SMS-y. Preferowana jest normalna rozmowa!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marshall
Święta święta i po świętach, a odpowiedzi nadal zero.

 

W drugi dzień świat do nich dzwoniłem i odebrali telefon i Pan Administrator pomógł od ręki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×