Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Grupa PFF

Profesjonalny livechat na Twoją stronę

Livechat w formie hostingowej  

20 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz uruchomić live chat na stronie Twojej firmy?

    • Tak
      5
    • Nie
      11
    • Mamy już livechat
      4


Polecane posty

Dużo czasu zajęło nam przygotowanie tej aplikacji. Ale w końcu z dumą możemy zakomunikować - oto i jest - Pffchat. To nowoczesna i prosta w obsłudze aplikacja live chat, która doskonale sprawdzi się w każdej firmie hostingowej i nie tylko. Pozwala na szybką rozmowę tekstową (obsługa przed- i po-sprzedażowa), wymianę plików pomiędzy klientem i operatorem (w razie pytań / problemów konfiguracyjnych). Wszystkie rozmowy są rejestrowane i po ich zakończeniu Wasz klient może je wydrukować/wysłać na maila - mając ustalenia dostępne pod ręką. Operator oczywiście też ma własne archiwum wszystkich rozmów. Ale jest jeszcze jedna, kluczowa funkcja. Śledzenie ruchu na swojej stronie i możliwość zapraszania do rozmowy. Wszystkie funkcje zostały spisane tutaj: http://www.pffchat.pl/features.html

 

Aplikacja jest w pełni webowa, zatem ani Ty, ani Twoi klienci nie muszą niczego instalować na swoich komputerach. Jej demo można zobaczyć tutaj: https://secure.pffchat.com/login?m=demo&lang=pl_PL (dane do logowania dostępne w panelu). Aplikacja jest podpięta do tej strony: demo.pffchat.com - zatem tam możecie ze sobą rozmawiać, zmieniać statusy, śledzić się itd.

 

Pewnie wiele osób spyta ile ta przyjemność kosztuje. Otóż nie wiele... I dodatkowo można wybrać odpowiadający swoim potrzebom profil rozliczeń (zakup licencji i wynajem aplikacji).

Licencja - 199zł netto za roczną licencję na 1 domenę i 1 operatora (gwarancja i darmowe aktualizacje na cały okres ważności licencji).

Wynajem - od 19zł netto miesięcznie (przy płatności za 24 mies) - 1 domena, 1 operator i oglądalność miesięczna do 10.000 odsłon strony (taki sam pakiet z 50.000 odsłon miesięcznie to 29,50 netto).

Dokładna wycena tutaj: http://www.pffchat.pl/prices.html

 

Niedługo uruchomimy program partnerski. Myślę, że Wasi klienci to również nasi potencjalni klienci. Z czego chciałbym, żebyście mogli zarabiać. Nie będzie to jednorazowa prowizja, tylko procent od każdej sprzedaży, ale również odnowienia licencji, czy przedłużenia abonamentu. Krótko mówiąc - jak długo jak dany użytkownik korzysta z Pffchat, tak długo Wy jako Partnerzy możecie czerpać z tego zyski.

 

Myślę, że na ten moment to wszystko co mam do zakomunikowania. Zachęcam do testowania i zamawiania aplikacji. W razie pytań / propozycji / uwag(!) - proszę pisać.

 

Pozdrowienia!

Tomasz Michalski - Grupa PFF

www.pffchat.pl

post-28-0-67641900-1301055356.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uwaga - dla użytkowników Web Hosting Talk przygotowaliśmy specjalny kod rabatowy. Stały rabat -15% na wszystkie pakiety (wynajem i licencja roczna). Aby uzyskać rabat przy zamówieniu należy prowadzić kod rabatowy WHT15.

 

Dodam również, że oferujemy 14 dniowe, niezobowiązujące testy oprogramowania. Po szczegóły odsyłam na PW lub na nasz live chat :)

Edytowano przez Grupa PFF (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wynajmując aplikację w formie abonamentu silnik Pffchat znajduje się na naszych serwerach. Na stronie Klienta jest tylko: a) kod śledzący (taki, który sprawdza czy ktoś jest na stronie, gdzie, ile czasu etc), :P plik łączący się z silnikiem.

 

No i ten kod śledzący łączy się z plikiem, a ten z silnikiem. W ten sposób zapisujemy wszystkie odsłony kodu śledzącego i odliczamy ilość odsłon względem przysługujących w ramach abonamentu.

 

Od razu dodam, że do abonamentu przypisana jest stała ilość odsłon (ale jak kupujesz np. na 2 lata pakiet z 10.000 odsłon/miesięcznie to masz łącznie 240.000 odsłon przypisanych do konta). Możesz je zużyć w 3 miesiące, czy też 24 miesiące. Dodatkowo do konta można dokupić dodatkowe pakiety odsłon. Te są bezterminowe.

 

W razie dalszych pytań - proszę pisać, postaram się udzielić odpowiedzi.

 

Pozdrawiam,

TM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takich limitów. A to dlatego, że rozmowa na żywo nie odbywa się przez bazę danych (właśnie z powodów problemów typu limity jednoczesnych połączeń). W bazie danych znajdziesz np. archiwum rozmów.

 

Ilości jednoczesnych rozmów też nie limitujemy. Może je limitować operator - nie odbierając połączeń - jeśli obawia się, że nie będzie w stanie prowadzić np. 20 rozmów jednocześnie.

 

Pozdrawiam,

Tomasz Michalski

Edytowano przez Grupa PFF (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×