Skocz do zawartości

Polecane posty

Mi do tej pory się nie udało tego dokonać.

Na początku przejęcia przez ncgroup było idealnie a teraz już porażka kompletna zero kontaktu wszystko milczy, też swoje serwery pora zabierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawa wyglada teraz z Livenet-em ?

 

Pozdrawiam i prosze o opinie użytkowników usługi (bierzących...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie posiada tam serwerow, zeby sie wypowiedziec ? Czy bedziecie sie wypowiadali jak wam padna ? Mam zle wspomnienia ze starym LN, ale z tego co czytam to sie znacznie polepszylo i maja ciekawa wyprzedaz. Po prostu nie mam zamiaru po raz kolejny wyrzucac pieniedzy w bloto a okres rozliczeniowy to nie cale 20 dni (wedlug firmy oczywiscie - stary LN). Dlatego wole ominac tego typu zdarzenia.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A Pan xorg to chyba nigdy nie miał u nas wykupionej usługi. Chyba był Pan związany z inną firmą ...

 

Jeżeli chodzi o ofertę to zapraszam do wykupienia usługi. Serwery są aktywowane na okres jednego miesiąca. Więc można zawsze zrezygnować bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Ze swojej strony mogę jedynie obiecać zwrot pieniędzy jeżeli świadczona usługa nie będzie zgodna z informacjami w ofercie.

 

Pozdrawiam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś wie i powie jak działają VPS'y w LiveNet.

Dostałem dosyć dobrą ofertę na VPS'a, ale nie wiem czy ryzykować (będą na nim działały 3 sklepy).

 

- jak z supportem już po opłaceniu fakry ;)

- jak z awaryjnością?

- czy serwery są wydajne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż chyba zaryzykuję. Najwyżej będę sobie pluł w brodę i przenosił wszystko w inne miejsce.

A zgłoszenia będę robił na WHT :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście polecam usługi Livenetu. Mam tam VPSa, suport działa bardzo szybko i rzeczowo, a z jakości usług (i ceny) jestem bardzo zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WItam

Na wstępie zaznaczę, że nie jestem opłacony przez konkurencję gdyż i takie komentarze na temat złych opini widziałem. Wierzę, że te opinie są jak najbardziej słuszne, sam specjalnie założyłem konto by o tym napisać.

Szczerze odradzam Livenet! To prawda, że jest dobry kontakt, choć Całodobowa Infolinia: 801 000 820 działa tylko pn-pt do 20. Serwer opłacam 2 tygodnie i przez ten czas były już 2 dni kiedy ich łącze szwankowało. Co chwilę rozłączane był usługi. Dzwoniąc do nich powiedzieli mi bym wysłał logi z winMTR. To już bzdura bo jeśli coś nie działa to oni powinni to sprawdzić niezwłocznie, a nie ja. Jednak wysłałem im te logi - nie odpisali wcale. Po paru dniach sytuacja się powtórzyła, wysłałem 2 maile z logami i 3 z tym, że nie zgadza mi się coś z pamięcią RAM. Co do RAMU myliłem się i pan z działu technicznego mi o tym powiedział lecz zapomniał chyba o 2 poprzednich mailach. Dzisiaj serwer nie działa w ogóle. Całodobowa infolinia jest o dziwo nieczynna i nikt nie odbiera, napisałem stosownego maila lecz nie spodziewam się odpowiedzi w niedziele. Będę ubiegał się o zwrot pieniędzy i udam się do Rzecznika Praw Konsumenta. Jak myślicie jestem w stanie coś zdziałać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WItam

Na wstępie zaznaczę, że nie jestem opłacony przez konkurencję gdyż i takie komentarze na temat złych opini widziałem. Wierzę, że te opinie są jak najbardziej słuszne, sam specjalnie założyłem konto by o tym napisać.

Szczerze odradzam Livenet! To prawda, że jest dobry kontakt, choć Całodobowa Infolinia: 801 000 820 działa tylko pn-pt do 20. Serwer opłacam 2 tygodnie i przez ten czas były już 2 dni kiedy ich łącze szwankowało. Co chwilę rozłączane był usługi. Dzwoniąc do nich powiedzieli mi bym wysłał logi z winMTR. To już bzdura bo jeśli coś nie działa to oni powinni to sprawdzić niezwłocznie, a nie ja. Jednak wysłałem im te logi - nie odpisali wcale. Po paru dniach sytuacja się powtórzyła, wysłałem 2 maile z logami i 3 z tym, że nie zgadza mi się coś z pamięcią RAM. Co do RAMU myliłem się i pan z działu technicznego mi o tym powiedział lecz zapomniał chyba o 2 poprzednich mailach. Dzisiaj serwer nie działa w ogóle. Całodobowa infolinia jest o dziwo nieczynna i nikt nie odbiera, napisałem stosownego maila lecz nie spodziewam się odpowiedzi w niedziele. Będę ubiegał się o zwrot pieniędzy i udam się do Rzecznika Praw Konsumenta. Jak myślicie jestem w stanie coś zdziałać?

 

znaczy ze korona CI z gówy spadła jak przesłałeś coś (trasę pakietów i loss) co jest jakby podstawą i normą przy zgłąszaniu problemów z łaczem ? (problem może leżeć gdzie indziej nie koniecznie w dc livenet stąd prośba o tracert - weź to chłopie na logikę ...)

 

a cóż to za usługa i z jakim sla ? :-) 100% i pewnie dedyk za 2k dolarów ? :-)

Nie pisz do rzecznika praw konsumenta napisz od razu do prezesa rady ministrów,

a z tym supportem 24/7 to już nie pierwsza firma która się nim "lansuje" a pracują normalnie pn - pt i w weekendy cisza, tylko po co pisać skoro prawda szybko na jaw wychodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

znaczy ze korona CI z gówy spadła jak przesłałeś coś (trasę pakietów i loss) co jest jakby podstawą i normą przy zgłąszaniu problemów z łaczem ? (problem może leżeć gdzie indziej nie koniecznie w dc livenet stąd prośba o tracert - weź to chłopie na logikę ...)

 

a cóż to za usługa i z jakim sla ? :-) 100% i pewnie dedyk za 2k dolarów ? :-)

Nie pisz do rzecznika praw konsumenta napisz od razu do prezesa rady ministrów,

a z tym supportem 24/7 to już nie pierwsza firma która się nim "lansuje" a pracują normalnie pn - pt i w weekendy cisza, tylko po co pisać skoro prawda szybko na jaw wychodzi ?

 

Już nie raz było o tym, że nie ważne za ile jest usługa. Jeśli firma na tyle wyceniła to za tyle zobowiązuje się dostarczyć to co oferuje. Nie zwalajmy na klienta odpowiedzialności za to, że kupił coś tanio. Tym bardziej, że jest to dział "opinie o firmach hostingowych" i chyba klient ma prawo do negatywnej oceny jeśli nie otrzymał tego za co zapłacił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

Ogarnij się, nikt nie będzie reagował na wiadomość o stracie pakietów bez odpowiednich logów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po paru dniach sytuacja się powtórzyła, wysłałem 2 maile z logami

 

Niby wysłal :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z kim z forumowiczów można sie kontaktować w sprawie serwerów na livenet.pl ? BOK od kilu dni bez echa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem u nich serwer dedykowany około Czerwca 2011 i z tego co pamiętam nie miałem zastrzeżeń. Poza tym że na aktywację czekałem prawie cały dzień bo mieli jakieś problemy ze sprzętem. Tak czy siak polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem u nich serwer dedykowany około Czerwca 2011 i z tego co pamiętam nie miałem zastrzeżeń. Poza tym że na aktywację czekałem prawie cały dzień bo mieli jakieś problemy ze sprzętem. Tak czy siak polecam.

 

To się rzeczywiście naczekałeś... Cały dzień na zainstalowane serwera dedykowanego przy braku zautomatyzowanego procesu oddawania serwerów.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zostałem klientem LiveNetu kilka dni temu. Z tej perspektywy mogę powiedzieć narazie że obsługa sprzedaży + instalacji dedyka na plus, nie mam zastrzeżeń. Pierwsze dni działania bez niespodzianek, ładne czasy do serwera, wszystko działa tak jak chciałem.

Na temat jakości usług jeszcze się nie wypowiadam, ale napewno wrócę tu za pół roku :)

 

Czyli na dzień dzisiejszy wielki + za szybką rekcję BOK na zapytanie ofertowe, indywidualne rozpatrzenie moich potrzeb, oraz szybką i bezproblemową instalację.

Edytowano przez gostomski (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z

Na temat jakości usług jeszcze się nie wypowiadam, ale napewno wrócę tu za pół roku :)

 

Myślę, że wrócisz szybciej ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to już mamy wyjaśnienie owych dziwnych pism wysyłanych kontrahentom Network Communication przez komornika ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o livenet.pl po raz kolejny zmienił właściciela ;)

 

 

a nie, wygląda że Network sprzedaje, a nowa firma zgarnia pieniądze komornikowi sprzed nosa ;)

 

Wydaje mi się, że to ma swoją nazwę na f ;)

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Dobra, widzę że nie zajarzyłeś o co się rozchodzi z ta opłatą manipulacyjną, dlatego dalej drążyć nie będę tematu - ci co wiedzą niech wiedzą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co sie stalo z livenet.pl? Oplaca sie tu brac jeszcze serwer dedykowany? Tzn moze oplaca bo tanio, ale jak z supoortem i jakoscia, czeste pady?

 

Livenet.pl nie dziala, ale za to http://esynergy.pl/

sprzedali sie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×