Skocz do zawartości

Polecane posty

Z całym szacunkiem, ale nie jestem pionkiem, który pozwalałby sobie na manipulację moją osobą tudzież moją opinią

 

Poprosiłem o to z własnej woli, absolutnie świadomie, gdyż w niespełna kilka minut udało mi się załatwić wszelkie problemy.

 

Ponadto w swej opinii popełniłem błąd. Wypowiedziałem się dobitnie o LN, a jak się okazało, sprawcą moich problemów nie jest Livenet a Śląsk Data Center.

 

Czy powyższe argumenty, przede wszystkim ten drugi wystarczą, abyś uznał mą prośbę za zasadną i zgodnie z moją prośbą usunął mój wprowadzający w błąd post, czy będziemy dalej polemizować?

 

 

 

 

Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy powyższe argumenty, przede wszystkim ten drugi wystarczą, abyś uznał mą prośbę za zasadną i zgodnie z moją prośbą usunął mój wprowadzający w błąd post, czy będziemy dalej polemizować?

Ja nie mam zamiaru z Tobą wdawać się w jakiekolwiek polemiki.

Raz napisania opinia to nie wyrok. Istnieje w słowniku języka polskiego takie słowo jak sprostowanie.

Jeśli czujesz się w obowiązku takowe napisać, to zrób i pokaż innym gdzie popełniłeś błąd, a nie zawracaj głowy moderatorom.

Jakiekolwiek zarzuty o manipulacje są bezzasadne. EOT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jeszcze w gwoli ścisłości:

 

Policzyłem, że w skrzynce PW mam w chwili obecnej: 16 prośb o usunięcie posta dt. umieszczonej opinii w temacie o LN.

Przed wyczyszczeniem skrzynki też ich dostałem całkiem sporo, ale w tym wypadku nie jestem w stanie tego już oszacować.

Zwykle wygląda to tak, że zawiedziony użytkownik przychodzi napisać opinię, bo od dłuższego czasu nie jest zadowolony z usług LN,

a godzinę lub kilka godzin później następuje cudowne uzdrowienie w relacjach użytkownik <-> w.w. firma.

W efekcie czego ja dostaję PW, że Pan Grzegorz jest cudowny człowiek, a LN jest super i mam posta skasować.

Sorry, ale jeśli ktoś powinien być tutaj posądzony o manipulowanie opiniami, to zdecydowanie nie jestem to ja...

 

Jeśli coś się zmieniło od momentu napisania niepochlebnej opinii, to piszcie sprostowania.

Moderatorzy nie są od tego, aby załatwiać wasze prywatne sprawy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bell,

masz takie wrażenie bo nie nadążasz jak i wielu użytkowników kogo dotyczy temat.

może mi się uda jakoś to "wyprostować".

Obecnie są 2 livenet-y,

jeden to livenet.pl - należący do nc group serwerownia w Łodzi,

a drugi to livenet sp.z o.o. serwerownia w Tarnowskich Górach ( czyli obecne slaskdatacenter.pl ).

 

w temacie livenet jest takie zamieszanie że użytkownicy tego forum nie wiedzą nawet kogo dotyczą opinie, którego livenetu,

nawet moderatorzy forum nie wiedzą :)

proponowałbym rozdzielić to na 2 osobne tematy, choć pewnie i tak jeszcze jakiś czas będzie zamieszanie bo nawet

właściciele serwerów okazuje się nie do końca wiedzą gdzie są.

Dlatego pewnie dostajesz info na pw abyś kasował opinie, bo osoby które je napisały same nie do końca wiedziały o kim piszą a po indywidualnych rozmowach w końcu wiedzą co jest grane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Ja bym sugerował zamknąć temat do czasu aż się wszystko wyjaśni i panowie ustalą pomiędzy sobą co i jak, kto z kim etc etc. Bo mamy niesamowity burdel mówiąc krótko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również uważam, że wiele osób nie jest świadom, że głównym czynnikiem komplikującym przenosiny jest Śląsk Data Center. Sytuacja na pewno wyprostuję się w ciągu 30 dni, a dla Śląsk Data Center proponuję zrobić osobny temat i tam przenosić posty związane z ich hostem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamknąć temat na tydzień wtedy rozdzielić na LN i SDC .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://livenet.pl/ (NcGroup) -> Łódź :)

 

Biuro obsługi klienta:

Infolinia: 0 801 000 820

Email: bok@livenet.pl

Całodobowa pomoc: 790 44 90 88

 

 

 

http://slaskdatacenter.pl/ (livenet sp.z o.o.) -> Tarnowskie Góry :)

 

Biuro obsługi klienta:

Infolinia: 0 32 450 88 88

Email: bok@slaskdatacenter.pl

 

Proponuje aby jakiś mod zmienił nazwę tematu na [OPINIE] SLASKDATACENTER.PL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zapewne dostawali na mejla info, że jak zniknie post dotyczący livenetu czy kogoś tam(już tam nie wiem kto jest kim)

to dostana więcej ramu czy miesiąc gratis.

Ja będę negatywnie się wypowiadał, i udało mi się parę osób przekonać by uciec z livenetu. Sam kiedyś znajomego przekonałem na livenet, i potem było mi głupio bo czesto pisał, ze nie działa, to w końcu przed rozłączeniem przenieśliśmy się do krakowa,(ionic) i jego też zwerbowałem tam, i przeprosiłem za polecenie livenetu, chodź sam sie na nich przejechałem, dobre 3 lata byłem u nich, i żałuje tych 3 lat.

 

aaa

Jak chcecie wiecej adresów IP, wystarczy, ze w panelu DA, poprostu dodacie je, i maskę taką samą i cieszycie się z darmowego IP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam zamiaru z Tobą wdawać się w jakiekolwiek polemiki.
Niestety' date=' lecz póki będziesz tak uparty, że moja uzasadniona prośba będzie po Tobie spływała, będziesz musiał się ze mną użerać.

 

Raz napisania opinia to nie wyrok. Istnieje w słowniku języka polskiego takie słowo jak sprostowanie.
A czy Ty wiesz kiedy i gdzie stosuje się sprostowania? W przypadku drobnych błędów, zwykle w gazetach, które nie dają możliwości edycji. Nie po to sztab łebskich programistów wymyślał zaawansowany skrypt forum z możliwością edycji, usuwania wypowiedzi, by tacy moderatorzy jak Ty wykręcali się ze swych obowiązków, zadań sprostowaniami.

 

Jakiekolwiek zarzuty o manipulacje są bezzasadne. EOT.
Dobre sobie. Najpierw jednoznacznie twierdzisz' date=' że Livenet wymusił na mnie usunięcie opinii, a teraz nagle stwierdzasz, że zarzuty o manipulacje są bezzasadne?
Moderatorzy nie są od tego' date=' aby załatwiać wasze prywatne sprawy![/quote']

 

To nie jest prywatna sprawa lecz wypowiedz na publicznym forum i póki tego nie pojmiesz, będę nalegał na usunięcie mojej wypowiedzi.

 

Jeszcze raz powtórzę.

 

Proszę o usunięcie mojej opinii gdyż nieświadomie rozpisałem się o zupełnie innej marce. Marce, o której pisałem nie mam nic do zarzucenia. A owa wypowiedź, pomylenie marek, jest niestety sprawą zbyt dużego kalibru by stosować sprostowania.

 

W razie, gdyby moje argumentyu nie wystarczyły Ci Drogi Moderatorze do spełnienia mojej prośby i usunięcia mej opinii, przytoczę wypowiedzi osób trzecich, które równie ładnie wyjaśniły w czym problem.

 

Również uważam' date=' że wiele osób nie jest świadom, że głównym czynnikiem komplikującym przenosiny jest Śląsk Data Center. Sytuacja na pewno wyprostuję się w ciągu 30 dni, a dla Śląsk Data Center proponuję zrobić osobny temat i tam przenosić posty związane z ich hostem.[/quote']

 

nawet

właściciele serwerów okazuje się nie do końca wiedzą gdzie są.

Dlatego pewnie dostajesz info na pw abyś kasował opinie' date=' bo osoby które je napisały same nie do końca wiedziały o kim piszą a po indywidualnych rozmowach w końcu wiedzą co jest grane[/quote']

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
Proszę o usunięcie mojej opinii gdyż nieświadomie rozpisałem się o zupełnie innej marce. Marce, o której pisałem nie mam nic do zarzucenia. A owa wypowiedź, pomylenie marek, jest niestety sprawą zbyt dużego kalibru by stosować sprostowania.

Na osobiste życzenie właścicieli tych "marek" jest tak, a nie inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, lecz póki będziesz tak uparty, że moja uzasadniona prośba będzie po Tobie spływała, będziesz musiał się ze mną użerać.

To nie jest prywatna sprawa lecz wypowiedz na publicznym forum i póki tego nie pojmiesz, będę nalegał na usunięcie mojej wypowiedzi.

Takie zachowanie może poskutkować jedynie permanentnym banem.

Jakoś nikt inny na tym forum nie ma problemu w tym, aby przyznać się do błędu,

stąd nie widzę powodu dla którego miałbym uznać Twoje chybione argumenty.

Nigdy nie kasowałem postów na życzenie użytkowników i nie mam zamiaru tego robić.

Po to Bóg dał rozum, aby z niego korzystać.

Palnąłem głupotę na publicznym forum, to piszę korektę - proste.

 

Nie widzę również najmniejszego powodu, aby zbierane przez lata opinie LN przypisywać Śląsk Data Center zmieniając nazwę tematu.

Jeśli już posługujemy się zasadą przechodniości/dziedziczenia, to powinniśmy raczej pomyśleć o przypisaniu ich do NCGroup. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A to taki problem napisać sprostowanie, że chodzi Panu o SDC a nie o LN ? oraz przeprosić na forum publicznym za błąd jaki Pan popełnił pisząc wypowiedź nt LN ?? chyba nie...
Oczywiście, że to nie problem napisać sprostowanie. Sęk w tym, że takie sprostowanie nie dotrze do wszystkich, którzy przeczytają opinię, ponieważ jedni doczytają temat do końca a inni zamkną go po przeczytaniu mojej niepochlebnej wypowiedzi. Tak więc sprostowanie jak widać nie jest satysfakcjonującym rozwiązaniem, opcji edycji niestety forum nie oferuje autorom wypowiedzi, to też nadal będę się jednak upierał przy prośbie o usunięcie wypowiedzi.

 

Moderator nie ma obowiązku usuwać postu na życzenie forumowicza, ma obowiązek usunąć post wtedy gdy post łamie prawo lub jest obraźliwy i wtedy gdy rani uczucia religijne innego wyznania którego to może być inny użytkownik etc etc etc a nie od tak o bo nagle ma Pan widzimisię aby usunąć post bo nagle LN kopnął serwer i zaczęło działać.
Dobrze, skoro nagle wszyscy zrobili się tacy zasadniczy to i ja pójdę tym tropem. Proszę przyjrzeć się ponownie mojej opinii o którą bój toczę. Moja wypowiedź w sposób dobitny wskazuje na niekompetencje pracowników firmy LN. W rzeczywistości jednak winni moich problemów są pracownicy SDC. W takiej sytuacji moja wypowiedź ma charakter obraźliwy względem niewinnego w mej sprawie, a wymienionego w wypowiedzi Livenetu.

 

Czy ten, N-ty już argument wystarczy, aby zrealizować moją prośbę?

 

Jakoś nikt inny na tym forum nie ma problemu w tym, aby przyznać się do błędu
Doprawdy? Ja się do błędu przyznałem tu na forum przedstawiając Wam kilka argumentów świadczących iż prośba o usunięcie tej mylnej opinii jest jak najbardziej zasadna. Ponadto w rozmowie telefonicznej przeprosiłem własciciela firmy, którą zopiniowałem. 

 

A czy Ty przyznałeś się do błędu jaki popełniłeś kilka postów wyżej, zarzucając owej firmie "wymuszenie", manipulację opinią klientów? Chyba nie, a jest to kłamstwem.

 

Wróciwszy do tematu. Usuń proszę te moje posty i oboje będziemy mieli spokój. Zaoszczędzimy czas i nerwy. Ja zniknę z forum i już nikt nie będzie Cię pogrążał Twoimi własnymi wypowiedziami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A czy Ty jeden, odpowiadasz za wszystkie wiadomości do belika z prośbą o usunięcie niewygodnych postów? Więc jakim prawem, możesz komuś zarzucać błąd, nie mając odpowiedniej wiedzy? 

 

Oczywiście że nie odpowiadam. Lecz to w wiadomości adresowanej przede wszystkim do mnie wspomniano o manipulacji opinią, więc mam prawo by stwierdzić, że to kłamstwo, gdyż nikt mną i moją opinią nie manipulował, tak jak to zostało zasugerowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja wypowiedź w sposób dobitny wskazuje na niekompetencje pracowników firmy LN. W rzeczywistości jednak winni moich problemów są pracownicy SDC.

Przeciez istnieje firma Livenet sp. z o.o. i to do niej masz pretensje - wiec w czym problem? ;)

 

I dla porzadku - prosze sie teraz tego trzymac:

 

1) ten temat zostaje o takiej nazwie - mozna w nim pisac tylko prosze podkreslac do kogo kieruje sie pretensje:

a. NCgroup (livenet.pl)

b. Livenet sp. z o.o. (slaskdatacenter.pl)

c. ogolne narzekanie na sposob migracji i tematu "sprzedazy" firmy

 

2) jak ktos chce dokladnie podkreslic nt. jakiej firmy pisze to prosze prowadzic dyskusje w temacie NCgroup lub zalozyc temat Livenet sp. z o.o. (w zaleznosci nt. jakiej firmy chce pisac).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co wyczynia livenet.pl (NCgroup) to przechodzi ludzkie pojęcie. Jestem z dnia na dzień, z tygodnia na tydzień bezczelnie zwodzony. We wtorek 7 września mój serwer już miał być gotowy! Tymczasem dziś mamy 20 wrzesień i kolejny stu-procentowy termin (poniedziałek przed 12:00) został przekroczony. Mam pewne zobowiązania, których muszę dotrzymać, a tego nie robię, w związku z tym ponoszę straty, za które nikt pieniędzy mi nie zwróci. Nie polecam tej firmy nikomu, szkoda nerwów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy narzekaja na to co sie dzieje, ale jakby cofnac sie troszke do poczatku to jest tyle postow przemawiajacych z nie korzystanie z uslugl livenetu, ze chyba nie ma co sie zastanawiac. Sami jestescie sobie winni, mimo negatywnych opini i nie tylko na tym forum i co ? I DALEJ KUPUJECIE. Sami ich KARMICIE, dajecie sie rozwijac. Bo wszyscy chca sie nachapac niska cena ? A pozniej sami cierpicie i narzekacie. Mialem miesiac tam server i 2 tyg wystarczyly, zebym juz nigdy tam nie zakupil serwera.

 

P.S Po co wam w ogole jakies opinie na temat danej firmy (np: LN) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy narzekaja na to co sie dzieje, ale jakby cofnac sie troszke do poczatku to jest tyle postow przemawiajacych z nie korzystanie z uslugl livenetu, ze chyba nie ma co sie zastanawiac. Sami jestescie sobie winni, mimo negatywnych opini i nie tylko na tym forum i co ? I DALEJ KUPUJECIE. Sami ich KARMICIE, dajecie sie rozwijac. Bo wszyscy chca sie nachapac niska cena ? A pozniej sami cierpicie i narzekacie. Mialem miesiac tam server i 2 tyg wystarczyly, zebym juz nigdy tam nie zakupil serwera.

 

P.S Po co wam w ogole jakies opinie na temat danej firmy (np: LN) ?

 

 

Jestem klientem livenet.pl od 2-3 lat. Rozwój livenetu to mniej więcej sinusoida. Były okresy tragiczne, jak i takie że wszystko było tak jak powinno. Jak na tą cenę było w miarę dobrze, nie wliczając oczywiście lipca który obfitował w awarie prądu. Po 2-3 latach z livenetem można się przyzwyczaić do tej, dość specyficznej "jakości". Targetem livenetu były raczej osoby prywatne, które nie tracą milionów.

 

Co do procesu migracji:

 

Przygotowany fatalnie i zupełnie inaczej wygląda to w praktyce niż to, co opisał na tym forum Pan Grzegorz Łyżwiński i ncgroup.

 

Odniosę się do konkretnych słów:

 

- Network Communication http://www.webhostingtalk.pl/topic/25419-wwwlivenetpl-wielkie-zmiany/page__view__findpost__p__215364

 

Wypracowane rozwiązania pozwolą na płynny proces przeniesienia obecnych zasobów. Szczególny nacisk został położony na możliwość zachowania przez obecnych klientów marki LIVENET.PL, dotychczasowych adresów Internetowych a także adresacji IP.

 

Proces jest na tyle płynny, że chęć przeniesienia do łodzi zgłosiłem 2 września i do dzisiaj (24 wrzesnia) nie otrzymałem serwera. Podobnie wygląda to w przypadku innych osób z wht (z którymi mam kontakt).

 

- G. Łyżwiński http://www.webhostingtalk.pl/topic/25594-z-wwwlivenetpl-wielkie-zmiany/page__view__findpost__p__216715

 

1) Wszyscy klienci otrzymują bez żadnych dopłat identyczne lub wyższe parametry serwera.

 

Póki co nie otrzymują.

 

 

4) Wszyscy klienci którzy nie podejmą decyzji o przeniesieniu serwerów do nowej serwerowni będą mogli korzystać ze swoich dotychczasowych adresów IP do momentu zakończenia procesu migracji.

 

&

 

Powyższe kwestie gwarantują każdemu klientowi świadczenie usługi z wykorzystaniem niezmienionych adresów IP do momentu zakończenia migracji.

 

Od 11 września nie mogę korzystać ze starych ip, bo nowego serwera nie ma, a na uruchomienie vpn'a nie mogę się doczekać. W używaniu starej adresacji nie pomaga również firma Slaskdatacenter - mimo uruchomionego tunelu z łodzi, klienci nie mogą go używać.

 

Podsumowując:

 

- czas od zamówienia: 22dni

- czas bez możliwości korzystania ze starych IP: 13dni

- kontakt z bok bardzo utrudniony

 

Mimo bardzo miłego i rzeczowego kontaktu z pracownikiem ncgroup, dalej nie udzielono mi informacji kiedy (realnie) będzie mój serwer, a późniejsze maile leciał mniej więcej tutaj: /dev/null

 

Myślę że warto wspomnieć o obietnicach składanych przez P. Grzegorza. Początkowo serwer miał być przed 11 września (termin ważności serwera w sląskdatacenter) później podobno nie było części. 16 września części (wg. p. Grzegorza) dojechały i w weekend miał być serwer gotowy. W sobotę, 18 września dostałem zapewnienie że serwer na 100% będzie do poniedziałku 20.09 godzina 12:00. I kolejna obietnica złamana.

 

Dlatego proszę, aby Network Communication lub P. Grzegorz ustosunkowali się do powyższego problemu, zobowiązali się kiedy planują uruchomić mój serwer, wyjaśnili dlaczego proces migracji odbiega znacząco od składanych obietnic i wyciągnęli z tego wnioski. Bo jak chcą Państwo budować nowy, lepszy livenet to niestety, ale nie tędy droga.

 

ID klienta przesłałem na PM do użytkownika Network Communication, Pan Grzegorz myślę że będzie wiedział o kogo chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną zostało zmigrowane 90% serwerów. W Tarnowskich Górach zgodnie z naszymi szacunkami pozostało około 30 do 40 pracujących serwerów. W związku z utrudnieniami jakie napotkaliśmy ze strony serwerowni slaskdatacenter.pl (między innymi blokowanie adresów IP będących już w Łodzi) nie wszyscy klienci mogli pracować do końca migracji na starych adresach IP.

 

80% klientów, która podjęła decyzję o przeniesieniu usług, otrzymało sprzęt o wyższych parametrach niż dostępny w Tarnowskich Górach.

 

W celu ułatwienia kontaktu w sprawach technicznych uruchomiliśmy system HelpDesk. Każdy klient posiadający swój numer ID może dokonać zgłoszenia, system ten pozwala na szybkie zapoznanie się z całą historią dokonywanych zgłoszeń przez danego klienta.

 

Została także przeprowadzona reorganizacja pracy działu technicznego. Usprawniło to realizację bieżących zadań, a co za tym idzie skróciło czas oczekiwania klienta na rozwiązanie problemu.

Obecnie skupiamy się na pomocy klientom pozostającym w Tarnowskich Górach, a chcących przenieść usługi do Łodzi.

 

Panie Dariuszu, zgodnie z ustaleniami przygotujemy dla Pana jak najszybciej propozycję zmiany serwerowni i przedstawimy ją tutaj.

 

Za wszystkie niedociągnięcia gorąco przepraszamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gdzie znajdziemy owy helpdesk?

 

Osobiście czekam na serwer od 5 września - to właśnie ten dzień był dniem na który obiecano mi przenosiny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście czekam na serwer od 5 września - to właśnie ten dzień był dniem na który obiecano mi przenosiny...

Czy ja dobrze rozumiem, że od 05.09 serwer Ci nie działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może źle się wyraziłem - tego dnia obiecano mi przenosiny (slaskdatacenter -> nowy livenet).

 

Serwer nie działał góra dwa dni, nie dopuściłbym do sytuacji w której serwer nie działałby dłużej - w końcu, tak jak niektórzy, straciłbym w ten sposób moje miliony :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serwer nie działał góra dwa dni, nie dopuściłbym do sytuacji w której serwer nie działałby dłużej - w końcu, tak jak niektórzy, straciłbym w ten sposób moje miliony :P

Ufff, a już myślałem.... swoją drogą 2 dni downtime'u to jest i tak dużo za dużo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja się zapytam, co z OS'ami zainstalowanymi na starych maszynach ? Rozumiem że dostaje się czysty system i `radz sobie sam, drogi kliencie` ? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Cóż, ja problemów z migracją nie miałem żadnych. Zgłoszenie, na drugi dzień serwer już smigał na nowym IP (gorzej było z zewnętrznymi DNSami)

Jestem klientem livenetu (sdc) od około 3 lat...

Tylko te pady bez zapowiedzi, tak jak dziś, to mnie dołują, ale cóż. Płacę za serwer 275 zl, teraz w promocji za 150, jako stary klient czuję się conajmniej wdeptany w błoto, że nikt mi nie zaproponował przejścia na atrakcyjnejsze warunki, skoro płacę regularnie od 3 lat...

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×