Skocz do zawartości

Polecane posty

Śledzenie trasy do host-91-204-162-186.livenet.pl [91.204.162.186]

z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

 

1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1

2 20 ms 24 ms 19 ms Torun-bras2.inetia.pl [195.114.190.153]

3 22 ms 22 ms 21 ms 81.210.127.124

4 25 ms 27 ms 27 ms ToruH001RT05-WarsC001RT06.inetia.pl [83.238.250.

30]

5 28 ms 45 ms 55 ms WarsC001RT06-WarsB010RT06.inetia.pl [81.210.126.

255]

6 24 ms 24 ms 24 ms war-cx1.tpix.pl [195.149.232.5]

7 40 ms 26 ms 26 ms networkcommunication-1.k-ix-net.pl [91.212.9.75]

 

8 * * * Upłynął limit czasu żądania.

9 * * * Upłynął limit czasu żądania.

10 * * * Upłynął limit czasu żądania.

11 * * * Upłynął limit czasu żądania.

12 * * * Upłynął limit czasu żądania.

13 * * * Upłynął limit czasu żądania.

14 * * * Upłynął limit czasu żądania.

15 * * * Upłynął limit czasu żądania.

16 * * * Upłynął limit czasu żądania.

17 * * * Upłynął limit czasu żądania.

18 * * * Upłynął limit czasu żądania.

19 * * * Upłynął limit czasu żądania.

20 * * * Upłynął limit czasu żądania.

21 * * * Upłynął limit czasu żądania.

22 * * * Upłynął limit czasu żądania.

23 * * * Upłynął limit czasu żądania.

24 * * * Upłynął limit czasu żądania.

25 * * * Upłynął limit czasu żądania.

26 * * * Upłynął limit czasu żądania.

27 * * * Upłynął limit czasu żądania.

28 * * * Upłynął limit czasu żądania.

29 * * * Upłynął limit czasu żądania.

30 * * * Upłynął limit czasu żądania.

 

Śledzenie zakończone.

 

telefony głuche

Edytowano przez grabos (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety VPS nie dziala. Maile milcza itp. Najgorsze jest to, ze livenet.pl, to marka "budzetowa" firmy, NCGroup, to ta lepsza marka, a przy kontakcie z nimi jest taki komunikat:

 

noc (at) ncgroup.pl:

194.24.175.245 does not like recipient.

Remote host said: 550 5.1.1 <noc@ncgroup.pl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table

Giving up on 194.24.175.245.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od 13 do 18 vps działały - teraz znowu nie działaja... wczesniej dostałem odpowiedz ze jeden serwer jest atakowany - ale czemu wyłaczaja wszystkie - tego nie rozumiem... od 2 dni jestem dopiero ich klientem - z czego od samego poczatku sa pady - na poczatku kilkuminutowe, kolejne ponad 12 godzin, a teraz juz od 5 godzin trwa kolejny... Jesli sprawa sie nie poprawi - zarzadam zwrotu kasy i przenosze sie gdzie indziej - bo to jakis smiech na sali. Po co mi serwer który 2 dni łacznie działął moze jeden dzien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Coś im padło.

 

No coś ty... Dzięki za cynk ;)

 

Chyba jakieś problemy z zasilaniem, ale u mnie już ok - vps wstał 27 minut temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Usługi wstaja i się kładą. ehhhh Czy w końcu ktoś z firmy LIVENET ! odbierze telefon a może raczy odpisać na ticket czy maila !

 

Z takim podejścmiem jak ma teraz Livenet to nie dość że siebie doprowadzi do końca to jeszcze sporo innych działalności które im zaufały a tracą klintów popłynie albo całkiem z rynku albo w niepotrzebne koszty. Dlatego albo Państwo zrobicie u siebie porządek, z telefonami, płatnosciami, supportem o działaniu serwerów to nawet nie wspomnę, bo ostatni czas tylko sa same problemy i nieprzyjemności związane z zakupionymi u Państwa usługami a nikt nie jest masochista żeby nie dość że się płaci za usługę to jeszcze użera z usługodawcą. Ludzie zaczną od was masowo odchodzić, co już słychać w eterze od osób które posiadają u Państwa usługi. I prosze mi uwierzyć to nie jest nasza złośliwoś a już bezradność i zamrtwienie tym co się u Państwa dzieje i jakie podejście do tego macie. To przykre ale prawdziwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość graczu

Myślę że lepiej jak się uporają z problemem i odpowiedzą już po załatwieniu sprawy.

 

Ale jedna rzecz się zgadza, kładzenie i podnoszenie serwerów twardym resetem to nie najlepszy sposób traktowania klientów. Powinni odłączyć szafy, przetestować zasilanie i wtedy dopiero podłączyć. Przecie może coś ***nąć na dyskach :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no dokładnie. Jakiś czas temu zatanawiałem się czy skorzystać z ich usług i wychodzi na to że dobrze zrobiłem że się nie skusiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

C:\Documents and Settings\Wol2>tracert kanary.katapulta.net

 

Trasa śledzenia do kanary.katapulta.net [91.203.223.71]

przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

 

1 1 ms <1 ms <1 ms router.lan [192.168.0.10]

2 24 ms 21 ms 22 ms Lodz-bras2.inetia.pl [195.114.190.184]

3 27 ms 27 ms 25 ms 83.238.251.208

4 44 ms 24 ms 25 ms WarsC001RT06-WarsB010RT06.inetia.pl [81.210.126.

253]

5 24 ms 22 ms 23 ms war-cx1.tpix.pl [195.149.232.5]

6 28 ms 25 ms 25 ms networkcommunication-1.k-ix-net.pl [91.212.9.75]

 

7 * * * Upłynął limit czasu żądania.

8 * * * Upłynął limit czasu żądania.

9 * * * Upłynął limit czasu żądania.

10 * * * Upłynął limit czasu żądania.

11 * * * Upłynął limit czasu żądania.

12 * * * Upłynął limit czasu żądania.

13 * * * Upłynął limit czasu żądania.

14 *

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, miałem się do nich przenieść z webh ale najwyraźniej dobrze, że tego nie zrobiłem. Chociaz z drugiej strony może mieszczą się w tym 8,76h max niedostępności w roku :D (chyba tak wychodzi z wyliczeń na 99,9%). Z drugiej strony chociaż cięzko to porownać bo ktoś wyżej napisał o 160 dniach uptime kiedy ja max miałem ze 29...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem uptime max 160 dni, przed ostatnim padem miesiąc temu. Po miesiącu znów sytuacja nie ciekawa. Po 25 dniach dokładnie (albo 24)

 

tracert 91.204.161.107

 

Śledzenie trasy do host-91-204-161-107.livenet.pl [91.204.161.107]

z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

 

1 2 ms 1 ms 2 ms netiabox.pl [192.168.1.254]

2 33 ms 32 ms 34 ms Poznan-bras2.inetia.pl [195.114.190.152]

3 34 ms 35 ms 35 ms 83.238.250.61

4 43 ms 42 ms 44 ms PoznH002RT09-WarsC001RT06.inetia.pl [83.238.251.

100]

5 41 ms 61 ms 44 ms WarsC001RT06-WarsB010RT06.inetia.pl [81.210.126.

253]

6 39 ms 39 ms 39 ms war-cx1.tpix.pl [195.149.232.5]

7 42 ms 41 ms 42 ms networkcommunication-1.k-ix-net.pl [91.212.9.75]

 

8 * * * Upłynął limit czasu żądania.

9 * * * Upłynął limit czasu żądania.

10 * * * Upłynął limit czasu żądania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio problem był końcem lipca poczatkiem sierpnia, a teraz znów to samo, jak kolega wyżej zauważył pora będzie uciekać bo jak tak dalej będzie to marnie to wszystko widzę, bynajmniej patrząc na firmy które mają u nich serwery potracą klientów. A może to tak specjalnie :P haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość:

Witam,

 

Sprawdzamy właśnie przyczyny problemu.

 

Z poważaniem, Zespół LiveNet.pl

 

 

 

Odpowiedź po 2 minutach na bok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest to 8,76h to ciekawe czy zmienią na stronie, bo dzisiaj to już ze 4 godziny i ostatnio (30 sierpnia? to tak chyba z 10... )

No i ogólnie to co mi np. z tego ze uptime serwera jest ok skoro nie mogę się do niego dostac - no i najważniejsze uzytkownicy / klienci?

Edytowano przez Maks Baum (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest to 8,76h to ciekawe czy zmienią na stronie, bo dzisiaj to już ze 4 godziny i ostatnio (30 sierpnia? to tak chyba z 10... )

 

Regulaminu nie ma, więc ...

 

No i ogólnie to co mi np. z tego ze uptime serwera jest ok skoro nie mogę się do niego dostac - no i najważniejsze uzytkownicy / klienci?

 

A to ja myślałem, że mówimy o w pełni funkcjonalnym uptime. Jeśli jest tak jak mówisz to faktycznie wole te moje 30 dni na 100% w webh i 10 minutowy restart gdzieś o 23.20 w sobote co jakiś czas :P Tym bardziej, że webh daje "tylko" 99% uptime więc w roku wypada teoretycznie na 87,6 h. W praktyce to i tak zapewnienia sobie a życie sobie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Wiadomość:

Witam,

 

Sprawdzamy właśnie przyczyny problemu.

 

Z poważaniem, Zespół LiveNet.pl

 

 

 

Odpowiedź po 2 minutach na bok.

 

Dostaliśmy to samo :;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×