Skocz do zawartości

Polecane posty

Od dawna wiadomo ze uslugi Livenet nie sa najwyzszych lotow i nie posiadaja elementarnych systemow jakie dc miec powinno. Ale maja niska cene i chyba kazdy dexydujacy sie na ich uslugi ma tego swiadomosc ze niska cena Âť niska jakosc.

 

Chyba ze lubimy sie oszukiwac;-)

 

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale maja niska cene i chyba kazdy dexydujacy sie na ich uslugi ma tego swiadomosc ze niska cena Âť niska jakosc.

Niby prawda ale livenet ma na stronie napisane SLA - Gwarancja Dostępności 99,9% w skali miesiąca. Wychodzi na to, że po prostu kłamią i jak najbardziej można się do nich czepiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Dodatkowo żądać "zadość uczycinienia" czyli jakiś zwrotów czy chociaż przedłużenia ważności usługi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

99,9 w skali miesiaca to jest jaies 40 minut w miesiacu, powodzenia w przypadku powaznej awarii jest to nie do wyrobienia bez realnego standardu T3 na wszystkich urzadzeniach i serwerach i sprawnej obslugi technicznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Nadzieja matką głupich... (jeśli się ją pokłada w rzeczach niemożliwych)."

 

Cytat z Wikipedii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wezwania poleconym, jezeli nie poskutkuje normalna procedura cywilna, sad komornik itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Infolinia livenetu w końcu działa lecz osoba siedząca przed słuchawką na pytanie co było przyczyną awarii odpowiada

Słowa nie wiem , zapytanie o rekompensatę kończy się tym iż napisać trzeba e-mail na helpdesk ( czyli gwarantowane brak odpowiedzi)

Edytowano przez INTER-COM (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wysłałem ich około 100 i dostałem tylko 2 odp, ale możesz próbować.

 

Nie będę próbował backup zrobiony jest już i zgrywam na nowy serwer i znikam z tej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie do końca działa.

 

 

 

C:\Users\Konrad>tracert ncgroup.pl

Śledzenie trasy do ncgroup.pl [194.24.175.245]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

1 <1 ms <1 ms <1 ms netiaspot.home [192.168.1.254]
2 5 ms 5 ms 6 ms Warszawa-bras3.inetia.pl [195.114.190.155]
3 * * * Upłynął limit czasu żądania.
4 * * * Upłynął limit czasu żądania.
5 * * * Upłynął limit czasu żądania.
6 * * * Upłynął limit czasu żądania.
7 * * * Upłynął limit czasu żądania.
8 * * * Upłynął limit czasu żądania.
9 * * * Upłynął limit czasu żądania.
10 * * * Upłynął limit czasu żądania.
11 * * * Upłynął limit czasu żądania.
12 ^C
C:\Users\Konrad>

 

lg.atman.pl

Router: bgp-isp
Command: traceroute -z 0.1 194.24.175.245


traceroute to 194.24.175.245 (194.24.175.245), 30 hops max, 40 byte packets
1 * * *
2 * * *
3 * * *
4 * * *
5 * * *
6 * * *
7 * * *
8 * * *
9 * * *
10 * * *

 

Show Level 3 (Warsaw, Poland) Traceroute to 194.24.175.245

1 * * *
2 * * *
3 * * *
4 * * *
5 * * *
6 * * *
7 * * *
8 * * *
9 * * *
10 * * *
11 * * * timeout !

 

Looking glass tpnetu przy próbie lookupu adresu 194.24.175.245 się przywiesiło.

 

Edit: Request z lg.tpnet.pl:

TPNET LG Results


Query: trace
Addr: 194.24.175.245

traceroute to 194.24.175.245 (194.24.175.245), 30 hops max, 40 byte packets
traceroute: sendto: No route to host
1 traceroute: wrote 194.24.175.245 40 chars, ret=-1
*traceroute: sendto: No route to host
traceroute: wrote 194.24.175.245 40 chars, ret=-1
*traceroute: sendto: No route to host
traceroute: wrote 194.24.175.245 40 chars, ret=-1
*
traceroute: sendto: No route to host
2 traceroute: wrote 194.24.175.245 40 chars, ret=-1
*traceroute: sendto: No route to host
traceroute: wrote 194.24.175.245 40 chars, ret=-1
*traceroute: sendto: No route to host
traceroute: wrote 194.24.175.245 40 chars, ret=-1
*

Edytowano przez kafi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mich@ł watpie ze nic sie nie stało, bo sprawdziłem z 3 innych serwerów i ani strony ani mój dedyk w LN nie odpowiada...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To dziwne trochę bo ja właśnie pracuje na dedyku w LN... wink.png

 

Edit:

 

Chyba że nie mówimy o tym samym LN. Ja mam dedyka w LiveNet Sp. z o.o. czyli slaskdatacenter.pl.

Edytowano przez Mich@ł (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mich@ł nie wiem czy rozróżniasz nazwy tematów bo tutaj rozmawiamy o LiveNet.pl czyli NC group :)

 

Nom toffik lezy, telefony jak zawsze milczy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo,

 

Przed około 20 minutami nastąpił poważny problem dotyczący światłowodów dochodzących do naszego Data Center, spowodowany przez firmę podwykonawczą prowadzącą prace. Problem jest w trakcie rozwiązywania. Niestety usunięcie tak poważnej usterki może potrwać ok 2h. Za wszelkie problemy przepraszamy.

 

Zespół Network Communication Sp. z o.o.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie dlaczego Wasza infolinia kiedy się pod nią dzwoni mówi "nie ma takiego numeru"? Ostatnio dzwoniłem koło 18 i było to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest akurat proste. Skoro urwało im łączność ze światem (czyt. światłowód), to nie rozgłaszają nie tylko prefiksów BGP, ale też i telefonicznych. A w telefonii w takim przypadku albo jest komunikat, że połączenie nie może być zrealizowane, albo że nie ma takiego numeru. Zależy w sumie od centrali, jakim kodem obsłuży takie żądanie,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie infolinii to najpierw należałoby zgłosić problem do własnego operatora, gdyż podstawowe pytanie to czy komunikat błędu jest otrzymywany od Państwa operatora (może on nie może osiągnąć danego numeru?) czy od naszego operatora (może jest jakiś problem?).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Numer wpisywałem dobrze (z zerem na początku i bez), blokady nie wykluczam (po prostu się nie orientuję akurat z tym)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×