Skocz do zawartości

Polecane posty

Od kilku minut wszytko leży, macie jakieś informacje co się stało ?

 

EDIT: Juz wstało ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Już wszystko powinno działać prawidłowo. Nastąpiło przełączenie jednego z łącz na łącze zapasowe. Przerwa mogła trwać około 1 do 2 min w zależności od szybkości przeładowania się prefiksów i aktualizacji tras w sieci.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś po godzinie 2 padła mi maszyna. O 8:48 dopiero to zauważyłem i wysłałem informację na BOK, jest 11 nie mam odzewu, na infolinii ciągle wisi informacja, że brak miejsca na nowe wiadomości. Chciałbym się dowiedzieć, czy to tylko u mnie jest ten problem, czy to jakiś ogólny. Wiem, że 8go miała być jakaś konserwacja zasilania, ale dziś mamy 12.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety to samo :( Druga awaria w ostatnim tygodniu tylko że ta trwa już kilka godzin i żadnej informacji z BOK:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój serwer też lezy od 2:00.

 

o 9 wysłałem Tickiet, zero oddzewu. Przed paroma minutami podesłałem info tez do bok@NCGroup.pl. Telefonów nikt nie odbiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również mam podobnie, z tym że jedna z moich maszyn jeszcze żyje, lecz ping duży, loss duży, to musi być coś z łączem, lecz czuje się totalnie nie doinformowany, poniżej ping:

 

Badanie 91.203.223.28 z użyciem 32 bajtów danych:

 

Upłynął limit czasu żądania.

Odpowiedź z 91.203.223.28: bajtów=32 czas=52ms TTL=60

Upłynął limit czasu żądania.

Odpowiedź z 91.203.223.28: bajtów=32 czas=54ms TTL=60

 

Statystyka badania ping dla 91.203.223.28:

Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 2, Utracone = 2 (50% straty),

Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:

Minimum = 52 ms, Maksimum = 54 ms, Czas średni = 53 ms

 

Jeśli macie jakieś informację to proszę mi je podać, na pewno będą cenne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólniemówiąc od pewnego czasu mam problem wgl z kontaktem z Firmą.

 

Na tickiety dostawałem odpowiedz przeważnie na drugi dzień kiedyś było to max 1h. Też mają jakieś problemy z księgowaniem wpłat. Mimo że zapłaciłem miesiąc temu, do dzis nie zaksięgowali wpłat.

Edytowano przez Kimi2007 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kimi:

nie ma takiego słowa jak wgl, ksiagowanie, przewazie. Mógłbyś wyrażać się jaśniej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest firma z długimi latami stażu? Niby tak... Lecz się tak nie zachowują....!

W ubiegły poniedziałek wykonany został przelew za usługę dedykowaną, a do dnia dzisiejszego nie został uruchomiony mój serwer. Od dwóch dni staram się dodzwonić na infolinię, ale niestety zero odbioru z ich strony. Ludzie zacznijcie się tak zachowywać, jak piszecie o sobie na swoich stronach, a będzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kimi:

nie ma takiego słowa jak wgl, ksiagowanie, przewazie. Mógłbyś wyrażać się jaśniej ?

 

Sorry pisałem szybko i trochę jestem zdenerwowany. Bo ma człowiek w firmie pare serwerów i wszystkie leżą a firma to zlewa...

 

p.s poprawiłem

Edytowano przez Kimi2007 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo ma człowiek w firmie pare serwerów i wszystkie leżą a firma to zlewa...

 

I to jest najgorsze. Gdybym wiedział chociaż, do kiedy będzie awaria. Oni odbiorą jeden telefon, ja odbieram ich dziesiątki. Co ja mam mówić, poczta nie działa, maszyna leży :/ Wiem wiem, zaraz ktoś napisze "masz to za co płacisz", jednak gdy livenet nie ma awarii chodzi bardzo zadowalająco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie spróbujcie może na ten numer, znalazłem go na stronie NC Group. Numer telefonu alarmowego: 0 507 009 099 ( Tylko zgłoszenia awarii )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z ekipa starego LN (nie mylic z SDC), powiedzieli ze jak uda im się skontaktować z kimś to dadzą mi znać.

Edytowano przez Kimi2007 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh... firma dająca serwery nie odbiera telefonów :)

o jakości DC można się przekonać w czasie awarii - a tu cisza, żadnych informacji.

 

co was tam jeszcze trzyma?

 

Ed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U nas 5 działa z kosmicznym opóźnieniem (100-200ms), dwa kolejne nie dają znaku życia.

Infolinia się nie odzywa, słychać tylko, że brak miejsca na nagrania.

Na HelpDesku od wczoraj 0 odpowiedzi (nawet zamknęli nasz ticket), mail również milczy.

 

Mamy serwery outsourcingowe w różnych DC pod różne zastosowania ale z takim czymś się spotykam po raz 1, zwłaszcza, że 2 dni temu jeden z serwerów był offline przez 30H z powodu nam nieznanego "coś padło".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marshall
Jak zwykle podczas awarii liveshit support jest offline

 

Pod czas awarii nie ma czasu na rozmowę tylko na działanie to chyba logiczne , tylko ta awaria zbyt długo trwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pod czas awarii nie ma czasu na rozmowę tylko na działanie to chyba logiczne , tylko ta awaria zbyt długo trwa.

 

to sadza sie jedną osobe na Helpdesku i wkleja jedną odpowiedz a nie że nikt nic nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×