Skocz do zawartości
K.Krakowczyk

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

Polecane posty

Postanowiłem opisać swoja przygodę z firmą livenet.pl, której właścicielem jest Network Communication.

Posiadałem serwer w slaskdatacenter.pl i postanowiłem się przenieść do livenetu.

Przy ustaleniach mailowych nie było najmniejszego problemu, mieli przenieść mój serwer do siebie , a raczej dane na nowy serwer. Podczas korespondencji poinformowano mnie, iż drobne sprawy administracyjne mi załatwią np padniecie sql, restart serwera.

 

Przekonał mnie dobry kontakt mailowy jak i szybkość udzielania odpowiedzi.

Zamówiłem serwer opłaciłem i zaczęła się moja przygoda z tą firmą.

 

Okazało sie ze w ramach przenosin zaproponowano mi dwie opcje:

a. postawienie wirtualnej maszyny na dedyku

b. kopie 1:1.

 

Nie zgodziłem się się na maszynę wirtualną i prosiłem o instalacje oprogramowania i przerzucenie danych. Jednak przezucono system 1:1. Trwało to wieki bez podania planowanego zakończenia, gdy napisałem, iż jestem niezadowolony z takiej obsługi zadzwoniono do mnie i wygłaszano pretensje ze technik nie może pracować bo ja ciągle pisze maile. ( nie podano mi kiedy dostane serwer do użytku )

 

Po instalacji i oddaniu serwera do użytku nie działało dodawanie domen. Po mimo licznych dyskusji, gdyż Technicy z livnet twierdzili, ze działa i ja nie umiem zmienić dns Wystosowałem ostrego maila i trafiłem na kogoś, kto miał pojęcie i przyznał, iż był błąd i o dziwo udało się go naprawić.

 

Warto zwrócić uwage, iż nie zainstalowano oprogramowania w takiej specyfikacji na jaką złożyłem zamówienie. O doinstalowanie musiałem prosić albo posługiwać się zewnętrznym administratorem.

 

Przygody zaczęły się gdy serwer się zawiesił. Po restarcie na który jak na wszytko w tej firmie musiałem czekać przestał działać sql . Zleciłem naprawę administratorowi zapłaciłem te 29 pln. Problem został naprawiony do kolejnego zwisu serwera, po kolejnym restarcie znów przestał działać sql i po wysłaniu kolejnego maila z pretensjami i chęci zapłacenia kolejnych 29 pln otrzymałem taką to odpowiedz która moim zdaniem dyskwalifikuje tą firmę:

 

Data: 2011-02-10 15:38:44 ID klienta: Dział techniczny LiveNet.pl Wiadomość": Witam,

Wykonamy napraw" bezpłatnie, ale proszę więcej nam nie zgłaszać problemów zwaizanych z systemem. Proszę zatrudnic zewnętrznego administratora, gdyż wobec licznych Pana pretensji do naszych us!ug administracyjnych nie jesteśmy zainteresowani wykonywaniem dodatkowych usług.

 

Dzięki bogu udało mi się z nimi zakończyć przygodę i powiem szczerze w gorszej firmie nie byłem. Klient jest dobry jak wykupuje usługę ale jak oni dali ciała bo przenieśli serwer 1:1 to ja jestem winny bo mam pretensje. Nie dziwo kupując serwer liczyłem ze dostane sprawną maszynę do działania a nie każde zapytanie do suportu koczy się odpowiedzią o zapłaceniu za prace administratora. Przez przerwy w pracy serwera straciłem więcej nerwów i pieniędzy niż to wszytko było warte.

Także ja ze swojej strony zdecydowanie nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Pana serwer został przeniesiony bezpłatnie w ramach umowy między nami dotyczącej migracji. Został Pan poinformowany że serwer nie posiada usługi administracji. Nasi pracownicy nie mają prawa zalogować się na Pana serwer bez każdorazowego zlecenia. Usługa serwera dedykowanego polega na zapewnieniu Panu sprawności maszyny od strony sprzętowej, dostarczenia łącza, zasilania. Wszystko co dzieje się na Pana serwerze z oprogramowaniem nie wchodzi w zakres naszych kompetencji. Ponieważ dokonywaliśmy migracji danych z poprzedniej lokalizacji zapewne sądził Pan że w przypadku awarii apacha, mysql itp będziemy bezpłatnie usuwać usterki. Został Pan poinformowany że tego typu usługi dodatkowe są płatne. Godzina pracy administratora to koszt od 29 zł brutto. Osobiście nie sądzę że jest to wygórowana kwota.

 

Wiele osób kupujących serwery dedykowane oszczędza na wykupieniu usługi administracyjnej, w momencie pierwszych trudności lub awarii sądzi że nasi pracownicy będą bezpłatnie usuwać tego typu problemy. Niestety tak nie jest. I jeżeli prowadzi się działalność gospodarczą opartą np o świadczenie usług hostingowych nie można liczyć na to że panel DirectAdmin czy Plesk nigdy nie odmówi posłuszeństwa.

 

Nasze usługi są jednymi z najtańszych na rynku. Jednocześnie staramy się zapewnić maksymalną niezawodność. I to nam się udaje. Od momentu zakończenia migracji serwerów do Łodzi klienci posiadający usługi w Livenet.pl nie mieli ani jednej awarii łącza czy zaniku zasilania. Jednak trzeba pamiętać że wykupując serwer dedykowany płaci się za określony zakres usług. Każda dodatkowa usługa jest płatna zgodnie z cennikiem usług dodatkowych.

 

A jeżeli ktoś ma pretensje że musi zapłacić za godzinę pracy administratora 29 zł brutto. Z czego korzysta najczęściej raz na kilka miesięcy to może zamiast 170 zł brutto abonamentu płacić nam za ten sam serwer dedykowany 299 zł miesięcznie. W takim przypadku obiecuję że drobne interwencje administracyjne nie przekraczające dwóch godzin w miesiącu będziemy wykonywać "gratis".

 

Pozdrawiam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Pana serwer został przeniesiony bezpłatnie w ramach umowy między nami dotyczącej migracji. Został Pan poinformowany że serwer nie posiada usługi administracji. Nasi pracownicy nie mają prawa zalogować się na Pana serwer bez każdorazowego zlecenia. Usługa serwera dedykowanego polega na zapewnieniu Panu sprawności maszyny od strony sprzętowej, dostarczenia łącza, zasilania. Wszystko co dzieje się na Pana serwerze z oprogramowaniem nie wchodzi w zakres naszych kompetencji. Ponieważ dokonywaliśmy migracji danych z poprzedniej lokalizacji zapewne sądził Pan że w przypadku awarii apacha, mysql itp będziemy bezpłatnie usuwać usterki. Został Pan poinformowany że tego typu usługi dodatkowe są płatne. Godzina pracy administratora to koszt od 29 zł brutto. Osobiście nie sądzę że jest to wygórowana kwota.

 

 

 

 

Pański wywód ma sie ni jak do przedstawionego opisu ! Naszczeście ja zakonczyłem " współprace " z wasza " firmą" i szkoda mi czasu i sił aby szczegółowo odpowiadać na Pańskie wywody.

Edytowano przez koniq (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koniq, zadam Ci proste pytanie. Czy kupując samochód w salonie masz w nim zawartego kierowcę?

 

serwer dedykowany != serwer dedykowany + administracja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koniq, zadam Ci proste pytanie. Czy kupując samochód w salonie masz w nim zawartego kierowcę?

 

serwer dedykowany != serwer dedykowany + administracja

 

Masz rację to dwie różne usługi, z tego c oczytam to koniq-owi chodzi o co innego ;-) Ale nie znamy całości sprawy.

Aczkolwiek, to jest bodaj drugie forum na którym czytam ten post - takie krzyczenie w internecie moim zdaniem wymaga dużo wolnego czasu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz rację to dwie różne usługi, z tego c oczytam to koniq-owi chodzi o co innego ;-) Ale nie znamy całości sprawy.

Aczkolwiek, to jest bodaj drugie forum na którym czytam ten post - takie krzyczenie w internecie moim zdaniem wymaga dużo wolnego czasu ;)

 

Dzięki za zrozumienie tematu. Nie oczekiwałem administracji darmowej , grzecznie płaciłem jak było trzeba 29 pln. Zatrudniałem sobie zew administratora. Tyle ze to nie ja tak przeniosłem serwer ze były same problemy. Gdyby zrobiono to prawidłowo,nie było by problemów i pewnie bym był dalej ich klientem

 

Co do wolnego czasu aż tak dużo go nie mam, ale tyle ile go zatraciłem na konwersacjach z ta firmą. Ile kosztowało mnie to nerwów to akt mojej osobistej dezaprobaty i z przyjemnością poświeciłem parę chwil na napisane powyższego tekstu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Miesiąc temu zakupiłem u nich serwer dedykowany - na początku zostałem mile zaskoczony średnio odpowiedzi na bok dostawałem w kilkanaście minut. Niestety po miesiącu wszystko dramatycznie się zmieniło i najprawdopodobniej od przyszłego miesiąca będę musiał zrezygnować z tej firmy. Dlaczego? 0 kontaktu, 0 odpowiedzi na bok od tygodnia, wczoraj zawiesił mi się dedyk (niestety nie da się nawet samemu zrestartować sprzętu bo po rebbocie serwer sie nie wlacza) napisałem do nich prosząc o restart serwera - 0 odpowiedzi, 0 reakcji wszystkie 3 telefony milczą a dziwne bo jak na stronie pisze:

Dział Techniczny 
bok@slaskdatacenter.pl
+48 32 450 88 88
(24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu)

oraz

Zapewniamy konkurencyjne cenowo usługi, najwyższą jakość obsługi klienta. [/font]
[font="Arial, sans-serif"]Nasz zespół administratorów, złożony z wysokiej klasy specjalistów, pracuje nieprzerwanie nad zapewnieniem nieprzerwanego działania państwa usług.

Fakt faktem ceny dedyków z oferty wyprzedażowej kuszą jednak chyba juz wiem dlaczego... dziwi mnie, że takie firmy mogą sobie pozwalać na coś takiego...

Edytowano przez kubek (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ nie wiem czy mam się płakać czy śmiać - dostałem odpowiedź, że serwer został zrestartowany i że odpowiada na ping - a co najlepsze serwer wciąż leży i kwiczy ciekawe czy będę musiał czekać następne 24h na ponowny restart (bo pewnie znowu jutro przeczytają mój ticket) - reasumując uruchomienie serwera w firmie SLASK DATA CENTER trwa około 48 godzin, tragedia, padaka nie wiem co jeszcze napisać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak problem z odpaleniem leżał po mojej stronie - jakis program blokowal ssh. Zostało to z ich strony naprawione, więc cofam ostatnie posty aczkolwiek kontakt mógłby być szybszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dawno tu nikt nie pisał, dostałem ciekawą ofertę z tej firmy, tylko nie wiem czy warto do nich przejść.

 

Czy któryś z klientów może podzielić się swoją opinią na temat firmy(bok, działanie serwerów, ping, uptime itd) byłbym bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po zakupie serwera BOK w zasadzie nie istnieje :)

 

Jak długo jesteś w tej firmie? Posiadasz 1 czy więcej serwerów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po zakupie serwera BOK w zasadzie nie istnieje :)

 

Czy na pewno nie myli nas Pan z inną firmą ? jeśli nie chętnie poznam uzasadnienie Pana wypowiedzi, w jakich okolicznościach zasłużyliśmy sobie na taka opinie, szczególny mile widziane nie tylko dla nas ale również dla osób czytających ten watek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc

Chyba jednak nie myli się.

Po zakupie BOK nie istnieje i dotyczy to BOK, który mieści sie pod adresem

http://www.slaskdatacenter.pl/whmcs/supporttickets.php

To na 100% Wasz adres.

 

A poparcie teorii jest proste.

1 Ticket: 31/08/2011 17:27 - bez odpowiedzi

2 Ticket 01/09/2011 14:06 - bez odpowiedzi

Powalajaca obsługa klienta.

Mam jedynie nadzieje, choć juz bardzo płonne, że "im głębiej w las tym ładniejsze drzewa" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak nie myli się.

Po zakupie BOK nie istnieje i dotyczy to BOK, który mieści sie pod adresem

http://www.slaskdata...porttickets.php

To na 100% Wasz adres.

 

A poparcie teorii jest proste.

1 Ticket: 31/08/2011 17:27 - bez odpowiedzi

2 Ticket 01/09/2011 14:06 - bez odpowiedzi

 

1. dzial finansowy zajmuje sie platnosciami, informacje na temat realizacji zamowienia po zaksiegowaniu platnosci moze Panu udzielic tylko i wylacznie dzial techniczny ktory jest dostepny przez cala dobe 7 dni w tygodniu.

2. do działu finansowego wysłał Pan wiadomość o 17:27 a na naszej stronie wyraźnie pisze ze dział ten est czynny do godziny 16:00

 

Uruchomienie Pana serwera zaplanowane jest na dzień jutrzejszy, proszę również o kontakt z działem technicznym celem wyjaśnienia pewnych wątpliwości dotyczących zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu

1. dzial finansowy zajmuje sie platnosciami, informacje na temat realizacji zamowienia po zaksiegowaniu platnosci moze Panu udzielic tylko i wylacznie dzial techniczny ktory jest dostepny przez cala dobe 7 dni w tygodniu.

2. do działu finansowego wysłał Pan wiadomość o 17:27 a na naszej stronie wyraźnie pisze ze dział ten est czynny do godziny 16:00

 

Uruchomienie Pana serwera zaplanowane jest na dzień jutrzejszy, proszę również o kontakt z działem technicznym celem wyjaśnienia pewnych wątpliwości dotyczących zamówienia.

 

On to pisał wczoraj... (31 Sierpnia...) więc mieliści caaaaały dzień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc

A co tu wyjaśniac?

Jasno napisałem w tickecie, że serwer jest na indywidualne zamówienie ustalone z p. Prezesem i opłacone według ustalenia, co zresztą widnieje w panelu.

Cóż 2 stówki, żaden pieniądz ale potrafi wiele zweryfikować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

On to pisał wczoraj... (31 Sierpnia...) więc mieliści caaaaały dzień

 

Tak jak napisałem dział finansowy nie zajmuje się udzielaniem odpowiedzi na temat realizacji zamówienia, dlatego odpowiedz nie została udzielona.

 

Po za tym kazdy klient ma obowiązek zapoznać sie z naszym regulaminem gdzie wyraźnie są podane ramy czasowe realizacji zamówień, w regulaminie podane są maksymalne terminy, w wiekszosci wypadku zamowienia realizowane są w 1-2 dni licząc od dnia zaksięgowania płatności.

 

Kazdy skladajac zamowienie zgadza sie z tym co zawiera regulamin, klient może mieć do nas pretensje jeśli nie przestrzegamy terminów zawartych w regulaminie, a w tym przypadku tak nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc

Nie ma co narazie dramatyzować, choć BOK pozostawia niesmak.

 

Zgodnie z przysłowiem "złe dobrego początki" wytrwale będę czekał na zapięcie zamówionej i opłaconej maszynki.

Proszę nie traktować moich wpisów jako opinia, lecz jako lekki przytyk, gdyż aby wyrazić opinie trzeba choć jakiś czas być klientem i móc mieć jakiś "staż" upoważniajacy do wyrażania rzeczowej opinii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klient może mieć do nas pretensje jeśli nie przestrzegamy terminów zawartych w regulaminie, a w tym przypadku tak nie jest.

Ale klient nie wylewa na forum pretensji o to, że nie dostał serwera, tylko o to, że nie dostaje odpowiedzi od supportu.

Nawet takiej, że to "nie należy do kompetencji działu, do którego Pan napisał". Poza tym - skoro tak trudno jest operatorowi być proklienckim i kliknąć przycisk FORWARD, to cóż... nadal mieści się w tym, że support jest dosyć toporny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc

No nie, teraz to juz wyraże swoja opinie.

Cyrk na kółkach z pijanym woźnicą, to jedyne grzeczne co mi przychodzi do głowy.

 

1. Zamawiam serwer w indywidualnej konfiguracji uzgodnieonej z Prezesem

2. Otrzymuje serwer. Znajduje pozostawione (mam nadzieje, ze przypadkiem) klucze do logowania

3. Zaczynam konfigurować pod własne potrzeby. Zaczyna sypac bledami...

4. Po 5h od otrzymania serwera otrzymuje powiadomienie, ze zapomnieli dokonczyc konfiguracji, z pospiechu, i przesyłają skrypt, któryu mam uruchomic celem zakończenia instalacji. Uruchamiam.

5 W miedzyczasie dzialania skryptu sprawdzam dyski.... o zgrozo 5400 a miały byc 7200

6. Skrypt skonczyl dzialanie. Jestem odciety od roota (ustawilem oczywiscie logowanie z klucza, skrypt usunał klucze z serwera...)

7. DA nie działa prawidłowo, co chwila "An error has occurred" Przed magicznym skryptem działało poprawnie ;)

7. Lekko wk.... pisze do magicznego technika ticket. Otrzymuje odpowiedz, że reinstalacja systemu jest odplatna bo popsuł klient :) )

8. Zażądałem reinstalacji i oddania serwera poprawnie skonfigurowanego bez późniejszych poprawek.

9. Nie czekajac na odpowiedź udaje się na szkalneczke whiskacza utopić smutki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie, teraz to juz wyraże swoja opinie.

Cyrk na kółkach z pijanym woźnicą, to jedyne grzeczne co mi przychodzi do głowy.

 

1. Zamawiam serwer w indywidualnej konfiguracji uzgodnieonej z Prezesem

2. Otrzymuje serwer. Znajduje pozostawione (mam nadzieje, ze przypadkiem) klucze do logowania

3. Zaczynam konfigurować pod własne potrzeby. Zaczyna sypac bledami...

4. Po 5h od otrzymania serwera otrzymuje powiadomienie, ze zapomnieli dokonczyc konfiguracji, z pospiechu, i przesyłają skrypt, któryu mam uruchomic celem zakończenia instalacji. Uruchamiam.

5 W miedzyczasie dzialania skryptu sprawdzam dyski.... o zgrozo 5400 a miały byc 7200

6. Skrypt skonczyl dzialanie. Jestem odciety od roota (ustawilem oczywiscie logowanie z klucza, skrypt usunał klucze z serwera...)

7. DA nie działa prawidłowo, co chwila "An error has occurred" Przed magicznym skryptem działało poprawnie ;)

7. Lekko wk.... pisze do magicznego technika ticket. Otrzymuje odpowiedz, że reinstalacja systemu jest odplatna bo popsuł klient :) )

8. Zażądałem reinstalacji i oddania serwera poprawnie skonfigurowanego bez późniejszych poprawek.

9. Nie czekajac na odpowiedź udaje się na szkalneczke whiskacza utopić smutki ;)

 

 

 

odp. na pkt 1.

indywidualna konfiguracja polegajaca na wymianie dyskow na wieksze, klient zażyczył sobie dyski o pojemności 1TB 7200 rpm zamiast standardowych 500GB, poszlismy klientowi na rke i otrzyma serwer z dyskami 1TB za co nie musial doplacac bo dostał serwer w takiej samej cenie jak z dyskami 500GB taki mały rabat z naszej strony na start, mimo to klient jest niezadowolony, dostal dyski ktore obracaja sie z predkoscia w przedziale 5400 do 7200 w zaleznosci od obciazenia zamiast tylko predkoscia 7200 rpm, oczywiście klient ma prawo miec pretensje

 

odp. na pkt 2.

klucz nie został usunięty ze względu na pospiech skrypt http://host.sldc.pl/da-debian6x64.sh'>http://host.sldc.pl/da-debian6x64.sh nie został odpalony po zainstalowaniu DA, skrypt ten uruchamiamy zawsze po instalacji DA, usuwa on miedzy innymi nasz klucz ssh ktory nie jest juz potrzebny po przekazaniu serwera klientowi

 

dla scislosci pliczek ten nie jest nawet skryptem, jest to zbiór polecę konfiguracyjnych system po zainstalowaniu directadmina, normalnie wszystkie te polecenia trzeba byłoby wpisywać ręcznie.

 

polecenia te to miedzy innymi:

 

- instalacja pakietów lynx unzip unrar

- synchronizowany jest czas

- pobierany jest plik sources.list dla apt zawierający adres do naszego mirrora debiana

- pobierany jest plik 70debconf ktory zawiera parametr dzieki ktoremu apt-get dziala poprawnie, nie pojawiają sie błędy dla /tmp jeśli partycja ta jest zamontowana z parametrem noexec

- pobierany jest my.cnf zawierajacy miedzy innymi konfiguracje prawidlowego kodowania dla mysql czyli latin2, nie ma wtedy problemów z kodowaniem w skryptach

- tworzony jest /home/admin/admin_backups dla kopii DA

- pobierany jest plik cron zawierający polecenia aktualizacje system automatycznie raz w miesiącu oraz wysysając informacje o stanie dysków

- pobierany jest plik Config.pm dla cpan dzieki czemu nie trzeba go konfigurować

- instalowane są pakiet cpan niezbędne do prawidłowego działania filtra antyspamowego

- pobierane są pliki apacha httpd-default.conf httpd-info.conf httpd-mpm.conf dzieki czemu apacha dziala wydajniej i bezpieczniej

- instalowany jest ioncube dla php 4 cgi i php 5 cli

- instalowany jest zend dla php 5 cli

- pobierane są pliki php.ini wstępie skonfigurowane

- pobierany jest plik exim.conf skonfigurowany do pracy z filtrem antyspamowym

- usuwane sa zbedne logi

 

odp na pkt 3.

oddany został Panu sprawnie dzialajacy system, nie licząc tego ze nie został do końca zoptymalizowany, system dziala bez zarzutu, zreszta nie poinformowal Pan nas o problemach, o tym ze cos sie dzieje dowiadujemy sie z forum... jak sam Pan wspomniał problemy miał Pan już przed uruchomieniem da-debian6x64.sh

 

odp na pkt 4.

skryptem ( http://host.sldc.pl/da-debian6x64.sh) ktory Pan otrzymal nie mogl Pan uszkodzic systemu, o ile sam Pan tego nie zrobił wcześniej, opisalem w pkt 2 co robi ten pliczek, kazdy moze sobie rowniez podejrzec plik i sprawdzic co zawiera jeśli miał Pan trudności w konfiguracji mogl Pan napisac z pewnością coś byśmy doradzili

 

odp na pkt 5.

otrzymał Pan nowe dyski wdc z serii green, standardowo montujemy takie dyski w serwerach, nikt nie narzeka oprócz Pana, dyski wdc green wg strony producenta dostosowują swoja predkosc obrotowa do aktualnego obciążenia, funkcja IntelliPower dostosowuje prekosc obrotowa w przedziale w przedziale 5400 do 7200 rpm, wg mojej oceny dyski spelniaja Pana specyfikacje czyli 1TB 7200 rpm

 

odp na 6.

potwierdzam skrypt da-debian6x64.sh usuwa klucz

 

odp na 7.

to bardzo dziwne jak dla mnie, jakim cudem skrypt który Pan uruchomił da-debian6x64.sh może zakłócić prace directadmina skoro żadne z polecenie w tym pliku nie ma żadnego powiązania z plikami konfiguracyjnymi DA ?

 

odp na 8.

dyski zostaną wymienione jeśli argumenty związane w prędkością dysków zostaną potwierdzone w rozmowę z przełożony co nastąpi w poniedziałek

 

jesli zapadnie decyzja o wymianie klient we wtorek otrzyma nowe dyski, co do reinstalacji zostanie ona wykonana bezplatnie, klient zostal poinformowany ze otrzyma czysty system debian 6 x64 minimal bez naszych modyfikacji, directadmina zainstaluje we własnym zakresie, nie bedzie mogl nam wtedy zarzucić rzekomej niekompetecji w konfiguracji wykonanej przez nas.

 

reasumujac nie wszystkich mozna zadowolic mimo usilnych staran

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- pobierany jest my.cnf zawierajacy miedzy innymi konfiguracje prawidlowego kodowania dla mysql czyli latin2, nie ma wtedy problemów z kodowaniem w skryptach

Nie żebym się czepiał, ale może jednak lepiej dać ten utf8 w default-character-set? Wszędzie pracuję na utf-8 i nie zauważyłem jakichś większych problemów przy przenoszeniu stron. Lepiej chyba pracować na utfie, niż w nieskończoność ciągnąć tego latina. Jeśli klient będzie potrzebował latina to sobie ustawi dla wybranej bazy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widząc zainstalowane php w wesji cli (czyt. mod_php) to aż ciarki po plecach przechodzą ;)

Przecież to same problemy (chociażby z uprawnieniami plików)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×