Skocz do zawartości
bryn1u

[Opinie] NetDC.pl

Polecane posty

Gość Adam Szendzielorz

Wszystko zaczęło się od jednej nader przeczulonej osoby, która gdzieś musiała wyrzucić swoją

 

Nie - wszystko zaczęło się od wysłania przez Was spamu :)

 

Nie wiń osoby która się przed nim broni - bo to jest ofiara, a nie winny. Pretensje możesz mieć tylko i wyłącznie do siebie i swojego braku znajomości podstawowych zasad netykiety, a także prawa w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną (co jest skądinąd Twoją podstawową działalnością...). Rzeczywiście - brak na to wszystko słów :) Myślę że mogę już z EOTować ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dobrze ja już komentować tego nie będę bo to mi braknie słów, "człowiek, człowiekowi wilkiem" nabiera tutaj dosłownego znaczenia.

Będzie Ci to przykro usłyszeć, ale niestety prawda jest po stronie Progresso w tym przypadku. Wcale się nie dziwię, że robi krzyk, bo spamowanie skrzynki to już nie tylko brak netykiety a już szukanie za przeproszeniem frajerów. Przecież Progresso i tak nie wykupi u Was serwera, więc po co to spamowanie. Na taki marketing złapiecie tylko młodzieńców co chatują nocami i gadają o bzdurach, a nie poważnych klientów.

 

W dobrym tonie byłoby napisanie przez Was, przepraszam, pomyłkowo został wysłany do Was email z ofertą za co ogromnie przepraszamy. Błędy popełnia każdy i nie ma w tym nic szczególnego, błędów nie popełnia tylko ten co nic nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twoje EOT już było co najmniej z dwa razy, a tym czasem uporczywie brniesz w temat gdzie jest to zbyteczne. Prawo znane jest nam bardzo dobrze, wiadomość nie była spamem co już kilkukrotnie podkreślałem. Podkreślę ponownie, że jest to temat o opiniach, a nie "Hyde Park", więc prosiłbym o zachowanie minimum roztropności bo widzę, że jej brakuje.

 

Generalnie to cały ta dyskusja jest śmieszna, robi się z igły widły i czepia się o pojedyncze słówka w wiadomości, jak dla mnie jest to już wyższy stopień paranoi pomijając fakt, że najwięcej do powiedzenia w tym temacie ma konkurencja, no ale cóż w takim kraju żyjemy, gdzie liczy się tylko i wyłącznie kto kogo zgnoi.

 

Przecież Progresso i tak nie wykupi u Was serwera, więc po co to spamowanie.

 

Tylko, że my w cale do Progreso nic nie wysyłaliśmy, a tym czasem mają najwięcej w tym temacie do powiedzenia.

Edytowano przez NetDC.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

Tylko, że my w cale do Progreso nic nie wysyłaliśmy, a tym czasem mają najwięcej w tym temacie do powiedzenia.

 

Przypominam po raz kolejny że nazywam się Adam i piszę z konta prywatnego, a nie firmowego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Przypominam po raz kolejny że nazywam się Adam i piszę z konta prywatnego, a nie firmowego :)

 

Panie Adamie do Pana również nic nie wysyłaliśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tylko, że my w cale do Progreso nic nie wysyłaliśmy, a tym czasem mają najwięcej w tym temacie do powiedzenia.

Nie wiem kto wysyłał, przecież sprawa dotyczy Waszej firmy i to powinniście zbadać. Mój post dotyczy Twojego ignorowania tego zdarzenia, ja nie jestem stroną w tym problemie. Skoro Adam z Progresso dostał wiadomość od kogoś na skrzynkę i jakąś ofertę w której WY jesteście jako strona, to przecież samo z siebie się nie wzięło i ty wypadałoby przez Was zbadać sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kto wysyłał, przecież sprawa dotyczy Waszej firmy i to powinniście zbadać. Mój post dotyczy Twojego ignorowania tego zdarzenia, ja nie jestem stroną w tym problemie. Skoro Adam z Progresso dostał wiadomość od kogoś na skrzynkę i jakąś ofertę w której WY jesteście jako strona, to przecież samo z siebie się nie wzięło i ty wypadałoby przez Was zbadać sprawę.

 

O to właśnie chodzi, że Pan Adam nie dostał ŻADNEJ WIADOMOŚCI, zwyczajnie ma ochotę z nami o tym podyskutować (może z nudów).

Problemu nikt nie ignoruje, raczej bym powiedział inaczej, problem jest stwarzany na siłę tam gdzie go nie ma...

Panowie proszę o minimum powagi, czy dyskusja (przez 3 strony) tylko o tym, że Waszym zdaniem źle są dobrane słowa, a moim nie, ma sens ? Wysłano jednorazowo 11 takich wiadomości, a dywagujemy jakbyśmy co najmniej pokasowali Wam konta pocztowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak coś tu nie gra, napisałeś poprzednio tak:

Wiadomości wysłano kilkanaście.. Panowie nie popadajmy w paranoję bo tak to zaczyna wyglądać :)

 

To wysłano, czy nie, bo już nic nie rozumiem.

 

Ok, z mojej strony EOT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysłano 11 uprzejmych pytań czy możemy przesłać ofertę, wśród tych 11 wiadomości nie było ani Progreso, ani Pana Adama.

Jednakże to akurat nie jest istotne, boli jedynie fakt braku taktu, gdzie zamiast odpisać nam na maila, że jak to my bezczelni możemy w ogóle o coś pytać (przeprosilibyśmy i było by po sprawie) to piszę się od razu na forum i stwarza się problem z niczego. I to nam zarzuca się brak Netykiety, ja rozumiem, że konkurencja wykorzysta każdą sytuację, aby swojego "rywala" zmieszać z błotem, ale są jakieś granice dobrego smaku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpisywać na spam. Pierwsze słyszę. Przeprosilibyście i dalej wysyłali śmieci do innych co jak widzę po przeredagowaniu dalej chcecie robić. Bajki o zgodności z ustawą i nieistniejącymi "dyrektywami" można wciskać dzieciom, nie ludziom którzy znają i działają zgodnie z prawem w tej branży. To nie jest mieszanie z błotem rywala czy konkurencji tylko spamera - może się czegoś nauczy. Z konkurencją większość firm żyje w zgodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt tu nic nikomu nie wciska, poza Tobą i Twoim stwarzaniem problemu na siłę. To nie był spam, to było krótkie pytanie. Taka chora reakcja z Twojej strony świadczy tylko i wyłącznie źle o Tobie. Ja tematu nie zamierzam dalej ciągnąć i dyskutować o niczym.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja się wtrącę, jako że na niezamówioną informację handlową jestem bardzo wyczulony ostatnio (przy każdym tego typu mailu obiecuję sobie, że tym razem nie odpuszczę i skieruję sprawę do wyższej instancji).

 

Przede wszystkim chciałbym zaznaczyć, że zgodnie z Art 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204) za informację handlową uważamy "każdą informację przeznaczoną bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku przedsiębiorcy lub osoby wykonującej zawód, której prawo do wykonywania zawodu jest uzależnione od spełnienia wymagań określonych w odrębnych ustawach, z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz informacji o towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu handlowego pożądanego przez podmiot, który zleca jej rozpowszechnianie, w szczególności bez wynagrodzenia lub innych korzyści od producentów, sprzedawców i świadczących usługi".

 

Zgodnie z Art 4, ust. 1, pkt. 2 wyżej wymienionej Ustawy zgoda na przesyłanie informacji handlowych nie może być domniemana. Wysyłający musi zatem posiadać wyraźną zgodę na przesłanie takiego maila. Samo umieszczenie maila w sieci nie jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przesyłanie informacji handlowych (jak to ktoś tutaj próbował udowodnić).

 

Art 9, ust 2 precyzuje jeszcze kiedy mamy do czynienia z informacją handlową:

Informacja handlowa zawiera:

1) oznaczenie podmiotu, na którego zlecenie jest ona rozpowszechniana, oraz jego adresy elektroniczne,

2) wyraźny opis form działalności promocyjnej, w szczególności obniżek cen, nieodpłatnych świadczeń pieniężnych lub rzeczowych i innych korzyści związanych z promowanym towarem, usługą lub wizerunkiem, a także jednoznaczne określenie warunków niezbędnych do skorzystania z tych korzyści, o ile są one składnikiem oferty,

3) wszelkie informacje, które mogą mieć wpływ na określenie zakresu odpowiedzialności stron, w szczególności ostrzeżenia i zastrzeżenia.

 

Zacytowany tutaj mail moim zdaniem spełnia warunki przedstawione w tym artykule oraz w Art. 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie przesadzajcie na prawdę i nie róbcie afery z jednej wiadomości. Jeżeli ja wysyłam do innych portali wiadomości na temat współpracy to też ma być to traktowane jako spam? Nie wysyłali Wam przecież kompletnej oferty lecz propozycję którą mogliście odrzucić i najprawdopodobniej nigdy więcej nie ujżeć już takiej wiadomości. Rozumiem, że to konkurencja jednak konkurujcie ze sobą w sposób uczciwy, przekonując klientów do siebie ofertą a nie oczernianiem kolegów z branży ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

Rozumiem, że to konkurencja jednak konkurujcie ze sobą w sposób uczciwy, przekonując klientów do siebie ofertą a nie oczernianiem kolegów z branży ;)

 

Nie rozumiesz, że wysyłanie spamu przez firmę hostingową to mniej więcej ten sam pułap przyzwoitości co ten znany ostatnio adwokat, który za pomocą słupów wyciąga od tysięcy małych sklepików internetowych kasę za to, że mają/miały niedozwolone klauzule w swoich regulaminach. Mniej-więcej bo ten adwokat robi to przynajmniej zgodnie z prawem (choć daleko od etyki jego zawodu), a wysyłka spamu jest już wykroczeniem według prawa! :) To zwykła hipokryzja że firma walczy ze spamem (mając w ofercie hostingowej funkcje antyspamowe), a sama go rozsyła innym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Adamie Twoje EOT powala :)

Ja nie zamierzam już udowadniać swoich racji, co niektórzy po prostu nie wiedzą kiedy powiedzieć dość.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

Adamie Twoje EOT powala :)

Ja nie zamierzam już udowadniać swoich racji, co niektórzy po prostu nie wiedzą kiedy powiedzieć dość.

 

A bo tak mnie plusują że się wkręciłem i idę na rekord w tym miesiącu ;) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę iz w tym jednak temacie powinno juz być dość na temat spamu firmy NetDC...

Dostali już za swoje choć nie do końca zrozumieli obowiązujące zasady netykiety, smaku i możliwości ale wiedzą ze takie działania nie będą tolerowane nawet w ilości 11szt...:) - bo zapytanie o ofertę a oferta to to samo promo.

 

Myślę że dział opinii raczej do tego mało się nadaje i cały wątek o spamie należy już zakończyć... a nie być rekordy spamassassin'a. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę iz w tym jednak temacie powinno juz być dość na temat spamu firmy NetDC...

 

Skończyłoby się pewnie w drugim poście gdyby odpowiedź była

 

"Przepraszamy za spam, sprawdzamy jak mogło się stać, że z naszej firmy wyszedł taki e-mail do osób niezapisanych na listę" itp. Byłaby wtopa ale na 10 min, a tak jest na parę dni i kilkadziesiąt stron ;)

 

W zasadzie w tematach opinii o firmach to firma której dotyczy temat jest swoistym moderatorem, który może kształtować do pewnego stopnia przebieg dyskusji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Nie byłoby żadnej wtopy gdyby winny i poszkodowany względem siebie by się przeprosili i by sobie wybaczyli i zamknięcie tematu. Tymczasem wałkujecie ten durny temat od kilku dni, co staje się już nudne. Jeden i drugi przesadza bo winny zamiast przyznać że zawinił to nie potrafi przyznać się do błędu (więcej pokory !), zaś pokrzywdzony zrobił z tego lament jakby mu conajmniej zbóje ukradli kozę i kury. Czasem lepiej zbastować i załatwić takie rzeczy szybko, dosadnie, konkretnie bez smętolenia na forum. Potencjalny klient nie będzie raczej czytał wszystkich stron tematu, tylko powiedzmy ostatnie pięć. I co zobaczy ? Smętolenie o jakieś 11 maili, których wysłanie równało się podarciu koranu w Medynie :) I pójdzie gdzie indziej...

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od godziny ,mam problem z wczytywaniem się strony oraz połączeniem z FTP, co się dzieje panowie?

 

pisz na bok@netdc.pl i proszę nie spamuj na forum w tym temacie, wydaje się, że dość już Twoich "opinii i uwag"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Od godziny ,mam problem z wczytywaniem się strony oraz połączeniem z FTP, co się dzieje panowie?

 

Czemu netdc jeszcze nie dodało WHT jako autoryzowany support? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

 

No weź, dla jednego klienta? :P

 

Toż to przecież klient jest najważniejszy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×