Skocz do zawartości
bryn1u

[Opinie] NetDC.pl

Polecane posty

Jest ktoś kto pomoże mi przenieść bloga (z postami) na inny stabilniejszy hosting (jaki polecacie) ?

 

Praktycznie każda firma Ci to zrobi, większośc od ręki.

 

W sumie posty powinny być w Host in Down i z podaniem ping/tracert:

 

C:\Users\Marek>ping netdc.pl

 

Badanie netdc.pl [89.231.6.94] z 32 bajtami danych:

Odpowiedź z 89.231.6.94: bajtów=32 czas=29ms TTL=54

Odpowiedź z 89.231.6.94: bajtów=32 czas=28ms TTL=54

Odpowiedź z 89.231.6.94: bajtów=32 czas=28ms TTL=54

Odpowiedź z 89.231.6.94: bajtów=32 czas=27ms TTL=54

 

Statystyka badania ping dla 89.231.6.94:

Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0

(0% straty),

Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:

Minimum = 27 ms, Maksimum = 29 ms, Czas średni = 28 ms

 

C:\Users\Marek>tracert netdc.pl

 

Śledzenie trasy do netdc.pl [89.231.6.94]

z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

 

 

2 19 ms 19 ms 19 ms war-ru9.neo2.tpnet.pl [213.25.2.121]

3 19 ms 19 ms 19 ms war-r4.tpnet.pl [213.25.12.49]

4 19 ms 21 ms 18 ms war-ar3.tpnet.pl [195.117.0.210]

5 * * * Upłynął limit czasu żądania.

6 * * * Upłynął limit czasu żądania.

7 * 19 ms 20 ms host-89-228-40-110.warszawa.mm.pl [89.228.4.110]

 

8 29 ms 30 ms 30 ms host-89-228-40-62.warszawa.mm.pl [89.228.4.62]

9 * * * Upłynął limit czasu żądania.

10 28 ms 28 ms 28 ms 89.231.6.94

 

Śledzenie zakończone.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie. Pisaliśmy około o 14:50 że serwer nie działa,jest obecnie godzina 17:45 ,zero reakcji, zero poinformowania.

 

I teraz powiedzcie,czy człowieka nie może chwycić za przeproszeniem ku*wica, przepraszam że takich słów używam,ale na ten kijowy,najgorszy hosting w sieci nie mam po prostu innych słów, miałem hosting w niceshoot, było wszystko okej do póki szanowny Pan Piotr Sznajdrowicz , nie przejął tego hostingu.

 

Bez komentarza.

 

edit:

I tacy ludzie , powiedzą Ci że mam pisać na BOK , porażka.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz ciągłe problemy z tą firmą to ją zmień, jak tak zrobiłem w przypadku linuxcom.pl zmieniłem w trakcie i nie czekałem do końca gdyż osiwiał bym z nerwów. A skoro firma tak podchodzi do klienta i dopuszcza do tylu awarii to już ich sprawa i to tylko świadczy o nich.

Ale pamiętaj zawsze też jest numer telefonu można wydać 30gr na rozmowę i zadzwonić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, to ich powinno obchodzić czy serwer stoi ,czy cały dzień nie działa.

 

Tak się składa że miałem przenosić się na LinuxPL , dlaczego tak negatywnie piszesz o Tym hostingu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Zobaczcie. Pisaliśmy około o 14:50 że serwer nie działa,jest obecnie godzina 17:45 ,zero reakcji, zero poinformowania.

 

I teraz powiedzcie,czy człowieka nie może chwycić za przeproszeniem ku*wica, przepraszam że takich słów używam,ale na ten kijowy,najgorszy hosting w sieci nie mam po prostu innych słów, miałem hosting w niceshoot, było wszystko okej do póki szanowny Pan Piotr Sznajdrowicz , nie przejął tego hostingu.

 

Bez komentarza.

 

edit:

I tacy ludzie , powiedzą Ci że mam pisać na BOK , porażka.

 

Jasne lepiej płakać że nie odpisali na maila niż zadzwonić... ;)

 

Chłopie, to ich powinno obchodzić czy serwer stoi ,czy cały dzień nie działa.

 

Tak się składa że miałem przenosić się na LinuxPL , dlaczego tak negatywnie piszesz o Tym hostingu?

 

To nie miejsce na pisanie o linuxpl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I dalej MYSQL Error, przynajmniej na głównej :)

 

Chciałbym przypomnieć tylko, że:

Heh, no i widzi Pan ? Ja proszę o kontakt mailowy i stosowne zachowanie, a Pan mimo wszystko dalej swoje, ale jak Pan lubi to ok :)

jak potrzebuję Pan konkretów to proszę:

-Jutro wyliczymy ile mamy przesłać

-Napiszemy to Panu w mailu

-Czekamy na odpowiedź, mam nadzieję mailową

-Zrobimy przelew (w tym tygodniu)

 

Pozdrawiam

 

Obiecane 19 sierpnia, dziś mamy 4 września a przelewu jak nie było tak nie ma. Pisałem na maila, podobno zostało już dawno wysłane, ale...

 

Widzę, że niestety, ale chyba jednak nie doczekam się obiecanego przelewu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Tak jak wyżej już wspominaliśmy, są to niestety problemy z samym Apache na maszynie S1, wszystkie inne usługi działają nie przerwanie. Problem zostanie definitywnie rozwiązanych w obecnym tygodniu. Za niedogodności i przepraszamy i zapewniamy, że każdy klient otrzyma stosowną rekompensatę, za zaistniały problem.

 

Pozdrawiamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jasne lepiej płakać że nie odpisali na maila niż zadzwonić... ;)

 

 

 

To nie miejsce na pisanie o linuxpl

 

Dobrzę drogi Kamikadze.

 

Co nie zmienia faktu,że ich hosting był wyłączony ponad 3 godziny,więc nie sądzę ,aby nie otrzymali chociaż jednego telefonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, możecie zalogować się na konta netdc??

Dziś był jakiś problem na stronie netdc z mysql, teraz nie mogę się zalogować na konto. Hasła przypomnieć też nie mogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie to najbardziej zastanawia jakim cudem ta firma utrzymuje się na rynku. Nie ma dnia praktycznie żeby nie było tutaj postów o kolejnych padach, które są tłumaczone, a bo apache jest niedobry, a bo ddos, a bo przenosiny, a bo ceny kukurydzy niekorzystne. I jeszcze wszystkie wyjaśnienia, z których wynika że to nie ich wina. "mamy ataki ddos,nie nasza wina", "pojawił sie problem z apache, nie nasza wina", "mysql padł, nie nasza wina". Z tego wynika, że wszystkiemu winny jest apache, mysql albo ataki ddos. Wy przecież nic nie zrobiliście źle. To czym się zajmujecie w tej firmie, bo firma hostingowa chyba od tego jest, żeby dbać o poprawne działanie usług. To tak jak by codzień w samochodzie padało sprzęgło, było naprawiane przez autoryzowany serwis i padało na drugi dzien i tak. To samochód jest temu winien, a nie ludzie którzy wymieniają sprzęgło?

Edytowano przez Causen (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drogi użytkowniku Causen.

 

Mnie też to dziwi , w dodatku zauważ że Piotr Sznajdrowicz (osoba zarządzająca kontem NetCase.pl) zachowuje się jak jakiś arogant. Nie potrafi przyznać się do błędu i do tego że są kijowi, tylku tłumaczy że to problem apache.

Edytowano przez Tochkan (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, to ich powinno obchodzić czy serwer stoi ,czy cały dzień nie działa.

 

Tak się składa że miałem przenosić się na LinuxPL , dlaczego tak negatywnie piszesz o Tym hostingu?

 

4 miesiące przed końcem abonamentu zaczęły się dziać ciągłe awarie, gdy pisałem zgłoszenia lub dzwoniłem zawsze mówili, że u nich wszystko działa podczas gdy nawet nawet na monitoringu było widać, że nie dział to według nich monitoring oszukuje. Po okazaniu wyników z monitoringu przestali pomagać w czym kolwiek zwyczajnie mnie olali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak bez zmiany hostingu się nie obejdzie.

 

P.S

Działa wam logowanie, bo mi nie, ciągle pisze że złe hasło lub login.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę Panów, dlaczego ocenia się nasza firmę i nasze usługi poprzez pryzmat tylko samych usług WWW na tylko jednym serwerze S1, z którym są problemy ? Jak już poinformowaliśmy, zostaną usunięte w możliwie jak najszybszym czasie. Nie miej jednak na chwilę obecną wszystko działa.

 

Druga sprawa nie bardzo rozumiem tutaj dlaczego nazywa się mnie arogantem, skoro zwyczajnie przekazuję informację na forum w sposób do tego stosowny. Skąd również przypuszczenie, że Pan Piotr prowadzi tutaj konwersację ?

Do błędu przyznawaliśmy się i to nie raz, przepraszaliśmy również za problemy.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie DNSy im leżą...

ns1.netdc.pl.

ns2.netdc.pl.

ns3.netdc.pl.

ns4.netcase.pl.

ns5.netcase.pl.

 

ERROR: One or more of your nameservers did not respond:

The ones that did not respond are:

89.231.6.95 89.231.6.94 89.231.6.66 89.231.6.67 89.231.6.68

 

Chłopaki wybrali nie ten biznes najwyraźniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacja na ten temat powinna być widoczna na stronie głównej po odświeżeniu DNS, niestety na to nie mamy wpływu żadnego, poniżej kopia oświadczenia z naszej strony:

 

Dzisiejszej nocy podczas prac PGE Zamość, o których Państwa informowaliśmy doszło do całkowitego zniszczenia kilku routerów brzegowych po stronie naszego ISP Multimedia Polska S.A.

Obecnie trwają pracę nad wymianą urządzeń na nowe. Jak nas poinformowano orientacyjny czas zakończenia prac to godzina 13:00, ale może ulec wydłużeniu. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. Informujemy również, że obecnie po naszej stronie wdrażane jest BGP w raz z potrójną redundancją łącz, co wyeliminuje tego typu problemy w przyszłości.

O wszystkim będziemy informować Państwa na bieżąco.

 

Za problem raz jeszcze przepraszamy.

Edytowano przez NetDC.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weszli do budynku i siekierą potłukli routery?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weszli do budynku i siekierą potłukli routery?

 

Nie wiem, to nie nasze urządzania i nie nasz budynek, trzeba by MM pytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jak się dowiecie, to daj cynka :) Bo jestem ciekaw :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacja na ten temat powinna być widoczna na stronie głównej po odświeżeniu DNS, niestety na to nie mamy wpływu żadnego, poniżej kopia oświadczenia z naszej strony:

 

Dzisiejszej nocy podczas prac PGE Zamość, o których Państwa informowaliśmy doszło do całkowitego zniszczenia kilku routerów brzegowych po stronie naszego ISP Multimedia Polska S.A.

Obecnie trwają pracę nad wymianą urządzeń na nowe. Jak nas poinformowano orientacyjny czas zakończenia prac to godzina 13:00, ale może ulec wydłużeniu. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. Informujemy również, że obecnie po naszej stronie wdrażane jest BGP w raz z potrójną redundancją łącz, co wyeliminuje tego typu problemy w przyszłości.

O wszystkim będziemy informować Państwa na bieżąco.

 

Za problem raz jeszcze przepraszamy.

routery brzegowe ? weź sobie kliknij wikipedie co to jest brzeg bo chyba nie do końca rozumiesz,

brzeg to nie ruter na którym zapina się klientów a granica sieci "wyjście na świat" / internet operatora - nie do klientów. Co najwyżej mógł im się uszkodzić jakiś węzeł dystrybucyjny bo jakoś nie wydaje mi się by mm trzymała "serce" swojej sieci w zamościu ba terminowała sesje bgp z klientami na routerze brzegowym.

Edytowano przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×