Skocz do zawartości
Daniel Dryzek

MeetDomainers 2010 - spotkanie branży domenowej w Sopocie

Polecane posty

Zapraszamy serdecznie Czytelników Webhosting.pl na konferencję MeetDomainers w Sopocie! Spotkanie odbędzie się w Hotelu Sofitel Grand Sopot w dniach 19-21 sierpnia 2010.

Więcej informacji o miejscu spotkania: http://meetdomainers...ermin-i-miejsce

Wkrótce zostanie udostępniona rezerwacja pokoi w przystępnych cenach oraz alternatywne miejsce na nocleg.

 

Czym jest MeetDomainers?

 

To cykliczna konferencja poświęcona rynkowi domen, w szczególności skupiająca się na rynku wtórnym. Stawiamy duży nacisk na networking, dlatego w trakcie trwania spotkania jest wiele okazji do poznania innych Uczestników. Jak to osiągamy? Dzięki wspólnym lunchom, imprezom czy śniadaniom. W Sopocie atmosferę networkingową wspierać będą również aktywne zajęcia na sopockiej plaży! ;) Spotykamy się po raz trzeci - poprzednie edycje odbyły się w 2008 roku w Krakowie i 2009 w Warszawie.

 

Koszt udziału w tegorocznym MeetDomainers wynosi 600 PLN netto (732 PLN z VAT). Oferta ta ważna jest do 30 czerwca 2010.

 

Dodatkowo zachęcamy do zabrania ze sobą osób towarzyszących ;) Dla Waszych drugich połówek mamy specjalny bilet w cenie 427 PLN z VAT - zapewnione wszystkie atrakcje oprócz dnia wykładów w hotelu oraz aukcji domen na żywo.

 

Szczegółowe informacje oraz rejestracja

 

AGENDA

 

MeetDomainers w Sopocie rozpocznie się w czwartek 19 sierpnia 2010 o 19:00, a zakończy w sobotę 21 sierpnia 2010 o 18:00 na sopockiej plaży. Na spotkaniu odbędzie się między innymi sesja dotycząca zakładania firmy i optymalizacji podatków w e-biznesie (również zagranicą), znany już panel Domainers Meet Domainers, w którym udział wezmą między innymi przedstawiciele zagranicznych funduszy inwestujących w domeny. Będzie też nowa sesja Domainers Meet Business, w której przygotowujemy dla Was sporą niespodziankę w postaci Gościa specjalnego - jednego z potentatów na internetowym rynku w Polsce, który jeszcze nie gościł na naszym spotkaniu. Oczywiście będzie też sesja, w której Sponsorzy MeetDomainers przedstawią swoją ofertę i podzielą się nowościami. Oprócz tego czas będzie wypełniony wszelkiego rodzaju imprezami, koktajlami, przerwami i lunchami, które mają pomóc w networkingu. Sobota to dzień w całości poświęcony odsypianiu po piątkowe imprezie głównej oraz aktywnemu spędzaniu czasu na plaży! Pogodę już zamówiliśmy :) Sprawdź wstępną agendę.

 

Aukcja domen na żywo

 

20 sierpnia (piątek) odbędzie się aukcja domen na żywo współorganizowana przez AfterMarket.pl. Przyjmowane są już zgłoszenia domen na aukcję.

 

Propozycje swoich polskich domen (.pl, .eu, .com) wysyłajcie proszę na adres aukcja@meetdomainers.pl. Oprócz nazw podajcie cenę minimalną, od której rozpocznie się aukcja. Im lepsza domena i niższa cena startowa, tym większe szanse, że domena znajdzie się na aukcji. Przesłane domeny zostaną wstępnie przeze mnie ocenione, a następnie mogą być również poddane opinii na forum di.pl. Prowizja od sprzedaży domeny na aukcji wynosi 10% wartości sprzedaży. Udział w aukcji potwierdziły już trzy międzynarodowe fundusze inwestujące w polskie domeny. Trwają rozmowy z innymi dużymi inwestorami.

 

Nowością w tym roku będzie aukcja holenderska, w której zostanie zlicytowanych kilka wybranych domen. W takiej aukcji licytacja zaczyna się od wysokiej kwoty, która jest obniżana przez aukcjonera aż do momentu pierwszego zgłoszenia od kupującego z sali. Aukcja ta nie będzie dostępna online. W takiej aukcji może zostać ustawiona cena minimalna, poniżej której domena nie może zostać sprzedana.

 

Mottem przewodnim aukcji w tym roku będzie "przewaga jakość nad ilością". Na aukcję trafi mniej domen, ale dzięki temu inwestorzy będą się mogli skupić tylko na najciekawszych nazwach.

 

Czekam na Wasze uwagi i sugestie!

 

Póki co dziękujemy wszystkim Partnerom, Patronom medialnym, a przede wszystkim Sponsorom: Aftermarket.pl, Sedo, di.pl oraz NameDrive. Bez nich Spotkanie nie mogłoby się odbyć. Ciągle istnieje możliwość podjęcia współpracy z nami. Trwają rozmowy z potencjalnymi partnerami. Możecie nas też wesprzeć wstawiając informacje o MeetDomainers na swojej stronie. Tutaj potrzebne informacje i materiały. Bannery MeetDomainers do dodania na stronę.

 

W imieniu Agnieszki i swoim zapraszam do rejestracji! Czekamy na Was :)

 

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania od użytkowników forum WebHostingTalk.pl, gdyby takie się pojawiły :)

 

P.S MeetDomainers ma swoje konto na Twitterze i Facebooku. Również tam będą dostępne najświeższe informacje i nowości związane z MeetDomainers.

 

AD & DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
Oferta ta ważna jest do 30 czerwca 2010.

A po tym terminie, jaka będzie kwota?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przez ostatnie dwa tygodnie ciężko pracowaliśmy, żeby potwierdzić dla Was udział Prelegentów, którzy zapewnią, że poświęcony czas i pieniądze na przyjazd do Sopotu na MeetDomainers zwrócą się z nawiązką. Mam szczerą nadzieję, że udało nam się to zadanie.. ale sami oceńcie! ;)

 

Wśród Gości wystąpi między innymi jeden z szefów o2.pl - Michał Brański - laureat Webstara "Człowiek Roku Polskiego Internetu" [2006] oraz nagrody Przedsiębiorca Roku (2004) – w konkursie Ernst & Young przyznanej w kategorii Nowy Biznes.

 

W tej samej sesji weźmie również udział Marcin Balawejder - jeden z właścicieli sklepu Ulubiony.pl, o którym było głośno w połowie 2008 roku, kiedy to zbankrutował ku zdziwieniu klientów, którzy czekali na swój zamówiony i opłacony sprzęt komputerowy. Marcin opowie o tym jak doszło do upadku sklepu i podpowie jaki ma pomysł, żeby drugi raz podobna sytuacja się nie powtórzyła.

 

Kolejna sesja, której absolutnie nie można opuścić to dwie godziny poświęcone tematyce rajów podatkowych - gdzie zakładać e-biznes, żeby płacić jak najniższe podatki i gdzie jest najmniej formalności z tym związanych. Tamat przedstawią i wytłumaczą krok po kroku Andrzej Paczuski i Tomasz Jankowski z Kancelarii Paczuski & Taudul. Pan Andrzej W III edycji Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego 2009 dziennika "Rzeczpospolita" otrzymał wyróżnienie dla najlepszego doradcy podatkowego obsługującego klientów z sektora usług finansowych. Możecie być pewni, że rozwiązania, które Wam przedstawi będą unikalne i sprawdzone.

 

Nie zabraknie też domainerów krwi i kości :) W sesji Domainers Meet Domainers między innymi Johannes Eriksson ze Szwecji oraz Dietmar Stefitz z Hiszpanii opowiedzą o rynkach domen w Skandynawii i Hiszpanii.

 

Nie zabraknie też wystąpień przedstawicieli Sponsorów. Ich lista cały czas się wydłuża, dlatego o nich napiszę w ciągu najbliższych kilku dni.

 

Po więcej informacji zapraszam na stronę agendy spotkania.

 

Przy okazji chciałbym Was prosić o zgłaszanie swoich propozycji pytań do Michała Brańskiego z o2.pl. Najciekawsze zostaną zadane w Sopocie.

 

Przypominam, że jutro jest ostatni dzień rejestracji na spotkanie w cenie Early Bird (600 PLN netto).

Dostępny jest też już formularz rezerwacji w Hotelu Sofitel Grand Sopot.

 

DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Dobra to ja mam propozycję zrobienia spotkania WHT i WH po zakończeniu tej konferencji 250 metrów od Grand Hotelu w przyjemnej i spokojnej knajpce ;) Kto by był chętny na ten MeetDomainers i na późniejsze spotkanie na Plaży Piratów ? (Z piratami ma tyle to wspólnego co nic :) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
Kto by był chętny na ten MeetDomainers i na późniejsze spotkanie na Plaży Piratów ?

Jak się uda zaoszczędzić parę groszy, to z chęcią wpadne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra to ja mam propozycję zrobienia spotkania WHT i WH po zakończeniu tej konferencji 250 metrów od Grand Hotelu w przyjemnej i spokojnej knajpce :) Kto by był chętny na ten MeetDomainers i na późniejsze spotkanie na Plaży Piratów ? (Z piratami ma tyle to wspólnego co nic ;) )

 

Może następnym razem zrobimy łączone spotkanie MD + WHT + WH... :)

 

Gdzie w Polsce mieszka największa społeczność WHT?

 

 

DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle SPAM i bałagan, zamiast po prostu stwierdzić że to w Poznaniu Be***nd hostuje największy serwis w kraju. Na tej podstawie stwierdzam że tutaj jest centrum Polskiego internetu:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle SPAM i bałagan, zamiast po prostu stwierdzić że to w Poznaniu Be***nd hostuje największy serwis w kraju. Na tej podstawie stwierdzam że tutaj jest centrum Polskiego internetu:P

[OT]

 

Z drugiej strony 1/4 hostowanej Polski stoi na serwerach H**E.pl w Piasecznie pod Warszawą, a kolejne 1/4 na serwerach N**A** w Krakowie :)

[/OT]

 

;)

 

DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony spora część domen jest zarejestrowana za pośrednictwem firmy na Cyprze.

Hmm ciężko Danielu będzie tutaj wykreślić geometrycznie i politycznie poprawny środek Polski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może spytam inaczej ;)Czy na WHT jest duża grupa osób zajmujących się w ten czy inny sposób domenami - rynkiem pierwotnym (rejestratorzy, firmy hostingowe) lub wtórnym (inwestowanie w domeny, giełdy domen, usługi i serwisy dla rynku domen)?

 

DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY

Oprócz Ciebie, przynajmniej jedna osoba jest.

Ale to czy się ujawni, zależy od niego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja osobiście wolałbym porządne spotkanie WHT za np. 200zł niż jakieś puszenie się garniturków za 1200...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście wolałbym porządne spotkanie WHT za np. 200zł niż jakieś puszenie się garniturków za 1200...

A skąd taki pewny jesteś, że będzie puszenie się garniturków? ;) Na ostatnim spotkaniu w Warszawie może z 10% osób miało garnitury.. Chociaż ja jakoś nie widzę w nich nic złego. Jak ktoś lubi je nosić :) Ja np. nie lubię, ale innym nie bronię.

 

Do końca dzisiejszego dnia rejestracja 600 PLN + VAT :P Koszt organizacji na uczestnika jest większy niż ta kwota, ale pomagają sponsorzy.

 

 

Przy organizacji spotkania na około 100 osób trzeba zachować pewne standardy, bo nie da się zorganizować 2-3 dniowego spotkania dla takiej grupy w cenie 200 zł od osoby. Poza tym większość czasu spotkania poświęcone jest szeroko pojętemu networkingowi - wspólne lunche, kolacje, wieczory w klubie, a w Sopocie też wspólne mecze piłki plażowej.

 

Spotkania przy piwku też mamy, ale są to właśnie spotkania na parę, paręnaście osób, a raz do roku trzeba się spotkać w hotelu i jakiś konkretny biznes zrobić ;)

 

I ostatnia sprawa - na każde spotkanie przyjeżdża też trochę obcokrajowców. Żeby przyjechali trzeba im zapewnić pewne udogodnienia jak np. lokalizację w sąsiedztwie jakiegoś lotniska, a to już też w pewny sposób ogranicza możliwość wyboru co do miejsca.

 

Każdemu kto przybędzie na Spotkanie obiecuję, że będzie w 100% zadowolony! Ale żeby się o tym przekonać trzeba byłoby choć raz spróbować :P

 

DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ale ja nie mówię, że to źle, że takie coś jest - choć puszenie się swoją drogą (choć ta branża jako jedna z niewielu w tym kraju jako tako daje radę).

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i ja to doskonale rozumiem - na razie jestem pionkiem i 200-300-400 to jest dla mnie spoko entrance fee...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie mówię, że to źle, że takie coś jest - choć puszenie się swoją drogą (choć ta branża jako jedna z niewielu w tym kraju jako tako daje radę).

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i ja to doskonale rozumiem - na razie jestem pionkiem i 200-300-400 to jest dla mnie spoko entrance fee...

To prawda, nasze spotkanie / konferencja jest tak naprawdę jedną z droższych w tej branży, gdzie często spotkania są za darmo albo właśnie za 200-300 zł. Z tym, że my przyjęliśmy trochę inne założenia. Tak naprawdę największe koszty dla naszych Gości to: czas, nocleg, transport i cena biletu. Pierwsze trzy składniki stanowią ponad 50% ogólnych kosztów. Jak już ktoś przyjeżdża na 3 dni na nasze spotkanie to musimy mu dać jak najwięcej, żeby zainwestowany czas się zwrócił. Wiadomo, że aby ściągnąć ciekawych prelegentów i stworzyć możliwości dla networkingu potrzebne są pieniądze. Dlatego wolimy zaoferować droższe bilety, ale przynajmniej nie musimy potem oszczędzać na ważnych składnikach udanej konfy ;) Żeby nie było takich sytuacji, że przyjechali, obejrzeli prezentacje, zjedli lunch i pojechali do domu ;)

 

Naszym zdaniem networking jest tak naprawdę główną wartością konferencji (a przynajmniej w 50-60%), dlatego mocno na to stawiamy.

 

P.S Ale żeby wyjść naprzeciw Waszym oczekiwaniom mam propozycję dla Użytkowników WHT - jeśli zbierze się pięć osób chętnych na uczestnictwo w MeetDomainers - zaoferuję bardzo promocyjną ofertę na te pięć biletów. Oferta w duchu modnych ostatnio zakupów grupowych :P

 

 

DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja się zgłaszam. Teraz to do mnie dotarło, że to w Sopocie jest, a ja z Gdyni : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się zgłaszam. Teraz to do mnie dotarło, że to w Sopocie jest, a ja z Gdyni : )

;)

 

Proponuję Ci na razie zapisać się w ramach jeszcze oferty Early Bird, a potem spróbować zebrać jeszcze czterech chętnych. Jak się nie uda, to zawsze będziesz mógł skorzystać (jak będziesz chciał) z tańszego biletu. Powiedzmy, że masz dwa tygodnie na decyzję i ewentualną wpłatę. Deal? ;)

 

DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×