Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam.

 

Ponieważ już mi się kończy umowa i dzwonią do mnie natrętnie z tp postanowilem poszukać u Was pomocy.

 

Zamierzam nie korzystać juz z liveboxa tylko kupić sobie router.

 

Kasa jaka chce przeznaczyć nie jest zbyt wielka - 250 - 300 zł.

 

Router musi mieć 4 wejścia na kabel sieciowy , łącznośc bezprzewodową ( tylko nie takie wifi jak miałem z liveboxem że wogóle nie działalo).

 

Miło by było jakby można bylo podłączyć drukarkę żeby była widziana przez wszystkie komputery podłączone pod router.

 

Nie znam się na tym więc prosze o jakieś namiary ( allegro bądź sklep internetowy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do samego tp linka to ja mam mieszane uczucia, wiele osób poleca, ale sam się kilka razy już na nich przejechałem. Być może zwyczajnie miałem pecha. Ale najgorszą opcją z jaką miałem do czynienia były dwa routery D-link.

 

w sumie ten tp-link co jest powyżej przedstawia się całkiem nieźle, podstawą zaletą tej marki jest cena, a jakość to może niech zweryfikują inni, patrząc na moje przygody

Edytowano przez wood (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

W sumie jak na Twoje potrzeby to wystarczy nawet model TD-W8901G.

Kosztuje jakieś 80-90zł, ma spory zasięg, 4 porty LAN, obsługuje oczywiście neo.

W opcjach też sporo tego ma (i zabezpieczenia i dodatkowe rzeczy).

 

Miałem kilka miesięcy, polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam tandem Siemens Speedstream 4100 ~100zł + coś linksysa (np klasyka WRT54 za ~180zl). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja gdybym był na twoim miejscu to jednak skłaniałbym się do czegoś co ma 802.11n

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach