Skocz do zawartości
Gość Mkbewe

[opinie] i365.pl

Polecane posty

Gość

s10 - /home 99% zapełnienia, server load > 20

Kontakt: 0 - telefony nie odebrane, dwa moje maile pozostają bez odpowiedzi, od 2h nie mogę się dostać na stronę...
normalnie mnie szlag trafia.... a tak dobrze się zapowiadało....

Odpowiedź administracji: Wszystko jest w porządku...

To pewnie też jest w porządku: http://img232.imageshack.us/img232/4499/i365pu2.jpg

server-load wciąż rośnie, na ftp pliku nie mogę wgrać, strony nie działają...
suuper

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

a dwa tickety wciąż pozostają bez odpowiedzi.... :blink:

/home 100%

server-load 30-45

 

-- odpowiedz --

 

 

Witam,

 

Z tego co widze na chwile obecna problemow z tym serwerem nie ma.

 

pozdrawiam -- Adrian Ablaczynski (i365.pl)

 

 

pffff.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

jako, że temat otwarty pozwolę sobie dołożyć jeszcze pare zdań.

Moja strona dziś nie działa tak jak powinna, możnaby rzec nawet, że nie chodzi praktycznie wcale, tzn. wejdzie za 3-4 razem przy odświeżaniu, wbrew temu Panowie z i365 w postaci Pana Adriana A. i Michał Ł. twierdzą, że wszystko jest ok

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tak więc proszę mi powiedzieć czy faktycznie strony się otwierają tak jak powinny na wyżej podanym serwisie i na ile można to działanie uznać za poprawne.

Pozdrawiam

Łukasz Nowak

 

Z Neostrady strona laduje sie ponad 30 s.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje początki na i365.pl były przyjemne, ale bardzo szybko zaczęły się problemy. W sumie po czterech miesiącach korzystania z tego hostingu zdecydowałem się na przeprowadzkę, bo stało się jasne, że wyegzekwowanie należytej jakości usług w tej firmie jest niemożliwe. Większość zapytań do pomocy technicznej kończyła się na etapie "Sprawdzimy to". I tak przez kilka miesięcy panowie z i365 nie uporali się z taką duperelą jak niedziałające statystyki (to akurat mogę przeboleć, bo przy okazji najwidoczniej nie był zliczany wykorzystany transfer), nie potrafili nic poradzić na ginące maile, przekonywali mnie, że serwer działa bez zająknięcia, podczas gdy otwieranie cPanelu trwało do 10 minut, słowem dzień po dniu zniechęcali mnie do swoich usług. Wiem, że to tani hosting, ale nawet na tle innych tanich hostingów, z którymi miałem styczność i365 wypada marnie. Nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mnie niestety s14 strasznie muli :P przed przeprowadzką tak nie było.. przed przeprowadzką też nie zablokowali mi konta z powodu "przeciążenia przez skrypt (baza danych)"... ale na plus natomiast pochwale to, że mimo iż pewnie zalewani są setkami maili, potrafili mi udzielić pomocy kiedy jej potrzebowalem... mam nadzieje ze klopoty z s14 mimo ze wszystko jest "ok" zostana naprawione, bo utrudnia to korzystanie ze stron i idzie im na straszny minus.. nie nalezy sie dziwic ze wszyscy uciekaja.. przenioslem swoje pliki i baze na inny serwer - tam nie maja klopotow ze skryptem itp.. a kopie bazy danych to sam robie - po prostu jestem ostrozny.. nie wiem niestety czy i jesli to kiedy bede mogl sie przeniesc spowrotem

 

to by bylo na tyle.. z tego co widze wszyscy maja z tym problemy wiec nie jestem jedyny..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tez myslalem...

 

...od jakiegos czasu mam ciagle problemy z ich hostingiem(i365.pl) na poczatku nie wiedzialem w czym lezy problem, ze strony sie czesto nie otwieraja albo poczta sie nie wysyla lub nie sciaga, a i odpowiedzi na zapytania, ktore do nich wysylalem ostatnio byly nijakie(kiedys bylo lepiej).

 

Dzisiaj sie juz naprawde wkurzylem i pomyslalem sobie ze zajrze na to forum i potwierdzily sie moje przypuszczenia ze jakosc ich uslug ostatnio bardzo sie pogorszyla. Teraz przynajmniej wiem co musze zrobic, zmienic hosting.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

ja powiem tak

 

pierwszego dnia gdy zakupilem i nuch konto ( to bylo gdzie w pździerniku 2006) juz zaliczyli pad bazy , czas trwania ok 1- 4 dni :D

 

potem liczne pady cpanela, FTPa etc, a gdy sie do nich pisze meila to zawsze wszytko ok jest ... btw chyba sa logi i tam wszytko pisze ?

sprawa co do domen, ja juz nie moge podpiac zadnej domeny

"Witam,

Sprawa jest analizowana przez dzial techniczny" dn 2007.05.08 i do dzis jej nie zanalizowali haha

 

pisza na www ze robia backup ile tam razy ...

 

oto meil

 

"

Witam

Eksport może Pan wykonać przez phpmyadmina."

to ma byc profesjonalizm ? moim zdaniem jedna wielka bzdura

oczywiscie nie zaprzecze ze byly dni keidy ładnie wszytko smigalo ehh ale to ylo tylko pare dni, a co do ich uptimu ? nawet nie wiem jaki maja ...

a co najlepsze ta firma nie robi nic w kierunku zeby to naprawic ...

 

mam takie pytanie

Jak sie oni jeszcze utrzymuje na rynku ?

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli czujecie się oszukani nie widzę problemu aby zgłosić ową firmę do FK. Niestety z perspektywy takiej jak obecnie firma wygrywa ponieważ nikomu z was nie chce się zgłosić jej odpowiednim organom. Zamiast tego wchodzicie i wylewacie żale na forach. Może to więc świadczyć o tym że nie macie żadnych dowodów przeciwko nieprawidłowemu funkcjonowaniu firmy bo gdybyscie mieli już dawno byście ich użyli i firma przestałaby istnieć. To tyle z perspektywy psychologiczno-prawnej.

 

Co do języka i kultury to naprawdę bardzo czesto wypowiedzi klientów są na żenująco niskim poziomie. Jakaś dziecięca gwara podwórkowa ubarwiona paroma epitetami. I jak tu traktowac takich klientów serio? Wiekszość firm jednak z zimną krwią zachowuje się jak gdyby nic się nie stało. W tym miejscu szczery podziw dla nich że zachowuja kulture za wszelką cene - nawet pomimo tego że druga strona (klient) ich bluzga. Jestem jednak zdania iż dają tym samym przyzwolenie na takie traktowanie dlatego klienci pozwalają sobie na coraz więcej i zamiast np. "Witam. Chciałbym zapytać dlaczego serwer nie działa." coraz częsciej pada pytanie: "Te cwelu co jest ku... z serwerem?". Firmy powinny zastrzegac sobie w regulaminie iż nie będą obsługiwały klientów zachowujacych się nie kulturalnie. Oczywiście to tylko moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

mi sie juz nie chce pisac do ich cudownego BOKu, a koljny temat a zarazem enty ze FTP padl .....

oczywicie odp byla by ta sama zreszta jak w kazdym meilu ja dostaje

 

-- odpowiedz --

Witam,

FTP dziala poprawnie z tego co widze.

 

pozdrawiam

 

--

Adrian Ablaczynski (i365.pl)

 

http://gameshield.eu/zal-PL-w-Wydaniu_kret...-z-i365-LOL.JPG

 

normalnie zal.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otwieram temat, bo pojawiło się wiele nowych informacji jeśli chodzi o i365.pl - transfer kont do Polski, etc. Myśle więc, że użytkownicy z chęcią wypowiedzą się jak będzie wyglądała jakość usług po przenosinach. Przy okazji przypominam, że ten temat to nie BOK i365 - jeśli coś nie działa piszemy do providera, nie na WHT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Pojawiły się nowe informacje. Zarządzający serwisem www.i365.pl przesłali do użytkowników oferty hostingowej (do których to użytkowników, do końca sierpnia, jeszcze i ja się zaliczam) e-mail o następującej treści:

 

Szanowni Panstwo,

 

Z przyjemnoscia pragniemy poinformowac, iz w nocy z dnia 21 na 22 sierpnia rozpoczynamy proces przenoszenia wszystkich Panstwa kont na specjalnie przygotowana infrastrukture w Polsce. Nowe serwery beda znacznie wydajniejsze niz te stosowane dotychczas (Kazdy klasy 2x Dual Core Xeon; 4 Gb pamieci RAM). Cala infrastruktura naszej firmy (kilkanascie serwerow), bedzie fizycznie znajdowac sie w nowoczesnym Centrum Danych we Wroclawiu. Wszystkie szafy w ktorych znajduja sie serwery, sa do tego specjalnie przygotowane, poprzez zastosowanie systemu podwojnej klimatyzacji, lacz internetowych kilku niezaleznych operatorow (z bezposrednim stykiem do TPSA), 2 niezalezne zrodla zasilania, a w razie potrzeby zaawansowany system zasilania awaryjnego. Bezpieczenstwo Panstwa danych zapewnia fizyczna ochrona 24 godziny na dobe, monitoring, restrykcyjne prawa dostepu do serwerowni tylko upowaznionych osob. Procz tego kazdego dnia wykonujemy zapasowe zewnetrzne kopie bezpieczenstwa na nasze serwery w niemieckim Centrum Danych.

 

Dzieki przeniesieniu wszystkich serwerow na nowa infrastrukture naszej firmy - w Polsce, uzyskacie Panstwo krotsze czasy dostepu do swoich kont, a takze niezawodne dzialanie wszystkich serwerow i365.pl. Procz tego od 1 wrzesnia zaproponujemy Panstwu, jedna z najatrakcyjniejszych ofert hostingu w Polsce, oraz bonusy dla klientow ktorzy posiadaja juz konta w naszej firmie. Nad poprawnym dzialaniem wszystkich uslug na naszych serwerach, bedzie czuwac nowy system monitoringu i wczesnego powiadamiania o zaistnialych problemach. We wrzesniu zostanie rowniez uruchomiona firmowa infolinia, pod ktora nasi

konsultanci beda odpowiadac na Panstwa pytania.

 

Konta beda przenoszone miedzy 21 - 31 sierpnia. Z gory przepraszamy za mogace wystapic w godzinach nocnych, przerwy w

dostepie do uslug, a takze wydluzony czas odpowiedzi, na Panstwa pytania.

 

Wszelkie niezbedne komunikaty odnosnie przenosin, takie jak nowe adresy IP

serwerow, beda ukazywac sie na naszej stronie internetowej: http://i365.pl/

 

Wszystkich, zwlaszcza nie posiadajacych jeszcze numeru Klienta prosimy o wypelnienie formularza aktualizacji danych: http://i365.pl/i365/aktualizacjadanych.php . Umozliwi to Panstwu dostep do Elektronicznego Biura Obslugi Klienta, gdzie beda Panstwo mogli, miedzy innymi - zamowic nowe uslugi, przedluzyc waznosc swojego konta, rejestrowac domeny internetowe, skorzystac z indywidualnie dopasowanych promocji.

 

Liczymy, ze nowa jakosc, zarowno uslug jak i obslugi klienta w naszej firmie - pozytywnie Panstwa zaskoczy, dzieki czemu pozostana Panstwo z nami na dluzej.

 

------------

Pozdrawiam

Krzysztof Wiklinski

Dyrektor Zarzadzajacy - i365.pl

Ciekawe jaka będzie jakość usług. Trzeba będzie obserwować - tak jak i oferty innych firm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Zauważyłem, że po wyrzuceniu pewnej osoby z supportu znacznie podniosła się jego jakość, tzn. admini wiedzą co jest grane i chyba mają łącze takie jak i ja, bo nie ma tak, że u mnie na 2mbit dsl nic nie działa, a u pewnego Pana działa wszystko ok, bo ma chello z dobrym linkiem do Niemiec :)

 

Zaczyna być lepiej, zobaczymy co będzie dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No można to zauważyć że zmienił się ciut styl wypowiedzi. A na marginesie nie wszyscy tam są adminami , raczej rozmawiałeś z konsultantem technicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio dostałem mailem propozycję przedłużenia abonamentu (kończy się gdzieś na dniach). Oczywiście, panowie z i365.pl nie zauważyli, że moje konto nie działa od paru miesięcy, nie działa cPanel, podpięte domeny, ftp nie istnieje - kamień w wodę. Jakoś nikt nie był skłonny tego naprawić.

 

Może nowa ekipa jest bardziej kompetentna, ale też ma wysokie poczucie humoru (patrz: przedłużenie abonamentu). :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Zostałem przeniesiony, osobiście jednak dziwi mnie fakt, iż "Service status" Zostało wyłączone, tak jakby w obawie o nie sprawdzanie poziomu załadowania powierzchni dyskowej...

 

W każdym razie oko cieszy: 11.10.0-RELEASE 16448

cPanel Pro 1.0 (RC1)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na razie mam niewielkie doświadczenie, jeśli chodzi o hostingi, ale właśnie wykupiłem u nich konto i przyznam, że na razie jestem zadowolony.

Jest tylko jeden mały problem ;) Wpłaciłem pieniądze przelewem i na razie póki co - cisza, zero informacji zwrotnej itp.

Jakie macie doświadczenia, jeśli chodzi o konsultację techniczną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

W chwili obecnej z oferowanych usług, a także z kontaktu jestem zadowolony, najdłużej odpowiedź uzyskiwałem 3 godziny ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem do nich już 3 czy 4 maile w ciągu 2 dni i na razie brak odzewu prócz... automatu informującego o zgłoszeniu. Na hosting nie narzekam, ale chciałbym być pewny, że będe obsługiwany z szacunkiem, a na razie... to jest średnio.

 

--- edit ---

 

Zrehabilitowali się w moich oczach ;)

 

Nie otrzymał Pan do tej pory informacji, ponieważ skrypt który będzie je wysyłał jest

obecnie w trakcie końcowych poprawek.

 

Wyjaśniło się - w każdym razie - mam nadzieję, że już nie będzie większych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i365 wyszło niby z nową ofertą, a tymczasem jestem zmuszony zrezygnować z ich "usług".

Jeszcze przed zmianami czyli mniej więcej jakieś pół roku temu wszystko działało bez zarzutu.

Jednak ostatnio robili chyba jakieś grubsze zmiany, bo moje główne skrypty przestały działać (mimo, że wcześniej działały przez ok. 2 lata).

I zaczęło się...

Napisałem maila ze zgłoszeniem - dostałem zwrotkę, że e-mail niedostarczony.

OK - zgłosiłem przez stronę. Dostałem powiadomienie, że zgłoszenie przyjęto i... cisza przez 3 dni.

No cóż - jest jeszcze telefon.

Zadzwoniłem - pan na infolinii poinformował mnie, że zgłoszenia o podanym przeze mnie numerze nie ma... No trudno - powiedziałem o co chodzi, mieli sprawdzić i odpowiedzieć mi.

Minęły kolejne 3 dni - cisza.

Próbuję dodzwonić się kolejny raz - tym razem po informacji, że zostanę przełączony do konsultanta, połączenie zostawało przerwane (próbowałem kilka razy w różnych godzinach).

No nic - nie dałem za wygraną - kolejne zgłoszenie przez stronę.

Tym razem dostałem odpowiedź - że administrator dziwi się, że jeszcze nie dostałem odpowiedzi, bo powinienem ją dostać. I udzielił mi jej stwierdząc, że jest to błąd programistyczny po mojej stronie (że funkcja imap nie działa - tak na marginesie).

Oczywiście odpisałem na e-mail - znowu dostałem zwrotkę, że wiadomość niedostarczona.

Na kolejne zgłoszenia przez stronę już odpowiedzi nie dostałem.

Więc nie pozostało mi nic innego jak zmienić providera (na szczęście akurat kończy mi się okres hostingu).

A co do "błędu programistycznego" - skrypt odpaliłem u nowego usługodawcy i wszystko działa bez zarzutu.

Krótko mówiąc - NIE POLECAM! A jeśli ktoś potrzebuje dobrej obsługi i otrzymywania odpowiedzi niech się dobrze zastanowi zanim wybierze i365...

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

A ja zaryzykowałem i kupiłem pakiet Alpha 2. Drugi tydzień i moje wrażenia:

 

- serwer chodzi jak rakieta

- to samo z MySQL

- htacces i rewrite wszystko chodzi pięknie

- wyłączony safe mode, na cyberdusk musiałem poprosić o wyłączenie

- bardzo wygodny i częściowo PL cPanel 11

- 720GB transferu na rok za 100zł

 

Do tego uruchomili program partnerski - jeżeli przy zakładaniu konta ktoś poda jako email polecający nasz to zdobywamy punkt. 5 punktów (czyli pięć osób ) = Alpha 2 gratis.

 

Do tej pory jak dla mnie bajka warte tych 100zł :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie ,

 

Chciałem spytać jak teraz z firmą wielkie przenosiny do polski

I jak z jakością nikt nic nie pisze czyli dobrze czy jak Proszę o opinie o firme

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×