Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
extendet

hostit.pl całkowicie padł?

Polecane posty

Witam serdecznie

 

Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś także ma problemy z hostit.pl? Nie jeden z ich serwerów nie działa od wczoraj wieczorem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

potwierzam mi też wszystko padło nie mam dostępu przez http, ftp. Strona główna też nie działa. Brak jakiegokolwiek kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

 

Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś także ma problemy z hostit.pl? Nie jeden z ich serwerów nie działa od wczoraj wieczorem.

 

Moim zdaniem ta awaria to trochę za długo trwa !!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mi podobnie nie działa... Zero połączenia z kątem ftp. Może ktoś się już z was skontaktował i wie o ci chodzi?

 

Oto infolinia:

0801 000 437 jak będę miał dostęp do kom. to zadzwonię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Padl i to na dobre. Juz doba jak nie dziala. Ciekawe kiedy to naprawia :) Mam nadzieje ze dane nie poznikaja :)

 

 

 

EDIT:

hostit.pl <---- nie dziala glowna strona i panel ale ogolnie cos ruszylo bo po adresie na wlasna strone wchodze i poprzez FTP sie loguje :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest jakieś nieporozumienie żeby tak długo nie działało, bardzo się zawiodłem na tej firmie, jak skończą mi się konta to chyba nie będę przedłużał i wykupie w innej... skandal.

 

Płaci się i lipa, nikt nie ma pretensji o to że zdarzają się awarie, ale oto że zero kontaktu, powinni powiadomić w jakiś sposób swoich użytkowników... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Dlaczego nie ma żadnych powiadomień? Powinna także być jakaś rekompensata...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno w nocy około 1 działało, pozostaje tylko czekać.........

 

Dokładnie. Dlaczego nie ma żadnych powiadomień? Powinna także być jakaś rekompensata...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno w nocy około 1 działało, pozostaje tylko czekać.........

Tak koło 1 faktycznie działało i to jak burza...ale kolejna burza i znów nie działa. Zapłaciłem ponad 400zł za problemy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie również serwer nie działa :) Bardzo nie miła niespodzianka po powrocie ze świąteczno-noworocznej przerwy...

Dziwi mnie fakt, że nikt z hostit nie zamieści w tym temacie nawet słowa w którym poinformowałby co dalej i do kiedy taka sytuacja będzie trwać.

Mam również nadzieję, że w zamian za tak długą awarię otrzymam(y) jakąś rekompensatę.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie ich strona działa ale panel administracyjny nie. Tak samo i moje strony w ogóle nie działają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rekompensata powinna być jak najbardziej...

A może ktoś z hostitu na tym form napisałby co nieco o awarii i określił by czas przerwy potrzebnej do usunięcia awarii.

 

Przerwa jak do tej pory trwa już bardzo długo, miałem wykupione konta w różnych miejscach i nigdy takiej długiej przerwy nie było w żadnej firmie - jestem Zawiedziony.

 

Panowie technicy z hosting.pl - odezwijcie się i napiszcie coś o tak długiej przerwie, próbowałem dzwonić - bez skutku.

 

Porażka i nauczka....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej denerwuje mnie to, że utrzymuję na ich serwerach mój serwis na którym aktualnie prowadzone są ważne konkursy i nie tylko. I jak ja teraz mam na przykład poinformować zwycięzców? Wkurzenie maksymalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

 

Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś także ma problemy z hostit.pl? Nie jeden z ich serwerów nie działa od wczoraj wieczorem.

 

Witam,

mam to samo ...

Od godziny 23:00 3go Stycznia do chwili obecnej (a jest 5 Stycznia) leżą serwery.

Nie można wejść na żadną ze stron - dzwoniąc na infolinię otrzymuje kłamliwe informacje typu "Popsuło się 3 godziny temu - ale nasi technicy nad tym pracują".

Po chwili pracownik przyznaje rację, że "Faktycznie może to trwać od Niedzieli - ale jeśli to Pana nie zadowala prosimy pisać reklamację".

Oczywiście "ich" strona firmowa działa - ale na niej nie ma najmniejszej wzmianki o awariach.

Żenujące podejście do klienta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej denerwuje mnie to, że utrzymuję na ich serwerach mój serwis na którym aktualnie prowadzone są ważne konkursy i nie tylko. I jak ja teraz mam na przykład poinformować zwycięzców? Wkurzenie maksymalne.

 

No a co ja mam powiedzieć, mój goodstat.pl zlicza statystyki stron i monitoruje pozycję słów kluczowych w googlach, posiadam klientów i co im powiem że serwer padł....?!

 

Dobrze że nie pobieram opłat bo by była wtedy porażka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam taką propozycję, żeby co niektórzy rozpędzili się na 20 metrów i walnęli głową w mur.

Idźcie się wyzalić na żal.pl i dajcie sobie już spokój, bo tylko zaśmiecacie bazę WHT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam taką propozycję, żeby co niektórzy rozpędzili się na 20 metrów i walnęli głową w mur.

Idźcie się wyzalić na żal.pl i dajcie sobie już spokój, bo tylko zaśmiecacie bazę WHT.

 

Zaraz - a to jest forum czy tablica ogłoszeniowa?

"Wszystko o webhostingu" oznacza "wszystko tylko nie narzekajcie" ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze już dobrze. Nie ma co już narzekać. Oficjalne stanowisko firma zaprezentowała u siebie na stronie i nie ma obowiązku przedstawiać go tutaj na forum. Czekamy na rozwiązanie problemu i już. A jeżeli komuś bardzo zależy zawsze może później reklamację napisać do firmy.

 

Wyciąg z ich regulaminu (punkt 3, podpunkt 2):

 

W przypadku zawinionej i nie zapowiedzianej przerwy w świadczeniu usługi serwera wirtualnego trwającej dłużej niż 12 godzin, Operator zobowiązuje się do rekompensaty w postaci przedłużenia okresu abonamentowego o jeden tydzień za każde rozpoczęte 12 godzin ponad okres pierwszych 12 godzin przerwy w danym miesiącu kalendarzowym.

 

Czy więc będą należały się nam przedłużenia czy też nie jeżeli na stronie w oświadczeniu napisali tak:

 

Informujemy, że wyniku awarii niewielki procent klientów, może niemieć dostępu do usługi poczty oraz serwera www. W dniu 4 stycznia uległ awarii jeden z dysków macierzy RAID, jego funkcję przejął dysk drugi, który niestety również uległ uszkodzeniu w godzinach nocnych. Dołożymy wszelkich starań aby usterkę usunąć jak najszybciej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×