Skocz do zawartości
Krzycho

Zapomniane hasło do konta klienta - jak sobie z tym radzić?

Polecane posty

Czasem klienci w sklepie internetowym zapominają haseł do swoich kont. Sklep jest tak skonstruowany, że klientowi pod jego adres e-mailowy jest wysyłany mail z linkiem do zmiany hasła, gdzie w kolejnym kroku musi podać uprzednio wybrane pytanie oraz odpowiedź na te pytanie. Jednak klienci zapominają i te dane służące do zmiany hasła. Co wtedy robić z takim klientem, który ma na swoim koncie ileś tam zrobionych zakupów, czy odciąć mu całkiem dostęp i polecić założyć nowe, czyste konto, czy jakoś mu je odzyskać? A jesli tak, to jak go ręcznie weryfikować? Chciałbym poznać Wasze doświadczenia w tej materii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprosić o przesłanie skanu dowodu osobistego by potwierdzić fakt że ten użytkownik to ten użytkownik. Ewentualnie stworzyć formularz (drukowany w pdf) zresetowania hasła (do którego będzie trzeba dołączyć np ksero dowodu osobistego).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Edukować klientów, ręcznie zmienić hasło jeśli korzysta z tego samego maila co w sklepie. Jeśli sklep nie ma zapamiętanych danych kart kredytowych to bym się nie przejmował bardzo gdyż nie ma tam bardzo istotnych danych.

 

Oczywiście ideałem byłoby zmienienie działania funkcji resetowania hasła bez użycia pytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasem klienci w sklepie internetowym zapominają haseł do swoich kont. Sklep jest tak skonstruowany, że klientowi pod jego adres e-mailowy jest wysyłany mail z linkiem do zmiany hasła, gdzie w kolejnym kroku musi podać uprzednio wybrane pytanie oraz odpowiedź na te pytanie. Jednak klienci zapominają i te dane służące do zmiany hasła. Co wtedy robić z takim klientem, który ma na swoim koncie ileś tam zrobionych zakupów, czy odciąć mu całkiem dostęp i polecić założyć nowe, czyste konto, czy jakoś mu je odzyskać? A jesli tak, to jak go ręcznie weryfikować? Chciałbym poznać Wasze doświadczenia w tej materii.

 

Zmienić samemu hasło na jakieś losowe i wysłać mu je na adres e-mail przypisany do tego konta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sklep jest tak skonstruowany, że klientowi pod jego adres e-mailowy jest wysyłany mail z linkiem do zmiany hasła, gdzie w kolejnym kroku musi podać uprzednio wybrane pytanie oraz odpowiedź na te pytanie.
Po co? To jest niepotrzebny krok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×