Skocz do zawartości

Polecane posty

http://etop.pl/

 

Nie polecam, nie polecam, nie polecam. Najgorszy hosting w sieci.

Lepiej mieć wolne serwery poza Polską niż korzystać z ich usług.

 

Hosting dotyczy czegoś więcej niż np. strona hobbystyczna wędkarza.

Dwa duże serwisy komercyjne (sorry, nie jestem specjalistą od IT, ale brak profesjonalizmu etopu najbardziej mi dokucza). Więcej szczegółów nie zdradzę.

 

Ciągle coś grzebią, bez powiadamiania nas. Co 2 dni lub częściej zdarzają się przerwy w normalnym funkcjonowaniu obu serwisów. Nie uprzedzają nas o tym. Błędy usuwają z ogromnym opóźnieniem, z łaski. "Naprawią kiedy naprawią".

Z dnia na dzień tracimy użytkowników, bo podstawowe funkcjonalności serwisów nie działają.

 

I co nam z tego, że pomiędzy awariami serwisy się ładują szybko, skoro, awarie są non stop.

Wolałbym wolne serwery i brak awarii, naprawdę.

 

Brak mi słów. Normalnie nie pokusiłbym się o zapisywanie na to forum, ale moja cierpliwość do etopu = 0 obecnie. Po ponad 2 miesiącach korzystania z ich usług skończyła się tolerancja.

 

Sorry jeśli się wyrażam nieprofesjonalnie, dla mnie efekty ich "działalności" świadczą same za siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tzn wiesz jeden z moich dedykow pochodzi z etop.pl i musze powiedziec ze nie jest zle.

 

 

 

Ale ceny szokujace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://etop.pl/

 

Nie polecam, nie polecam, nie polecam. Najgorszy hosting w sieci.

Lepiej mieć wolne serwery poza Polską niż korzystać z ich usług.

 

Hosting dotyczy czegoś więcej niż np. strona hobbystyczna wędkarza.

Dwa duże serwisy komercyjne (sorry, nie jestem specjalistą od IT, ale brak profesjonalizmu etopu najbardziej mi dokucza). Więcej szczegółów nie zdradzę.

 

Ciągle coś grzebią, bez powiadamiania nas. Co 2 dni lub częściej zdarzają się przerwy w normalnym funkcjonowaniu obu serwisów. Nie uprzedzają nas o tym. Błędy usuwają z ogromnym opóźnieniem, z łaski. "Naprawią kiedy naprawią".

Z dnia na dzień tracimy użytkowników, bo podstawowe funkcjonalności serwisów nie działają.

 

I co nam z tego, że pomiędzy awariami serwisy się ładują szybko, skoro, awarie są non stop.

Wolałbym wolne serwery i brak awarii, naprawdę.

 

Brak mi słów. Normalnie nie pokusiłbym się o zapisywanie na to forum, ale moja cierpliwość do etopu = 0 obecnie. Po ponad 2 miesiącach korzystania z ich usług skończyła się tolerancja.

 

Sorry jeśli się wyrażam nieprofesjonalnie, dla mnie efekty ich "działalności" świadczą same za siebie.

 

Zarzucasz brak profesjonalimu firmie, jednak nie jesteś specjalistą w tej branży? Na jakiej podstawie, tylko dlatego ż strona znika z sieci?

A nie zastanowiłeś się czasem, czy masz dobrze skonfigurowany system? Jeżeli awaria występuje na jednym serwerze akurat Twoim, to daje coś do myślenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może ma konto WW u nich a nie cały serwer, z tego co wynika ma konto nie cały serwer  ;);)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W imieniu firmy Etop chciałem stwierdzić, że opinia Użytkownika jest raczej próbą oczernienia naszej firmy niż informacją na temat działania naszych usług, a zawarte w niej informacje nie mają jakiegokolwiek pokrycia w rzeczywistości.

Nic dziwnego, że użytkownik nie podaje ani konkretów, ani nie przedstawia się.

Jeżeli jakiekolwiek opisane przez użytkownika mają potwierdzenie w faktach i użytkownik ten przedstawi jakiekolwiek konkretne dowody na potwierdzenie swoich słów to wobec zaniedbujących swoje obowiązki pracowników zostaną wyciągnięte konsekwencje, a prześlemy oficjalne przeprosiny, wraz z zaproszeniem do skorzystania z naszych usług nieodpłatnie przez okres 2 lat.

 

W innym przypadku, będziemy oprosić administratora serwisu o usunięcie nieprawdziwych informacji.

 

Z poważaniem

 

Konrad Olszewski

Etop sp. z o.o.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W imieniu firmy Etop chciałem stwierdzić, że opinia Użytkownika jest raczej próbą oczernienia naszej firmy niż informacją na temat działania naszych usług, a zawarte w niej informacje nie mają jakiegokolwiek pokrycia w rzeczywistości.

Nic dziwnego, że użytkownik nie podaje ani konkretów, ani nie przedstawia się.

Jeżeli jakiekolwiek opisane przez użytkownika mają potwierdzenie w faktach i użytkownik ten przedstawi jakiekolwiek konkretne dowody na potwierdzenie swoich słów to wobec zaniedbujących swoje obowiązki pracowników zostaną wyciągnięte konsekwencje, a prześlemy oficjalne przeprosiny, wraz z zaproszeniem do skorzystania z naszych usług nieodpłatnie przez okres 2 lat.

 

W innym przypadku, będziemy oprosić administratora serwisu o usunięcie nieprawdziwych informacji.

 

Z poważaniem

 

Konrad Olszewski

Etop sp. z o.o.

 

Dziękuję za profesjonalne podejście i wyczerpującą odpowiedź. Być może wyolbrzymiłem problemy, bo dziś zaproponowaliście nam jedynie 2-miesięczne bezpłatne korzystanie z Waszych usług. Ale tak jak pisałem, nie jestem specjalistą w tej kwestii, ale skoro zaproponowaliście taki bonus, to nie do końca nie miałem racji.

Natomiast nie ukrywam, że pisałem to pod wpływem silnych emocji. Bardzo przepraszam za takie typowo ludzkie podejście. Nobody's perfect.

 

Nazwy mojej firmy nie podaję, bo nie chcę, żeby jej nazwa pojawiała się w internecie w kontekście niedziałających serwerów.

 

Więcej informacji mogę udzielić na priv, ale wolałbym potraktować sprawę jako zamkniętą. Do czasu kolejnej awarii, która mam nadzieję nie nastąpi.

Bo szybkość działania naszych serwisów po przenosinach do Was jest naprawdę bardzo satysfakcjonująca. I to wielki plus dla Was.

Zawinił po prostu czynnik ludzki. Nobody's perfect.

Ale nie chciałbym, aby wobec osób odpowiadających za nasze problemy zostały wyciągnięte drastyczne sankcje. Każdy ma prawo popełniać błędy, ale czasami kończy się cierpliwość.

Liczę na zrozumienie i jeszcze raz przepraszam za subiektywne nacechowanie mojej wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja przygoda z Etop zaczeła się kilka miesięcy temu, zaczeliśmy od rozmów i tak stopniowo schodziliśmy z ceny aż do piątku. Podpisałem umowę, na początku byłem nastawiony sceptycznie. Przyjechałem, z ciekawości zapytałem czy można "zwiedzić" DC ? (usługa dzierżawy) już w myślach "nie.." ale jednak. Bez najmniejszego problemu pokazano mi agregat, klimatyzacje, drugi agregat, wtedy już wiedziałem że wybór był trafny.

Mój serwer miał być uruchomiony w ten czwartek (10.12) tak chciałem ponieważ wygasają mi usługi w innej firmie.

Dzisiaj dzwoni technik jaki system operacyjny bym chciał, ale po chwili rozmowy okazało się że moge dostać serwer już dzisiaj na czas przenosin.

Do 17 miałbyć zrobiony, równo o 17:03 wszedłem na poczte gdzie czekały już na mnie dane. O 20 niestety po zmianie kernela nasza maszyna nie wstała. Telefon, za 30 minut będziemy w biurze. Za 30 minut telefon że sprawa z raidem. Za następne 30 minut maszyna on. :)

 

Kontakt z firmą jest na prawdę wyjątkowy, nie są to ludzie których rozmowy są nagrywane i żyją w strachu aby nic złego nie powiedzieć ( jak to w niektórych firmach ) ale można z nimi porozmawiać, i troche pożartować. Widać że robią to z pasji a nie tylko dla pieniędzy.

 

Jeszcze nigdy nie byłem tak profesjonalnie obsłużony, a usługi miałem już w kilku firmach i etop zajmuję u mnie 1 miejsce. Mam nadzieję że będe ich klientem jeszcze kilka dobrych lat :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wygladaja opinie obecnie, ktos korzysta? Slyszalem sporo krytyki na temat zasad kierownaia ruchu IP, ale nie wiem ile w tym prawdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam u nich drugiego dedyka od 16 miesięcy. Cen najniższych nie mają, ale obsługa klienta 1 klasa bez żadnych ĄĘ. Pierwszy dedyk niskobudżętowy z lojalką 12 miesięcy był bez IPMI/DRAC/ILO. Jak coś spieprzyłem to w nocy mi gość podłączył KVM over IP i podesłał namiary. Upgrade sprzętu, renegocjacja umowy, pytania, - nie ma się do czego przyczepić. Prace serwisowe z wyprzedzeniem i piszą że może wystąpić problem z dostępnością etc. Downtime mieli w tym okresie 2 razy max po 2-3 min (zerwana sesja BGP).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

xorg: korzystam z usług eTopu (zarówno dedyki jak i kolokacja) już ponad 6 lat i z łączami czy kierowaniem ruchu nie ma żadnych problemów (zresztą pod każdym innym względem też jest bardzo dobrze).

 

Jeśli płacisz za 1 Gbps to masz 1 Gbps i prędzej dyski mają dość niż łącze, wręcz odwrotnie niż np. w OVH ;-).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×