Skocz do zawartości
nvu

Orange obsługa klienta - sklep internetowy

Polecane posty

Blueman klient z 2 telefonami ? gówno prawda mamy 11 telefonów w orange w tej chwili i 9 już jest przenoszonych do plusa. Ostatnio zasięg Orange to porażka nawet na ochocie go brakuje. Chciałem przez internet bo lepsza oferta, ale teraz widać że gdzieś to sobie odbili. A kolejki do orange teraz są ogromne bo można zerwać umowę. Dla mnie ta firma działa tak samo jak OVH. Stracili w moich oczach wszystko. Dowiedziałem się od kolegi który pracuje w Orange że te działania praktycznie są specjalne bo 15 sierpnia wycofują punkty profit, i po 15 sierpnia nie będzie można już telefonu przez internet z rabatem profitów zamówić. Jedyna opcja to zapłacić naciągaczom jutro 547,48 zł za nke. Zresztą jak miałem telefon w plusie to nie obchodziło ich czy miałem 100 czy 1 numer traktowali klienta każdego tak samo i przez 2 lata nie miałem tam żadnych problemów (bardzo żałuję że odszedłem) ale to tylko dlatego że w orange nazbierało się sporo punktów profit bo ok 12 tysięcy. I tu nie chodzi się o wyżalanie (chociaż może i warto) a o to aby ostrzec innych jak to w sklepie internetowym szybko realizują zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

I wy się jeszcze dziwicie, że ja "jadę" na Polskę?

Ten kraj jest przerżnięty przez kapitalistyczne świnie od góry do dołu... na górze łapówy, na dole charówa za marne grosze...

co mają się starać w jakichś tam BOKach, skoro mają g... kasę za to.. a włodarze mają to w d... - przyjdzie kolejny studencina i za tysiąc złotych "obsłuży" klienta "jak trzeba"... czyli jak nvu..

ten kraj jest chory... a rudy nic z tym nie robi.. ew. wymyśla jakieś chore ustawy, dzięki którym w ogóle pracownik to będzie śmieć, który będzie pracował za 500zł... "bo kryzys jest".. a u nas ten sam syf czy jest kryzys, czy nie.. od 20 lat mamy kryzys, a ci gnoje świętuję obalenie socjalizmu.... to jest dopiero hipokrytyzm.. rżną ludzi w d... jednocześnie wmawiając im, żeby się cieszyli...

a Europa sp.. la.. i to bardzo szybko.. kto czasem jedzie w prawdziwą Europę, ten widzi... tylko nasza propaganda to ładnie ukrywa jak daleko jesteśmy, coraz dalej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sponsi masz troche racji zobaczcie, FranceTelecom kupuje udziały TP, jak wykupi całe TP to powie polakom albo płacicie tyle ile my chcemy albo połowa polski będzie bez neta... nic nie idzie w dobrą stronę :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DamianM A-H
W Orange ostatnio wszystko się sypie. Jakość sieci spadła "na łeb, na pysk". W chwili obecnej nie jestem wstanie normalnie rozmawiać przez telefon. Jeżeli chodzi o BOK to tutaj już całkiem szkoda się wypowiadać... co jeden konsultant opowiada co raz to większe głupoty...

fakt.... rwie albo rozłącza ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapitalistyczne świnie od góry do dołu... na górze łapówy, na dole charówa za marne grosze...

Cały świat tak jest zbudowany i niema co się burzyć, że tak to działa tylko samemu działać.

 

Usłyszałem kiedyś fajną statystykę. (Nie sprawdzałem jak bardzo jest zgodna z prawdą)

90% pieniędzy posiada 10% społeczeństwa, pozostałe 90% ludności walczy o 10%.

Czy jakoś tak...

 

Dobra teraz na temat.

Ja jestem zadowolony z usług orange, mają korzystne stawki do innych sieci. Do orange dzwonię za darmo. Z obsługą się nie kontaktuje, bo wszystko jest OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dopóki się nie kontaktujesz, nie chcesz nowego telefonu wziąć, skorzystać z niekorzystnej dla nich promocji którą sami robią to może i jest ok :P a i oprócz za***iście słabego zasięgu też jest ok :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

nvu ...weź zrezygnuj z tego gówna po prostu... tylko nie doczytałem, czy Ci się skończyła umowa, czy kończy, czy jak.. heh że tam przenieś numery.. heh..

ja tak samo się wkurzam na plusa, bo co nie wyjadę, to okazuje się, że żeby dzwonić z zagranicy to muszę jakieś dziwne kombinacje uskuteczniać.. tępaki.. że gwiazdka cośtam cośtam cośtam gwiazdka numer cośtam bla bla.. i co wrócę, to chcę zmienić sieć, ale potem się okazuje, że tak naprawdę nie ma dokąd przejść... wszystko dziadostwo... się trzy mendy dogadały i jest jak jest - "Polska"... (parafrazując tekst Homo Twist "trzy k... wy świata telekomunikacji: plus, era i orange" - o playu nie piszę, bo to też lipa jest.. choć od razu po d.. mieli bo wiadomo - ciężko się wgryźć, gdy padlina już rozrzucona)...

Jak byłem w punkcie zapytać o co chodzi - czy da się po ludzku wybierać numer zagranicą (nie da heh) to normalnie gościowi mówię, że jesteście dziadoską siecią, ale reszta jest jeszcze gorsza, dlatego jeszcze u was mam numer... inna sprawa, że dla gościa za tysiąc złotych to jest nic takiego... pewnie nikt się tym nie przejmuje... bo co tam... heh

 

malu ..no ja to wiem.. taki świat.. ale u nas nie dają szans w ogóle.. rżną na każdym kroku... niszczą po prostu wszystko w zarodku... urzędnik to bóg... w normalnych, cywilizowanych krajach tak nie ma... ten kraj został sprzedany po prostu... a k.., które to zrobiły siedzą teraz w Brukseli albo na Kajmanach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skończyła mi się w plusie, ale tam za n95 8 gb musiałbym zapłacić 600 zł z vat i bym miał 300 minut a w orange mam 400 minut za 108 brutto miesięcznie i nke za 575 zł (mialobyc 60 zl za punkty profit)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A kolejki do orange teraz są ogromne bo można zerwać umowę.
Pierwsze słyszę, że można zerwać umowę z Orange. Wyjaśnij mi o co chodzi, bo nic w Orange ostatnio nie wydarzyło się, co by dawało takie bezpłatne prawo klientom.

 

nvu - ile tych punktów masz? 12'000 ?? To jest ~10 doładowań za 50zł. Sprzedaj na Allegro i będziesz mieć na telefon :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zasięg to sprawa względna. Na terenie Wielkopolski, lubuskiego tylko w 1 miejscu nie miałem zasięgu. (Przy czym w tym miejscu żadna inna sieć również nie "łapała") Więc zasięg osobiście uważam za dobry.

 

Co prawda obsługa klienta ... nie korzystałem. Więc nie narzekam. Ale jeżeli obsługują to podobne osoby jak w TP to naprawdę mogę się zgodzić z Tą opinią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

malu daj spokój... zasięg już dawno przestał być wyznacznikiem jakości sieci (i dobrze!) - teraz ludzie powinni zwracać uwagę na to, co się dzieje na infoliniach, w salonach ("kup pan i s... j"), z cennikami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja tak samo się wkurzam na plusa, bo co nie wyjadę, to okazuje się, że żeby dzwonić z zagranicy to muszę jakieś dziwne kombinacje uskuteczniać.. tępaki.. że gwiazdka cośtam cośtam cośtam gwiazdka numer cośtam bla bla..
Bo masz prepaid'a, a oni muszą w jakiś sposób kontrolować rozmowę, żebyś posiadając 2zł na koncie nie mogł nabić rachunku za kilka tysięcy.

 

W przpadku abonamentu nie ma takich cyrków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciąg historii dalszy. W środę idziemy do salonu orange (kij że mniej minut i gorsze warunki) ale mieliśmy dostać nowy telefon na handel, LG KM900 Arena. Podpisujemy umowę wszystko fajnie (przed staniem 30 minutowym). Umowa podpisana, okazuje się jednak że trzeba poczekać na weryfikację do czwartku. W czwartek miałem wracać na działkę, myślimy raz dwa się ogarniemy i gotowe. Jedziemy do salonu, Pani wykryła że jest zaległa płatność bo była do 12, czyli jeden dzień. No to wyjmujemy pieniążki (na infolinii mi powiedzieli że wpłacając w kasie w salonie są odrazu księgowane). W salonie wpłacam pieniążki. Pani przesłała potwierdzenie i czekamy. W promenadzie poszliśmy do KFC potem do go sportu ;) jeździliśmy sobie na łyżworolkach ale stwierdziliśmy że za drogie i ich nie kupimy ;) no to sru do salonu. Mieliśmy godzinę 19:30 (siedzieliśmy od 17). Pani mówi że nadal nie ma, no to my się zdenerwowaliśmy bo zaraz trzeba wyjechać do Żyrardowa a to w 1 stronę 80 km a o tej porze z warszawy wyjechać też ciężko. Myślimy że anulujemy umowę i pójdziemy podpisać nową w plusie,erze lub playu. Niestety Pani nam powiedziała że umowa podpisana i nie ma takiej opcji. Siedzieliśmy w salonie orange do 21 !! dopiero nas wyprosili jak zamykali. Zdenerwowani wróciliśmy do domu. Dzisiaj pojechaliśmy znowu do salonu. Pani mówi że płatność jest, ale.... trzeba dać depozyt 300 zł który za 3 miesiące można odebrać. Spytałem się dlaczego tak jest, przecież to dziwne Pani odpowiedziała że sama nie wie, dostała taką informację i tyle. Powiedzieliśmy że nie wpłacimy i zaproponowała usunąć umowę, 3 egzemplarze poszły do niszczarki. Mieliśmy dokumenty firmy, podeszliśmy do salonu Ery. Wybrałem telefon, taryfę Pani zeskanowała dokumenty. Minęło 20 minut wyszliśmy z torebką firmową "Era nadaje rytm" szczęśliwi i zadowoleni że koszmar z firmą Orange się zakończył. Do tej pory z Ery jestem b. zadowolony na infolinii czekałem max 1 minutę, obsługa szybka i miła. Może nie mają tylu minut co Orange ale za to nie ma tylu problemów. Podsumowując, przynajmniej dla mnie konsultanci Orange są nie wyuczeni, jeden mówi że mam opłacone faktury drugi sprawdza i okazuje się że nie mam opłaconych. Po prawie 3 miesiącach walki (równo od 11 czerwca 2009 roku). Nie udało mi się dojść do porozumienia z firmą Orange. Polecam wszystkim jak najbardziej sieć Era, może nie ma tylu darmowych minut ale za to jest profesjonalna i fachowa obsługa. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja 2 tyg temu wysłałem maila bo nie dostałem punktów profit za doładowanie.

NO OK dostałem maila na drugi dzień ,że muszą sprawdzić moją tożsamość. Podaję Dane osobowe kod Puk, stan konta, numer seryjny...

 

OK wysłane i juz2 tyg cisza ;]

 

Czas iść do salonu tam może się ogarną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czas iść do salonu tam może się ogarną

Tylko tak szybciej, ponieważ program profit został wyłączony, a z którymś tam września punkty nie wykorzystane przepadaja.

 

Teraz doczytałem, więc drobny edit:

Dowiedziałem się od kolegi który pracuje w Orange że te działania praktycznie są specjalne bo 15 sierpnia wycofują punkty profit, i po 15 sierpnia nie będzie można już telefonu przez internet z rabatem profitów zamówić.

 

Przecież informowali klientów o tym iż zamykają program profit i będą go zastępować innym. Masz żal bo akurat Tobie coś nie wyszło? Idealni być może nie są, ale zauważ iż jako jedyni na pl rynku nie mają złodziejskiego sposobu rozliczania usług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wy chyba w Play'u nigdy nie byliście. Tam to dopiero burdel mają! Już przemilczę zmorę punktów obsługi klienta tej sieci, czyli notoryczne olewanie klientów, ale tam się nic załatwić ani dowiedzieć nie da.

 

Raz babka w Play Germanos w Gdańsku tak mnie wyprowadziła z równowagi, że wyszedłem wykrzykując na cały salon coś o powrocie do Orange. Za nic w świecie nie dała sobie uświadomić (jak pozostali "pracownicy" zresztą), że Play Online na Kartę można doładować kwotą mniejszą niż 30zł. Poszedłem kupić doładowanie (pierwsze w życiu, nie wiedziałem, że "pasuje" zwykłe z kiosku) a ona wymachując mi ulotką centymetr przed nosem tłumaczyła prześmiewczym tonem, że tylko za 30zł i nie mniej (nie umiała czytać, bo owszem - trzeba doładować za minimum 30zł, ale żeby dostać bonus, którego ja nie potrzebowałem do sprawdzenia poczty).

 

"Saloniki" w Empikach to zwykła kpina, traktują klienta jak by im przeszkadzał, a i tak nic się w nich nie da załatwić.

 

Telefony "na żądanie" to fikcja, praktycznie nie da się ich kupić.

 

A teraz najlepsze - w moim miejscu zamieszkania (10km w linii prostej od centrum Gdańska), Play ma zasięg "na jedną kreskę" tak więc przerywa, tnie i nie da się rozmawiać generalnie. Telefon powinien się w takiej sytuacji przełączyć na roaming Plusa, ale Plus ustawił użytkownikom Playa najniższy priorytet jaki się tylko dało i mimo pełnego zasięgu także co chwilę rozłącza. Z BOKiem Playa nie ma sensu na ten temat rozmawiać, a BOK Plusa twierdzi, że to nie prawda (mimo, że telefon z kartą Plusa loguje się na node Plusa bez najmniejszych problemów, a z kartą Playowską, z ustawioną preferowaną siecią Plus, rozłącza). Mimo wszystko jednak, w Playu zostaję bo mam fajny numer i z ofertą PF starcza mi 10zł/msc (gdzie w Orange musiał bym wydać 25). Play postawi własną antenkę, pogoni Plusa i będzie super.

 

I co, nadal uważacie, że to w Orange mają burdel? U nich wszystko działa chociaż, a Play nie potrafi "przycisnąć" dziadowskiego Plusa mając za sobą "potężną siłę" w postaci UKE ;).

 

Nie zmienia to faktu, że będąc 8 lat w Idei/Orange żadnych problemów nie miałem. Szkoda tylko programu Profit, dziś z sentymentem spoglądam na swoją zieloną Idee Profit sprzed ładnych kilku lat...

 

@nvu: Skoro wołali depozyt, to wisisz na liście bardzo niesolidnych klientów i Ci nie ufają. Nie wiem dlaczego, może wiecznie płacisz faktury po terminie, próbujesz ciąć ich na roaming czy bezpodstawnie rozwiązywać umowy. Z reguły wołają depozyt tylko jak dają coś na test (np Orange Free).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio też zamawiałem telefon u nich. Nie przez stronę (przez stronę zamawiałem jakieś 2 lata temu i było ok), ale przez konsultanta jakiegoś jak zadzwonił.

 

Wszystko ok, ale zadzwoniłem na BOK i powiedzieli, że coś jest namieszane i nie został wysłany, a konsultant jest z zew. firmy.

 

Podziękowałem i pojechałem do salonu, gdzie powiedziałem co się stało. Telefon dostałem od ręki, taniej i z lepszymi gratisami. Od teraz chyba wszystko tak będę załatwiał, jest dużo szybciej i z tego co widzę nawet taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja z ery jestem bardzo zadowolony jak na razie. Połączenie z infolinią 0 zł, szybka pomoc. Nie mają tak jak orange "Przepraszamy system aktualnie jest przeciążony" co 3 odświeżenie na orange. Punkty profit już sprzedałem na doładowania i żegnam orange. ;) Witam erę :lol:.

 

A tam gdzie orange miało jedną kreskę, era m 5 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obecnie telefon mam w Play i nic o nich nie mogę powiedzieć, bo tylko kupiłem starter i korzystam. Pomocy nie potrzebowałem więc nie wiem na jakim poziomie stoi.

 

Ale co nieco mogę powiedzieć o Erze, bo nie jednokrotnie korzystałem z pomocy konsultantów przez telefon i w salonach. Pomoc zawsze była na wysokim poziomie. Totalnym laikom od podstaw tłumaczyli w jaki sposób się doładowuje prepaid (nie mi). Nie trzymają się sztywno swoich regulaminów, np. nie policzyli mi za wymianę karty sim ze względu na to, że byłem stałym klientem.

Ogólnie pomoc Ery wspominam dobrze, co nie mogę powiedzieć o ich ofercie, bo jednak mają drogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ogólnie w erze jadę ponad 3 lata w abonamencie (jakoś tak i przyczepić się do niczego nie mogę :lol:) Nigdzie więcej nie dostanę jako nowy klient, więc nie mam co zmykać od nich;)

 

Ale ojciec i brat mają jedno 'ale'... przycięli ich troszkę przy końcu umowy bo Pan w bok'u nie do końca był kompetentny.

Z tego co wiem to pytali się czy trzeba jechać/wysyłać list pisemne wypowiedzenie umowy (która defakto wtedy kończyła się

za ponad miesiąc i zachowali stosowny okres wypowiedzenia) i przyjął 'ustne' przez telefon i niby wszystko było zakończone

pozytywnie, a zdziwił się ojciec jak dostał nową fakturę do opłacenia + większy abonament poza promocją. No cóż... i tak bywa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale co nieco mogę powiedzieć o Erze, bo nie jednokrotnie korzystałem z pomocy konsultantów przez telefon i w salonach. Pomoc zawsze była na wysokim poziomie. Totalnym laikom od podstaw tłumaczyli w jaki sposób się doładowuje prepaid (nie mi). Nie trzymają się sztywno swoich regulaminów, np. nie policzyli mi za wymianę karty sim ze względu na to, że byłem stałym klientem.

Ogólnie pomoc Ery wspominam dobrze, co nie mogę powiedzieć o ich ofercie, bo jednak mają drogo.

 

Jeśli chodzi o ere, to jestem ich klientem od ładnych lat i zasięg bardzo dobry, z pomocy w salonie miałem okazję korzystać jedynie kilka razy i zawsze miła pani chętnie pomogła  :lol: co ciekawe, bratu syn wstukał 3 razy błędny pin, a była to stara karta i brat nie posiadał zapisanego puk'u. Akurat miałem jechać niedaleko salonu, to zrobiłem bratu przysługe i odwiedziłem salon ery ;) konsultantka tylko wzięła karte i nie prosiła o jakiekolwiek potwierdzenie, wstukała nr telefonu z tego co widziałem w jakiejś fajnej aplikacji (lub nr seryjny ;) tego juz nie wiem) i po chwili dostałem zapisany na karteczce puk :) oczywiście mowa o prepaidzie ;) z jednej strony dobrze, z drugiej strony w przypadku kradzieży karty sim można prosto zdobyć puk ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Ja od 5 lat jade na prepaidzie Simplusa, zasięg mam bardzo dobry, w domu, w kościele, w górach, za granicą, w środku Borów Tucholskich gdzie do najbliższego domu jest 20 km, i nie narzekam :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jadę na Orange - PREPAID

Do orange i na Stacjonarne

Minuta 20 gr

SMS 1 gr

do pozostałych sieci

Minuta 29gr

SMS 18 gr

 

Jak dla mnie jest OK :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Malitek przetestowałeś jakość obługi Klienta, czy telefonu w orange używasz jak więkoszść nastolatków do masowego wysyłania sms'ów? :lol:

 

Osobiście jestem w Erze od ponad 7 lat i nigdy nie mialem problemów, raz mi faktury nie przyszły (poczta ;/), tel na BOK i faktury za parę dni dostarczone, udzielone błędne informacje na infolini lub niepełne - zawsze BOK szybko oddzwaniał lub informował sms'em.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×