Skocz do zawartości
pejot

OVH - pozytywne opinie

Polecane posty

Witajcie,

 

Jak to właściwie jest z OVH.pl?

 

Planuję zakup serwera dedykowanego w OVH.pl (np. http://www.ovh.pl/produkty/eg_best_of.xml) i chciałbym poczytać trochę dobrych opinii od osób, które posiadają już u nich taki serwer ...

 

Dlaczego dobrych?

 

Ludzie z reguły piszą źle by przestrzec i wyładować frustrację ale czy tak naprawdę ktoś potrafi się obiektywnie o tej firmie wypowiedzieć? Co prawda zdążyłem już wyczytać między wierszami, że nie wszyscy mają problemy i dotyczy to obsługi technicznej, która nie odpowiada na pytania we właściwy sposób, ale ... no chyba jest coś dobrego w usługach tej firmy poza przystępną ceną ;-) ?

 

Może w ogóle jest ktoś zadowolonym klientem i chciałby się podzielić swoimi uwagami + / i ?

 

 

Zachęcam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli potrzebujesz serwer tylko na www to sa pewniejsze oferty, poki dziala to w OVH jest ok.

 

Jesli potrzebujesz serwer na streamin to tylko OVH. Od prawie roku wykorzystuje serwery OVH do streamingu i jest ok, jednak na serwer www bym nie zaryzykowal. Jak cos padnie i nie bedzie gralo radio lub nie zadziala filmik na stronie to nie bedzie zupelnej klapy jakby padlo wszystko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jesli potrzebujesz serwer tylko na www to sa pewniejsze oferty, poki dziala to w OVH jest ok.

 

tylko WWW. Pewniejesze, a jakie np?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tylko WWW. Pewniejesze, a jakie np?

 

jest też ok... tylko różnie bywa.. jeżeli tematyka w pełni legal to kk ;)

wiesz... heztner.de itd.

 

ogólnie serwerydedykowane.org

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam z usług OVH od ponad roku i po za tym że nie ma możliwości rozbudowania sprzętu i trochę złe konfiguracje niektórych maszyn oraz czasami wadliwe ich gotowe systemy jest ok. Działa uptime zgodny z ofertą awarii jeżeli chodzi o sprzęt to na szczęście jeszcze nie miałem i obym nie miał ;) Ale to zależy jak trafisz, gdyż niektóre maszyny przez poprzednika mogły być ostro zajeżdżane lub testowane ;) Ale masz 80% szans że trafisz i będziesz zadowolony. Ostatnio się zdziwiłem jak napisałem do OVH maila z pytaniem na które odpowiedzieli mi w ciągu 5min!!! ;] Najważniejsza zaleta OVH to transfer bez limitu i niskie ceny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeżeli chodzi o sprzęt to na szczęście jeszcze nie miałem i obym nie miał ;) Ale to zależy jak trafisz, gdyż niektóre maszyny przez poprzednika mogły być ostro zajeżdżane lub testowane ;) Ale masz 80% szans że trafisz i będziesz zadowolony.

 

No właśnie, tutaj można wyciągnąć zły los. Moje doświadczenia z innej firmy są takie, że kiedyś zdarzył mi się pad dysku ale jakoś udało się supportowi odtworzyć zawartość i przenieść na nowy sprzęt. Kolejny serwer, który wziąłem był już z innej półki, tzn. z nowej oferty i problemów nie mam od dawna.

 

Może po prostu receptą na niezawodny hardware jest branie sprzętu z wyższej półki a nie tej, z której

korzysta większość budżetowych projektów i jest często używany?

 

Ostatnio się zdziwiłem jak napisałem do OVH maila z pytaniem na które odpowiedzieli mi w ciągu 5min!!! ;] Najważniejsza zaleta OVH to transfer bez limitu i niskie ceny :)

 

Czyli z supportem nie jest tak źle jak mówią? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm
Czyli z supportem nie jest tak źle jak mówią? :)

Mylisz trochę pojęcia. Ja w OVH miałem w sumie 4 czy 5 serwerów na przestrzeni 2 lat. I póki wszystko działa no to jest ok no bo na co wtedy chcesz narzekać? Wszystko ci działa to jesteś zadowolony, oczywista sprawa. Poczekaj aż przytrafi ci się coś nieciekawego :/ a wtedy dopiero zobaczysz. Dzwoniłeś tam starając się coś załatwić? Rozmawiałeś z kimś kompetentnym? To nie jest tak, że ludzie tu tak sobie "jadą" na OVH. Przecież te opinie z niczego się nie wzięły.

 

Opinie o OVH generalizując wyglądają tak:

 

- był jakiś problem - !@#@$#@ p* ch* k*

- w spokoju sobie działa - jest super

 

a widziałeś, żeby były opinie:

 

- był jakiś problem - oh, odpowiadali w 5 minut, natychmiast naprawili i już w godzinę po awarii wszystko działało, są fantastyczni

 

? ;)

Mi raz dysk wymienili w godzinę od odebrania zgłoszenia (czyli super) ale zgłoszenie odbierali 4 dni (!@#$@!) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podpis normanosa jest fajny

"na pytanie OVH 'dlaczego rezygnuje z serwera' nie odpowiedziałem. Po wykluczeniu wulgaryzmów zostały tylko spójniki"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety ale zgodzę się z nrm OVH działa czasami szybko ale czasami jak coś ci walnie to pozostaje ci tylko modlitwa aby ich technicy we Francji szybko naprawili usterkę a czasami im się nie spieszy a zwłaszcza w nocy... Jeżeli masz pytania co do oferty lub jakieś podstawowych problemów maja już gotowa notkę gorzej jak coś się stanie z serwerem typu procek się uszkodzi i będziesz miał lagi na serwie zanim im to udowodnisz minie kilka dni. Chyba że trafisz na kogoś kompetętnego który od razu zleci wymianę procka technikom. Ja podaje przykładowe problemy a wiadomo może się zdarzyć wszystko i nic. To nie jest firma typu hetzner.de gdzie praktycznie w każdej sytuacji dostaniesz szybką pomoc.

 

Więc jeżeli masz trochę więcej pieniędzy i nie potrzebujesz takiego łącza to polecam http://www.hetzner.de/

Masz tam 1TB transferu po czym 10Mbps bez limitu. Dobre maszyny i support(z opinii niektórych osobiście miałem tam tylko VPS na kilka miesięcy który sprawował się bdb)

 

ja jestem skazany na OVH ze względu an finanse :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a widziałeś, żeby były opinie:

 

- był jakiś problem - oh, odpowiadali w 5 minut, natychmiast naprawili i już w godzinę po awarii wszystko działało, są fantastyczni

 

takich opinii nie ma bo fora są tylko od tego aby najeżdżać na firmę jak coś padnie a nie chwalić jak działa ;) ja miałem taką sytuację w ovh, że od zgłoszenia awarii do usunięcia minęło może 20 minut,

owszem drobiazg, ale miałem tez sytuację z "mniejszym drobiazgiem" w hetznerze

gdzie 2 dni gość szedł do serwera aby go po prostu włączyć, więc nie ma co generalizować,

ovh ma ileś tysięcy serwerów, na forum płakało z 10 - 20 osób więc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc każda serwerownia ma swoje dobre i słabe dni. Tylko która ma więcej tych słabszych? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opinia nrm-a na temat ovh jest mi dobrze znana, chociażby z blipa i rozumiem, że w jego przypadku cierpliwość ma swoje granice :-)

Interesuje mnie ovh bo ich serwery są niedrogie i mają całkiem przyzwoite parametry ale na pewno nie chciałbym się użerać i czekać aż mi ktoś raczy odpowiedzieć.

 

Ja też mogę coś polecić - Server4you.net z USA (filia Server4you.de) ... i tylko S4Y z USA. Mają rewelacyjny, błyskawiczny support. Jeżeli się ładnie poprosi a nie zażąda to wskoczą na serwer, zdiagnozują, naprawią za free. W ofercie serwery premium i economy. Economy raczej nie polecam.

 

Mam tam dwa serwery od 5 lat (po drodze zmieniałem na lepsze konfiguracje) i przezylem do tej pory jedną awarie dysku (na samym poczatku, z 4 lata temu). Oprócz tego zdażały się przeciążenia, awarie software'owe, błędy... i za każdym razem mogłem liczyć na pomoc supportu. Prawie za każdym razem szli mi na rękę i w 95% miałem pomoc kompetentnego admina.

 

No i ciekawostka - wiem, że pracują tam też Polacy.

 

Dzięki za propozycje tego hetzner.de ...i chętnie bym skorzystał ale obawiam się, że może być problemem bariera językowa jeżeli nie mówią po angielsku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do tych, którzy jeszcze nie przekonali się o tym na własnej skórze - nie korzystajcie z usług firmy home i ovh - to jakaś straszna masówka, na odpowiedź nawet najprostszą na świecie czeka się po kilka dni, traktują kontakt z klientem jako zbędną konieczność, ciężko cokolwiek załatwić a najgorsze, że człowiek jest bezradny wobec tej bandy bezmyślnych robotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

drogi/droga monday, niestety jako nowy użytkownik, by Twoja wypowiedź była naprawdę wartościowa, przydałoby się więcej informacji.. tak tutaj, jak i w wątku o home.pl...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontakt z pracownikami OVH jest czasami dziwnym doświadczeniem. Na szczęście wiele rzeczy można samodzielnie włączyć/ustawić z ich panelu. Zamawianie adresów IP odbywa się automatycznie i za to mają wielkiego plusa. Pojedyńcze adresy IP zawsze otrzymywałem z automatu po 15min. Jednak kiedy złożyłem zamówienie na całą klasę i automat się wysypał to na rozwiązanie problemu czekałem miesiąc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja przestrzegam przed zakupami w OVH - byłem ich klientem od wieeeelu lat.

Mam przykre doświadczenia z zakupem domen. Okradli mnie.

W przypadku literówki w nazwie przypisanej do domeny i opłaceniu takiej domeny nie można już uzyskać reklamacji (nawet w godzinę po zamówieniu), poprawienie błędu nie wchodzi w grę, zmuszają do zakupu kolejnej domeny. Zwrotu pieniędzy też nie ma. Zupełnie inaczej wygląda to u innych operatorów, tam jest nawet kilka dni na reklamację. Przestrzegam przed firmą OVH, która na bardzo niską kulturę biznesu. Płać i spadaj - to motto firmy OVH. Szanującym się klientom szczerze odradzam takiego partnera. Cwaniactwo jak cholera. Żadnej reakcji na e-maile. Zupełna olewka. Nie wiem kto to prowadzi, ale na pewno nikt poważny. Lepiej zapłacić więcej u takiego operatora, u którego wszystko załatwisz bez błagania na kolanach. Przestrzegam kto wybrał OVH niech się pilnuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żadnej reakcji na e-maile. Zupełna olewka.

 

Ja mam u nich kilka miesięcy serwer WWW. i nigdy nie miałem problemów, nie dawno napisałem email ponieważ miałem problem, to odpowiedź dostałem za kilkanaście minut, potem za nie całe 30minut. Więc nie wiem czy olewają klientów. wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Mam przykre doświadczenia z zakupem domen. Okradli mnie.

W przypadku literówki w nazwie przypisanej do domeny i opłaceniu takiej domeny nie można już uzyskać reklamacji (nawet w godzinę po zamówieniu), poprawienie błędu nie wchodzi w grę, zmuszają do zakupu kolejnej domeny. Zwrotu pieniędzy też nie ma. Zupełnie inaczej wygląda to u innych operatorów, tam jest nawet kilka dni na reklamację.

Chyba żartujesz?!? Nie pałam miłością do OVH ale trzeba być wyjątkowym ignorantem aby obwiniać za swoją bezmyślność OVH. Co mają ci zwracać skoro już kupiłeś domenę a oni ją zarejestrowali i zapłacili? Przecież nie ma rollbacka i nikt im tego nie odda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałeś to, za co zapłaciłeś, więc w czym problem, że ktoś cię okradł?

Jak pomylisz się w podawaniu numeru telefonu do doładowania to też będzisz awanturę operatorowi robił?

Niestety, bezmyślność swoja kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam od 2tygodni serwer VPS w OVH i jestem NIEZADOWOLONY!

 

Oferują usługę KVM, która nie działa. Klawiatura jest francuska i nie można nawet backslasha użyć, co w przypadku administrowania systemami unixowymi jest wiadomo niezbędnę. A na polską/angielską nie ma możliwości zmiany, bo jeszcze tego nie zrobili.

 

Podczas konwersacji mailowej została kilkuklrotnie omijana odpowiedź na zadane przezmnie pytanie. Fakt odpowiadają w miare szybko bo czasem i z 2-3 maile dziennie da rade wymienić. Ale ja z nimi walcze od 2 tygodni i nic nie udalo mi się zdziałać!

 

Mam 2 serwery do skonfigurowania i nawet nie moge ustawic interfejsu sieciowego bo ciągle coś.

Ciekawa sytuacja. Mówie, że popełniłem mały błąd literówkę czy coś w konfiguracji interfejsu sieciowego i chce by mi to poprawili, bo ich KVM nie działa i nie mogę sam tego zrobic (zajełoby mi to kilka sekund, (więc myślę że im również), a oni do mnie ze jesli o z mojej winy to musze zapłacić 100zl około za prace administratora. Przepraszam gdzie tu sens a gdzie logika? Na maile zmarnowałem już dużo czasu, bo wymieniłem ich około 23, a efektu brak. Sprzedają usługę KVM aby właśnie w takich przypadkach można było sobie samemu naprawić, po czym okazuje się że usluga nie działa i każą mi płacić. Masakra jakaś. Po paru mailach/paru dniach zaproponowali mi zgłoszenie do administratora, mówie ok... Po czym jak klikam w zgłoszenie to wyskakuje monit ze biore odpowiedzialnośc, że jeśłi problem jest z mojej winy, to administrator to poprawi i obciązy mnie kosztami ;) Po prostu ręcę opadają. Wydałem 250zl zaraz zbliża się okres rozliczeniowy, a ja NIC nie zrobiłem bo ciągle mącą w mailach...

 

Miałem ich za profesjonalistów, niestety już nie... Mam nadzieję, że zrobią coś z tym i będę mógł zmienić zdanie i poprawić moją opinie o tej firmie, którą z chęcią się z wami podziele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem ich za profesjonalistów, niestety już nie... Mam nadzieję, że zrobią coś z tym i będę mógł zmienić zdanie i poprawić moją opinie o tej firmie, którą z chęcią się z wami podziele.

 

Taki mają biznes plan. Najtańsze serwery, najbardziej narzekający klienci, a za kazdą dodatkową usługę dodatkowa kasa.

Jak chcesz i tanio i elastycznie to weź w jakiejś działalności gospodarczej. Tylko jak właściciel zachoruje to nie marudź tylko poczekaj te kilka tygodni. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz jeszcze "rescue system" odpal go, podmontuj dyski i zmieniaj co chcesz w swoim systemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam żadnych problemów z OVH. Posiadam tam jeden serwer dedykowany i odkąd został włączony działa do tej pory (ponad 200 dni). Mam na niej zainstalowany Citrix XenServer, co bardzo upraszcza sprawę, ponieważ mogłem go podzielić na VPS-y do różnych projektów i zainstalować to na co miałem ochotę.

Jedynym minusem, to było kiedyś niezbyt zrozumiale wytłumaczona konfiguracja adresów ip i jedna klasa którą miałem nie działała mimo iż zrobiłem tak jak było opisane. Nie było to dla mnie super ważne, a po mailu coś tam zrobili i działa.

Przymierzam się w tej chwili do zmiany maszyny na trochę mocniejszą - nowa seria na 2011 wygląda kusząco.

W każdym razie nie mogę złego słowa powiedzieć o OVH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×