Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
nfq

[opinie] ConnectSwitch.com

Polecane posty

Adam, do you have custom plans? For e.g.

HDD 5GB

Ram 384 -> 768GB

200GB traffic

?

Are you using Xen tech. or only OpenVZ?

Nnu - zamiast send powinno być sent ;) Z resztą w ogóle napisałeś to bez sensu :) Mało maślane :)

Powinno być - Can you reply for my message" "I sent you PM."

Mało ważne.

Jarek, obsługują chyba tylko OpenVZ, o ile dobrze wyczytałem z ich strony.

Gość Pokuć

Jeżeli do końca miesiąca się nie zwiną niczym enno.pl to zacznę o nich myśleć poważnie ;)

Jeżeli do końca miesiąca się nie zwiną niczym enno.pl to zacznę o nich myśleć poważnie ;)

Może chcą ciut więcej zarobic więc zostaną dłużej :)

Może z migruje z VPSRepublic do nich - jeśli będą mieć plany dostosowane do mnie chociaż trochę no i jeśli to nie krzak ;)

Translate for Adam:

Perhaps I migrate form VPSrepublic.com to Adam's service if they aren't a shrub :) Of course if Adam add custom plans for as. I never spend this disk space and traffic :)

Krótka piłka, bierzesz drugiego kolege, składacie się na CS384, po 10zł i macie - nie jest to kwota wysoka, a macie serwera, stracicie trudno, nie umieszczajcie ważnych danych dla pewności ;) Ja mam zamiar tak zrobić :)

Może z migruje z VPSRepublic do nich - jeśli będą mieć plany dostosowane do mnie chociaż trochę no i jeśli to nie krzak ;)

Translate for Adam:

Perhaps I migrate form VPSrepublic.com to Adam's service if they aren't a shrub :) Of course if Adam add custom plans for as. I never spend this disk space and traffic :)

A vps republic to nie krzak ?

Gość Pokuć

Ale chociaż się ludzie nauczyli ostrożności, zasługa ENNO ino nie brać jak głupek w ciemno wszystko co pinguje ...

Hi all,

marteen - Many thanks for the image displaying the language dropdown, however I can't seem to find that option - where about is it? I've checked the homepage but no joy.

Also, I'm slightly confused to the references made to "Enno.pl". Can someone try and explain who they are and why we are getting compared to them?

Regards,

Adam Hamilton

Technical Support Engineer

ConnectSwitch.com - Premium Hosting Solutions

marteen - Many thanks for the image displaying the language dropdown, however I can't seem to find that option - where about is it? I've checked the homepage but no joy.
You can change language in left bottom side of page.
Also, I'm slightly confused to the references made to "Enno.pl". Can someone try and explain who they are and why we are getting compared to them?
Because, they have offered a lot of bandwidth, just like you. Maybe in 50% of users WHT.pl bought account in ENNO.pl, and 2 weeks later, they have been closed. Money of course doesn't back to us.

Adam Hamilton

Technical Support Engineer

ConnectSwitch.com - Premium Hosting Solutions

Adam,

Just a quick question, what is your trading status in UK ? Are you a limited company registered with Companies House ?

If you didn't turnover 67k gbp then how do you plan to support this business in longterm ? Doing a bit of maths you can clearly see that 67k / 12 = 5.5k gbp, it's not enough to pay for overheads and basic staff cost.

Good luck.

g.

Gość Pokuć

5.5k GBP to sporo kasy jakby co. Ciężko tak od razu, no chyba że się jest enno które dużo kasy nabrało i znikło :)

Czekamy (WHT Team) na potwierdzenie od ConnectSwitch.com ich wiarygodności. Mają czas do poniedziałku na to.

Śledzenie trasy do 212.95.57.83.internetserviceteam.com [212.95.57.83]

z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1

2 42 ms 43 ms 41 ms 83.220.99.1

3 40 ms 44 ms 40 ms 83.220.99.66

4 41 ms 41 ms 43 ms z-atman.era.pl [193.111.37.189]

5 63 ms 66 ms 67 ms de-cix01.fra3.gatewayrouter.net [80.81.192.147]

6 64 ms 64 ms 68 ms r7-r5.gatewayrouter.net [89.149.218.2]

7 63 ms 67 ms 63 ms 89-149-218-66.internetserviceteam.com [89.149.21

8.66]

8 65 ms 67 ms 67 ms 212.95.57.65.internetserviceteam.com [212.95.57.

65]

9 65 ms 68 ms 65 ms 212.95.57.83.internetserviceteam.com [212.95.57.

83]

ja tu widzę netdirekt .. a więc DE ...

... Firma w trakcie weryfikacji ...

Jeśli do poniedziałku wieczorem nie dostaniemy skanów dokumentów rejestrowych tej firmy wszystkie wątki, posty zostaną skasowane a konto użytkownika zablokowane.

Do tego czasu wątek zamykam :)

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować