Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość mehow

I co to wnosi do tematu opinie o firmie ?

 

Ma Pan swoje zdanie, każdy inny forumowicz też ma swoje, takie uwagi proszę zachować raczej dla siebie.

 

Na dniach udostepnie pare screenow z tego jak dzialacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co dziwne korzystam z oferty budgetvps już jakiś czas i muszę przyznać ze większych problemów z odpowiedzią na moje pytania bądź jakieś pady nie zauważyłem.

Osobiście mam jak najlepszą opinię o hitme.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mój serwer wlasnie zaliczyl pad. Nie da sie uruchomic ponownie.

Tak się składa, że mi też. Napisałem bezpośrednio do administratora. Ciekaw jestem czasu reakcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jest wątek z opiniami a nie host is down ;|

btw. mi też nie działa

 

 

żeby nie było OT to ostatnio działało całkiem sensownie (66dni) , no ale nigdy nie może być za dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie jest host is a down.

 

Była awaria hosta s2 obsługującego część klientów budgetvps.pl, problem został rozwiązany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam panie Marku :)

 

Nie wiem czy mogę, ale chciałbym trochę odbiec od koncepcji zakupu hostingu. Zauważyłem, że Pana praca związana jest z wielką pasją i wynikającą z niej motywacją. Jednak skąś musiała się wziąć ta pasja, czyż nie? Jeżeli to nie jest tajemnica - chciałbym się dowiedzieć czy pracował Pan w przeszłości nad jakimiś innymi serwisami, od czego zaczęło się Pana zaistnienie w sieci? Jak to jest doprowadzić do rozwoju jedną z większych firm hostingowych w ciągu kilku lat? I ostatnie - czy zajmuje się Pan czymś jeszcze?

 

Liczę, że postara się Pan odpowiedzieć (chociaż za pomocą prywatnej wiadomości). Jestem bardzo ciekawy skąd bierze się ten profesjonalizm.

 

Pozdrawiam,

Mateusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia wynika, że dział pomocy w usłudze BudgetVPS działa nieprzewidywalnie. Czasami odpowiedzą szybko i rozwiążą problem od ręki, czasami sprawa ciągnie się przez wiele dni. Jak dotąd najgorszy przypadek to problem zgłoszony 14 października, a ostatecznie rozwiązany dopiero 21 października. Co ciekawe, mimo, że problem już nie występuje to od 19 października nikt z obsługi nie odpowiedział w moim zgłoszeniu, wciąż sobie leży otwarte (nr zgłoszenia 919625).

 

Po ponad trzech miesiącach użytkowania serwera BudgetVPS mogę powiedzieć, że za tę cenę mają świetne parametry, ale kontakt z klientem pozostawia nieco do życzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BudgetVPS nie jest usługą z jakimś szczególnym priorytetem dostępu do supportu. W regulaminie wyraźnie jest napisane jaka jest gwarancja czasu odpowiedzi. Usługa jest bardzo tania, jednak niestety trzeba się liczyć z tym że pomoc jest tutaj na niskim poziomie.

 

Zupełnie inna polityka dotyczy usług HitMe.net.pl.

 

Przy czym zaznaczam, w przypadku problemów z usługą / awarii można kontaktować się z infolinią. Doszły teraz 2 opcje pozwalające na zgłaszanie pilnych problemów, zatem w razie awarii usługi klient nie zostanie bez dostępu do pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie się ostatnio bardzo podoba. Były wcześniej różne problemy, ale odpukać teraz reakcja na zgłoszenia jest superszybka (kilka minut) i do tego dostaję na mejla wcześniej informacje o wszystkich pracach przez co wiem na czym stoję. Podoba mi się, oby tak dalej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przez pierwsze tygodnie byłem zadowolony. Szybkie odpowiedzi via e-mail, brak większych awarii.

Ale to co było później z pewnością nie pasowało do hasła z podpisu pana Marka:

Szukasz profesjonalnej usługi w przystępnej cenie ? Wydajnej i niezawodnej

Firma w żaden sposób nie zachowała się profesjonalnie i niezawodnie. Brak odpowiedzi na e-maile, VPS padający jak mucha i brak wyjaśnień co się stało (przynajmniej ja żadnych nie dostałem).

 

Usługa jest bardzo tania, jednak niestety trzeba się liczyć z tym że pomoc jest tutaj na niskim poziomie.

 

Zupełnie inna polityka dotyczy usług HitMe.net.pl.

;)

 

Przy czym zaznaczam, w przypadku problemów z usługą / awarii można kontaktować się z infolinią.

Kontaktować się można, ale dlaczego nikt nie odbierał telefonu? Mimo że automat mówił, że byłem pierwszy w kolejce to sygnał trwał dopóki nie odłożyłem słuchawki.

 

Możliwe, że teraz coś się zmieniło. Widzę, że właściciel zaczął odpowiadać na pytania. Ja drugi raz już nie zaryzykuje i tak samo nikomu nie polecę stawiać tam stron jeżeli zależy na stabilności.

Mimo wszystko życzę sukcesów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Możliwe, że teraz coś się zmieniło. Widzę, że właściciel zaczął odpowiadać na pytania.

 

Miło by było gdyby ktoś zaczął tam odpowiadać na zgłoszenia problemów...

 

Moje dwa czekają na odpowiedź - jedno zgłoszenie (#664135) czeka od 8 października.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miło by było gdyby ktoś zaczął tam odpowiadać na zgłoszenia problemów...

 

Moje dwa czekają na odpowiedź - jedno zgłoszenie (#664135) czeka od 8 października.

 

 

 

664135 - Dotyczy serwera w BudgetVPS a w dodatku custom konfiguracji do niego.

 

Proszę przeanalizować regulamin BudgetVPS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeanalizowałem regulamin i nie ma w nim słowa o tym, że jakieś usługi będą przycięte (o tym, że VPS będzie miał ograniczoną funkcjonalność). Jest tylko informacja o działaniach zabronionych napisana w śmieszny sposób - w teorii można złamać regulamin odpalając u siebie aplikacje sieciowe nie działające w modelu klient-serwer...

 

Dodam, że bardziej chodzi mi o brak odpowiedzi i kłamstwo konsultanta, który napisał, że zastosowana przez Was technologia nie pozwala na uruchomienie TUN/TAP, co było bzdurą pownieważ OpenVZ na to bez problemów pozwala. Po tym jak wysłałem do konsultanta informacje o tym jak taką sobie z tym nierozwiązywalnym problemem poradzić korespondencja urawła się - pełen profesjonalizm...

 

Umieście w regulaminie zapis, że Wasze VPSy mogą działać tylko jako całkowicie konfigurowalny przez użytkownika hosting i będzie OK, ale na chwilę obecną nasuwa się mi na myśl tylko takie określenie dla Was: krętacze - partacze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zainteresowałem się i nabyłem serwer VPS z oferty promocyjnej - http://hitme.net.pl/promo-details.php (PROMO #1 z DA). Po dwóch dniach korzystania niestety nie mogę pozytywnie wyrazić się o tym pakiecie.

 

Strona www informuje o 50 GB dostępnej przestrzeni dyskowej, co jest bzdurą. Jako klient mam do dyspozycji 39 GB z czego ~23 GB jest w niewyjaśnionych okolicznościach zajęte. Napisałem w tej sprawie support, aczkolwiek od dwóch dni milczą (i pomijam już, że "telefonu awaryjnego" nikt nie odbiera). W ciągu przeszło 42 godzin korzystania z serwera zaobserwowałem kilkunastominutowe problemy z dostępem do niego (host nie odpowiada).

 

Po za tym płatności SMS pozostawiają wiele do życzenia - wyświetla się informacja o poprawności kodu, jednak konto nie zostaje zasilone. Oczywiście i na to support nie raczy odpowiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zainteresowałem się i nabyłem serwer VPS z oferty promocyjnej - http://hitme.net.pl/promo-details.php (PROMO #1 z DA). Po dwóch dniach korzystania niestety nie mogę pozytywnie wyrazić się o tym pakiecie.

 

Strona www informuje o 50 GB dostępnej przestrzeni dyskowej, co jest bzdurą. Jako klient mam do dyspozycji 39 GB z czego ~23 GB jest w niewyjaśnionych okolicznościach zajęte. Napisałem w tej sprawie support, aczkolwiek od dwóch dni milczą (i pomijam już, że "telefonu awaryjnego" nikt nie odbiera). W ciągu przeszło 42 godzin korzystania z serwera zaobserwowałem kilkunastominutowe problemy z dostępem do niego (host nie odpowiada).

 

Po za tym płatności SMS pozostawiają wiele do życzenia - wyświetla się informacja o poprawności kodu, jednak konto nie zostaje zasilone. Oczywiście i na to support nie raczy odpowiedzieć.

 

Pewnie zajęte przez system operacyjny + soft + logi. To akurat nie jest wina hitme. Poszukaj sobie w necie jak usunac i skonfigurować logi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie zajęte przez system operacyjny + soft + logi. To akurat nie jest wina hitme. Poszukaj sobie w necie jak usunac i skonfigurować logi.

23 GB? To jest debian, nie vista ;-)

 

O dziwo pojemność zwiększyła się samoistnie do 50 GB. Jakieś czary, czy próbują oszukać klienta na starcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

23 GB? To jest debian, nie vista ;-)

 

O dziwo pojemność zwiększyła się samoistnie do 50 GB. Jakieś czary, czy próbują oszukać klienta na starcie?

 

Nic w naturze samoistnie się nie dzieje. Hitme nie wie które konto na hitme należy do Microo, więc albo

masz problemy ze wzrokiem albo halucynacje. Pytanie o czary podpowiada że to drugie, a pytanie

o oszukiwanie klienta na starcie na urojenia. Więc masz urojenia i halucynacje. Dobra wiadomość

jest taka że masz zdrowy wzrok ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic w naturze samoistnie się nie dzieje. Hitme nie wie które konto na hitme należy do Microo, więc albo

masz problemy ze wzrokiem albo halucynacje. Pytanie o czary podpowiada że to drugie, a pytanie

o oszukiwanie klienta na starcie na urojenia. Więc masz urojenia i halucynacje. Dobra wiadomość

jest taka że masz zdrowy wzrok ;)

 

Z mojego punktu widzenia to ty reprezentujesz niższą klasę intelektualną, zwaną idiotą. Wystarczyło porównać moje wypowiedzi na forum z treścią supportu i można prosto do tego dojść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z mojego punktu widzenia to ty reprezentujesz niższą klasę intelektualną, zwaną idiotą. Wystarczyło porównać moje wypowiedzi na forum z treścią supportu i można prosto do tego dojść.

 

Po pierwsze jak zwracasz się do kogoś to "Ty" pisze się z dużej litery, bo inaczej pokazujesz brak szacunku dla Twojego rozmówcy. Po drugie jeżeli nie zgadzasz się z tym co napisałem to nie musisz od razu wyzywać od idiotów. Myślisz że jak będziesz wyzywał ludzi to będą oni Cię słuchać? Teraz pewnie nikt już nie będzie się interesował tym co piszesz jak zobaczą ludzie że obrażasz swoich rozmówców i to takich których nie znasz. Jeżeli w ten sposób kontaktujesz się z kimkolwiek, a szczególnie usługodawcą to nie dziwię się, że nikt nie chce Ci pomagać. Pompatyczne "zastanów się nad sobą" by tu pasowało, ale spodziewam się, że po tym jak Ci zwróciłem teraz uwagę na Twoje niestosowne zachowanie na tym forum wyślesz kolejne mniej lub bardziej wyrafinowane złośliwości w moim kierunku. Jeżeli tak zrobisz mam nadzieję, że administracja tego forum naprawi błędy wychowawcze, których dopuścili się wobec Ciebie Twoi rodzice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

bear007 upominasz ludzi i wytykasz im brak szacunku, sam go nie okazując i obrażając w trochę bardziej zawoalowany sposób.

 

Może darujcie sobie już pyskówki? Ten temat jest na opinie a nie dywagacje o wzroku i stanie umysłowym forumowiczów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bear007 upominasz ludzi i wytykasz im brak szacunku, sam go nie okazując i obrażając w trochę bardziej zawoalowany sposób.

 

Może darujcie sobie już pyskówki? Ten temat jest na opinie a nie dywagacje o wzroku i stanie umysłowym forumowiczów.

 

Na razie upomniałem nie "ludzi" a jedną osobą i jest nim Microo, zresztą jestem przekonany że nie potrzebuje on adwokata w Twojej

osobie. A broniąc go na zasadzie "zamknij mordę, bo też masz za uszami" tylko dasz mu argument, żeby dalej arogancko odnosił się

do ludzi. A nie sądzę, żeby to miało sens, żeby na forum zapanowało chamstwo.

 

Dla mnie to jest EOT. W ogóle admini powinni całą tą dyskusję skasować bo to nie miejsce na takie rzeczy. A jeżeli Slaahen Micro

zacznie tutaj dalsze pyskówki urządzać to będzie Twoja wina. pozdrowienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem serwer Custom 60 GB i czekam na niego już od 19 października. Serwer został opłacony przez PayPal i system potwierdza uiszczenie opłaty.

 

Support nie odpowiada na maile ani nie odbiera telefonów. Istna kpina !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Wy się tutaj nawzajem obrażacie, a Hitme / BudgetVPS już się nawet nie stara tłumaczyć - podtrzymuję moje zdanie, że ta firma to krętacze - partacze. Mimo tego, że ktoś od nich przeglądający to forum przeczytał moje zgłoszenie to ciągle nie otrzymałem odpowiedzi... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×