Skocz do zawartości

Polecane posty

Wszyscy tak mają. Support chyba przestał reagować w logicznym czasie. Szkoda bo mój VPS bardzo ładnie chodził na ich łączach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

owszem na serwery narzekać nie można jednak na całokształt podejścia firmy do klienta tak .. totalne porażka ciekawe jak będzie z przedłużeniem ważności konto.

 

A transferu jak mi nie liczyło tak nie liczy, proszę się o naprawienie tego od czasu zmiany panelu zarządzania VPS czyli x czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jakiś czas temu wytykaliście mi, że nie mam racji... już wtedy zaczęło się to kaszanić przecież... .

 

Ja już przeniosłem strony na bezpieczniejszą maszynę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Polacy to jednak narzekający naród [nie, żebym na to narzekał].

 

A wystarczy przecież, przynajmniej czasowo, uznać, że hitme==budgetvps, i problem z głowy.

 

Moja ocena usługi (100pln/rok), to 4+ :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A wystarczy przecież, przynajmniej czasowo, uznać, że hitme==budgetvps, i problem z głowy.

 

Ale co to ma do rzeczy? support nie dotyczył budgetvps w tym sensie, że nie pomogą Ci oni ustawić czegoś w systemie czyli chodzi takie problemy, które jesteś w stanie rozwiązać sam, bez ich pomocy... Zaś w przypadku, gdzie oni są czegoś winni to coś takiego jak bok istnieje a raczej powinno istnieć i odpowiadać na maile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Owszem maszyny mają niezłe ale co z tego. Nawet najlepszy i najszybszy samochód nie pojedzie bez kół jeśli będzie stał na cegłach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio w niedzielę wysłałem zgłoszenie i odpowiedź przyszła tego samego dnia mimo, że nie oczekiwałem jej w ten dzień tygodnia :)

Poza tym wczoraj przyszedł mail do klientów na temat nowego panelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ kiedyś wylewałem tutaj swoje żale na hitme to czuję się zobowiązany teraz kiedy dostaję nowe informacje napisać moją nową opinię. Wprowadzenie numerów alarmowych i gwarancji odpowiedzi wraz z rekompensatą za odpowiedź > 24h powoduje że czuję się pewniej mając hosting w hitme. Także jestem zadowolony teraz. Czekam tylko aż w nowym panelu będę mógł zarządzać domenami i innymi pierdołami tak jak w starym lxadminie. Jak jeszcze to zrobi hitme to będzie już 100% satysfakcji. I mam nadzieję, że ani z alarmowych ani z rekompensat nie będę musiał korzystać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ponieważ kiedyś wylewałem tutaj swoje żale na hitme to czuję się zobowiązany teraz kiedy dostaję nowe informacje napisać moją nową opinię. Wprowadzenie numerów alarmowych i gwarancji odpowiedzi wraz z rekompensatą za odpowiedź > 24h powoduje że czuję się pewniej mając hosting w hitme. Także jestem zadowolony teraz. Czekam tylko aż w nowym panelu będę mógł zarządzać domenami i innymi pierdołami tak jak w starym lxadminie. Jak jeszcze to zrobi hitme to będzie już 100% satysfakcji. I mam nadzieję, że ani z alarmowych ani z rekompensat nie będę musiał korzystać :)

 

Jeżeli chodzi o VPS'y to odpowiednikiem LxAdmin'a byłby np. Direct Admin. Nowy panel do obsługi VPS to zupełnie co innego - zastąpił HyperVM. LxAdmin jest zintegrowany z HyperVM ale także dostępny poprzez dodanie :7778 po numerze IP VPS'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli chodzi o VPS'y to odpowiednikiem LxAdmin'a byłby np. Direct Admin. Nowy panel do obsługi VPS to zupełnie co innego - zastąpił HyperVM. LxAdmin jest zintegrowany z HyperVM ale także dostępny poprzez dodanie :7778 po numerze IP VPS'a.

 

Dzięki za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Shk wątpię byś czekał tak długo na odp. jeżeli wysłałeś na poprawny adres maila: bok@hitme.pl marek@hitme.pl bądź poprzez panel billingowy.

Pisz na pw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wysłałem na :

Biuro obsługi klienta:

E-mail:bok(małpa)hitme.net.pl

Czyli coś z Wami nie tak jak nie doszedł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mimo ze kilkakrotnie prosilem administratorow tej firmy o usuniecie mojego maila z bazy ich klientow wciaz wysylaja mi maile. Jest to conajmniej irytujace i swiadczy o braku profesjonalizmu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mimo ze kilkakrotnie prosilem administratorow tej firmy o usuniecie mojego maila z bazy ich klientow wciaz wysylaja mi maile. Jest to conajmniej irytujace i swiadczy o braku profesjonalizmu.

 

 

to zmień na whmcs'ie na jakiś fake.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to zmień na whmcs'ie na jakiś fake.

 

Nie bardzo rozumiem czemu ja mam cos zmieniac? Poprosilem kilkukrotnie o usuniecie konta(takze droga telefoniczna).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyedytuj pole (formularz) z mailem np na dgdgdg@o2.pl

 

 

w sumie tak, ale powiedz mi dlaczego on ma to robić, jak kilkakrotnie o to prosił ?? W sumie dla własnego spokoju na Twoim miejscu bym sam to zrobił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
buahahahaha normalnie ŻAL !!!!!!!!!!!!!

http://img36.imageshack.us/i/ojapierbuahahaha.jpg/

 

Treść określa poziom tej wypowiedzi.

 

 

Odnośnie adresu - pamiętam wyłącznie jednego klienta, który zgłaszał problem z adresem email, sytuacja z tym klientem była taka, że posiada aktywną usługę na swoim koncie, którą przekazał bez naszej zgody, zatem dane osobowe muszą pozostać do czasu zakończenia jej świadczenia, chyba że klient podeśle formalne potwierdzenie cesji tej usługi i zakończy z nami umowę.

 

Nie otrzymaliśmy żadnego formalnego wniosku o skasowanie danych osobowych, tudzież adresu email z bazy.

 

Maile do tej pory wysyłaliśmy wyłącznie do naszych aktywnych klientów (jeśli rozmawiamy o HitMe.net.pl), zatem klientów posiadających co najmniej jedną aktywną i opłaconą usługę, nie były to wiadomości reklamowe, czysto techniczne dotyczące zmian / planowanych zmian / prac.

 

Zatem pretensje klienta uznaję za niezasadne.

 

Wiadomość wysłałem na :

Biuro obsługi klienta:

E-mail:bok(małpa)hitme.net.pl

Czyli coś z Wami nie tak jak nie doszedł...

 

Każdy klient HitMe.net.pl ma do dyspozycji system supportu wbudowany w panel billingowy. Jest to najskuteczniejsza metoda do kontaktu z nami. Zapraszam do korzystania.

 

Wiadomość mogła zostać zatrzymana m.in. przez filtr antyspamowy bądź skaner antywirusowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli problem z Wami.

Nie jestem Waszym klientem a chciałem być.

Dlatego pisałem na Wasz adres e-mail zamieszczony na stronie.

Może warto napisać tam co nieco odnośnie pisania do Was maili,

skoro one nie dochodzą....!

 

Jakoś żadna inna FIRMA[!] nie ma problemu z wiadomościami,

które do nich wysyłam... [chwalę tutaj : hekko.pl, masternet.pl]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego problem został usunięty i obecnie maile są parsowane bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie co jest z transfer?

Jak nie liczyło to nie liczyło wcale a teraz jak liczy to bierze dane z kosmosu !!

 

Każdego pierwszego dni mies. wydaje mi się że transfer powinien lecieć od 0 GB a nie ciągnąć go z poprzedniego mies. żenujące !!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×